Koska tekevälle sattuu ja virheistä pitäisi oppia, niin laitan tänne raportin eiliseltä.
Päätin hupenevan lomani takia lähteä ihan extempore baariin kuuntelemaan noname ulkomaistabändiä ja ottamaan yhdet.
Baariin tullessani paikalla oli ehkä reilu parikymmentä henkeä eli siis todella tyhjää. Naisia alle kymmenen ja loput miehiä.
kun sain olueni tilattua jäin baaritiskille notkumaan ja arvioin, että alle kymmenestä naisesta 3 oli sen näköisiä, joiden kanssa kannattaisi kärsiä aamulla unenpuutteesta. Kaksi naisista oli omassa porukassaan ilmeisesti poklaystävien kanssa, mutta yksi se parhaan näköinen nuori nainen oli ilmiselvästi kolmen sinkkunaisen porukassa.
Aloin saada tuosta porukasta katseita ja jopa tuo kaunotarkin korkeasta markkina-arvostaan huolimatta soi minulle pari sellaista viehkeää hiustenheilautuskatsetta http://media.tumblr.com/tumblr_lxx84kbfux1r5ruse.gif jonka jälkeen vaihtoi pari sanaa kavereidensa kanssa.
Sitten tuo kaunotar lähti tulemaan baaritiskille ja parkkeerasi avivan taakseni/viereeni vaikka muuallakin olisi ollut tilaa. Tämä oli niin selvä merkki, että kaunotar halusi antaa minulle mahdollisuuden tehdä aloitteen. Minulta ei kuitenkaan irronnut ei sitten millään. En saanut mitään järkevää tai edes typerää suustani. Kokemuksen mukaan mitään kovin henkevää ei tuollaisessa tilanteessa tarvitse sanoa, kunhan aukaisee suunsa.
No kaunotar lähti takaisin omaan porukkaansa ja tilaisuus jäi käyttämättä. Lopullinen sinetti epäonnistumiselle tuli, kun bänsi omisti setin viimeisen biisin tuolle naiskolmikolle jonka jälkeen pojat menivät juttelemaan heidän kanssaan.
Eli mitä tästä opin. Liike kannattaa tehdä kun siihen on tilaisuus ja erityisesti jos tilaisuus on noin ilmiselvä. Nuorilta kauniilta naisilta tuskin saa montaa tilaisuutta.
Itse vetäydyin sitten tarkkailemaan hiukan syrjemmälle. Oli mukava seurata, miten tuon porukan kaksi muuta naista oli saman basistin kimpussa ( tuota em. kaunotarta jututti komea rumpali). Tahattomasti tai tietoisesti toinen naisista yritti pelata toista ulos. Hän koko ajan kosketteli basistia rintaan, käteen jne. Asettui myös toisen naisen ja basistin väliin ja huudahduksillaan ja maneereillaan kerjäsi koko ajan huomiota.
Itse päätin vielä lähteä yökerhoon ja se käynti ei ollutkaan yhtä hedelmätön kuin tämä, mutta ei siitä nyt enempää.
Raportti: BEM mokasi
71
181
Vastaukset
Naiset vain lentelevät kukasta kukkaan. Jos eivät baaritiskiltä saa, rupeavat heti kinuamaan bändiltä.
- Fraasipojat
BEM kirjoitti:
Niin juuri, kaikki naiset ja aina :-D
Hmm. onko teillä yhteinen sopimus, kun käytätte samoja fraaseja :D
- 201102
Fraasipojat kirjoitti:
Hmm. onko teillä yhteinen sopimus, kun käytätte samoja fraaseja :D
Juu, ja nuo profiilikuvatkin. BEM on matkinut ätmeliä. Kuvitteli kai saavansa palstanaisten huomiota yhtä paljon kuin ätmel.
201102 kirjoitti:
Juu, ja nuo profiilikuvatkin. BEM on matkinut ätmeliä. Kuvitteli kai saavansa palstanaisten huomiota yhtä paljon kuin ätmel.
Onks tämä nyt sama juttu kuin silloin yläasteella, kun sillä yhdellä tytöllä oli ihan samanlaiset farkut kuin sillä toisella tytöllä, mikä oli silloin kaikilla mittareilla "ihan ällöö" ja "matkimista"?
HC-ätmel kirjoitti:
Onks tämä nyt sama juttu kuin silloin yläasteella, kun sillä yhdellä tytöllä oli ihan samanlaiset farkut kuin sillä toisella tytöllä, mikä oli silloin kaikilla mittareilla "ihan ällöö" ja "matkimista"?
Siis apua, Nainen_28v oli näköjään tehnyt vain vartin aikaisemmin yläastevertauksen tuolla naisten pituutta käsittelevässä keskustelussa. Nyt mustakin tuli ihan kauhee matkija. :-(
- 201102
HC-ätmel kirjoitti:
Siis apua, Nainen_28v oli näköjään tehnyt vain vartin aikaisemmin yläastevertauksen tuolla naisten pituutta käsittelevässä keskustelussa. Nyt mustakin tuli ihan kauhee matkija. :-(
Ei tuo silti BEMin matkimista tyhjäksi tee. Hänen puolustelemiseksi sinä nuo kommentit tälläkertaa väsäsit.
201102 kirjoitti:
Ei tuo silti BEMin matkimista tyhjäksi tee. Hänen puolustelemiseksi sinä nuo kommentit tälläkertaa väsäsit.
Vakavaa liiketoimintaa, kieltämättä. :-/
- ätminki
Naiset ei koskaan aukaise suutaan muuten kun jännämiehen kullia imiessä.
Näitä aloituksia kun lukee baari illoista ja iskemisistä, niin tuntee itsensä aivan alieniksi. Ovat ne niin kaukaisia ympäristöjä ja systeemejä vastakkaisen sukupuolen kohtaamispaikkoina. Tai tuo kuvailemasi naisten tapa tehdä tuttavuutta ylipäänsä on ihan out of the blue. Hard to understand at all. xD
Mutta ilmiselvästi ihan reisillehän tuo iltasi meni.- 6612
No et kai sä tosissasi uskokaan tuota tarinaa? Tämä tyttärensä ikäisiä misuja himoitseva keski-ikäinen setämies vain omia päiväuniaan kertoilee.
6612 kirjoitti:
No et kai sä tosissasi uskokaan tuota tarinaa? Tämä tyttärensä ikäisiä misuja himoitseva keski-ikäinen setämies vain omia päiväuniaan kertoilee.
Tarinaltahan tuo vaikuttaa, mutta kun elävässä elämässäkin näitä ihmisiä on niin kaikki on mahdollista. :)
- Ex------------PUA
Kiitoksia raportista.
On sellaisetkin raportit hyviä, sillä esim. jos miettii niin minun viimeisin seksiraporttini olisi ollut niin rutiininomaisen puiseva, että sen tännne kirjoittamisessa ei olisi ollut kyllä oikein mitäänn mieltä. Se ei olisi oikein opettanut mitään, ja siinää ei ollut edes oikein jännniä käänteitä. Se tosin osoitti tuon, että silloin pitää iskeä, kun on portti avoinna.
Kun taas epäonnistumisraporteista voi oppia, itse ja muut. Myös sellaisissa ns. puolitieraraporteissa, tai kohtaamisraporteissa on paljon tärkeää tietoa.
Vaan, nyt itse raporttiisi.
Tykkäsin seuraavista, havainnoista, silä myös itse viljelen niitä.
Tässä näkyy hyvin, miten naisen kiinnostuksen merkit tulevat ilmi:
"Aloin saada tuosta porukasta katseita ja jopa tuo kaunotarkin korkeasta markkina-arvostaan huolimatta soi minulle pari sellaista viehkeää hiustenheilautuskatsetta http://media.tumblr.com/tumblr_lxx84kbfux1r5ruse.gif jonka jälkeen vaihtoi pari sanaa kavereidensa kanssa.
