http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016022521168906_iq.shtml
"3. Limaiset kommentit eivät ole kohteliaisuuksia.
Miehet voivat unohtaa vislailun, takapuolen puristelun ja vihjailevien kommenttien viljelemisen. Kohtelias flirttailu on ok, tökerö ja limainen lähestymisyritys ei koskaan."
Asiaa.
14 asiaa, joita miehet eivät tajua naisissa
73
322
Vastaukset
- Mies3210
Jos vislailu tai muu limailu ei toimisi, niin tuskinpa miljoonat miehet sitä harrastaisivat päivittäin.
- m-i-e-s
Onko nämä miljoonat ikinä miettinyt, kun naista ei saa ja ne kymmenet miljoonat vie ne naiset naaman edestä? =)
Toki silläkin on väliä, minkä asteinen limailu on kyseessä ja kuka sen heittää, missä tilanteessa. Jare Tiihosella se varmasti toimii, mutta ei Matti Nykäsellä. =P - NäinMeillä
"Jos vislailu tai muu limailu ei toimisi, niin tuskinpa miljoonat miehet sitä harrastaisivat päivittäin."
Minä olen kyllä aina pitänyt tuota vislailua ja vastaavia vain tietynlaisten miesten hupina jolla halutaan nimenomaan julkisesti korostaa omaa miehisyyttä, eikä suoraan minään iskemisenä. Se on tällainen ikiaikainen "katsokaa kaikki, minä olen viriili mies" tyyppinen käyttäytymismalli. Tuskin se niin tuloksekas on naisten iskemisessä että se olisi sen takia jäänyt elämään. NäinMeillä kirjoitti:
"Jos vislailu tai muu limailu ei toimisi, niin tuskinpa miljoonat miehet sitä harrastaisivat päivittäin."
Minä olen kyllä aina pitänyt tuota vislailua ja vastaavia vain tietynlaisten miesten hupina jolla halutaan nimenomaan julkisesti korostaa omaa miehisyyttä, eikä suoraan minään iskemisenä. Se on tällainen ikiaikainen "katsokaa kaikki, minä olen viriili mies" tyyppinen käyttäytymismalli. Tuskin se niin tuloksekas on naisten iskemisessä että se olisi sen takia jäänyt elämään.Sama juttu. En ole koskaan ajatellut, että se toimisi iskumenetelmänä. Machoilua, naisten esineellistämistä, muille miehille (ja naisille) oman testosteronitason todistamista. Enpä muista koskaan kuulleeni, että joku nainen olisi kääntynyt vislailijaan päin ja pyytänyt häntä treffeille :D
- tarralenkkari666
Nimenomaan oman vallan osoittamista suhteessa naisiin. Usein nuo kadulla huutelut tulevat vielä liikkuvasta autosta. Ei siinä ole edes teoreettista mahdollisuutta, että kyse voisi olla halusta herättää kiinnostus.
- Naisasialooseri1
YTM kaverini huuteli kerran vilkkalla isolla keskuskadulla autosta naisille kovaan ääneen että"näytä tissit"!!
- 876
Naisasialooseri1 kirjoitti:
YTM kaverini huuteli kerran vilkkalla isolla keskuskadulla autosta naisille kovaan ääneen että"näytä tissit"!!
Ei sulla ole kavereita. Tuleppas nyt puolustelemaan itseäsi niillä muilla nimimerkeilläsi.
- rumamaija
Naisasialooseri1 kirjoitti:
No, tuskin kukaan näytti, joten voidaan unohtaa se höpinä että "YTM saa aina, teki mitä tahansa"...
- rumamaija
876 kirjoitti:
Ei sulla ole kavereita. Tuleppas nyt puolustelemaan itseäsi niillä muilla nimimerkeilläsi.
Se autosta huutelija oli varmaan Ex-PUA. Kuulostaa ihan sille tyypilliseltä käytökseltä, huuteleehan se tällä palstallakin.
m-i-e-s kirjoitti:
Onko nämä miljoonat ikinä miettinyt, kun naista ei saa ja ne kymmenet miljoonat vie ne naiset naaman edestä? =)
Toki silläkin on väliä, minkä asteinen limailu on kyseessä ja kuka sen heittää, missä tilanteessa. Jare Tiihosella se varmasti toimii, mutta ei Matti Nykäsellä. =PEi vaan valkoisella miehellä ei toimi ollenkaan ja mustalla miehellä toimii aina. Jare Tiihonen on keikarieunukki ja Nykänen on juoppo kuten minäkin.
Naisilla on rodullinen preferenssi, eli tummaihoisilta miehiltä voi hyväksyä millaista lähentelyä tahansa ja aina toimii. Itsekin olisin iloinen jos musta mies tulisi puristelemaan kalujani vaikka siis mies olenkin. On ne niin komeita.- rumamaija
164cmM kirjoitti:
Ei vaan valkoisella miehellä ei toimi ollenkaan ja mustalla miehellä toimii aina. Jare Tiihonen on keikarieunukki ja Nykänen on juoppo kuten minäkin.
Naisilla on rodullinen preferenssi, eli tummaihoisilta miehiltä voi hyväksyä millaista lähentelyä tahansa ja aina toimii. Itsekin olisin iloinen jos musta mies tulisi puristelemaan kalujani vaikka siis mies olenkin. On ne niin komeita."Naisilla on rodullinen preferenssi, eli tummaihoisilta miehiltä..."
