aina, kun päästän irti ja unohdan epäluotettavan ihmisen elämästäni. Tulee sellainen olo, että vapauduin tästäkin ihmisestä. Sen jälkeen haluan todella ravistaa hänet elämästäni pois. Epävarmuus johtuu siitä, etten ole oma itseni siinä tilassa. Olen itse aina lojaali loppuun asti ihmissuhteissa, joten se on minulle outoa, ettei toinen enää halua olla kanssani tekemisissä. Jos ei halua olla, niin unohdan, enkä jää roikkumaan.
Epävarma tunne tulee minulle
2
77
Vastaukset
- ex-morkkis
olen samalla aaltopituudella joten koen palstasta samaa en pysty luottamaan enää kehenkää. se syö varsinkin enemmän ihmissuhteita ja se johtuu vain henkilöstä joka herjasi minua toisille ja miehensä uhkasi vaania minua eikä jättää ikinä rauhaa.
yhden asian teen alan elämään näkyvästi ja jos se alkaa vanii mies istuu posessa sen venäjän syntyperänsä kera jonka viisumi sitten evätää.
muistutan asioista jos vaaniminen alkaa syystä jos oletkin väärässä? mitä siitä seuraa. - Yönjatkoja
Miksipä olla enää tekemisissä ihmisen kanssa, joka on osoittautunut epäluotettavaksi?Ja epäluotettavuudella tarkoitan valehtelua ja omien lupausten pitämättömyyttä. Luotettavia ihmisiähän sitä ympärilleen yleensä haluaa. Myös epävarmuus omasta itsestä ja siitä mitä suhteelta haluaa luo sitä luottamattomuutta, mutta se on eri asia kuin valehteleminen. Itselleni ei ole mitenkään ihmeellistä ettei eron jälkeen ollaan enää missään tekemisissä, juuri tuosta epäluottamuksesta johtuen tai vaikka sen vuoksi, että toinen osapuoli ei pääse irti niistä omista tunteistaan, vaan yrittää jatkaa suhdetta edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232