Nokian renkaiden Kim Granin petos

Rikolliset_linnaan

Kim Gran huijasi ihmisiä ostamaan Nokian rengastehtaan tekemiä renkaita. Ihmiset ostivatkin luottaen rengastestien tuloksiin ja tietoihin renkaiden turvallisuudesta. Nyt on kuitenkin ilmennyt, että Gran olikin pelkkä rikollinen joka väärensi testituloksia vain saadakseen itse itselleen junailemat optiomiljoonat. Kaiken kukkuraksi Gran muutti kirjansa Portugaliin ettei hänen tarvitse maksaa veroja petoksellaan hankimista jättieläkkeistä.
Mikä erottaa Granin murhamiehestä? Gran on tarkoituksella vakaasta harkinnasta vaarantanut autolla matkustavien hengen vain ja ainoastaan saadakseen siitä rahanarvoista etua itselleen. Kuinka moni kansalainen olisikaan säilyttänyt terveytensä tai jopa henkensä jos olisi ostanut oikeasti parhaat renkaat?
Kuka antaa Kim Granille sen mitä hän oikeasti ansaitsee?

4

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reipas_boikotti

Nyt kiinnijäätynä koettaa lapioida paskaa takaisin hevoseen. Normaalien liiketoimintaperiaatteiden (asiakkaiden kusetukset?)mukaan tässä on toimittu, eikä 15 miljoonan optioilla ole ollut mitään vaikutusta mihinkään. Miksi niitä optioita maksetaan kun ne eivät vaikuta mihinkään? Toimitusjohtajat taitavat olla laajasti työhaluttomia, kun jokaiselle pitää maksaa miljoonien piiskarahoja. Onneksi en koskaan ole ostanut nokialaisia.

Suomalaisessa liike-elämässä asiakkaiden kusettaminen on hyve ja itseisarvo.

• Tutkimukset_käyntiin

Oikeissa tuloksissa 10% pidemmät jarrutusmatkat väärennettyihin testituloksiin verrattuna. Olisiko syytä avata liikenneonnettomuuksissa kuolleiden tapaukset.
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016030521220418_uu.shtml
      Onko Kim Gran ja muut Nokian renkaiden johtajat aiheuttaneet kansalaistemme vahingoittumisen tai peräti kuoleman liikenteessä?

• ihmettelen_suuresti

Montako miljoonaa sai per henki? Kannattiko? Ilmesesti, mihinkään vastuuseehan häntä ei olla laittamassa?

• miljoona_miljoona_miljoo

Verovapaasti Kim makoilee miljooniensa turvin aurinkorannoilla kun liikenteessä loukkaantuneet makaavat sairaaloissa. Kim valehteli ja varasti mutta ilmeisesti kannatti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      141
      6861
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      60
      4077
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3802
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      137
      3746
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3065
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      41
      3005
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      37
      2916
    8. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2570
    9. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      2402
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49