"Itsekin olisin iloinen jos musta mies tulisi puristelemaan kalujani..."
Itselläsihän se preferenssi näyttäisi olevan, turha siitä on naisia syyttää! rumamaija kirjoitti:
"Naisilla on rodullinen preferenssi, eli tummaihoisilta miehiltä..."
"Itsekin olisin iloinen jos musta mies tulisi puristelemaan kalujani..."
Itselläsihän se preferenssi näyttäisi olevan, turha siitä on naisia syyttää!Niin onkin, en kai ole muuta väittänytkään mutta niin on naisillakin. Mustat miehet ovat seksikkäitä myönnä pois.
- rumamaija
164cmM kirjoitti:
Niin onkin, en kai ole muuta väittänytkään mutta niin on naisillakin. Mustat miehet ovat seksikkäitä myönnä pois.
Vaikea myöntää, kun en nyt vaan satu olemaan sitä mieltä. Viehätyn valkoisista.
rumamaija kirjoitti:
Vaikea myöntää, kun en nyt vaan satu olemaan sitä mieltä. Viehätyn valkoisista.
Suurin osa taas on, nekin ketkä ovat rasistisia ja sanovat etteivät ikinä koskisi mustaan mieheen. "Se vaan tapahtui" ja niinhän siinä sitten kävi.
- m-i-e-s
164cmM kirjoitti:
Ei vaan valkoisella miehellä ei toimi ollenkaan ja mustalla miehellä toimii aina. Jare Tiihonen on keikarieunukki ja Nykänen on juoppo kuten minäkin.
Naisilla on rodullinen preferenssi, eli tummaihoisilta miehiltä voi hyväksyä millaista lähentelyä tahansa ja aina toimii. Itsekin olisin iloinen jos musta mies tulisi puristelemaan kalujani vaikka siis mies olenkin. On ne niin komeita.Itse olen valkoinen mies ja mulla kyllä toimii. =P
Onko naisilla rodullinen preferenssi? Mullakin on. =) Hajuton, mauton ja väritön on harvemmin sytyttävä, kiihoketta tai muitakaan ärsykkeitä aiheuttamaton.
Mä en noista miehistä perusta, mutta musta nainen on aina musta nainen. =) Itsekkin sallin lähentelyt silmää miellyttäville naarasyksilöille. Harmi vain että 1/5:stä on usein bueno ja loput 4 ei. Loput ovat useimmiten luokkaa Johanna Tukiainen (kooltaan tai ulkonäöltään).
Jos hän on vaikka Katja Kuttner joka lähentelee = raudat - putkaan - syyte. =P
Jos hän on vaikka Laura Birn joka lähentelee = anna - tulla - vain. =)
Kyllä minä ainakin tajuan, että naiset rakastuvan aina renttuihin eli jännämiehiin.
Tämä palsta on siis siitä hyvä, että se kertoo miehille asioita, joita he eivät muuten tajuaisi.
- Paljastuksia
HC-ätmel kirjoitti:
Tämä palsta on siis siitä hyvä, että se kertoo miehille asioita, joita he eivät muuten tajuaisi.
Samoin naisille. Ei kiitos "kiltille ja kunnolliselle".
Paljastuksia kirjoitti:
Samoin naisille. Ei kiitos "kiltille ja kunnolliselle".
Entä kiinnostaako jännä-ätmit?
- ei-ymmärrä
en tajua naisissa sitä esim paavo lipponen on puku päällä ja oli ministeri niin ehdottelevat ja heittävät pikkareitaan mutta sama paavo pistää työvaatteet päälle ja on talkkarina niin sanovat ei kiinnosta
- 12121212
Ja kuten aina, ennen kuin uskomme mitä naiset sanovat, tulee kysyä mitä naiset tekevät.
Eli kerrohan meille rumamaija mitä tapahtui baarin tanssilattialla kun tapasit nykyisen seksuaalisten himojesi kohteen, eli jännämiehen?Tarralenkkari666 on myös kertonut tapauksesta, jossa vanhempi mies on tarttunut lanteista, eikä tarris vastustellut lainkaan. Asiat "vain tapahtuivat".
Vaikka minulta ei kysytty niin voin vastata jotain:
- en ole koskaan kiinnostunut miehestä siksi, että hän on vislannut perääni
- en ole koskaan kiinnostunut miehestä siksi, että hän on puristanut takapuoltani
- en ole koskaan kiinnostunut miehestä siksi, että hän on sanonut tai kirjoitellut vihjailevia kommentteja
Olen kiinnostunut (esim. baariympäristössä) miehestä, koska
- hän on herättänyt huomioni positiivisella tavalla (koko olemus, se miten hän "kantaa itsensä", miten hän viestittää sanattomasti omaa kiinnostustaan)
- hän on osoittautunut hauskaksi ja nokkelaksi seuralaiseksi
- on ollut helppo kommunikoida puolin ja toisin
- hän on ollut puoleensavetävä/haluttava- tarralenkkari666
HC-ätmel kirjoitti:
Tarralenkkari666 on myös kertonut tapauksesta, jossa vanhempi mies on tarttunut lanteista, eikä tarris vastustellut lainkaan. Asiat "vain tapahtuivat".
