Kenet palstanaisen ottaisit mukaan, jos olisi tuplatreffit tiedossa?
Palstan naiset
57
204
Vastaukset
- Ihastunutko45566
Nimimerkki Nainen_28v antoi itsestään fiksun vaikutelman useammassakin keskustelussa, joten valitsisin hänet. Olisi kiinnostavaa nähdä, miltä hän näyttää ja onko hän samanlainen oikeassa elämässä.
- classical
nainen_28v esittää mukavaa vain siksi koska on jo ohittanut parasta ennen päiväyksensä ja on sen lisäksi vielä yksinhuoltaja.
classical kirjoitti:
nainen_28v esittää mukavaa vain siksi koska on jo ohittanut parasta ennen päiväyksensä ja on sen lisäksi vielä yksinhuoltaja.
En ole yksinhuoltaja.
Aikalailla samanlainen, väittäisin. Ohjesääntö elämässä, että tule onnelliseksi, mutta älä satuta ketään matkalla.
Miltä näytän. Siniset silmät, kuulemma kiltti ja hellä katse. Tumma polkka (tällä hetkellä). Leveä lantio. D-rinnat. Pituutta aavistuksen vajaat 170cm. Aika usein tummaa vaatetta päällä. Farkkua, leggaria, mekkoa.- Ihastunutko45566
classical kirjoitti:
Taidat vain olla kateellinen, koska tiedät, että et saisi noin mukavan oloista ja fiksua naista edes treffeille. Ei sillä, että itsekään saisin. Ja vaikka hän olisi oikeasti vain osittain sellainen kuin miltä hän vaikuttaa, kelpaisi hän minulle treffiseuraksi siitä huolimatta.
- Ihastunutko45566
Nainen_28v kirjoitti:
Aikalailla samanlainen, väittäisin. Ohjesääntö elämässä, että tule onnelliseksi, mutta älä satuta ketään matkalla.
Miltä näytän. Siniset silmät, kuulemma kiltti ja hellä katse. Tumma polkka (tällä hetkellä). Leveä lantio. D-rinnat. Pituutta aavistuksen vajaat 170cm. Aika usein tummaa vaatetta päällä. Farkkua, leggaria, mekkoa.Tuo kuulostaa hyvältä elämänohjeelta. Minun voisi ehkä olla seuraava: "Kaikessa on jotain hyvää. Se jokin pitää vain osata löytää"
Oli kiinnostavaa lukea tuo kuvailusi itsestäsi. Se oli varsin tyhjentävä. Lienet myös varmaan aika avoin. classical kirjoitti:
Täysin totta. Naiset käyttäytyvät täysin erilailla riippuen siitä ovatko eronneita äitejä vai lapsettomia.
Ihastunutko45566 kirjoitti:
Taidat vain olla kateellinen, koska tiedät, että et saisi noin mukavan oloista ja fiksua naista edes treffeille. Ei sillä, että itsekään saisin. Ja vaikka hän olisi oikeasti vain osittain sellainen kuin miltä hän vaikuttaa, kelpaisi hän minulle treffiseuraksi siitä huolimatta.
Kiitos kauniista sanoista. <3
Ihastunutko45566 kirjoitti:
Tuo kuulostaa hyvältä elämänohjeelta. Minun voisi ehkä olla seuraava: "Kaikessa on jotain hyvää. Se jokin pitää vain osata löytää"
Oli kiinnostavaa lukea tuo kuvailusi itsestäsi. Se oli varsin tyhjentävä. Lienet myös varmaan aika avoin.Avoimuus riippuu paljolti tilanteesta ja vastapuolesta. Rennossa seurassa ei ole pahemmin estoja. Joskus taas ujostuttaa kovinkin paljon.
super-atm kirjoitti:
Täysin totta. Naiset käyttäytyvät täysin erilailla riippuen siitä ovatko eronneita äitejä vai lapsettomia.
Tuo on täysin persoonakysymys.
Olisiko myös niin että eronneet äidit haluavat keskittyä hyviin asioihin elämässä, kun huonosta on sen verran kokemusta. Ja koska ovat lapsia kerran hankkineet, on vahva hoivaus-/suojeluvietti, joka näkyy myös muissa ihmissuhteissa.
