Tahdon pesääni unille ;).
http://assets.inhabitat.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2012/03/OGE-Birdsnest-02-537x402.jpg
Olen väsynyt nainen!
18
146
Vastaukset
- Jatkoja
Hauskaa iltaa Onnille. :D
- Pehmeännäköistä
Kivan näköinen pesä sulla. Pienet unet kummasti piristää :).
- torkkupeitonalla
otin torkut päivällä ja kummasti se piristikin
- ex-morkkis
en yhtään ihmettele, on sellainen vuoden aika
ja todella ihana pesä. - selittäänaismaisetviesti
Onni on siis nainen, niinpä tietysti.
- Nainentäälläkin
Tuonne mukaasi tahtoisin. Se oli sitten sinun ajatus ;)
- junankuljettama
Ja lappiinkin?
- Minnevaanikinä
No miksei sinnekin
- taiainavoitahtoa
Minäkin olisin väsynyt..ja tahtoisin jos voisin...:)
- elluhallob
Onni
Mee nukkuun
Sänkyyn (*_*)
Sillä lähtee.. - palstan_kielipoliisi
Olet siis väsynyt nainen?
Jos taas haluat kohdistaa viestisi naiselle ja kertoa että olet väsynyt, niin pitäisi kirjoittaa pilkun kanssa: "Olen väsynyt, nainen".
Ehkä selvintä olisi kuitenkin seuraava muotoilu: "Nainen, olen väsynyt".- Onnittelut
löysit miljoonien kirjoitusvirheiden joukosta yhden puuttuvan pilkun ;).
Olet varmasti ylpeä itsestäsi? - onkoonninainen
Onnittelut kirjoitti:
löysit miljoonien kirjoitusvirheiden joukosta yhden puuttuvan pilkun ;).
Olet varmasti ylpeä itsestäsi?Mitä luulet että Onni sitten tarkoitti?
- puuttuvapilkku
Minä taas löysin valopilkkuni miljoonien joukosta. Mennäänkö nukkumaan?
- onniontyhmä
Onni on tyhmä, ja kuten sanoikin on myös nainen. ja jos ei olisikaan nainen, on hyvin akkamainen kaikissa jutuissaan.. Ja toi profiilikuva on suorastaan kuvottava.
- hilmanhajatusiltaan
Yhden ainoan matkan
haluaa virta tehdä
solista lehdossa
ja pisara saapuu valtamereen
joka on matka
joka vie syvälle sisimpään
kuten se olisi pitkälle
maailmaan
ja syvin sisin
on rakkauden koti
*hymy halit*- hilmalle
Oletko jotenkin riippuvainen Onnista vai miksi et tee koskaan omia aloituksia? Runoilet vain vastauksena Onnille.
- HyväOnni
Miltähän se tuntuu asettaa itsensä alttiiksi arvostelulle ja kirjoittaa nimimerkillä. Arvostan paljon Onnia. Joka kerta kun hän kirjoittaa, joku arvostelee ja silti hän jaksaa laittaa jotain kivaa iloksi muille. Paljon rakkautta Onnille ja hyvää yötä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426