Kiinassa valmistetut Saabit ovat vihdoin saanet kauniit logot ja oikeat nimet. Kyllä näillä kelppa ajella. Eli Saabien nimi ja logo ei ole mikään ongelma.
http://www.saabsunited.com/2016/02/chinese-legal-and-illegal-love-for-saab.html
Kiinan Saabit oikeilla nimillä ja logoilla
6
143
Vastaukset
- kaarlekunku
Kinkit porskuttaa ny kotimaisella saapilla! 86dollarilla saa kasan logoja!
- Sarja_Ladaan
Ostin omaan Ladaani myös Saabin logosarjan. Nyt voi ajaa luotettavalla Saabilla. Oikeilla Saabeilla ei luotettavuutta koskaan saavutettukaan.
- Hanki_eämä
Säälittävää.
- Prööötti
Näin meitä Saabisteja on yhä enemmän. Pitäiskö näille sivustoille avata maakohtaiset alasivut kuten a) Ruotsin Saabit b) Kiinan Saabit c) Suomen Saabit d) Lada . Tietysti eri mallit näiden alle.
- WieninFilharmoonikot
Pitäisi, myös Itävallassa on tehty Saabeja, avo sellaisia.
- roska-kuski
Saabistit näyttävät siirtyvän Ladoihin, koska haluavat paremman talviauton. Logot mukaan ennen paalausta Ladaan siirrettäväksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688