Kuka yh sutkin on suututtanut?Nainen_28v kirjoitti:
Tuo on täysin persoonakysymys.
Olisiko myös niin että eronneet äidit haluavat keskittyä hyviin asioihin elämässä, kun huonosta on sen verran kokemusta. Ja koska ovat lapsia kerran hankkineet, on vahva hoivaus-/suojeluvietti, joka näkyy myös muissa ihmissuhteissa.
Kuka yh sutkin on suututtanut?"Tuo on täysin persoonakysymys."
Olet oikeassa. Vittumaisesta ämmästä tulee siedettävä kun hän yh-mammana yrittää miellyttää aisuriehdokasta ja mukavaluonteisemmasta oikea hunajapupu. Joka tapaksessa yh-mammojen aisuriansaan liittyy taidokas miesten miellyttäminen, joka sitten myöhemmin mahdollisessa parisuhteessa muuttuu varmasti huonommaksi.
"Olisiko myös niin että eronneet äidit haluavat keskittyä hyviin asioihin elämässä, kun huonosta on sen verran kokemusta."
Sinunhan se pitäisi tietää, kun paskan kanssa teit lapsen ja erosit.
"Ja koska ovat lapsia kerran hankkineet, on vahva hoivaus-/suojeluvietti, joka näkyy myös muissa ihmissuhteissa."
Äitien hoivausvietti kohdistuu vain ja ainoastaan omaan lapseen. Aisurissa nainen ei yleensä arvosta muuta kuin enintään rahaa ja taloudellista hyötyä.
"Kuka yh sutkin on suututtanut?"
Ei kukaan, en ole niin väittänyt.super-atm kirjoitti:
"Tuo on täysin persoonakysymys."
Olet oikeassa. Vittumaisesta ämmästä tulee siedettävä kun hän yh-mammana yrittää miellyttää aisuriehdokasta ja mukavaluonteisemmasta oikea hunajapupu. Joka tapaksessa yh-mammojen aisuriansaan liittyy taidokas miesten miellyttäminen, joka sitten myöhemmin mahdollisessa parisuhteessa muuttuu varmasti huonommaksi.
"Olisiko myös niin että eronneet äidit haluavat keskittyä hyviin asioihin elämässä, kun huonosta on sen verran kokemusta."
Sinunhan se pitäisi tietää, kun paskan kanssa teit lapsen ja erosit.
"Ja koska ovat lapsia kerran hankkineet, on vahva hoivaus-/suojeluvietti, joka näkyy myös muissa ihmissuhteissa."
Äitien hoivausvietti kohdistuu vain ja ainoastaan omaan lapseen. Aisurissa nainen ei yleensä arvosta muuta kuin enintään rahaa ja taloudellista hyötyä.
"Kuka yh sutkin on suututtanut?"
Ei kukaan, en ole niin väittänyt.Eksäni ei ole paska.
"Äitien hoivausvietti kohdistuu vain ja ainoastaan omaan lapseen."
Hoivaan myös muiden lapsia, mulla on lemmikkejä ja hoivaan myös miehiä.
"Joka tapaksessa yh-mammojen aisuriansaan liittyy taidokas miesten miellyttäminen, joka sitten myöhemmin mahdollisessa parisuhteessa muuttuu varmasti huonommaksi."
Kuvailet tässä narsistia. Eivät kaikki yh:t ole narsisteja.Nainen_28v kirjoitti:
Eksäni ei ole paska.
"Äitien hoivausvietti kohdistuu vain ja ainoastaan omaan lapseen."
Hoivaan myös muiden lapsia, mulla on lemmikkejä ja hoivaan myös miehiä.
"Joka tapaksessa yh-mammojen aisuriansaan liittyy taidokas miesten miellyttäminen, joka sitten myöhemmin mahdollisessa parisuhteessa muuttuu varmasti huonommaksi."
Kuvailet tässä narsistia. Eivät kaikki yh:t ole narsisteja."Eksäni ei ole paska."
