Lieksa24 on

Tolkunsivut

On Suomi24:n helmi.

44

2736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinseon

      Lieksassa on "parhaat jutut"

    • Lieksalaisille

      Onko kusta lirahtanut sekaan

      • Anonyymi

        Tarkoitatko näitä luontovöyhäkkeitä Tapiolasta.


    • AsiaaOn

      Ei ollenkaan! Me vain aina sanomme mitä nyt ajatellaan asioista, itse kukin! Ja se ei ole aina kaikkien mieleen, näemmä!

    • Oikaisu

      Olette käsittäneet asian täysin väärin, sillä S24 Lieksa ei suinkaan ole helmiä sioille, vaan Helmin sika!

      • Anonyymi

        Vai Sikojen helmi tai jopa Sikojen lahti.


    • sdgyhtjuh

      Taitaa hyysäriä taas kyrsiä! Pysy sinä siellä homosaitilla, äläkä tule tänne ruikkuttamaan!

      • Jotenkinvaikuttaa

        Lieksalaiset taitaa olla pikkasen vajakkeja.


      • natsiperikset
        Jotenkinvaikuttaa kirjoitti:

        Lieksalaiset taitaa olla pikkasen vajakkeja.

        Peräkammareissa pötköttelee hyvinkin vajaita tapauksia :D


      • Anonyymi
        natsiperikset kirjoitti:

        Peräkammareissa pötköttelee hyvinkin vajaita tapauksia :D

        Joo oon makkoilut mökillä koko ikäni en oo päevääkää työtä tehny sossu elättää.


      • Anonyymi
        natsiperikset kirjoitti:

        Peräkammareissa pötköttelee hyvinkin vajaita tapauksia :D

        Joo koko ikäni olen makoillut en ole työtä tehnyt susia ja toisten mehtiä suojellut


      • Anonyymi
        natsiperikset kirjoitti:

        Peräkammareissa pötköttelee hyvinkin vajaita tapauksia :D

        Ei työtä vaan kaljoo konneeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo oon makkoilut mökillä koko ikäni en oo päevääkää työtä tehny sossu elättää.

        Minnoon viherpiiperoinen suojelen sussii ja toisten mehtii oon normaali piiperoinen köyhä ruikuttaja.


      • Anonyymi
        natsiperikset kirjoitti:

        Peräkammareissa pötköttelee hyvinkin vajaita tapauksia :D

        Niin myö ollaan vihervassuja aina valitetaan ja kitistään joka hommasta ollaan yhteiskunnan pohjasakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei työtä vaan kaljoo konneeseen.

        En tarvii mittää olin kartonkikoneella sain 6500e kuukauspalakkoo nyt kova eläke en oo ennee demari nyt iänestän kokoomusta.


      • Anonyymi
        natsiperikset kirjoitti:

        Peräkammareissa pötköttelee hyvinkin vajaita tapauksia :D

        Uhrbv tkkiudn ouykujrfmm bvjykji so i kjm.


    • EnLiioittele

      Lieksa24 on paras palsta koko maailmassa.

    • Kummakumma

      Lieksalaisissa voisi olla jollekkin tutkijalle työsarkaa.

    • ghdfxgtghhgh

      Sitä voiskin tutkia miksi kirjoituksemme on niin suosittuja, että jotkut alkaa kateuksissaan valittmaan ja haukkumaan? Älkää lukeko jos kerran ottaa pattiin!

    • kerrohan

      Niin mikähän se mahtaisi olla se suuren kateuden aihe??

      • Anonyymi

        Sehänse vituttaa kun toiset tekköö töitä ja sit niillä mennee paremmin minä laiska vuoan valitan


    • näkee.täältä

      Lieksa on Suomen suurin avohoitola.

      • Anonyymi

        Jos olet sitä mieltä ja vielä täällä, tee maan sisäinen muutto kauas pois, jos taas olet jo kaukana täältä, eihän tämä sinua liikuta enää mitenkään.
        Ei minuakaan kiinnosta, eikä liikuta, millainen hoitola on vaikkapa Pornainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet sitä mieltä ja vielä täällä, tee maan sisäinen muutto kauas pois, jos taas olet jo kaukana täältä, eihän tämä sinua liikuta enää mitenkään.
        Ei minuakaan kiinnosta, eikä liikuta, millainen hoitola on vaikkapa Pornainen.

        Ookkona poitsu hoijosa pornaisilla.


    • kfuyedfuef

      No mieluummin avossa, kuin siellä sinun suljetulla!

      • Avohoitoa

        Pohjois-Karjalan mielisairaanhoidon laitospaikkojen vähentäminen on näkynyt kauan Lieksan katukuvassa.


