Ajattelin alkaa pelaamaan destiny raiskintäpeliä, mutta ilmeisesti vaatii nettiä toimiakseen. Oletin että yksinpeliä pystyisi pelaamaan hitaammallakin netillä tai ilman nettiä (ei ainakaan levykotelon päällä isommin netin vaatimuksia esitelty).
Eli pystyykö hitaalla netillä peliä ollenkaan pelaamaan? Ainakin käynnistykseen menee itsellä hetki aikaa kun näköjään alkoi lataamaan jotain yli 18gigan pakettia netistä, eikä anna käynnistää ennen kun on ladannut loppuun. Näyttäisi kestävän omalla hitaalla netillä 28 tuntia (ja koko ajan näyttää aika lisääntyvän).
Ja tarvitaanko tämän pelaamiseen joku maksullinen pleikka jäsenyys? Voisivat isosti varottaa levynkannessa tälläisistä (itse oletin että levy sisään ja pelaamaan räiskintää).
PS4 destiny riittävä netin nopeus?
0654321
1
343
Vastaukset 1
- Chihiro
Mun veljellä on Destiny peli, ja luulen kyllä että tarvii hyvän netin pelaamiseen. Jopa yksinpeliin tarvitsee netin mun luullakseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497