Kyseessä ei ollut lähestymisyritys, eikä vanha humalainen patu kourinut minua. Hän piti vain hauskaa, eikä ollut seksuaalisesti uhkaava. Sallin vanhan patun tanssittaa hetken, kunnes irtaannuin. Ei mitään "vain tapahtunut" :D Vittu olette sekaisin.
- tarralenkkari666
helka kirjoitti:
Vaikka minulta ei kysytty niin voin vastata jotain:
- en ole koskaan kiinnostunut miehestä siksi, että hän on vislannut perääni
- en ole koskaan kiinnostunut miehestä siksi, että hän on puristanut takapuoltani
- en ole koskaan kiinnostunut miehestä siksi, että hän on sanonut tai kirjoitellut vihjailevia kommentteja
Olen kiinnostunut (esim. baariympäristössä) miehestä, koska
- hän on herättänyt huomioni positiivisella tavalla (koko olemus, se miten hän "kantaa itsensä", miten hän viestittää sanattomasti omaa kiinnostustaan)
- hän on osoittautunut hauskaksi ja nokkelaksi seuralaiseksi
- on ollut helppo kommunikoida puolin ja toisin
- hän on ollut puoleensavetävä/haluttavaSamoilla linjoilla...paitsi, että muuttaisin muotoon: en ole koskaan kiinnostunut miehestä, joka on puristanut takapuoltani (ennen suhteen alkua) jne.
tarralenkkari666 kirjoitti:
Kyseessä ei ollut lähestymisyritys, eikä vanha humalainen patu kourinut minua. Hän piti vain hauskaa, eikä ollut seksuaalisesti uhkaava. Sallin vanhan patun tanssittaa hetken, kunnes irtaannuin. Ei mitään "vain tapahtunut" :D Vittu olette sekaisin.
Niin, joidenkin miesten tekemänä kouriminenkaan ei ole kourimista, vaan "hauskanpitoa". :-/
- rumamaija
Sen illan lopussa inhosinkin tyyppiä vielä syvästi, ja heti kotiin tultuani kirjoitin silloiseen blogiinikin että "sen kanssa en ainakaan ikinä menisi sänkyyn". Mieli muuttui vasta ekalla puistotapaamisella.
- 12121212
rumamaija kirjoitti:
Sen illan lopussa inhosinkin tyyppiä vielä syvästi, ja heti kotiin tultuani kirjoitin silloiseen blogiinikin että "sen kanssa en ainakaan ikinä menisi sänkyyn". Mieli muuttui vasta ekalla puistotapaamisella.
Niinpä niin.
Vihasit miestä niin paljon että suostuit tapaamaan toistekin...ja hupsistakeikkaa asiat vain tapahtuivat. Et tainnut myöskään estää miestä tai huutaa apua kun hän laittoi kätensä väkisin pöksyihisi? Luonnollistahan on että seksuaalista ahdistelijaa, jota tietysti vihataan (juu juu ihan oikeasti), mennään tapaamaan puistoon.
Naiset eivät itsekään tunnista miten hyvin pelimiesteorian kulmakiviin kuuluva viha-rakkaus-vuoristorata toimii. - rumamaija
12121212 kirjoitti:
Niinpä niin.
Vihasit miestä niin paljon että suostuit tapaamaan toistekin...ja hupsistakeikkaa asiat vain tapahtuivat. Et tainnut myöskään estää miestä tai huutaa apua kun hän laittoi kätensä väkisin pöksyihisi? Luonnollistahan on että seksuaalista ahdistelijaa, jota tietysti vihataan (juu juu ihan oikeasti), mennään tapaamaan puistoon.
Naiset eivät itsekään tunnista miten hyvin pelimiesteorian kulmakiviin kuuluva viha-rakkaus-vuoristorata toimii."Et tainnut myöskään estää miestä tai huutaa apua kun hän laittoi kätensä väkisin pöksyihisi?"
Yritin estää häntä, mutta hän oli liian vahva. - nuivamiäs
rumamaija kirjoitti:
"Et tainnut myöskään estää miestä tai huutaa apua kun hän laittoi kätensä väkisin pöksyihisi?"
Yritin estää häntä, mutta hän oli liian vahva.Ja sitten kiihotuit, kun raiskausfantasiasi kävi viimein toteen!
- tarralenkkari666
HC-ätmel kirjoitti:
Niin, joidenkin miesten tekemänä kouriminenkaan ei ole kourimista, vaan "hauskanpitoa". :-/
Vertaa: Koskee erogeeniselle alueelle ja koskee ei-erogeeniselle alueelle
Vertaa: Ei ole seksuaalisesti uhkaava ja on seksuaalisesti uhkaava.
Sosiaalisesti ongelmaiselle sosiaalisten tilanteiden hienovaraisemmat erot voivat tietenkin olla vaikeasti ymmärrettäviä. Jos kyseinen tyyppi olisi esim. katsonut himokkaasti olisi tilanne ollut täysin eri. Tuossa tilanteessa henkilö olisi ihan hyvin voinut olla mummo. - Mies3210
Sosiaalisesti ongelmaiselle sosiaalisten tilanteiden hienovaraisemmat erot voivat tietenkin olla vaikeasti ymmärrettäviä. Jos kyseinen tyyppi olisi esim. katsonut himokkaasti olisi tilanne ollut täysin eri. Tuossa tilanteessa henkilö olisi ihan hyvin voinut olla mummo.Kyllä erogeenialueellekin moni koskee pyytämättä ja toivotusti, joten ei ole tuosta kyse.