Sitten tuo kaunotar lähti tulemaan baaritiskille ja parkkeerasi avivan taakseni/viereeni vaikka muuallakin olisi ollut tilaa. Tämä oli niin selvä merkki, että kaunotar halusi antaa minulle mahdollisuuden tehdä aloitteen. Minulta ei kuitenkaan irronnut ei sitten millään. En saanut mitään järkevää tai edes typerää suustani. Kokemuksen mukaan mitään kovin henkevää ei tuollaisessa tilanteessa tarvitse sanoa, kunhan aukaisee suunsa."
Tuo on erittäin hyödyllinen tieto jokaisen miehen tietää.
Esim. kuten tiedämme, niin vastaavia huomiota vastustetaan ikäkriisiulvahduksin ja kurpparaivon sekaisin tuntein, pitkälti juuri siksi koska naiset tietävät sen minkä minäkin, ja mekin, nainen valitsee ja nuo ovat jo merkkejä hänen orastava tai toteutuneesta, ns. passiivisesta valinnasta.
He yrittävät saada miehet sivuuttamaan ne, ja se juuri on merkki siitä, että miesten nimenomaan pitäisi ottaa ne onkeen.
Uskokaa minua ja hyvää ystävääni BEMia, meillä on ollut lukemattomia naisia ja meiltä saadut navigointimerkit eivät johda teitä harhaan,, vaan tinsamaahan missä voitte telmiä kuin lapset pallomeressä - siten, että palllot on korvattu tisuilla. :D :D
"No kaunotar lähti takaisin omaan porukkaansa ja tilaisuus jäi käyttämättä. Lopullinen sinetti epäonnistumiselle tuli, kun bänsi omisti setin viimeisen biisin tuolle naiskolmikolle jonka jälkeen pojat menivät juttelemaan heidän kanssaan.
Eli mitä tästä opin. Liike kannattaa tehdä kun siihen on tilaisuus ja erityisesti jos tilaisuus on noin ilmiselvä. Nuorilta kauniilta naisilta tuskin saa montaa tilaisuutta."
Jälleen kovaa matskkua.
Pitkälti jo tuon asian oppiminen auttooi minua tason nostossa ja paljon.
Kiltit ja kunnollisetmiehet eivät omaa sitä "tappajan vaistoa" että he osaisivat iskeä, vaan heille usein on vielä opetettu, että kaikki naiset, kaikkialla maailmassa eivät tykkää riettaista sedistä,, jotka ottavat hommanhaltuun ja johdattavat naisen makuukammarin puolelle. Vaan että naiset pitävät hitaasti etenevistä, kilteistä ja kunnon miehistä, ja useimmiten näin feminismin aikana naiset kyllä tekevät ne aloitteetkin itse.
Jokainen voi punnita, että kumpi näistä kärjistetyistä malleista, on lähempänä todellisuutta.
Tietty, on naisia jotka ottavat hitaasti, mutta tässä oli esimerkki naisesta joka ei niin tehnyt, mutta joka passiivisen valinnan säännöin asettui tulilinjalle.
Tuosta ei muuten kannata sikäli potkia itseään päähän, sillä sehän on ihan tutkittu juttu, että mitä kauniimpi nainen sen enemmän se vaikuttaa miehen korvienväliin.
Usein juuri tuo "mieli menee tyhjäksi"-efekti on aika ominaisena piirteenä silloin.
Se tilanne oikeastikin vetää pään tyhjäksi, vielä jos on vähäsen laskuhumalaa, jolloin on muutenkin pää jäässä.
Siihen vielä lisätään alitajuinen tarve keksiä jotain sanottavaa, niin peli on jo pelattu täysin siinä vaiheessa.
Mutta tälläiset opettaa itseä ja muita palstalaisia.
Noin käy varmasti 90% miehistä suurimman osan ajasta.
Eivät he tiedä että nainen valitsee, mitkä ovat hänen kiinnostuksen merkit, miten sijoittuminen vaikuttaa tai että mitä pitäisi sanoa (tai miten se pitäisi sanoa).
Siten tuo on normaali viikonloppu monelle.
PS: Tuossa tilanteessa oli muuten vielä se esteenäsi että sinulla oli status-luokan kilpailijoita. Kun bändi oli vielä lavalla, mahdollisuudet olivat potentiaaliset, mutta luulen että ikävä kyllä naisen hypergamia olisi saattanut tehdä sinusta selvää, tai ainakin pistää kovan luokan kapulan rattaaseen, kun bändi olisi lakannut soittamasta ja sen jäsenet olisivat tulleet hakemaan "lihapiirakkaa" yleisöstä. Olisi saattanut tulla sellainen timppamainen olo, että ketäänhän ei voi omistaa. :D- TotuusSattuu
Hauskaa että tarina synnytti sinussa halun kirjoittaa noin pitkä sepustus mutta minusta kyllä sen opettavuussarvo oli luokkaa "auto kannattaa käynnistää ennen kuin lähtee ajamaan".
Tilaisuus kannattaa käyttää kun se tulee eteen on jo sen luokan viisaus että kyllä sillä yhden best-seller kirjan aina vääntää, tai on varmaan jo väännetty moniakin. - Ex------------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
Hauskaa että tarina synnytti sinussa halun kirjoittaa noin pitkä sepustus mutta minusta kyllä sen opettavuussarvo oli luokkaa "auto kannattaa käynnistää ennen kuin lähtee ajamaan".
Tilaisuus kannattaa käyttää kun se tulee eteen on jo sen luokan viisaus että kyllä sillä yhden best-seller kirjan aina vääntää, tai on varmaan jo väännetty moniakin.Totta kai kirjoitin, miksi en olis kirjoittanut kun kyseessä on raportti, mistä voi oppia?!
Luuletko että se on sattumaa, että olen korottanut tasoni jo lähes YTM-tasolle saakka, jos minulla ei olisi aktiivisuutta asioiden suhteen ja en opiskelisi niitä?!
Tylsämieliset ja naiset totta kai eivät saa tuosta mitään, mutta muut saavat.
"mutta minusta kyllä sen opettavuussarvo oli luokkaa "auto kannattaa käynnistää ennen kuin lähtee ajamaan"."
Siksi sinun nimimerkkisi on "TotuusSattuu". ;D Ei tarvitse kiittää ideasta, otan tuon ihailuna.
"Tilaisuus kannattaa käyttää kun se tulee eteen on jo sen luokan viisaus että kyllä sillä yhden best-seller kirjan aina vääntää, tai on varmaan jo väännetty moniakin."
Kirjoitin: "Tuosta ei muuten kannata sikäli potkia itseään päähän, sillä sehän on ihan tutkittu juttu, että mitä kauniimpi nainen sen enemmän se vaikuttaa miehen korvienväliin.
Usein juuri tuo "mieli menee tyhjäksi"-efekti on aika ominaisena piirteenä silloin.
Se tilanne oikeastikin vetää pään tyhjäksi, vielä jos on vähäsen laskuhumalaa, jolloin on muutenkin pää jäässä.
Siihen vielä lisätään alitajuinen tarve keksiä jotain sanottavaa, niin peli on jo pelattu täysin siinä vaiheessa.
Eivät he tiedä että nainen valitsee, mitkä ovat hänen kiinnostuksen merkit, miten sijoittuminen vaikuttaa tai että mitä pitäisi sanoa (tai miten se pitäisi sanoa).
Siten tuo on normaali viikonloppu monelle."
Huomaa että olet nainen, ja tottunut istumaan passiivisena ajopuuna tilanteissa.
Miehelle tuo asia ei todellakaan ole itsestäänselvyys.
Kuten sanoin: "Esim. kuten tiedämme, niin vastaavia huomiota vastustetaan ikäkriisiulvahduksin ja kurpparaivon sekaisin tuntein, pitkälti juuri siksi koska naiset tietävät sen minkä minäkin, ja mekin, nainen valitsee ja nuo ovat jo merkkejä hänen orastava tai toteutuneesta, ns. passiivisesta valinnasta.