Miksi sitten erosit hänestä? Lapselle paras perhe on sellainen, jossa on äiti ja isä elävät riitelemättä yhdessä ja kasvattavat lapsen. Sinä olet sen asian suhteen epäonnistunut.
"Hoivaan myös muiden lapsia, mulla on lemmikkejä ja hoivaan myös miehiä."
Miksi et hoivaa ex-miestäsi?
"Eivät kaikki yh:t ole narsisteja."
Lähes kaikki ovat. Muussa tapauksessa kelpaisin yhtä hyvin parisuhteeseen lapsettomille naisille, kuin yh-äidellekin.super-atm kirjoitti:
"Eksäni ei ole paska."
Miksi sitten erosit hänestä? Lapselle paras perhe on sellainen, jossa on äiti ja isä elävät riitelemättä yhdessä ja kasvattavat lapsen. Sinä olet sen asian suhteen epäonnistunut.
"Hoivaan myös muiden lapsia, mulla on lemmikkejä ja hoivaan myös miehiä."
"Eivät kaikki yh:t ole narsisteja."
Lähes kaikki ovat. Muussa tapauksessa kelpaisin yhtä hyvin parisuhteeseen lapsettomille naisille, kuin yh-äidellekin.Miksi sitten erosit hänestä?
- syitä on vaikka millä mitalla
- en koe epäonnistuneeni missään
- En ole kiinnostunut hänestä.
Lähes kaikki ovat. Muussa tapauksessa kelpaisin yhtä hyvin parisuhteeseen lapsettomille naisille, kuin yh-äidellekin
- Miksi et muka kelpaisi? En edelleenkään ymmärrä.Nainen_28v kirjoitti:
Miksi sitten erosit hänestä?
- syitä on vaikka millä mitalla
- en koe epäonnistuneeni missään
- En ole kiinnostunut hänestä.
Lähes kaikki ovat. Muussa tapauksessa kelpaisin yhtä hyvin parisuhteeseen lapsettomille naisille, kuin yh-äidellekin
- Miksi et muka kelpaisi? En edelleenkään ymmärrä."- en koe epäonnistuneeni missään"
Epäonnistuit silti. Et voi itse päättää epäonnistuitko vai et. Osoitus epäonnistuneesta parisuhteesta on ero, etenkin jos on lapsi ehditty tehdä.
"Miksi et hoivaa ex-miestäsi? - En ole kiinnostunut hänestä."
Tuo on osoitus siitä että epäonnistuit. Teit lapsen miehen kanssa, joka ei sinua kiinnosta nyt yhtään. Miksi joku aisuri olisi sinulle parempi mies? Ettei vaan ole rahankiilto silmissä.
"Lähes kaikki ovat. Muussa tapauksessa kelpaisin yhtä hyvin parisuhteeseen lapsettomille naisille, kuin yh-äidellekin - Miksi et muka kelpaisi? En edelleenkään ymmärrä."
Oletko yksinkertainen vai esitätkö sellaista? Ensinnäksin todella harvaa lapsetonta miestä kiinnostaa parisuhde jonkun naisen kanssa, jolla on lapsia. Ja suurinta osaa yh-mammoista kiinnostaa enimmäkseen miehen rahat.super-atm kirjoitti:
"- en koe epäonnistuneeni missään"
Epäonnistuit silti. Et voi itse päättää epäonnistuitko vai et. Osoitus epäonnistuneesta parisuhteesta on ero, etenkin jos on lapsi ehditty tehdä.
"Miksi et hoivaa ex-miestäsi? - En ole kiinnostunut hänestä."
Tuo on osoitus siitä että epäonnistuit. Teit lapsen miehen kanssa, joka ei sinua kiinnosta nyt yhtään. Miksi joku aisuri olisi sinulle parempi mies? Ettei vaan ole rahankiilto silmissä.
"Lähes kaikki ovat. Muussa tapauksessa kelpaisin yhtä hyvin parisuhteeseen lapsettomille naisille, kuin yh-äidellekin - Miksi et muka kelpaisi? En edelleenkään ymmärrä."