Sosiaalisesti ongelmaiselle sosiaalisten tilanteiden hienovaraisemmat erot voivat tietenkin olla vaikeasti ymmärrettäviä. Jos kyseinen tyyppi olisi esim. katsonut himokkaasti olisi tilanne ollut täysin eri. Tuossa tilanteessa henkilö olisi ihan hyvin voinut olla mummo.Jotkut miehet ovat naisista seksuaalisesti uhkaavia, toiset seksuaalisesti lupaavia. :-/
- tarralenkkari666
Ja osa on seksuaalisesti neutraaleja.
- tarralenkkari666
Numero kymppi osoittaa, että miehet juoksevat niiden jännäjennojen perässä.
Ei tuo ole normaalia naisten välisissä ihmissuhteissa.
Ja minusta renttu ja huonosti kumppaniaan kohteleva ovat eri asioita. - poisminusta
Renttulimailulla kai sitten pääsee tutustumaan rentuskoihin.
- JokaPaikanPanomie
On niitä asioita varmasti enemmän kuin ''14 asiaa'' , eikä sen väliä... jokanen on yksilö ja omituisuutensa kaikilla.... heh heh heh
- Mies3210
Usein naiset oikein tyrkyttävät itseään kähmittäväksi, varsinkin tanssilattioilla eli kyllä limaisuudelle kysyntää on. Vanhemmiten olen monta hyvää pillua menettänyt, kun ei kehtaa tarttua jokaiseen persettään työntävään.
- NäinMeillä
Jos toinen itseään tyrkyttää, hän silloin haluaa sitä itse. Ei se silloin ole kähmintää. Kähmintää on koskettelu jota tehdään yllättäen epäsopivassa tilanteessa ilman että toinen antaa mitään singnaalia että sitä haluaisi.
Limaisuudelle ei ole edelleenkään kysyntää mutta toki miehille jotka tarttuvat heti toimeen kun annetaan se pieni vinkki kiinnostuksesta. - Mies3210
NäinMeillä kirjoitti:
Jos toinen itseään tyrkyttää, hän silloin haluaa sitä itse. Ei se silloin ole kähmintää. Kähmintää on koskettelu jota tehdään yllättäen epäsopivassa tilanteessa ilman että toinen antaa mitään singnaalia että sitä haluaisi.
Limaisuudelle ei ole edelleenkään kysyntää mutta toki miehille jotka tarttuvat heti toimeen kun annetaan se pieni vinkki kiinnostuksesta.Kähmintä on kähmintää ja on turha kuvitella, että jokainen kähmijä osaisi aina lukea kähmittävän viestit oikein. Varsinkin kun ne voivat muuttua kähminnän ansiostakin, kerran seurasin baarissa kuinka pieni mies liimaantui kiinni kauniin naisen perseeseen, ensimmäisen puoli tuntia nainen jaksoi olla kylmänä, sitten lämpeni ja viimeiset hitaat kähmijägoblin jo saikin vedellä kielareita.
Ainakin kerran kähmittäväksi tuputtautuneen kaveri kävi kimppuuni, josta tuputtautuja suuttui kaverilleen. Eli naiskaveritkaan eivät pysy perillä kiimavittujen haluista.
Ja kerran laitoin käteni tuppautujan lanteille, josta seurasi vihainen katse mikä sitten lämpenikin flirttihymyksi toisella vilkaisulla. En tiedä mitä siinäkin tapahtui ja kuka tulkitsi väärin, mutta itseltäni loppui mielenkiinto.
Limaisuutta se toivottukin limaisuus on. - NäinMeillä
Mies3210 kirjoitti:
Kähmintä on kähmintää ja on turha kuvitella, että jokainen kähmijä osaisi aina lukea kähmittävän viestit oikein. Varsinkin kun ne voivat muuttua kähminnän ansiostakin, kerran seurasin baarissa kuinka pieni mies liimaantui kiinni kauniin naisen perseeseen, ensimmäisen puoli tuntia nainen jaksoi olla kylmänä, sitten lämpeni ja viimeiset hitaat kähmijägoblin jo saikin vedellä kielareita.
Ainakin kerran kähmittäväksi tuputtautuneen kaveri kävi kimppuuni, josta tuputtautuja suuttui kaverilleen. Eli naiskaveritkaan eivät pysy perillä kiimavittujen haluista.
Ja kerran laitoin käteni tuppautujan lanteille, josta seurasi vihainen katse mikä sitten lämpenikin flirttihymyksi toisella vilkaisulla. En tiedä mitä siinäkin tapahtui ja kuka tulkitsi väärin, mutta itseltäni loppui mielenkiinto.
Limaisuutta se toivottukin limaisuus on."Kähmintä on kähmintää ja on turha kuvitella, että jokainen kähmijä osaisi aina lukea kähmittävän viestit oikein."