He yrittävät saada miehet sivuuttamaan ne, ja se juuri on merkki siitä, että miesten nimenomaan pitäisi ottaa ne onkeen.
Uskokaa minua ja hyvää ystävääni BEMia, meillä on ollut lukemattomia naisia ja meiltä saadut navigointimerkit eivät johda teitä harhaan,, vaan tinsamaahan missä voitte telmiä kuin lapset pallomeressä - siten, että palllot on korvattu tisuilla. :D :D" - ddrfsfsfdsfdf
"Kiitoksia raportista."
Jonka itse alteregollasi kirjoitit. Ex------------PUA kirjoitti:
Totta kai kirjoitin, miksi en olis kirjoittanut kun kyseessä on raportti, mistä voi oppia?!
Luuletko että se on sattumaa, että olen korottanut tasoni jo lähes YTM-tasolle saakka, jos minulla ei olisi aktiivisuutta asioiden suhteen ja en opiskelisi niitä?!
"mutta minusta kyllä sen opettavuussarvo oli luokkaa "auto kannattaa käynnistää ennen kuin lähtee ajamaan"."
Siksi sinun nimimerkkisi on "TotuusSattuu". ;D Ei tarvitse kiittää ideasta, otan tuon ihailuna.
"Tilaisuus kannattaa käyttää kun se tulee eteen on jo sen luokan viisaus että kyllä sillä yhden best-seller kirjan aina vääntää, tai on varmaan jo väännetty moniakin."
Kirjoitin: "Tuosta ei muuten kannata sikäli potkia itseään päähän, sillä sehän on ihan tutkittu juttu, että mitä kauniimpi nainen sen enemmän se vaikuttaa miehen korvienväliin.
Huomaa että olet nainen, ja tottunut istumaan passiivisena ajopuuna tilanteissa.
Kuten sanoin: "Esim. kuten tiedämme, niin vastaavia huomiota vastustetaan ikäkriisiulvahduksin ja kurpparaivon sekaisin tuntein, pitkälti juuri siksi koska naiset tietävät sen minkä minäkin, ja mekin, nainen valitsee ja nuo ovat jo merkkejä hänen orastava tai toteutuneesta, ns. passiivisesta valinnasta.
Uskokaa minua ja hyvää ystävääni BEMia, meillä on ollut lukemattomia naisia ja meiltä saadut navigointimerkit eivät johda teitä harhaan,, vaan tinsamaahan missä voitte telmiä kuin lapset pallomeressä - siten, että palllot on korvattu tisuilla. :D :D"Onko teillä mitään suunnitelmaa, milloin pallomerestä on ajatus rantautua? Vai sitä vain jatketaan loputtomasti tai niin kauan kun se on hauskaa?
- TotuusSattuu
Ex------------PUA kirjoitti:
Totta kai kirjoitin, miksi en olis kirjoittanut kun kyseessä on raportti, mistä voi oppia?!
Uskokaa minua ja hyvää ystävääni BEMia, meillä on ollut lukemattomia naisia ja meiltä saadut navigointimerkit eivät johda teitä harhaan,, vaan tinsamaahan missä voitte telmiä kuin lapset pallomeressä - siten, että palllot on korvattu tisuilla. :D :D""Totta kai kirjoitin, miksi en olis kirjoittanut kun kyseessä on raportti, mistä voi oppia?!"
Saahan sitä kirjoitella. Sepustuksen pituus suhteessa opittavaan asiaan vaan oli mielestäni vähan epäsuhtainen.
"Luuletko että se on sattumaa, että olen korottanut tasoni jo lähes YTM-tasolle saakka, jos minulla ei olisi aktiivisuutta asioiden suhteen ja en opiskelisi niitä?!"
No tietysti on aina ihmisiä joiden pitää erikseen opetella että tilaisuus kannattaa käyttää kun se tulee eteen. Monille se on kuitenkin varsin päivänselvää, ongelma on enemmänkin se että tilaisuuksia ei niin usein tule eteen.
"Uskokaa minua ja hyvää ystävääni BEMia, meillä on ollut lukemattomia naisia ja meiltä saadut navigointimerkit eivät johda teitä harhaan,, vaan tinsamaahan missä voitte telmiä kuin lapset pallomeressä - siten, että palllot on korvattu tisuilla. :D :D""
Uuuu! Tämä kyllä pelasti tämänkin päivän. Nyt on kyllä hyvä tästä vääntäytyä kohta kotiin ja mennä sen ihan oikean naisen kylkeen viettäämään laatuaikaa tuollaisen fantasioinnin sijaan... - Ex------------PUA
scrg kirjoitti:
Onko teillä mitään suunnitelmaa, milloin pallomerestä on ajatus rantautua? Vai sitä vain jatketaan loputtomasti tai niin kauan kun se on hauskaa?
En tiedä. Hyvä kysymys kyllä. Olen miettinyt asiaa, ja ehkä sen voisi sanoa menevän niin, että jos käsiin saa hyvät pallot, ne kannattaa ottaa haltuun ja häipyä kohti seuraavaa vaihetta.
"heille usein on vielä opetettu, että kaikki naiset, kaikkialla maailmassa eivät tykkää riettaista sedistä,, jotka ottavat hommanhaltuun ja johdattavat naisen makuukammarin puolelle"
Juuri näin. Minulla on ollut aina tuo syndrooma. Kun on päähän taottu, että nuoret naiset inhoavat vanhempia miehiä ja miesten on luonnotonta edes yrittää nuorempia naisia, meni kauan ennen kuin tajusin, edes ruveta tarkkailemaan noita nuodempien naisten maneereita.
"Usein juuri tuo "mieli menee tyhjäksi"-efekti on aika ominaisena piirteenä silloin.
Se tilanne oikeastikin vetää pään tyhjäksi, vielä jos on vähäsen laskuhumalaa, jolloin on muutenkin pää jäässä."
Itsellä toimii parhaiten supliikki, kun on pikkuisen alkoholia veressä siis nousuhumalassa jopa pieni krapulakin menee.- Ex------------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
"Totta kai kirjoitin, miksi en olis kirjoittanut kun kyseessä on raportti, mistä voi oppia?!"
Saahan sitä kirjoitella. Sepustuksen pituus suhteessa opittavaan asiaan vaan oli mielestäni vähan epäsuhtainen.
"Luuletko että se on sattumaa, että olen korottanut tasoni jo lähes YTM-tasolle saakka, jos minulla ei olisi aktiivisuutta asioiden suhteen ja en opiskelisi niitä?!"
No tietysti on aina ihmisiä joiden pitää erikseen opetella että tilaisuus kannattaa käyttää kun se tulee eteen. Monille se on kuitenkin varsin päivänselvää, ongelma on enemmänkin se että tilaisuuksia ei niin usein tule eteen.
"Uskokaa minua ja hyvää ystävääni BEMia, meillä on ollut lukemattomia naisia ja meiltä saadut navigointimerkit eivät johda teitä harhaan,, vaan tinsamaahan missä voitte telmiä kuin lapset pallomeressä - siten, että palllot on korvattu tisuilla. :D :D""
Uuuu! Tämä kyllä pelasti tämänkin päivän. Nyt on kyllä hyvä tästä vääntäytyä kohta kotiin ja mennä sen ihan oikean naisen kylkeen viettäämään laatuaikaa tuollaisen fantasioinnin sijaan..."Saahan sitä kirjoitella. Sepustuksen pituus suhteessa opittavaan asiaan vaan oli mielestäni vähan epäsuhtainen."
Sitten sinä et olisi alkanut ulisemaan siitä.
Tyypillistä naisen käytöstä: tehdään yhtä ja sanotaan toista.
Jos sinua itseäsi ahdistaa pitkät kirjoitukset, koska sinulla ei ole mitään sanottavaa, niin älä toki lue niitä. Toinen vaihtoehto on petrata.
