Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

DNA Prepaid veloittaa salaa 50 euroa kuukaudessa

HuijattuDNA

Tämä on näpäytys DNA:lle.

Näin he huijaavat sinulta jopa 50€ joka kuukausi pienellä tempulla.

1. Ostat dataliittymän Super Prepaid:iin. Dataliittymät ovat voimassa enintään 30 päivää. Rajaton versio maksaa 16.60€.
2. Käytät puhelintasi normaalisti 30 päivää surffaillen ja nauttien elämästä.
3. Ostettu dataliittymä sulkeutuu 30 päivän jälkeen ILMAN MINKÄÄNLAISTA ILMOITUSTA.
4. MUTTA TOINEN dataliittymä astuu voimaan ILMAN MINKÄÄNLAISTA ILMOITUSTA. Tämä on rajaton perusliittymä joka käytännössä maksaa kiinteät 57€ kuukaudessa.
5. Huomaat asian vasta kun saldosi lähenee nollaa.
6. Sanot itsellesi "Oho, olen ilmeisesti puhunut paljon puheluja ja ehkä huomaat että datapakettisikin on just loppunut".
7. Lataat taas 100€ ja homma toistuu.


Mitä tehtävissä? Soitinkin asiakaspalveluun. Asialle "ei voi tehdä mitään". Ei voi saada tekstari-ilmoitusta kun datapaketti päättyy, eikä voi kytkeä pois "peruspaketin". Ei jää muuta vaihtoehtoa kun kalenteroida päättymispäivän.

Selkeästi DNA:n insinöörit ja ekonomit nauravat partaansa kun tyhmät prepaid asiakkaat eivät tätä tiedä/huomaa. Pisteet heille.

4

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lettto

      Onhan tämä jo esittelyssäkin. m.prepaid.dna.fi
      Lataa sovellus ja voit itse katsoa prepaidin tilanteen.

    • Miksi lataat satasen kerralla Prepaidiin?

    • HuijattuDNA

      Teillä ei varmaan ole parempaa tekemistä kuin kökkiä saldoanne.

    • Onnekas6

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe