Jos yritetään olla huomaamatta huonoa photoshoppausta ja keskitytään kroppaan niin mikä miehistä miellyttää eniten:
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016021921142701_iq.shtml
Minusta alkuperäinen on ihan jees, samoin Espanja ja Australia.
Mikä miehistä miellyttää eniten?
8
51
Vastaukset
- rumamaija
Aiemmassa ketjussa tästä samasta artikkelista jo totesinkin että Egypti (vaikka en ottaisikaan egyptiläistä miestä). Kuin vakipanon kroppa.
- Nnmaaiinenn
Ne on hirveitä! Kukaan ei ollu laiha. Tykkään vaan sellasist joiden rasvaprosentti 0.
- sopusuhtaisiakaikki
Portugali, Etelä-Afrikka, Makedonia ihan ok.
- flowersreally
Miksi jättäisi karmean photaroinnin ja karmeat photot huomioimatta kun livenä näkee paljon parempia kotletteja jatkuvasti?
- näinsennäin
Näistä kaikki ihan ok paitsi alkuperäinen. Lyhyet jalat kyllä tuo miinusta :-(
Olen ehkä liian hetero muodostamaan mielipidettä varsinaisesta kysymyksestä, mutta tuon silti ilmi äimistykseni siitä että serbit ja kroaatit ovat tässäkin asiassa näin eri linjoilla. Vähemmästäkin sitä voi kansanmurhia aloittaa. Haluaisin nähdä myös bosniakin.
- 12121212
Kiitos helkalle linkistä.
Tämä on opettavainen juttu. Naisethan usein perustelevat erilaista makuaan sillä etteivät halua mitään mallipoikaa. Mutta todellisuudessa esim. 30 naiset ovat samanlaisia ja haluavat sen nallekarhun jossa kaikki (hartiat, kädet, leuka, jne) on isoa ja jykevää.
20 naiset usein haluavat raamikkaan ja lihaksikkaan, olkoonkin että nuoremmilla naisilla erilaisia makuja on hieman enemmän. Mikä olisi muuten hyvä minulle, paitsi että nuo erilaiset maut eivät luonnollisesti sisällä lyhyttä ja hintelää miestä, tai edes lyhyttä ja treenattua.- rumamaija
"Mutta todellisuudessa esim. 30 naiset ovat samanlaisia ja haluavat sen nallekarhun jossa kaikki (hartiat, kädet, leuka, jne) on isoa ja jykevää."
"20 naiset usein haluavat raamikkaan ja lihaksikkaan"
Öh, kaikki tähän kyselyyn vastanneet naiset ovat antaneet eri vastauksen...
"eivät luonnollisesti sisällä lyhyttä ja hintelää miestä, tai edes lyhyttä ja treenattua."
Vastahan tuossa joku sanoi, että kaikki linkin miehet olivat liian vankkarakenteisia ja voimakkaita, ja että hän halusi laihan miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566668Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404602- 602377
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391888Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81452- 171304
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151259- 171211
- 241174
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097