"No tietysti on aina ihmisiä joiden pitää erikseen opetella että tilaisuus kannattaa käyttää kun se tulee eteen. Monille se on kuitenkin varsin päivänselvää, ongelma on enemmänkin se että tilaisuuksia ei niin usein tule eteen."
Totta. Se on ongelma.
Siihen taas on lääkkeenä se, mitä on myös voinut oppia minun ja BEM:in raporteista, eli numeropeli ja itsensä likooon laittaminen.
Muistan vieläkin ne tärinät kuivan kauden päätteeksi, kun oli treffit 22 vuotiaan kanssa. Sen jälkeen on menty mukavuusalueen ulkopuolelle.
Kuten olen sanonut, niiin numeropeli on selllaista, että niitä tilaisuusia harvemmin tulee jos ei itse mene niiden ääreen.
En minäkään tosin aina ehdi niiden ääreen, eikä se ole pakollista.
Käytän tinderiä ja nettiä.
Nyt netistä on ruvennut tuleman tuloksia myös.
Joten verkkoja vaan erilaisille vesille.
"Uuuu! Tämä kyllä pelasti tämänkin päivän. Nyt on kyllä hyvä tästä vääntäytyä kohta kotiin ja mennä sen ihan oikean naisen kylkeen viettäämään laatuaikaa tuollaisen fantasioinnin sijaan..."
:D
Ja se olit sinä, jonka mukaan raporttini eivät voi olla totta, siillä vietän aikaa myös palstalla.
Nyt sinulla on peräti ihan oikea nainen, vaikka vietät aikaa palstallla kauhistelemassa vastauksieni pituuksia?
Riiiiiight. - dfffffdffff
BEM kirjoitti:
"heille usein on vielä opetettu, että kaikki naiset, kaikkialla maailmassa eivät tykkää riettaista sedistä,, jotka ottavat hommanhaltuun ja johdattavat naisen makuukammarin puolelle"
Juuri näin. Minulla on ollut aina tuo syndrooma. Kun on päähän taottu, että nuoret naiset inhoavat vanhempia miehiä ja miesten on luonnotonta edes yrittää nuorempia naisia, meni kauan ennen kuin tajusin, edes ruveta tarkkailemaan noita nuodempien naisten maneereita.
"Usein juuri tuo "mieli menee tyhjäksi"-efekti on aika ominaisena piirteenä silloin.
Se tilanne oikeastikin vetää pään tyhjäksi, vielä jos on vähäsen laskuhumalaa, jolloin on muutenkin pää jäässä."
Itsellä toimii parhaiten supliikki, kun on pikkuisen alkoholia veressä siis nousuhumalassa jopa pieni krapulakin menee.Oliko ex-vaimosikin joku lapsivaimo? Jos ei niin minkäikäinen hän oli mennessänne naimisiin?
- Ex------------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
"Totta kai kirjoitin, miksi en olis kirjoittanut kun kyseessä on raportti, mistä voi oppia?!"
Uuuu! Tämä kyllä pelasti tämänkin päivän. Nyt on kyllä hyvä tästä vääntäytyä kohta kotiin ja mennä sen ihan oikean naisen kylkeen viettäämään laatuaikaa tuollaisen fantasioinnin sijaan..."Saahan sitä kirjoitella. Sepustuksen pituus suhteessa opittavaan asiaan vaan oli mielestäni vähan epäsuhtainen."
Sitten sinä et olisi alkanut ulisemaan siitä.
Tyypillistä naisen käytöstä: tehdään yhtä ja sanotaan toista.
Jos sinua itseäsi ahdistaa pitkät kirjoitukset, koska sinulla ei ole mitään sanottavaa, niin älä toki lue niitä. Toinen vaihtoehto on petrata.
"No tietysti on aina ihmisiä joiden pitää erikseen opetella että tilaisuus kannattaa käyttää kun se tulee eteen. Monille se on kuitenkin varsin päivänselvää, ongelma on enemmänkin se että tilaisuuksia ei niin usein tule eteen."
Totta. Se on ongelma.
Siihen taas on lääkkeenä se, mitä on myös voinut oppia minun ja BEM:in raporteista, eli numeropeli ja itsensä likooon laittaminen.
Muistan vieläkin ne tärinät kuivan kauden päätteeksi, kun oli treffit 22 vuotiaan kanssa. Sen jälkeen on menty mukavuusalueen ulkopuolelle.
Kuten olen sanonut, niiin numeropeli on selllaista, että niitä tilaisuusia harvemmin tulee jos ei itse mene niiden ääreen.
En minäkään tosin aina ehdi niiden ääreen, eikä se ole pakollista.
Käytän tinderiä ja nettiä.
Nyt netistä on ruvennut tuleman tuloksia myös.
Joten verkkoja vaan erilaisille vesille.
"Uuuu! Tämä kyllä pelasti tämänkin päivän. Nyt on kyllä hyvä tästä vääntäytyä kohta kotiin ja mennä sen ihan oikean naisen kylkeen viettäämään laatuaikaa tuollaisen fantasioinnin sijaan..."
:D
Ja se olit sinä, jonka mukaan raporttini eivät voi olla totta, siillä vietän aikaa myös palstalla.
Nyt sinulla on peräti ihan oikea nainen, vaikka vietät aikaa palstallla kauhistelemassa vastauksieni pituuksia?
Riiiiiight! :D scrg kirjoitti:
Onko teillä mitään suunnitelmaa, milloin pallomerestä on ajatus rantautua? Vai sitä vain jatketaan loputtomasti tai niin kauan kun se on hauskaa?
Tarkoitatko siis, että aloittaa monogaminen suhde?
Itse en näe tällaisessa mitään pahaa niin kauan, kun ai anneta ymmärtää muuta mihin ollaan valmiita.
Itsellä oli ajatus nauttia vapaudesta tuonne 50-vuotiaaksi asti, mutta tässä ympärillä pyörii loistotyyppi, joten en ihan tiedä...
Täytyy kyllä tunnustaa, että olen sitä tyyppiä, että en varmasti parisuhteessakaan tule olemaan immuuni vastakkaiselle sukupuolelle.- Ex------------PUA
BEM kirjoitti:
Itsellä toimii parhaiten supliikki, kun on pikkuisen alkoholia veressä siis nousuhumalassa jopa pieni krapulakin menee.No minulla nousuhumala totta kai tekee tuon saman.
Joskus voi olla hepulikrapula jolloin juttua lentää, mutta pahinta on kyllä laskuhumala. Silloin ei kyllä meinaa toimia mikään.
Mutta muuten huomaan, että olet kyllä täysin kartalla mitä tulee tuohon "estoisuuteen" mitä aivopesu on saanut aikaan.
Lopulta kun siitä alkaa vapautua, aukenee kyllä ihan uusi maailma. BEM kirjoitti:
Tarkoitatko siis, että aloittaa monogaminen suhde?
Itse en näe tällaisessa mitään pahaa niin kauan, kun ai anneta ymmärtää muuta mihin ollaan valmiita.
Itsellä oli ajatus nauttia vapaudesta tuonne 50-vuotiaaksi asti, mutta tässä ympärillä pyörii loistotyyppi, joten en ihan tiedä...
Täytyy kyllä tunnustaa, että olen sitä tyyppiä, että en varmasti parisuhteessakaan tule olemaan immuuni vastakkaiselle sukupuolelle.Minä en esittänyt monogamista suhdetta minään ratkaisuna tai tavoitteena. Se on vain vaihtoehto muiden joukossa.
Mutta tuo vapaudesta nauttiminen tiettyyn ikään asti kuulostaa hyvin konkreettiselta suunnitelmalta. Sehän luultavasti käy aika hyvin yksiin monien naisten suunnitelmien kanssa, sekä niiden nuorempien kanssa joilla se monogamia-vaihe on vasta edessä että niiden vanhempien kanssa, joilla se on jo takana.- vihatipunen
ddrfsfsfdsfdf kirjoitti:
"Kiitoksia raportista."
