onkohan yhteyksiä tuplaksi ja hemmi alvar salminen

poak

kattelin tuossa tuota mersua ja mietin tohtiiko ostaa kun on kuullu pelkkää "hyvää" tuplaksin toiminnasta.onko kokemuksia autokaupoista kyseisen yrityksen kanssa??

9

1576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiertäkää

Kehottaisin kiertää kaukaa kyseisen firman.. Tuo tuplaksi on kierompi firma kuin korkkiruuvi.

• Eihyvää

Eipä ole tuosta suharista mitään hyvää sanottavaa rikollinen pelle se on...

• Luxusbussi

Älä vaan osta mitään tuplaksi oy firmalta mitään, varsinkaan jos myy toimeksiantona. Menin tohon retkuun ja sain kädet täyteen paskaa ja valehtelua ko. Firmasta.
      T. WITUN luxusbussin ostanut ( suunnilleen paaliin meni)

• Lasit

Jotain juuri tuolta ostanut...Saa nähdä mitä tulee.Laitoin talteen kaikki kuvaukset ja sivukaappaukset jollei ole juuri niin kuin esitelty kaverin lento loppuu lyhyeen eikä siinä auta vetoaminen yhtään mihinkään lakiin myyjän puolelta.Jos kaikki meni hienosti postaan tietenkin positiivista palautetta.

• Lasit
        Lasit kirjoitti:

Jotain juuri tuolta ostanut...Saa nähdä mitä tulee.Laitoin talteen kaikki kuvaukset ja sivukaappaukset jollei ole juuri niin kuin esitelty kaverin lento loppuu lyhyeen eikä siinä auta vetoaminen yhtään mihinkään lakiin myyjän puolelta.Jos kaikki meni hienosti postaan tietenkin positiivista palautetta.

Tavara kädessä ja voin sanoa samat kuin monet muutkin.ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO tältä yhtään mitään,ei ainakaan mistään huutokaupasta.Kaveri mielellään piiloutuu etämyynnin pykälien taakse,eli jollet näe itse tavaraa ÄLÄ OSTA.Mielellään myös näköjään markkinoi tavaroitaan muilla kuvilla/tiedoilla mikä on itse myytävä tuote.Tähänhän ei etämyynnin pykälät enään riitä joten silloin asia on tarkoituksellista erehdyttämistä ja liikutaan rikoksen puolella.Palaan asiaan kun kuulen myyjäosapuolen kommentit ja postaan ne tänne,jos menee mallikkaasti edelleenkin korjaan kommenttini.

• Kusetusko

No kuinka se meni? Itse juuri huusin jotain, ja rupesi kaivelemaan..

• huijari_mikä_huijari
        Kusetusko kirjoitti:

No kuinka se meni? Itse juuri huusin jotain, ja rupesi kaivelemaan..

Ihan näin ennakkovaroituksena voin kertoa, että iso joukko huutajia on nyt tämän kusetuksen uhrina ja en vielä tiedä ketään, joka olisi saanut mitään kesäkuussa huudettua tavaraa tuolta toimittajalta. Rahat on maksettu, mutta myyjään ei saada enää yhteyttä. ÄLKÄÄ OSTAKO mitään TUPLAKSI OY:ltä!

• ihmetouhuu

nykyisin tuo tuplaksi on eräässä lapin pienessä kylässä ja kovasti myy autoja ja huutokaupan kautta vanhoja nokia puhelimia.
      mitenköhän tuo myynti luottotiedottomille? Tuleeko sieltä hameväki perimään vai prosentti jengi??

• hemminki_friman

Hoi sieee!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4274
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      49
      3603
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2521
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2031
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1779
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1705
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1511
    8. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1477
    9. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1319
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      46
      1253
    Aihe