Heippa olen 12 v tyttö minulla on pitkät ruskeat hiukset ja olen urheilullinen mielen kiintona tanssi kokemusta on 7 ja puolen vuoden ajalta . Haluaisin kovasti näyttelemään johonkin sarjaan tai leffaan joka mieluiten kuvattaisiin etelä-suomessa . Näytteleminen on mun unelma !! Minulla ei ole hirveästi kokemusta näyttelijänä mutta koulu näytelmissä olen näytellyt mm. Mariaa.
jos olet kiinnostunut tai tietäisit mistä saisi näyttelijän paikan ( siitä ei tarvitse saada rahaa ) niin voisitteko laitta alas viestiä . Ps. Mun unelma on näytellä uudessa päivässä !
Lapsi näyttelijäksi
4
288
Vastaukset
- jokutämmmönneee
Nythä on hakeminen ylen sarjaan joho haetaa 12-15 vuotiaita ja itse sarjaan pääsee vissiin 3 ja se on joku seikkailu juttu jote käy googlaa yle.fi/heroes of the baltic sea
- freelance4
Te jotta kiinnostaisi esiintyminen esim.tv-sarjassa,voitte laittaa mulle viestiä [email protected] sitten lisää kuinka edetä:)
- jalosydän
Muakin kiinnostaa näytteleminen ja haluaisin näytellä jossain elokuvassa tai sarjassa mulla on ruskeat hiukset ja opin repliikiit nopeasti ja olen 12-vuotias tyttö ja puhun englantia todella hyvin joten voisin näytellä myös englanninkielisissä elokuvissa tai sarjoissa:)
- tarkkuutta
Lopetin katselun kun huomasin kaukoputken, joka ei sopinut ajan kuvaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465751Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553035- 1832645
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102341- 272083
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132079törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151756- 1461337
- 141289
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611153