Pari sutta on kävellyt yöllä pihalla. Jäljet näkyy hyvin lumessa. Pari kilsaa keskustasta.
Vastaukset 4
- Että_silleen
Ootko ihan varma !?
Jospa pari saksanpaimenkoiraa on ollut asialla !?
Nultossa päin kyllä on joskus pari vuotta sitten havaittu suden jälkiä (metsästäjät todenneet aidoiksi)- SudetKotieläimiksi
Voi ne olla kahden ison koirankin jäljet. Minulla olleiden koirien jäljissä ei kynsien jälkiä ole näkynyt lähes ollenkaan. Näissä näkyy pitkät kynnet.
- turhaaarvuuttelua
Ilmota jollekkin asiantuntijalle, se kattelee jälet ,ja kertoo olliko ja mitä liikkeellä.
- xsxsddx
Ei mikään ihme. Kyllä niitä on täällä Porkkalanniemelläkin ja ollaan ihan lähellä Helsinkiä. Tuolla jäällä jolkotteli yksi pakkasaikaan ja metsissä niitä liikkuu. On myös tulleet ihmisten pihoille ja levitelleet roskiksia.
Vaikka teet ilmoituksen niin niitä ei ammuta, jos eivät ala hätytellä ihmistä. Sitten vasta on puututtu, kun uhkaavat lapsia tai ovat niin lähellä ettei uskalleta liikkua täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.983084Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt482506Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.501321- 371047
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä2981012Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154901Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi11851Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587202 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk51685- 37659