H- naisesta?
Tykkäätkö siitä
18
1371
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miten on
- AnonyymiUUSI
Voisin hyvin tykätä, jos hänkin tykkäisi minusta? Epäileväinen olen ja toivoa voin kaikenlaista, mut mikä on mahdollista ja vähemmän mahdotonta? Oppinut jo sen, ettei tykätä kannata, jollei toinen tunne samoin.
- AnonyymiUUSI
ei tarvii tykätä, en minäkään tykkää teistä.
- AnonyymiUUSI
Häh
- AnonyymiUUSI
En.
- AnonyymiUUSI
Vaan kenestä
- AnonyymiUUSI
Tulipa tämäkin selväksi.
- AnonyymiUUSI
Tykkään ...naiselle
- AnonyymiUUSI
Rahalla saa, joten tarvitse tykätä.
- AnonyymiUUSI
Tykkään tietenkin, ei hänestä näköjään irti pääse. m>n
- AnonyymiUUSI
Hannasta vai?
- AnonyymiUUSI
Last season
- AnonyymiUUSI
Tietenkin parhaasta seksistä ja timmistä naisesta on tykättävä.
- AnonyymiUUSI
En tiedä mitä asia koskee mutta minä ainakin rakastan H naista ja tulen aina rakastamaan...
- AnonyymiUUSI
Niin mäkin, kierrätys 👍🏻
Toisen roska on toisen aarre💎 - AnonyymiUUSI
Tykkään ihan liikaa. Ja ei ole tuo tässä jo esiintynyt nimi kyseessä. 😊
- AnonyymiUUSI
Vaikka aikaa on mennyt niin yhä edelleen hänen hymynsä muistelu saa suupieleni kääntymään ylöspäin.
- AnonyymiUUSI
Lainatarjous.
Lainatarjous Tarjoamme lainoja 2 000 - 200 000 000 euroa kaikille, jotka tarvitsevat rahoitusta projekteihinsa. Hyödynnä tämä tarjous! Sähköposti: [email protected] Tiedot: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau677220Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425013- 903060
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat432179- 192040
- 341943
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171737Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121613- 271537
- 181371