No kähmijä on nimenomaan mies joka ei osaa lukea naisen singnaaleja lainkaan vaan luulee tekevänsä oikein vaikka menee täysin metsään. Haluttua koskettelua ei koskaan kutsuta kähminnäksi.
"Varsinkin kun ne voivat muuttua kähminnän ansiostakin, kerran seurasin baarissa kuinka pieni mies liimaantui kiinni kauniin naisen perseeseen, ensimmäisen puoli tuntia nainen jaksoi olla kylmänä"
No enpä ole itse koskaan nähnyt naista joka olisi oikeasti kestänyt puolta tuntia itselle epämieluista kähmintää ilman että olisi lähtenyt paikalta pois tai antanut avokämmenellä naamalle. Mutta ehkä joku on sitten niinkin pitkämielinen...
"Limaisuutta se toivottukin limaisuus on."
Eikö olisi ihan hyvä jos meillä nyt kuitenkin olisi sanoja jotka olisivat aina ja kaikkialla negatiivisia, kuten kähmintä ja limaisuus, jolloin se voidaan erottaa toivotusta käytöksestä? Jos kaikki käsitteet halutaan aina laventaa kaikkeen mahdolliseen niin vaara erilaisista väärinymmärryksistä vain kasvaa niin keskutelussa kuin oikeassa elämässäkin. - Mies3210
NäinMeillä kirjoitti:
"Kähmintä on kähmintää ja on turha kuvitella, että jokainen kähmijä osaisi aina lukea kähmittävän viestit oikein."
No kähmijä on nimenomaan mies joka ei osaa lukea naisen singnaaleja lainkaan vaan luulee tekevänsä oikein vaikka menee täysin metsään. Haluttua koskettelua ei koskaan kutsuta kähminnäksi.
"Varsinkin kun ne voivat muuttua kähminnän ansiostakin, kerran seurasin baarissa kuinka pieni mies liimaantui kiinni kauniin naisen perseeseen, ensimmäisen puoli tuntia nainen jaksoi olla kylmänä"
No enpä ole itse koskaan nähnyt naista joka olisi oikeasti kestänyt puolta tuntia itselle epämieluista kähmintää ilman että olisi lähtenyt paikalta pois tai antanut avokämmenellä naamalle. Mutta ehkä joku on sitten niinkin pitkämielinen...
"Limaisuutta se toivottukin limaisuus on."
Eikö olisi ihan hyvä jos meillä nyt kuitenkin olisi sanoja jotka olisivat aina ja kaikkialla negatiivisia, kuten kähmintä ja limaisuus, jolloin se voidaan erottaa toivotusta käytöksestä? Jos kaikki käsitteet halutaan aina laventaa kaikkeen mahdolliseen niin vaara erilaisista väärinymmärryksistä vain kasvaa niin keskutelussa kuin oikeassa elämässäkin.Kutsutaanpas.
Minä en lavenna, sinä supistat. Ilmeisesti osaksi suojellaksesi naisten imagoa, eiväthän naiset voi koskaan tykätä limaisesta kähminnästä.
Yksiselitteisesti kiellettyä on seksuaalinen ahdistelu, mikä siis tarkoittaa sellaista kähmintää,minkä kähmijä varmuudella tietää ei-toivotuksi eli siitä on yleensä pitänyt tulla suora kielto. - NäinMeillä
Mies3210 kirjoitti:
Kutsutaanpas.
Minä en lavenna, sinä supistat. Ilmeisesti osaksi suojellaksesi naisten imagoa, eiväthän naiset voi koskaan tykätä limaisesta kähminnästä.
Yksiselitteisesti kiellettyä on seksuaalinen ahdistelu, mikä siis tarkoittaa sellaista kähmintää,minkä kähmijä varmuudella tietää ei-toivotuksi eli siitä on yleensä pitänyt tulla suora kielto."Yksiselitteisesti kiellettyä on seksuaalinen ahdistelu, mikä siis tarkoittaa sellaista kähmintää,minkä kähmijä varmuudella tietää ei-toivotuksi eli siitä on yleensä pitänyt tulla suora kielto."
No miten toivottu kähmintä eroaa muista toivotuista kosketuksista? Ainakin minun kielitajuni mukaan kähminnän juuri erottaa muista seksuaalisista kosketuksista se että se ei ole toivottua eli että se on seksuaalista häirintää. Muu on ihan vain koskettelua. - 876
NäinMeillä kirjoitti:
"Yksiselitteisesti kiellettyä on seksuaalinen ahdistelu, mikä siis tarkoittaa sellaista kähmintää,minkä kähmijä varmuudella tietää ei-toivotuksi eli siitä on yleensä pitänyt tulla suora kielto."
No miten toivottu kähmintä eroaa muista toivotuista kosketuksista? Ainakin minun kielitajuni mukaan kähminnän juuri erottaa muista seksuaalisista kosketuksista se että se ei ole toivottua eli että se on seksuaalista häirintää. Muu on ihan vain koskettelua.Teuvo on taas vetänyt peräsuolensisäisesti, älä siitä välitä.
- Mies3210
NäinMeillä kirjoitti:
"Yksiselitteisesti kiellettyä on seksuaalinen ahdistelu, mikä siis tarkoittaa sellaista kähmintää,minkä kähmijä varmuudella tietää ei-toivotuksi eli siitä on yleensä pitänyt tulla suora kielto."