Jonka itse alteregollasi kirjoitit.Juurikin noin taitaa olla..ja onkin.
- Vihaanteitäkaikkia
Siis joku typerä tukan heilutus ja mulkoilu on merkkejä että nainen on valinnut juuri sinut, ja se on nimenomaan nainen joka valitsee. Nuo tukan heilutukset yms. on siis naisten tekemiä aloitteita, että "tahdon sinut" - näinkö tämä pitkäveteinen jankutus mitä tässä ketjussa on useammankin taholta toistettu pitäis ymmärtää?
Toisaalta taas sanotaan näin:
"Kiltit ja kunnollisetmiehet eivät omaa sitä "tappajan vaistoa" että he osaisivat iskeä, vaan heille usein on vielä opetettu, että kaikki naiset, kaikkialla maailmassa eivät tykkää riettaista sedistä,, jotka ottavat hommanhaltuun ja johdattavat naisen makuukammarin puolelle. Vaan että naiset pitävät hitaasti etenevistä, kilteistä ja kunnon miehistä, ja useimmiten näin feminismin aikana naiset kyllä tekevät ne aloitteetkin itse." Eli tässä siis kumotaan se että naiset tekisi oikeasti aloitteen, ja väite sellaisesta on vain feministien propadandaa.
TEKEEKÖ NAISET ALOITTEEN VAI EI? Koittakaa vittu päättää...
Lisäksi tällaisena invisible manina oon huomannut, että naiset kyllä keskenäänkin silloin kun ainut (täysin käyttämättömän ja täten turhan) kyrvän omistaja joukossa oon minä, heiluttaa tukkaansa ihan samaan tahtiin ja ulisee ja kikattaa ja pitää meteliä yms. minkä kai pitäis olla joku soidinkutsu. Siis ne sellaiset esillä olemisesta tykkäävät lutka -tyyliset naiset. Mullehan ne ei todellakaan noita tarkoita, niin toisiaanko sitten iskevät? Osa ei tee noita eleitä ja ääntelyitä koskaan, vaikka paikalla olis BEM:n ja ExPUA:n kaltaisiakin OIKEITA PANOMIEHIÄ, jotka on vittu niin paljon vittua saaneet että jo korvista pursuaa ulos ja tietää vittu nussimisesta ja naisten saamisesta IHAN KAIKEN!!!!!
Ja näille "raporteille" ja niiden kirjoittelijoille sanon, että en täysin usko teitä. Jos sitä pillua tarjotaan joka helvetin paikassa, niin miten te jaksatte ja viitsitte ja ehditte raapustaa noita horinoita, joiden kirjotteluun menee vitusti aikaa? En minä vaan viitsis tai tulis edes mieleenkään, jos vittua edes joskus saisin. Toisaalta jos puhutte totta, niin haistakaa paska. Teillä ole muuta tarkoitusta kun kiusata ja pilkata niitä jotka ei saa.- Vihaanteitäkaikkia
HC-ätmel kirjoitti:
Vituttaako?
Vituttaa nuo muutamat paskan jauhajat. Sinä et, koska et ole valehtelija.
Turhautuneen oloisen miehen kirjoitus:
" Nuo tukan heilutukset yms. on siis naisten tekemiä aloitteita, että "tahdon sinutnäinkö tämä pitkäveteinen jankutus mitä tässä ketjussa on useammankin taholta toistettu pitäis ymmärtää?"
" Eli tässä siis kumotaan se että naiset tekisi oikeasti aloitteen, ja väite sellaisesta on vain feministien propadandaa.
TEKEEKÖ NAISET ALOITTEEN VAI EI? Koittakaa vittu päättää..."
Mitä paremman näköinen ja/tai nuorempi nainen sitä vähemmän naiset tekevät aloitteita. Missi/malli-tyyppisten naisten ei tarvitse tehdä juuri ollenkaan aloitteita, tai varmaan tekevät, mutta Superytmeille.
Kauniiden naisten "aloitteet" ovat yleensä juuri jotain hymyjä, katsekontakteja, pieniä maneereja, joilla ilmoitetaan, varovasti oikealle miehelle, että tule ottamaan kontaktia.
Vanhemmat/rumemmat naiset tekevät monesti ihan suoria aloitteita, koska ovat tajunneet jäävänsä ilman, elleivät toimi.
"Ja näille "raporteille" ja niiden kirjoittelijoille sanon, että en täysin usko teitä. Jos sitä pillua tarjotaan joka helvetin paikassa, niin miten te jaksatte ja viitsitte ja ehditte raapustaa noita horinoita, joiden kirjotteluun menee vitusti aikaa?"
Joo, tämän palstan lukeminen ja tänne kirjoittaminen on vähän outo addiktio, myönnetään. Olen kyllä itse oppinut täältä palstalta paljon ja toivon, että joskus joku jakamani kokemus opettaa/rohkaisee/naurattaa jotakuta muuta.
Näissäkin pariutumis- ja parisuhdeasioissa on ns virallinen totuus, jossa esim naiset kertovat millaisista miehistä pitävät. SItten on epävirallinen totuus jota ei myönnetä, joka perustuu lähinnä alkukantaisiin haluihin.
Itseäni pidän elävänä esimerkkinä juuri tuon tyyppisestä ajattelusta. Kavereiden kanssa selvinpäin lähes jokainen luokkaa 25 v nainen sanoisi minun ikäisestä miehestä "yäks mikä pappa. Jahtais oman ikäisiään" Sitten kun ollaan vapaalla, vähän siiderissä alkaa ns kiima**ttu viedä.- 459
Älä välitä, pelkkiä satusetiä nuo kaksi ovat. Ei heidän tarinoissaan mitään totuuspohjaa ole.
- Ex----------PUA
HC-ätmel kirjoitti:
Vituttaako?
:D Tämä oli hyvin lyhyt ja ytimekäs kuitti, joka sai naurahtamaan ääneen.
- Ex------------PUA
Miksi kirjoitamme raportteja?
Ehkä meissä oon pieni ripaus narsismia, hippunen analysoijan vikaa ja roveellinen tasoaan nostaneiden miesten huumaa, joilla nuorempina ei ollut sellaisia naisia kuin nyt, sekä tietysti kourallinen halua auttaa ja jakaa kokemuksia ja kehittyä yhdessä? (Mietin tässä juuri viimeisintä 18 v. matchia, että minulla ei olisi 18vuotiaana ollut mitään saumaaa sellaiseen naiseen. )
Oma PUA-taustani ehkä aavistuksen edesauttoi sitä, sillä siihen kultttuuriin kuului "kenttäraportit". Tämä on tavallaan siitä selvinnyt jäänne, joka on eduksi vielä PUA-kultin jälkeisessäkin kehityksessä.
Toisaalta, tuota minä en ymmärrä, että mitä oletat minun ja BEMin saavuttavan sillä, että sepittäisimme omiamme anynyyymipalstalle tälläisiä? Esim. eihän niissä kaikissa edes ole 100% seksiin johtaneita onnistumisiakaan, vaan niissä tarkatellaan sosiaalista elämää ja tilanteita, ja analysoidaan sekä irrotetaan niistä opetuksia.
Vaan siitä pääsemme tuohon vaihtoehtoon, että puhumme totta.
Minä en missään nimessä sano sitä pilkaksi.
Olen aina pitänyt esim. ätmien puolta, sillä minä tiedän miten epäreilua se on miehille, ja olen myös oman osani siitä saanut (nyt sitten tasoitellaan puntteja).
Mutta lähestymistapani on punaisen pillerin tapa, eli aika karujakin totuuksia siellä voi olla seassa - silti pyrin siihen että niistä on apua lukijoilleen.
Se vaan että monesti itse iskutoimitus on paljon yksinkertaisempaa kuin luullaan.