      • Anonyymi

        On kuule vuarallista kun vajakit on avohoijosa.


    • tapioviina

      Alkoholia arvaamattomille. Lieksassa sattuu ja tapahtuu kun perikset häröilee.

    • Tuplapukki8.5nam

      Olipa hyvä kun muistutit, pitääkin huomenaamulla käydä lasti tapsaa ja suomiviinaa, ja hiljentyä vapun viettoon!

      • Puikulapää

        Kävin jo. Täällä Lieksassa huumori kukkii. Kaikki eivät vain sitä ymmärrä.


    • Anonyymi

      Kost Jumal Lieksal.

      • Anonyymi

        Suoko jumal sul pruiti.


    • Anonyymi

      Joka käsittää lieksan luonnonolosuhteet ja alueen moninaisuuden kauneuden, hällä on lieksassa hyvä ja rauhaisa olla ja elää väkineen

      • Anonyymi

        Just näin. Rakkaudesta se hevonenkin potkii.
        Jos ketä kyrsii tämä kaikkien vajakkien, mielenvikaisten, muiden hullujen, juoppojen, työttömien, vanhusten, pienien eläkkeiden ja ikivanhojen autojen kaupunki, tänne ei ole pakko tulla, pois saa lähteä, Lieksan palstoja ei tarvitse lukea , eikä yleensäkään ole pakko olla tietävinäänsäkään koko kaupungista.
        Jos minua nyppii Raahe, en käy haukkumassa heitä heidän palstoillaan, en ota mitään yhteyttä sinne päinkään, minulle se paikkakunta olisi ihan samantekevä.
        Vielä uskomattomampaa on asua Lieksassa ja moittia omaa olinpaikkaansa. Miksi ei voi lähteä sinne, missä on hyvä olla? Mikä ihme pitää täällä pahassa paikassa?
        Olettaisin, että täällä asuvat ovat täällä omasta halustaan, eivät pakosta. Ja jos ovat pakosta, pitää olla kiitollinen, että ovat edes jossain.
        Jos ei asu täällä, miksi haukkua toisten asuinpaikkaa, mitä kiksejä siitä saa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Rakkaudesta se hevonenkin potkii.
        Jos ketä kyrsii tämä kaikkien vajakkien, mielenvikaisten, muiden hullujen, juoppojen, työttömien, vanhusten, pienien eläkkeiden ja ikivanhojen autojen kaupunki, tänne ei ole pakko tulla, pois saa lähteä, Lieksan palstoja ei tarvitse lukea , eikä yleensäkään ole pakko olla tietävinäänsäkään koko kaupungista.
        Jos minua nyppii Raahe, en käy haukkumassa heitä heidän palstoillaan, en ota mitään yhteyttä sinne päinkään, minulle se paikkakunta olisi ihan samantekevä.
        Vielä uskomattomampaa on asua Lieksassa ja moittia omaa olinpaikkaansa. Miksi ei voi lähteä sinne, missä on hyvä olla? Mikä ihme pitää täällä pahassa paikassa?
        Olettaisin, että täällä asuvat ovat täällä omasta halustaan, eivät pakosta. Ja jos ovat pakosta, pitää olla kiitollinen, että ovat edes jossain.
        Jos ei asu täällä, miksi haukkua toisten asuinpaikkaa, mitä kiksejä siitä saa?

        Juurikin niin.


    • Anonyymi

      Nautimme tänään köff olutta!

      • Anonyymi

        Sulla on aina nöff olutta.


    • Anonyymi

      Lieksa 24 keskustelu haihduttaa tehokkaasti ajatukset lieksaan muuttamisesta, jos nyt ruuhkasuomessa joku sellaista miettii... Ei mieti enää kun vähän aikaa tätä palstaa lukee, suomen suurin avohoitola...

      • Anonyymi

        Pysy vain siellä koronapesässä äläkä des unissasi haaveile sieltä minnekkään lähtöä, sillä siellä koronakin on parempaa kuin täällä.


      • Anonyymi

        Tämä palsta kertoo totuuden Lieksan tilanteesta. Lieksan Lehteen en usko enää koska lehdessä kaunistellaan asioita ja kaikissa kaupungin toimissa on olevinaan "positiivista pöhinää" ja tapahtumissa "hulinaa". Herrat lihoo ja rikastuu ja kuntalaiset köyhtyy ja katsovat järkyttyneenä terveyden ja sosiaalitoimen alasajoa, luonnon tuhoamista jne. huuhaa yrityksille jaetaan kunnan rahaa perehtymättä tarkemmin yrityksen lupauksiin(GFN)....


    • Anonyymi

      No on tää ny parempi ku illulehti.

      • Anonyymi

        Kyllä!


      • Anonyymi

        Näin on.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe