onkohan yhteyksiä tuplaksi ja hemmi alvar salminen

poak

kattelin tuossa tuota mersua ja mietin tohtiiko ostaa kun on kuullu pelkkää "hyvää" tuplaksin toiminnasta.onko kokemuksia autokaupoista kyseisen yrityksen kanssa??

9

1842

Äänestä

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiertäkää

Kehottaisin kiertää kaukaa kyseisen firman.. Tuo tuplaksi on kierompi firma kuin korkkiruuvi.

• Eihyvää

Eipä ole tuosta suharista mitään hyvää sanottavaa rikollinen pelle se on...

• Luxusbussi

Älä vaan osta mitään tuplaksi oy firmalta mitään, varsinkaan jos myy toimeksiantona. Menin tohon retkuun ja sain kädet täyteen paskaa ja valehtelua ko. Firmasta.
      T. WITUN luxusbussin ostanut ( suunnilleen paaliin meni)

• Lasit

Jotain juuri tuolta ostanut...Saa nähdä mitä tulee.Laitoin talteen kaikki kuvaukset ja sivukaappaukset jollei ole juuri niin kuin esitelty kaverin lento loppuu lyhyeen eikä siinä auta vetoaminen yhtään mihinkään lakiin myyjän puolelta.Jos kaikki meni hienosti postaan tietenkin positiivista palautetta.

• Lasit
        Lasit kirjoitti:

Jotain juuri tuolta ostanut...Saa nähdä mitä tulee.Laitoin talteen kaikki kuvaukset ja sivukaappaukset jollei ole juuri niin kuin esitelty kaverin lento loppuu lyhyeen eikä siinä auta vetoaminen yhtään mihinkään lakiin myyjän puolelta.Jos kaikki meni hienosti postaan tietenkin positiivista palautetta.

Tavara kädessä ja voin sanoa samat kuin monet muutkin.ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO tältä yhtään mitään,ei ainakaan mistään huutokaupasta.Kaveri mielellään piiloutuu etämyynnin pykälien taakse,eli jollet näe itse tavaraa ÄLÄ OSTA.Mielellään myös näköjään markkinoi tavaroitaan muilla kuvilla/tiedoilla mikä on itse myytävä tuote.Tähänhän ei etämyynnin pykälät enään riitä joten silloin asia on tarkoituksellista erehdyttämistä ja liikutaan rikoksen puolella.Palaan asiaan kun kuulen myyjäosapuolen kommentit ja postaan ne tänne,jos menee mallikkaasti edelleenkin korjaan kommenttini.

• Kusetusko

No kuinka se meni? Itse juuri huusin jotain, ja rupesi kaivelemaan..

• huijari_mikä_huijari
        Kusetusko kirjoitti:

No kuinka se meni? Itse juuri huusin jotain, ja rupesi kaivelemaan..

Ihan näin ennakkovaroituksena voin kertoa, että iso joukko huutajia on nyt tämän kusetuksen uhrina ja en vielä tiedä ketään, joka olisi saanut mitään kesäkuussa huudettua tavaraa tuolta toimittajalta. Rahat on maksettu, mutta myyjään ei saada enää yhteyttä. ÄLKÄÄ OSTAKO mitään TUPLAKSI OY:ltä!

• ihmetouhuu

nykyisin tuo tuplaksi on eräässä lapin pienessä kylässä ja kovasti myy autoja ja huutokaupan kautta vanhoja nokia puhelimia.
      mitenköhän tuo myynti luottotiedottomille? Tuleeko sieltä hameväki perimään vai prosentti jengi??

• hemminki_friman

Hoi sieee!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      122
      1709
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      857
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      148
      792
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      780
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      731
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      39
      631
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      42
      630
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      248
      624
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      67
      599
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      577
    Aihe