No miten toivottu kähmintä eroaa muista toivotuista kosketuksista? Ainakin minun kielitajuni mukaan kähminnän juuri erottaa muista seksuaalisista kosketuksista se että se ei ole toivottua eli että se on seksuaalista häirintää. Muu on ihan vain koskettelua.Kähmintä voi olla ja usein on toivottua. Kähminnän määritelmä on sen tekninen suoritus, oikeastaan kyseessä synonyymi kourimiselle. Eli kirjaimellisesti otetaan tissi tai perse kouraan. Samalla tavalla se koura toimii, olkoon tissitelineen mielihalu sitten mikä hyvänsä.
- NäinMeillä
Mies3210 kirjoitti:
Kähmintä voi olla ja usein on toivottua. Kähminnän määritelmä on sen tekninen suoritus, oikeastaan kyseessä synonyymi kourimiselle. Eli kirjaimellisesti otetaan tissi tai perse kouraan. Samalla tavalla se koura toimii, olkoon tissitelineen mielihalu sitten mikä hyvänsä.
Sanoilla on yleensä myös arvolatauksia pelkän "teknisen suorituksen" lisäksi. Juuri siksi meillä on erilaisia sanoja kuvaamaan melkein samaa asiaa. Synonyymit ovat harvoin sisällöltään täysin identtisiä juuri sen takia että niillä on erilaisia vivahteita.
Harva sanoo esimerkiksi omalle puolisolleen että voisitko tulla vähän kähmimään minua kun kaipaan kosketusta... Ja onhan meillä muitakin vastaavia sanoja, esim. lääppiminen jonka senkään harva ajattelee positiivisesti vaikka sekin on lopulta vain yksi sana koskettelulle. - Mies3210
NäinMeillä kirjoitti:
Sanoilla on yleensä myös arvolatauksia pelkän "teknisen suorituksen" lisäksi. Juuri siksi meillä on erilaisia sanoja kuvaamaan melkein samaa asiaa. Synonyymit ovat harvoin sisällöltään täysin identtisiä juuri sen takia että niillä on erilaisia vivahteita.
Harva sanoo esimerkiksi omalle puolisolleen että voisitko tulla vähän kähmimään minua kun kaipaan kosketusta... Ja onhan meillä muitakin vastaavia sanoja, esim. lääppiminen jonka senkään harva ajattelee positiivisesti vaikka sekin on lopulta vain yksi sana koskettelulle.Minä ainakin sanon kähmiväni tai kourivani. Lääppiminen on selvästi ei -toivottua.
- flowersreally
Mies3210 kirjoitti:
Minä ainakin sanon kähmiväni tai kourivani. Lääppiminen on selvästi ei -toivottua.
Nuo ovat kaikki negatiivisia. Lievemmästä pahempaan järjestys on: Lääppiminen, kähmiminen, kuoriminen.
- Mies3210
flowersreally kirjoitti:
Nuo ovat kaikki negatiivisia. Lievemmästä pahempaan järjestys on: Lääppiminen, kähmiminen, kuoriminen.
Teuvo kähmii, Jare hyväilee.
- flowersreally
Mies3210 kirjoitti:
Teuvo kähmii, Jare hyväilee.
Ja mies3210 "kuorii".
Just tollasia kaikki naiset aina on, että ne muistelee vaan miehiä jotka on vislaillut ja puristellut perseestä.
- Ex------------PUA
Koko tuo vuodatus kumoutuu sillä punaisella pillerillä, että naiset ovat hypergamisia, jolloin esim. rasvaisetkin jutut voivat olla naisista "ihanan roiseja".
Kerran heitin sellaisen joukolle nuoria naisia, kun jo olin saanut heidän kiinnostuksensa.
Lähistölllä istunut lihava rekkalesbon tapainen feministi pöyristyi siitä, siinä missä tyttöset yllättyivät.
Katselin riettaasti ja täysin röyhkeästi hymynkare kasvoillani tilanteen edistymistä, täysin perääntymättömänä,, haastavana ja voimakaana kuten yleensäkin olen.
Femakko lisää höyryä koneeseen: "tunnetteko te tuon miehen vai mistä tässä on kysymys!!!!"
Eräs blondi sanoo: "juu tunnetaan me, se on meidän kaveri ja ihan ok!"
Eli he jopa alkoivat puolustamaan minua, sillä nauttivat niin suunnattomasti minusta ja sain sen johdosta jopa heittää todella härskiä läppää!
Joten pyyhkikää tuollaisia sinisen pillerin jutuilla perseenne, mitkään niistä eivät pidä paikkaansa.- TotuusSattuu
Ja sitten heräsin alushoust märkinä...
- Ex------------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
Ja sitten heräsin alushoust märkinä...
Kiihotuitko sinä tuosta vai sattuuko vain totuus? :D
Hauska huomata miten femakot ajautuvat hysteerisiin ulisemiskohtauksiin, kunheidän valheensa kumotaan tosielämän tapahtumilla.
(Termistöni ottaminen nimimerkiksesi on harvinaisen suurta ihailua muuten, mutta se on ok siksikin, että sinulle se sopii tavallista paremmin). - TotuusSattuu
Ex------------PUA kirjoitti:
Kiihotuitko sinä tuosta vai sattuuko vain totuus? :D
Hauska huomata miten femakot ajautuvat hysteerisiin ulisemiskohtauksiin, kunheidän valheensa kumotaan tosielämän tapahtumilla.
(Termistöni ottaminen nimimerkiksesi on harvinaisen suurta ihailua muuten, mutta se on ok siksikin, että sinulle se sopii tavallista paremmin).No olen edelleenkin mies ja jaksan huvittua noista teinifantasioistasi aina uudestaan ja uudestaan. Jotenkin liikuttavaa tuo lapsenomainen innostus omaan asiaansa. Kirjallisesti ne eivät ole kovin korkeatasoisia mutta sitä tuskin onkaan lupa odottaa.
- TotuusSattuu
PS. Minulla on itsellä teini-ikäisiä lapsia ja yksi vakio naurun aihe heillä ovat juuri aikuiset jotka luulevat olevansa nuorekkaita ja rentoja hengailijoita mutta oikeasti nuoret naureskelevat sitten selän takana sille miten setä yrittää olla vielä nuori. Suoraan eivät toki yleensä kohteliaina sitä näytä tai sano.
- Luolamadonna
TotuusSattuu kirjoitti:
PS. Minulla on itsellä teini-ikäisiä lapsia ja yksi vakio naurun aihe heillä ovat juuri aikuiset jotka luulevat olevansa nuorekkaita ja rentoja hengailijoita mutta oikeasti nuoret naureskelevat sitten selän takana sille miten setä yrittää olla vielä nuori. Suoraan eivät toki yleensä kohteliaina sitä näytä tai sano.
Mjoo
Kummallista kyllä, nuoriso pukeutuu aivan samalla tavalla kuin itsekin pukeuduimme teininä. Osittain he myäs ravaavat samoissa mestoissa ja kuuntelevat samaa musaa. En minä tyyliäni muuta.
Noin karrikoiden.
(Hihitystä) - Ex------------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
No olen edelleenkin mies ja jaksan huvittua noista teinifantasioistasi aina uudestaan ja uudestaan. Jotenkin liikuttavaa tuo lapsenomainen innostus omaan asiaansa. Kirjallisesti ne eivät ole kovin korkeatasoisia mutta sitä tuskin onkaan lupa odottaa.
On aika vaikea uskoa että noiden puheidesi perusteella olisit mies.
Olet nainen jota totuus satuttaa, joten haet uskottavuuta miehenä.
Vaithoehtoisesti olet aivopesty valkoritari, joka on luovuttanut ballsinsa pois ja potee myrkyllistä häpeää siitä, että on mies.
Jokainen terve heteromies kyllä ymmärtää "teinifantasioiden" päälle. Olen suorastaan ylpeä niistä ja kannatan että jokainen vapautuisi niiden suhteen. Hiiteen naiset jotka ovat yli 19v!
LIsäksi tuo sinun naisen logiikkaa, siitä että päätät matkia jotain ja ottaa sen nimimerkiksesi, mikä "ei ole korkea tasoista" on jotain joka on kyllä niin priceless kuin vain voi olla. (Annan sinun tajuta asian itse, mutta vihjeenä kysyn: mikä on suurinta ihailua )
Ja kyllä, olen hyvin omistautunut omalle asialleni, sinä taas olet tylsämielinen matkija, joka ujellat kuin noitapilli heille joilla on jokin tarkoitus juttussa, eikä vain lammasmainen määkiminen. Ihan miten vain. - Ex------------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
Ilmankos sinulta tulee ikäkriisiulvahduksia, sillä tuo oli klassinen ikäkriisinsiirtoyritys, sitä käyttävät kaikki vanhat haaskat, jotka tuntevat olevansa uhattuja korkean MA:n ihmisten, eli TEINItypyjen ja VANHEMPIEN miesten suhteen.
- TotuusSattuu
On aika vaikea uskoa että noiden puheidesi perusteella olisit mies.
Olet nainen jota totuus satuttaa, joten haet uskottavuuta miehenä.
Vaithoehtoisesti olet aivopesty valkoritari, joka on luovuttanut ballsinsa pois ja potee myrkyllistä häpeää siitä, että on mies.
Jokainen terve heteromies kyllä ymmärtää "teinifantasioiden" päälle. Olen suorastaan ylpeä niistä ja kannatan että jokainen vapautuisi niiden suhteen. Hiiteen naiset jotka ovat yli 19v!
LIsäksi tuo sinun naisen logiikkaa, siitä että päätät matkia jotain ja ottaa sen nimimerkiksesi, mikä "ei ole korkea tasoista" on jotain joka on kyllä niin priceless kuin vain voi olla. (Annan sinun tajuta asian itse, mutta vihjeenä kysyn: mikä on suurinta ihailua )
Ja kyllä, olen hyvin omistautunut omalle asialleni, sinä taas olet tylsämielinen matkija, joka ujellat kuin noitapilli heille joilla on jokin tarkoitus juttussa, eikä vain lammasmainen määkiminen. Ihan miten vain."On aika vaikea uskoa että noiden puheidesi perusteella olisit mies."
Juuri se kertookin ajattelusi rajoittuneisuudesta ja siitä että et halua nähdä maailmaa oman katsantokantasi ulkopuolella. Ja silti heittelet mielestäsi tarkkoja prosentteja siitä miten iso osa ihmisistä käyttäytyy milläkin tavalla.
