Renttu Hursti ja kristilliset valinnat

huuliherpes

Helsingin kaupunginvaltuutettu Rene Hursti ei ole niin hyväsydäminen ja epäitsekäs kuin millasena haluaa esiintyä. Nuorena hänen lempinimensä oli Renttu ja sillä on syynsä. Täysin eri maata kuin veljensä Mikko ja Heikki, jotka kulkivat koko ajan isänsä tietä. Rene lähti avustuskuvioihin vasta kun vanha leipä oli vaihtunut pullaan ja rusinoihin. Kristillisen Uusi elämä-lehden jutuissa, jossa Hursteista kerrotaan, ei mainita Reneä ollenkaan ja käytännössä hän ei ollut osallinen missään perheen jutuissa. Finnairin pukkina hän oli, mutta kännissä kuin sika, kuten viimekin kun löi umpihumalassa hoitajaa. Myötähäpeä kuvaa näitä reissuja.

Rene asui ja eli aviossa Mäntsälässä menneinä vuosikymmeninä ja ensimmäisen vaimon silmäsairauden pahentumisen johtaessa näkökyvyn menetykseen, ei Renestä ollut miestä jatkamaan sitä elämää, vaan otti eron ja haki uuden naisen Thaimaasta.
Kunnallisvaaleissa 2000 Hursti oli Suomen Kristillisen liiton eli nykyisen KD:n listalla Mäntsälässä ja sitä ennen SMP:n porukassa.

5

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanha aloitus, mutta itse muistan Renen parhaiten siitä, kun hän kilpaili Onnenpyörässä ja Kymppitonnissa. En siis tiennyt häntä muuten ja olin silloin vielä alaikäinen kun nämä ohjelmat esitettiin.

• Anonyymi

Varsinainen rosvo koko jätkä. Tilailee pienyrittäjiltä tavaraa ja yrittää maksaa pimeästi ja kun ei hyväksy ei maksa laskullakaan. Ei voi periä kun ei ole luottotiedot kunnossa. Tyypillinen demari. Esittää hyväntekijää, mutta on pelkkä oman onnen tavoittelija ja rosvo.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Itse uskon itse aidoista vasemmistoliittolaisista huomattavasti enemmän.

Tuo tyyppi ei olisi kohdallani koskaan mennyt läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse uskon itse aidoista vasemmistoliittolaisista huomattavasti enemmän.

Tuo tyyppi ei olisi kohdallani koskaan mennyt läpi.

Rene Hursti oli vasemmistoliiton valinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4115
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1543
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1496
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1264
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      83
      1025
    6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      131
      1022
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      42
      989
    8. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      988
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      964
    10. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      17
      829
    Aihe