Oletko yksinkertainen vai esitätkö sellaista? Ensinnäksin todella harvaa lapsetonta miestä kiinnostaa parisuhde jonkun naisen kanssa, jolla on lapsia. Ja suurinta osaa yh-mammoista kiinnostaa enimmäkseen miehen rahat.Miksi et kelpaisi lapsettomalle naiselle?
Nuo ovat sinun mielipiteitäsi, eivät tosia.
En ole epäonnistunut, koska en koe epäonnistuneeni.
Aisuri ei olisi parempi, koska en hae sellaista. Haen ihan muuta.Nainen_28v kirjoitti:
Miksi et kelpaisi lapsettomalle naiselle?
Nuo ovat sinun mielipiteitäsi, eivät tosia.
En ole epäonnistunut, koska en koe epäonnistuneeni.
Aisuri ei olisi parempi, koska en hae sellaista. Haen ihan muuta."Nuo ovat sinun mielipiteitäsi, eivät tosia."
Mielipiteeni ovat tosia.
"En ole epäonnistunut, koska en koe epäonnistuneeni."
Kun häviät pelin, mutta kuvittelet voittaneesi, niin olet häviäjä. Erosit omasta tahdostasi lapsesi isästä. Vaikka ero oli oma päätöksesi, niin se ei tee siitä yhtään parempaa. Olet pilannut yhden lapsen elämän, koska hän ei saa ikinä elää vanhempien kanssa jotka ovat yhtä aikaa läsnä hänen kanssaan.
"Aisuri ei olisi parempi, koska en hae sellaista. Haen ihan muuta."
Hae ihmeessä uutta jännämiestä panokaveriksi :) Sehän hieno valinta vasta onkin. Se lapseton mies, joka sinun kanssasi suostuu parisuhteeseen on aisuri.super-atm kirjoitti:
"Nuo ovat sinun mielipiteitäsi, eivät tosia."
Mielipiteeni ovat tosia.
"En ole epäonnistunut, koska en koe epäonnistuneeni."
Kun häviät pelin, mutta kuvittelet voittaneesi, niin olet häviäjä. Erosit omasta tahdostasi lapsesi isästä. Vaikka ero oli oma päätöksesi, niin se ei tee siitä yhtään parempaa. Olet pilannut yhden lapsen elämän, koska hän ei saa ikinä elää vanhempien kanssa jotka ovat yhtä aikaa läsnä hänen kanssaan.
"Aisuri ei olisi parempi, koska en hae sellaista. Haen ihan muuta."
Hae ihmeessä uutta jännämiestä panokaveriksi :) Sehän hieno valinta vasta onkin. Se lapseton mies, joka sinun kanssasi suostuu parisuhteeseen on aisuri.Mielipiteeni ovat tosia.
- Vain todistetut faktat ovat tosia. Mielipiteet ovat mielipiteitä.
Kun häviät pelin, mutta kuvittelet voittaneesi, niin olet häviäjä.
- Ihmissuhteet eivät ole mikään peli. Pelissä ei voi olla kuin yksi voittaja ja pelissä on tarkkaan määritelty tavoite. Ihmissuhteilla ei ole.
Olet pilannut yhden lapsen elämän, koska hän ei saa ikinä elää vanhempien kanssa jotka ovat yhtä aikaa läsnä hänen kanssaan.
- Oletko erolapsi? Kuvitteletko että riitaisten vanhempien lapsilla on asiat paremmin?
Se lapseton mies, joka sinun kanssasi suostuu parisuhteeseen on aisuri.
- aisuri = maksumies. Ei nappaa.
- miehellä voi olla myös lapsi / lapsia, pitäisin jopa plussana. Yhteisiä asioita olisi enemmän. Jos mies on vaikka 40 ja lapseton, eka kysymys olisi että miksi ei. Pitäisin miinuksena.Nainen_28v kirjoitti:
Mielipiteeni ovat tosia.
- Vain todistetut faktat ovat tosia. Mielipiteet ovat mielipiteitä.
Kun häviät pelin, mutta kuvittelet voittaneesi, niin olet häviäjä.
- Ihmissuhteet eivät ole mikään peli. Pelissä ei voi olla kuin yksi voittaja ja pelissä on tarkkaan määritelty tavoite. Ihmissuhteilla ei ole.
Olet pilannut yhden lapsen elämän, koska hän ei saa ikinä elää vanhempien kanssa jotka ovat yhtä aikaa läsnä hänen kanssaan.
- Oletko erolapsi? Kuvitteletko että riitaisten vanhempien lapsilla on asiat paremmin?
Se lapseton mies, joka sinun kanssasi suostuu parisuhteeseen on aisuri.
- aisuri = maksumies. Ei nappaa.
- miehellä voi olla myös lapsi / lapsia, pitäisin jopa plussana. Yhteisiä asioita olisi enemmän. Jos mies on vaikka 40 ja lapseton, eka kysymys olisi että miksi ei. Pitäisin miinuksena.Omasta mielestäsi voit olla vaikka Suomen kuningatar. Tosiasia on se, että olet epäonnistunut parisuhteessa, josta on tuloksena lapsi, jolla ei ole normaalia elämää isän ja äidin kanssa.
super-atm kirjoitti:
Omasta mielestäsi voit olla vaikka Suomen kuningatar. Tosiasia on se, että olet epäonnistunut parisuhteessa, josta on tuloksena lapsi, jolla ei ole normaalia elämää isän ja äidin kanssa.
Normaalielämääkin voi olla hyvin erilaista. Ajattelet kovin kapeakatseisesti.
Oletko muuten ajatellut että makaisit jonkun kanssa niin et olisi aina kuin perseeseen ammuttu. :)Nainen_28v kirjoitti:
Normaalielämääkin voi olla hyvin erilaista. Ajattelet kovin kapeakatseisesti.
Oletko muuten ajatellut että makaisit jonkun kanssa niin et olisi aina kuin perseeseen ammuttu. :)"Normaalielämääkin voi olla hyvin erilaista. Ajattelet kovin kapeakatseisesti."
Avarakatseisempi olen kuin sinä, joka näet elämän vain itsekkään yh-mamman näkökulmasta.
"Oletko muuten ajatellut että makaisit jonkun kanssa niin et olisi aina kuin perseeseen ammuttu. :)"
Shaming language ja henkilöhyökkäys. Tyypillistä naisille. Oletko koskaan ajatellut että olisit voinut elää normaalissa parisuhteessa ja tarjota lapsellesi normaalin elämän ja kasvatuksen?super-atm kirjoitti:
"Normaalielämääkin voi olla hyvin erilaista. Ajattelet kovin kapeakatseisesti."
Avarakatseisempi olen kuin sinä, joka näet elämän vain itsekkään yh-mamman näkökulmasta.
"Oletko muuten ajatellut että makaisit jonkun kanssa niin et olisi aina kuin perseeseen ammuttu. :)"
Shaming language ja henkilöhyökkäys. Tyypillistä naisille. Oletko koskaan ajatellut että olisit voinut elää normaalissa parisuhteessa ja tarjota lapsellesi normaalin elämän ja kasvatuksen?Sinulla on todella asenteellinen käsitys yh:ista, vaikka et oikeasti tiedä minusta tai elämästäni tai ajatuksistani yhtään mitään.
Nainen_28v kirjoitti:
Sinulla on todella asenteellinen käsitys yh:ista, vaikka et oikeasti tiedä minusta tai elämästäni tai ajatuksistani yhtään mitään.
Poikkeus voi vahvistaa säännön... mutta tuskin kuitenkaan.
super-atm kirjoitti:
Poikkeus voi vahvistaa säännön... mutta tuskin kuitenkaan.
En sovi perusyh-määritelmään mielestäni mitenkään.
Nainen_28v kirjoitti:
En sovi perusyh-määritelmään mielestäni mitenkään.
Kyllä sovit. Yh on yh, vaikka voissa paistaisi.
super-atm kirjoitti:
Kyllä sovit. Yh on yh, vaikka voissa paistaisi.
Puhutko nyt yksinhuoltajasta vai yhteishuoltajista
Nainen_28v kirjoitti:
Puhutko nyt yksinhuoltajasta vai yhteishuoltajista
Minulle ja monelle muulle ihan sama asia, yhtä vähän kiinnostaa.
super-atm kirjoitti:
Minulle ja monelle muulle ihan sama asia, yhtä vähän kiinnostaa.
Tuo on todella kapeakatseista, edelleenkin. Siinä on aikamoinen ero.
Nainen_28v kirjoitti:
Tuo on todella kapeakatseista, edelleenkin. Siinä on aikamoinen ero.
Hahahahah. Kyllä yh-mammoja vituttaa kun kaikki ei halua aisureiksi elättämään toisten miesten äpärälapsia.
http://giphy.com/gifs/eating-spongebob-squarepants-popcorn-GqZi964Bo9f0I
............
Ja kiitti Nainen_28v kun laittelit ulkonäkökuvaelmaa. Nyt se mun sitomisfantasia sai uusia tuulia ;)super-atm kirjoitti:
Hahahahah. Kyllä yh-mammoja vituttaa kun kaikki ei halua aisureiksi elättämään toisten miesten äpärälapsia.
Äpärä nyt on niin pystyyn kuollut termi että.
En edelleenkään yhdistä yh-mamma-termiä itseeni, koska mulle se meinaa yksinhuoltajaa jollainen en ole koskaan ollut. Mihin se yh:kaan sitä aisuria tarvitsee kun yhteiskunta maksaa elatusta jos isä ei sitä tee.Nainen_28v kirjoitti:
Äpärä nyt on niin pystyyn kuollut termi että.
En edelleenkään yhdistä yh-mamma-termiä itseeni, koska mulle se meinaa yksinhuoltajaa jollainen en ole koskaan ollut. Mihin se yh:kaan sitä aisuria tarvitsee kun yhteiskunta maksaa elatusta jos isä ei sitä tee."Äpärä nyt on niin pystyyn kuollut termi että."
Ei ole, vaikka tietysti noin väität.
"Mihin se yh:kaan sitä aisuria tarvitsee kun yhteiskunta maksaa elatusta jos isä ei sitä tee."
Siihen, että saisi vielä enemmän rahaa. Tämä on sairas ja passivoittava feminismin pilaama yhteiskunta. Jokaisen pitäisi itse elättää lapsensa, eikä pitäisi olla mitään yhteiskunnan apuja jos vajaaälyiset ja vastuuttomat ovat lisääntyneet eivätkä pysty elättämään omia lapsiaan ja ottamaan vastuuta teoistaan.
- vihatipunen
Ottaisin jonkun itseäni rumemman ja lihavamman..eli en ketään. Mut siis mitä tällä kysymyksellä yleensäkään ajetaan takaa?
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Miksi rumemman, haluatko saada molemmat miehet itsellesi?
Nokun mä ymmärsin tämän kysymyksen silleen, että kaksi naista treffaisi samaa miestä? Mut jos miehiäkin olisi kaksi niin ihan sama sitten. Mut miksi yleensäkään tuplatreffit?
vihatipunen kirjoitti:
Nokun mä ymmärsin tämän kysymyksen silleen, että kaksi naista treffaisi samaa miestä? Mut jos miehiäkin olisi kaksi niin ihan sama sitten. Mut miksi yleensäkään tuplatreffit?
Aikamoisia jännämiehiä olet kyllä tapaillut, jos tuplatreffit tarkoittaa etupäässä kolmen kimppaa toisen naisen kanssa. :-/
HC-ätmel kirjoitti:
Aikamoisia jännämiehiä olet kyllä tapaillut, jos tuplatreffit tarkoittaa etupäässä kolmen kimppaa toisen naisen kanssa. :-/
2 2? :P
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Sarjassamme: "Ätmel haluaa taas ymmärtää väärin".
Kun en melkein edes muista koska olen viimeksi ollut treffeillä..Mut kyllä olen ollut muistaakseni ihan kahdestaan miehen kanssa. vihatipunen kirjoitti:
Sarjassamme: "Ätmel haluaa taas ymmärtää väärin".
Kun en melkein edes muista koska olen viimeksi ollut treffeillä..Mut kyllä olen ollut muistaakseni ihan kahdestaan miehen kanssa.Niin haluankin. >:3
Nainen_28v kirjoitti:
Meillä oli kyllä tuo koulussa, mutta en nyt muista, mikä sen vastaus oli.