Nuo aloitejutut ja muut BEM selittikin aika hyvin.
Puhuin tuosta naisen "passiivisesta aloitteellisuudesta", ja sillä meinasin juuri tälläistä aloitteelllisuutta, missä nainen osoittaa kiinnostusta, mutta missä sinun pitää mennä ja tehdä se aloite itse ja joskus ottaa johto käsiin. - Ex------------PUA
Miksi kirjoitamme raportteja?
Ehkä meissä oon pieni ripaus narsismia, hippunen analysoijan vikaa ja roveellinen tasoaan nostaneiden miesten huumaa, joilla nuorempina ei ollut sellaisia naisia kuin nyt, sekä tietysti kourallinen halua auttaa ja jakaa kokemuksia ja kehittyä yhdessä? (Mietin tässä juuri viimeisintä 18 v. matchia, että minulla ei olisi 18vuotiaana ollut mitään saumaaa sellaiseen naiseen. )
Oma PUA-taustani ehkä aavistuksen edesauttoi sitä, sillä siihen kultttuuriin kuului "kenttäraportit". Tämä on tavallaan siitä selvinnyt jäänne, joka on eduksi vielä PUA-kultin jälkeisessäkin kehityksessä.
Toisaalta, tuota minä en ymmärrä, että mitä oletat minun ja BEMin saavuttavan sillä, että sepittäisimme omiamme anynyyymipalstalle tälläisiä? Esim. eihän niissä kaikissa edes ole 100% seksiin johtaneita onnistumisiakaan, vaan niissä tarkatellaan sosiaalista elämää ja tilanteita, ja analysoidaan sekä irrotetaan niistä opetuksia.
Vaan siitä pääsemme tuohon vaihtoehtoon, että puhumme totta.
Minä en missään nimessä sano sitä pilkaksi.
Olen aina pitänyt esim. ätmien puolta, sillä minä tiedän miten epäreilua se on miehille, ja olen myös oman osani siitä saanut (nyt sitten tasoitellaan puntteja).
Mutta lähestymistapani on punaisen pillerin tapa, eli aika karujakin totuuksia siellä voi olla seassa - silti pyrin siihen että niistä on apua lukijoilleen.
Se vaan että monesti itse iskutoimitus on paljon yksinkertaisempaa kuin luullaan.
Nuo aloitejutut ja muut BEM selittikin aika hyvin.
Puhuin tuosta naisen "passiivisesta aloitteellisuudesta", ja sillä meinasin juuri tälläistä aloitteelllisuutta, missä nainen osoittaa kiinnostusta, mutta missä sinun pitää mennä ja tehdä se aloite itse ja joskus ottaa johto käsiin.Lisäksin vielä turhautuneellle miehelle, että seuraavan kerran kun nainen osoittaa tuollaisia merkkejä, mene ja testaa.
Unohda KAIKKI muut naiset.
Ota vain heihin kontaktia joilta saat signaaleja.
Se tuntuu siltä kuin ottaisit punaisen pillerin, ja näkisit siitä eteenpäin asiat erilailla, sillä se on sitä. ;)
- Mies3210
Tässä kun taas nuorista neideistä puhetta, niin sattuipa kauppareissulla olemaan marketti puolillaan lukiolaisia ja voi kauhea sitä silmäilyn määrää, jota tällainen pappa sai osakseen. Pitkästä aikaa sitä ihan häkeltyi ja oli alettava katselemaan seiniä, ettei vaan varsinkaan se katseensa minuun lukinnut olisi alkanut kuvittelemaan markkina-arvostaan liikoja.
Oli tuossa edellisellä kauppareissulla kyllä varsin iloinen keski-ikäinenkin kassatäti, silloinkin nopeasti totesin, että paras nyt vaan katsella kengänkärkiä.
Noh, varmaksihan ei subjektiivisista tulkinnoistaan voi mitään sanoa. Mutta on tätä tarkkailua tullut jo "vuosikymmeniä" harjoitettua ja kylmiäkin aikoja on koettu, joten ainakaan aina ja kaikkialla en ole samansuuntaisesti erehtynyt.- 11211
Noin sitä setämiehet voivat unelmistaan huumaantuneena villiintyä kuvittelemaan, heh.
- 16plus18
Jos nainen oli sinusta kiinnostunut niin ei voi kun ihmetellä naisen typeryyttä. Hän olisi voinut nimittäin naurettavan vihjailun sijaan avata suunsa ja aloittaa vaikka keskustelun sinun kanssasi.
Vai testasiko hän vain markkina-arvoaan kartoittamalla, oletko itse kiinnostunut hänestä vai et...- 967
Luultavimmin kyseinen misu ei oikeasti edes noteerannut sedän olemassaoloa. Setä vain pyrkii tulkitsemaan asiat omien unelmiensa mukaisiksi, kuten heikäläisillä on tapana. Jos kyseiselle misukalle näytettäisiin sedän kuvaa, hän tuskin tietäisi tämän vierailleen samana iltana samassa baarissa. Hän tuskin olisi pistänyt merkille, että siellä joku vanhuskin norkoili.
- 2plus20
967 kirjoitti:
Luultavimmin kyseinen misu ei oikeasti edes noteerannut sedän olemassaoloa. Setä vain pyrkii tulkitsemaan asiat omien unelmiensa mukaisiksi, kuten heikäläisillä on tapana. Jos kyseiselle misukalle näytettäisiin sedän kuvaa, hän tuskin tietäisi tämän vierailleen samana iltana samassa baarissa. Hän tuskin olisi pistänyt merkille, että siellä joku vanhuskin norkoili.
Tämäkin on tietenkin mahdollista, eli jos BEM:n lähelle tuleminen on mennyt puhtaasti kovan humalan piikkiin, ts. nainen ei ole välttämättä huomannut olevansa BEM:iä lähellä vaikka muualla oli tilaa. Mutta sen enempää en ala tilannetta spekuloimaan kun en ollut itse paikalla sitä näkemässä.
- Ex------------PUA
2plus20 kirjoitti:
Tämäkin on tietenkin mahdollista, eli jos BEM:n lähelle tuleminen on mennyt puhtaasti kovan humalan piikkiin, ts. nainen ei ole välttämättä huomannut olevansa BEM:iä lähellä vaikka muualla oli tilaa. Mutta sen enempää en ala tilannetta spekuloimaan kun en ollut itse paikalla sitä näkemässä.
Kyllä naisille tuo ns tutkaan hakeutuminen on hyvin yleinen kiinnostuksen osoittamisen merkki.
- Paskajauhaja
Heh, no tuohan lienee useimpien miehien perussettiä ettei irtoa turpavärkistä mitään sanottavaa eukoille edes pientä flirttiä kohdatessa - etenkään silloin.
Sellaista harjoituksen puutetta ottaa tilanne fiilikseen, henkisesti ja fyysisesti haltuun - ja ehkäpä se neitikin oli hetkisen turhan korkealla jollain jalustalla..?- 7plus8
Syytän tästä naisia. Kun naiset ovat niin nirsoja ja pitävät pitkää kriteerilistaa ihannekumppanista niin Suomessa on useita tuhansia sinkkumiehiä, jopa totaalikokemattomia. Tämä johtaa siihen, että monelle miehelle nainen on mystinen saavuttamattomissa oleva olento eikä toinen ihminen. Eli mies näkee itsensä arvottomana eikä usko mahdollisuuksiinsa kauniin naisen suhteen ja siksi on paineita. Jos pariutuminen olisi miehelle helppoa, niin hän näkisi naisen ennenkaikkea ihmisenä eikä saavutuksena jonka rinnalla kalpenee kaikki muut elämän saavutukset.