"Vaithoehtoisesti olet aivopesty valkoritari, joka on luovuttanut ballsinsa pois ja potee myrkyllistä häpeää siitä, että on mies."
Oliko tämäkin viiltävän tarkka argumentaatio vai kenties ihan vain hädissään huitaistu leimakirves?
"Jokainen terve heteromies kyllä ymmärtää "teinifantasioiden" päälle. Olen suorastaan ylpeä niistä ja kannatan että jokainen vapautuisi niiden suhteen. "
Toki teinifantasiat ovat ok mutta kun sinä tarjoilet niitä tositapahtumina. Sehän se tässä on se ongelma, eivät fantasiat sinällään.
"LIsäksi tuo sinun naisen logiikkaa, siitä että päätät matkia jotain ja ottaa sen nimimerkiksesi, mikä "ei ole korkea tasoista" on jotain joka on kyllä niin priceless kuin vain voi olla. "
Ymmärrätkö että jokainen ei ole seurannut tätä "uraasi" täällä vuosia eikä tiedä jokaista sanaa jota olet joskus käyttänyt? Jos kuitenkin sinua haittaa nimimerkkini niin voin toki keksiä uudenkin. - TotuusSattuu
Ilmankos sinulta tulee ikäkriisiulvahduksia, sillä tuo oli klassinen ikäkriisinsiirtoyritys, sitä käyttävät kaikki vanhat haaskat, jotka tuntevat olevansa uhattuja korkean MA:n ihmisten, eli TEINItypyjen ja VANHEMPIEN miesten suhteen.
"Ilmankos sinulta tulee ikäkriisiulvahduksia, sillä tuo oli klassinen ikäkriisinsiirtoyritys, sitä käyttävät kaikki vanhat haaskat, jotka tuntevat olevansa uhattuja korkean MA:n ihmisten, eli TEINItypyjen ja VANHEMPIEN miesten suhteen."
Ikäkriisikö nyt oli äkkiä sillä joka hyväksyy oman ikänsä ja sen että ei ehkä enää kannata yrittää olla nuorempi kuin on vai kuitenkin sillä joka hekumoi ajatuksella siitä että nuoret naiset flirttailisivat hänelle? Luolamadonna kirjoitti:
Mjoo
Kummallista kyllä, nuoriso pukeutuu aivan samalla tavalla kuin itsekin pukeuduimme teininä. Osittain he myäs ravaavat samoissa mestoissa ja kuuntelevat samaa musaa. En minä tyyliäni muuta.
Noin karrikoiden.
(Hihitystä)Tässä on haaste ihmiskunnalle. Jos ihmiskunta elää ikuisesti, joudutaan keksimään äärettömän monta tapaa erottautua edellisestä ja kaikista muistakin edeltävistä sukupolvista eli siis tapoja olla pilalla ja turmaltunut täysin uudella tavalla.
- isänlasit
TotuusSattuu kirjoitti:
Expuassa tuo yritys olla nuori näkyy tänne jopa ilman lasejakin.
- Luolamadonna
scrg kirjoitti:
Tässä on haaste ihmiskunnalle. Jos ihmiskunta elää ikuisesti, joudutaan keksimään äärettömän monta tapaa erottautua edellisestä ja kaikista muistakin edeltävistä sukupolvista eli siis tapoja olla pilalla ja turmaltunut täysin uudella tavalla.
Mjoo
Minusta nähden tuo rullaa aivan samalla tavalla kuin ennenkin. Kaiken ydin on persoonallisuuden puute.
Heti, kun jotain tai jokin (joku) personoituu, tämä yritetään murtaa takaisin osaksi massaa.
Ehkä siksi pidän nettikirjoittelusta enemmän kuin graffiteista.
(Naurua)
- Kilttiatm
En tajuu miks naiset imee renttujen munaa
- rentunimijä
Siksi, koska siinä maistuu ELÄMÄ! :D
rentunimijä kirjoitti:
Siksi, koska siinä maistuu ELÄMÄ! :D
Ahaa, olenkin miettinyt, mitä "elämänmakuinen" oikein tarkoittaa.
- 53qtfr
Jaa että ihan 14 asiaa onkohan tosta jäänyt vähintään nolla perästä pois? Kukapa sitä naisia ja naisen logiikaa olisi koskaan ymmärtänyt?
- tarralenkkari666
Ihmiset, jotka ymmärtävät, että naisetkin ovat ihmisiä, eivätkä hämmenny jos he eivät käyttäydy oletusten mukaisesti.
- PerseenPeittäjätHautoo
1. Vitulla on hintansa, AINA ! 2. Nainen on itsekäs eläin, 3. Tyhmyydestä sakotetaan... myös naista, 4. Naistakin naitattaa !
2. Kun nainen sanoo, että kaikki on hyvin, vaikka ei ole.
Tää on oikeastaan ainoa, mikä noista herätti ajatuksia ja pitää paikkansa. Toi on enemmänkin "Ei ole, mutta jätä mut rauhaan."- helmiä.sioille
Vaan 14 asiaa? Minusta ainakin 114 asiaa... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566678Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404612- 612393
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401900Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81452- 171354
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 171221
- 241174
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097