- Gallupoija
Nainen_28v kirjoitti:
Juuri näin. 2 komeaa miestä ja 2 palstanaista.
Gallupoija kirjoitti:
Ei sellaisia miehiä olekaan, että ne olisi komeita 2 eri palstanaisen mielestä.
scrg kirjoitti:
Amen.
- Palstanainen
scrg kirjoitti:
Onpas. :P
Gallupoija kirjoitti:
Miesten pitäisi olla komeita mutta palstanaiseus riittää kriteeriksi naiselle?
Tässä taas tasa-arvo tekee kuolemaa. :P
- helmiä.sioille
En nyt oikein tiedä, että olenko se vaan minä, mutta en nyt kyllä ihan täysin ymmärtänyt kysymystä...
- atännä
Et ollut. Eihän tuossa ollut mitään järkeä. Sen mitä siis ymmärsin. Eli en. Ehkä tämä palstalla notkuminen riittää mulle tältä illalta. :)
- helmiä.sioille
atännä kirjoitti:
Et ollut. Eihän tuossa ollut mitään järkeä. Sen mitä siis ymmärsin. Eli en. Ehkä tämä palstalla notkuminen riittää mulle tältä illalta. :)
:)
Joo, jäin van miettimään, et jos olen treffeille niin mihin helvettiin tarvitsen kolmatta tai neljättä pyörää...? - Kokeiltu-on
helmiä.sioille kirjoitti:
:)
Joo, jäin van miettimään, et jos olen treffeille niin mihin helvettiin tarvitsen kolmatta tai neljättä pyörää...?Etkö ole kuullut mitä tarkoittaa tuplatreffit?
- helmiä.sioille
Kokeiltu-on kirjoitti:
Etkö ole kuullut mitä tarkoittaa tuplatreffit?
En. En ole ikinä ollut sellaisilla... :) Olen aina pitänyt enemmän kahdenkeskeisistä sellaisista. Siinä vaiheessa kun treffeily on jo tarpeetonta, eli kun jo tunnetaan ja pidetään toisistamme, on aivan sama kuin paljon jengiä on samassa porukassa iltaa viettämässä... :)
- flowersreally
Musta paljon mielenkiintoisempi kysymys olisi, että kenet vastakkaista sukupuolta olevan ottaisi tuplatreffeille tuomarin rooliin.
- Mies3210
Millaisilla treffeillä on tuomari? Lyökö tuomari nuijaa pöytään antaessaan päätöksen pillunsaannista treffien päätteeksi?
- flowersreally
Mies3210 kirjoitti:
Millaisilla treffeillä on tuomari? Lyökö tuomari nuijaa pöytään antaessaan päätöksen pillunsaannista treffien päätteeksi?
Sellaisille treffeille päästäkseen pitää käydä vaativa tuomarointiopisto, jossa opitaan mm. hienovarainen koodisto. Oikean korvan koskettaminen tarkoittaa "pelimies!" (naisen kyseessä ollessa "lutka!") vasemman korvan koskettaminen "mammanpoika" ("justiina") ja sitä rataa. Ei siihen hommaan kenestä tahansa ole.
Mies3210 kirjoitti:
Tuomari voisi tunnistaa kaikki Salchowit, Lutzit ja muut temput jotka deitti tekee ja antaa niistä arvosanan teknisestä suorituksesta ja taiteellisesta vaikutelmasta. Jos deitti olisi äärimmäisen nuija, niin sitten tuomari voisi lyödä nuijaa.
Ottaisin mukaan itseni ja erkkitädin.
Minulla on miesvittu, eli (olen) persereikä. Olen siis käytännössä nainen. Erkkitädillä on kulli, joten hän on minulle riittävän maskuliininen nainen.- Bi-nainen
Mä voisin tapailla teitä molempia yhdessä. :D
Bi-nainen kirjoitti:
Mä voisin tapailla teitä molempia yhdessä. :D
Uuuuh ;) Kyllä tuollainen seksuaalisesti avoin bi-nainen aina mukaan mahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau596835Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414785- 752597
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411969- 181698
- 301517
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81502Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151319- 241234
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671127