Enkä väitä, että BEM olisi tällainen mies, vaan kerroin tämän ihan yleisesti joistain suomimiehistä. - Paskajauhaja
7plus8 kirjoitti:
Syytän tästä naisia. Kun naiset ovat niin nirsoja ja pitävät pitkää kriteerilistaa ihannekumppanista niin Suomessa on useita tuhansia sinkkumiehiä, jopa totaalikokemattomia. Tämä johtaa siihen, että monelle miehelle nainen on mystinen saavuttamattomissa oleva olento eikä toinen ihminen. Eli mies näkee itsensä arvottomana eikä usko mahdollisuuksiinsa kauniin naisen suhteen ja siksi on paineita. Jos pariutuminen olisi miehelle helppoa, niin hän näkisi naisen ennenkaikkea ihmisenä eikä saavutuksena jonka rinnalla kalpenee kaikki muut elämän saavutukset.
Enkä väitä, että BEM olisi tällainen mies, vaan kerroin tämän ihan yleisesti joistain suomimiehistä.Jos itsensä näkee arvottomana, voi olla varma ettei saa naista vaikka kuinka olisi ulkonäköä, rahaa tai statusta(poislukien joku superjulkkis).
Mutta treenata ja kehittää voi aina onneksi itseään, parantaa psyykeään ja kanssakäymistä - kaikki alussa vaikeaa. - 19plus13
Paskajauhaja kirjoitti:
Jos itsensä näkee arvottomana, voi olla varma ettei saa naista vaikka kuinka olisi ulkonäköä, rahaa tai statusta(poislukien joku superjulkkis).
Mutta treenata ja kehittää voi aina onneksi itseään, parantaa psyykeään ja kanssakäymistä - kaikki alussa vaikeaa."Jos itsensä näkee arvottomana, voi olla varma ettei saa naista vaikka kuinka olisi ulkonäköä, rahaa tai statusta(poislukien joku superjulkkis)."
Ja tästä syntyy joillekin miehille ylitsepääsemätön noidankehä, kiitos naisten. Pitäisi olla itsevarmuutta että saa naisen, mutta sitä itsevarmuutta ei kuitenkaan ole, jos ei ole ollut naisia. Miten totaalikokematon mies voisi nähdä itsensä haluttuna naisten silmissä? Työmarkkinoilla sama asia; Pitäisi olla työkokemusta, mutta sitä ei ole koska ei ole päässyt mihinkään töihin
"Mutta treenata ja kehittää voi aina onneksi itseään, parantaa psyykeään ja kanssakäymistä - kaikki alussa vaikeaa."
Kerro sitten ihan konkreettisia esimerkkejä, miten itseään voi kehittää? - Paskajauhaja
19plus13 kirjoitti:
"Jos itsensä näkee arvottomana, voi olla varma ettei saa naista vaikka kuinka olisi ulkonäköä, rahaa tai statusta(poislukien joku superjulkkis)."
Ja tästä syntyy joillekin miehille ylitsepääsemätön noidankehä, kiitos naisten. Pitäisi olla itsevarmuutta että saa naisen, mutta sitä itsevarmuutta ei kuitenkaan ole, jos ei ole ollut naisia. Miten totaalikokematon mies voisi nähdä itsensä haluttuna naisten silmissä? Työmarkkinoilla sama asia; Pitäisi olla työkokemusta, mutta sitä ei ole koska ei ole päässyt mihinkään töihin
"Mutta treenata ja kehittää voi aina onneksi itseään, parantaa psyykeään ja kanssakäymistä - kaikki alussa vaikeaa."
Kerro sitten ihan konkreettisia esimerkkejä, miten itseään voi kehittää?Ei kai se itsevarmuus, itsetunto tai arvostus ole yksinomaan kiinni vain siitä miten kokenut on naisten kanssa.
(Tai no, "downward spiraalissa" olevan mielissä asia tietysti asia on niin kun ajattelu muuttuu melkein pakkomielteenomaiseksi panikoimiseksi ja tämän negatiivisen kierteen vahvistamiseksi. Haluamiseksi pelkän haluamisen vuoksi, mokailuksi kun jatkuvasti vahvistuvat huonot ajatusmallit syövät niitä hyviä maneereja koko ajan enemmän pois alta.)
Miten kehittää itseään ja ihmissuhdetaitojaan? Menemällä epämukavuusalueille, tarkkailemalla, kanssakäymällä, opettelemalla nauttimaan enemmän ihmisten seurassa olemisesta, tekemällä asioita jotka parantavat omaa itsetuntoa ja -luottamusta, opettelemalla mahdollisimman paljon näkemään ihmiset sellaisina kuin ne ovat eivätkä sellaisina kuin mitä niihin luo ennakkoasenteita ja uskomuksiaan(usein omista heikkouksistaan käsin), harjoittelemalla supliikkia, sosiaalisten tilanteiden dynamiikkaa ja ihan itsensä ja omien virheidensä tuntemista niiden korjaamista jne. jne.. tie voi olla pitkä, mutta tuskin kukaan voi sanoa ettei olisi palkitseva. - 1plus19
Paskajauhaja kirjoitti:
Ei kai se itsevarmuus, itsetunto tai arvostus ole yksinomaan kiinni vain siitä miten kokenut on naisten kanssa.
(Tai no, "downward spiraalissa" olevan mielissä asia tietysti asia on niin kun ajattelu muuttuu melkein pakkomielteenomaiseksi panikoimiseksi ja tämän negatiivisen kierteen vahvistamiseksi. Haluamiseksi pelkän haluamisen vuoksi, mokailuksi kun jatkuvasti vahvistuvat huonot ajatusmallit syövät niitä hyviä maneereja koko ajan enemmän pois alta.)
Miten kehittää itseään ja ihmissuhdetaitojaan? Menemällä epämukavuusalueille, tarkkailemalla, kanssakäymällä, opettelemalla nauttimaan enemmän ihmisten seurassa olemisesta, tekemällä asioita jotka parantavat omaa itsetuntoa ja -luottamusta, opettelemalla mahdollisimman paljon näkemään ihmiset sellaisina kuin ne ovat eivätkä sellaisina kuin mitä niihin luo ennakkoasenteita ja uskomuksiaan(usein omista heikkouksistaan käsin), harjoittelemalla supliikkia, sosiaalisten tilanteiden dynamiikkaa ja ihan itsensä ja omien virheidensä tuntemista niiden korjaamista jne. jne.. tie voi olla pitkä, mutta tuskin kukaan voi sanoa ettei olisi palkitseva.Kysyin konkreettisia esimerkkejä itsensä kehittämiseen, en ympäripyöreitä abstraktioita.
- Paskajauhaja
1plus19 kirjoitti:
Kysyin konkreettisia esimerkkejä itsensä kehittämiseen, en ympäripyöreitä abstraktioita.
En jaksa esseitä kirjoittaa, sorry. Edellinenkin oli jo ADD-kipurajalla.
Syyttelemällä hommat ei ainakaan mihinkään etene. - Ex------------PUA
19plus13 kirjoitti:
"Jos itsensä näkee arvottomana, voi olla varma ettei saa naista vaikka kuinka olisi ulkonäköä, rahaa tai statusta(poislukien joku superjulkkis)."
Kerro sitten ihan konkreettisia esimerkkejä, miten itseään voi kehittää?"Ja tästä syntyy joillekin miehille ylitsepääsemätön noidankehä, kiitos naisten. Pitäisi olla itsevarmuutta että saa naisen, mutta sitä itsevarmuutta ei kuitenkaan ole, jos ei ole ollut naisia. Miten totaalikokematon mies voisi nähdä itsensä haluttuna naisten silmissä? Työmarkkinoilla sama asia; Pitäisi olla työkokemusta, mutta sitä ei ole koska ei ole päässyt mihinkään töihin"
On todella hyvin sanottu tämä.
Tuotahan se on esim. kuivina kausina, ja jos taustalla on keskinkertaisia vuosia.
Kohta märkä kausi on kestänyt vuoden, ja nyt jo on sellaista settiä mistä ei vielä viime vuonna tähän aikaan ollut tietoakaan.
Muistan miten tuossa kesällä menin treffeille ihan tuosta noin vaan, ja ne menivät niin hyvin että nainen oli se joka pyyteli minulta seuraavia treffejä. :D
Muistan hyvin kyllä tilanteet, joissa oli huomattavasti jännempi fiilis sinne mentäessä.
Monesti tuolla itsevarmuudella tarkoitetaan sitä, että helppohan se on olla rohkea jos ei pelota, etenkin jos tietää suurella todenäköisyydellä onnistuvansa.
Se vaatii useimmiten hyvän onnenkantamoisen, tai useamman.
- vihatipunen
Aika "jännästi" toi "BEM":in raportti on kuin EX-Puan näppäimistöltä...Ai mutta sehän taitaa ollakin samoin pikku sormin näpytelty.
Yritäkää nyt idiootit katsoa meidän kielellisen ulosannin eroja. Minulla on kömpelöä ja täynnä virheitä, kun taas ExPualla ei.
- vihatipunen
BEM kirjoitti:
Yritäkää nyt idiootit katsoa meidän kielellisen ulosannin eroja. Minulla on kömpelöä ja täynnä virheitä, kun taas ExPualla ei.
Tämä idiootti ei ole koskaan jaksanut lukea niitä niin tarkkaan..Mutta tyyli ja yleensäkin tekstin jaottelu yms. on samanlaista.
- Ex------------PUA
vihatipunen kirjoitti:
Tämä idiootti ei ole koskaan jaksanut lukea niitä niin tarkkaan..Mutta tyyli ja yleensäkin tekstin jaottelu yms. on samanlaista.
Et ole ennen syytöstäsi vaivautunut edes lukemaan tekstejä ja vertaamaan kirjoittajia keskenään? :D
Oletko täysin latvakakkonen?!
Minkämoisen kuvittelisit uskottavuutesi olevan tuolta pohjalta? - vihatipunen
Et ole ennen syytöstäsi vaivautunut edes lukemaan tekstejä ja vertaamaan kirjoittajia keskenään? :D
Minkämoisen kuvittelisit uskottavuutesi olevan tuolta pohjalta?Huomasit varmaan, että kirjoitin etten ole lukenut tarkkaan..siis niin, että olisin vertaillut "kielellistä ulosantia". Mutta kun se vertailemattakin vaikuttaa samalta.
- Riiiiiiiiii
Minkämoisen kuvittelisit uskottavuutesi olevan tuolta pohjalta?Itsehän huudat yleensä maniavaiheessasi kaikkia naiskirjoittajia multinikeiksi. Miksi sinulla ei tällöin ole mitään todistustaakkaa vertailla tekstejä?
No, mutta nimimerkki Paskanjauhajan vinkkilista tuossa yllä oli pitkästä aikaan täyttä asiaa. Sosiaalisia taitoja ja uskallusta pystyy kehittämään eikä kukaan ole ikuinen häviäjä jos on valmis oppimaan uutta eikä vain asemoidu syyttelemään naisia. - 158
Riiiiiiiiii kirjoitti:
Itsehän huudat yleensä maniavaiheessasi kaikkia naiskirjoittajia multinikeiksi. Miksi sinulla ei tällöin ole mitään todistustaakkaa vertailla tekstejä?
No, mutta nimimerkki Paskanjauhajan vinkkilista tuossa yllä oli pitkästä aikaan täyttä asiaa. Sosiaalisia taitoja ja uskallusta pystyy kehittämään eikä kukaan ole ikuinen häviäjä jos on valmis oppimaan uutta eikä vain asemoidu syyttelemään naisia.Muutkin ovat näköjään huomanneet hänellä olevan kaksisuuntainen mielialahäiriö.
- Vanha-mieskö
BEM ja Mies3210 minkä ikäisiä te sitten olette, kun sanotte olevanne pappoja? Itsellä ikää 47 -vuotta eikä nuoret naiset ole kiinnostuneita. Muuttuuko tämä myöhemmin, vai oletteko oikeasti nuorempia kuin minä, mutta sanotte leikillään itseänne papaksi?
- arvailijasetä
Veikkaan että ovat sinua ainakin kymmenisen(?) vuotta nuorempia. Sen ikäisiä luullaan usein nuoremmiksi, koska kyseiset sukupolvet ovat varsin nuorekkaita verrattuna aiempiin.. kyllä se papparaisen kohtalo odottaa heitäkin vielä valitettavasti :p
- Kuustoistayhteensä
Muuttuu,nuorten naisten kiinnostus vähenee entisestään. Se kuuluu asiaan.
- vihatipunen
arvailijasetä kirjoitti:
Veikkaan että ovat sinua ainakin kymmenisen(?) vuotta nuorempia. Sen ikäisiä luullaan usein nuoremmiksi, koska kyseiset sukupolvet ovat varsin nuorekkaita verrattuna aiempiin.. kyllä se papparaisen kohtalo odottaa heitäkin vielä valitettavasti :p
Ei tarvi arvailla jos uskoo tuon BEM:n profiilitekstiä, jossa se väittää olevansa 45 v. Ex-Pua on tietty samaa ikää kun kerran ovat sama henkilö.
Ounou, olenkohan mäkin sama henkilö... - arvailijasetä
vihatipunen kirjoitti:
Ei tarvi arvailla jos uskoo tuon BEM:n profiilitekstiä, jossa se väittää olevansa 45 v. Ex-Pua on tietty samaa ikää kun kerran ovat sama henkilö.
Ounou, olenkohan mäkin sama henkilö...Kas, mutta on tietysti totta että löytyy komeita ja hyvin säilyneitä yli nelikymppisiäkin, puhumattakaan nuorista naisista, joilla on daddy-issueita.. tiedänhän minä viisikymppisiäkin miehiä, joilla on parikymppisiä hoitoja, vaikka eihän noita nyt vilisemällä vilise.
Uskoa itseensä ei kannata ikinä menettää, oli sitten minkä ikäinen tahansa - sillä tavalla kyllä on pian done for good. - Mies3210
arvailijasetä kirjoitti:
Noinhan se suunnilleen on. Täytyy vain toivoa, että saatavilla olevien naisten ikä nousee hitaammin kuin oma ikä ja että pystyy haluamaan heitä. Toistaiseksi tuntuisi toteutuneen.
Vastoin palstatotuutta en kyllä koe markkina-arvoni teinien keskuudessa iän myötä kasvaneen vaan kutistuneen. Jo itseni ollessa teini, sain huomiota. Mutta vähän yllättäen suosiota tuntuu riittäneen tähän asti ihan mukavasti. Näytän ilmeisesti nuoremmalta kuin olen. Ja teininä näytin vanhemmalta eli lottovoitto.
Johan tässä huora olisi, jos kaikki keskustelun aloitukset ja hiusten haromiset meinaisi että lähetään panemaan, beibe.
- Talkin.to.me
Häh? Lähdetään vaan..
- 415
No nämä limasedät nyt tulkitsevat asioita ihan omalla-, haluamallaan tavalla. Eihän sillä mitään tekemistä todellisuuden kanssa tarvitse olla.
- Riiiiiiiiii
Hahahhaa:D
Sellaisia miehiä, joista ei ole seksimielessä kiinnostunut, on helppo lähestyä. Jos on kiinnostunut, niin siinä kohtaa alkaa jänskättää :P
- sertgyjnszxfdgf
Noinhan se menee, tosin enemmän naisen eduksi - itsevarmuus kun ei ole miehille naisissa mikään deal breaker.
sertgyjnszxfdgf kirjoitti:
Noinhan se menee, tosin enemmän naisen eduksi - itsevarmuus kun ei ole miehille naisissa mikään deal breaker.
Jaaaaa. Toiset miehet taas haluaa että nainen on tyyliin raipalla taputteleva domina. (Kiltteys/ujous on miinus.)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau616953Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414895- 792732
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412039- 181888
- 301647
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121552Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151399- 241274
- 151216