PESULAT ?

maukkamoi

Onks Cancunissa turreille tarjolla pesulapalvelut kuten thaikuissa ja intiassa helposti ?

14

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PDC

      Suunnitellaan ensi talven matkaa Riu Tequilaan tai Riu Palace Mexicoon ja tämä pyykkien pesettäminen kiinnostaa myös meitä. Aina ennen lomailtu Thaimaassa, jossa pyykit saa edullisesti/nopeasti pesetettyä. Onnistuuko sama Meksikossa?

      • Toluca

        En ole kysellyt Cancunissa, mutta jos Palenguessa saa pesetettyä, niin Cancunissa on varmasti kymmenen pesulaa enemmän!


      • pierjgpfsjpogjfds

        Hotelleilla on pesulapalvelut. Toimii nopeasti, mutta ovat erittäin kalliita thaikkuihin verrattuna. En tiedä mitä kylillä maksaisi, mutta en myöskään jaksaisi raijailla pyykkisäkkejä pitkin katuja.

        Oltiin kuukausi, pesetettiin hotellissa. Palvelu oli ensiluokkaista.


    • globetrotter_

      No yhtä helposti löytyy kuten Intiassa eli käytännössä niitä ei ole. Hotelli pesettää, kalliilla.

      • Toluca

        Mites sinä noin väität? kannattaa käydä paikanpäällä ja kysyä asukkailta, niin selviää moni asia ilman väärien tietojen tänne postaamista!


      • ölägfds
        Toluca kirjoitti:

        Mites sinä noin väität? kannattaa käydä paikanpäällä ja kysyä asukkailta, niin selviää moni asia ilman väärien tietojen tänne postaamista!

        Minä ainakin haluan käyttää lomani raahaamalla pyykkipusseja kainalossa ja koputtelen paikallisten oviin kysyvä ja anova ilme kasvoillani. Aina on joku heltynyt ja pessyt pyykkini. Mikäs sen mukavampaa. Olen sitten kuivatellut niitä hotellihuoneessani. Mulla onkin aina oma pyykkiteline kotoa tuotuna. Pienellä lisähinnalla on mennyt koneen ruumassa mukavasti ja helposti.


      • Toluca

        Ihmetyttää, miten se hotelli pesettää, jos ei ole pesuloita????? Hiukan johdonmukaisuutta!


      • Toluca
        ölägfds kirjoitti:

        Minä ainakin haluan käyttää lomani raahaamalla pyykkipusseja kainalossa ja koputtelen paikallisten oviin kysyvä ja anova ilme kasvoillani. Aina on joku heltynyt ja pessyt pyykkini. Mikäs sen mukavampaa. Olen sitten kuivatellut niitä hotellihuoneessani. Mulla onkin aina oma pyykkiteline kotoa tuotuna. Pienellä lisähinnalla on mennyt koneen ruumassa mukavasti ja helposti.

        Olet niin lyhyellä matkalla, että väskyyn mahtuu matkan aikana tarvitsemasi rätit.
        Silloin ei tarvitse pesulaa löytää! Ihan kummaa ölägfds- selostusta, niinkuin muut eivät tietäisi ilman runoilua hulluuden vallanneen kyseisen nimimerkin.


      • ölägfds
        Toluca kirjoitti:

        Olet niin lyhyellä matkalla, että väskyyn mahtuu matkan aikana tarvitsemasi rätit.
        Silloin ei tarvitse pesulaa löytää! Ihan kummaa ölägfds- selostusta, niinkuin muut eivät tietäisi ilman runoilua hulluuden vallanneen kyseisen nimimerkin.

        Henkisen hyvinvointini turvaamiseksi on syytä löytää pesula. Jos omia vaatteita ei tarvitse pestä, voin viedä sinne vaikka hotellin työntekijöiden vaatteita tai vaikkapa pesettää huoneeni sängyn lakanat joka päivä. Lakanoita voi sitten kuivatella vaikka huoneen terasilla tai parvekkeella. Niinpä aina matkaa varatessani tarkistan, että huoneeseen kuuluu tila, johon mukana tuomani pyykinkuivausteline mahtuu.


    • eipesulaameksikossa

      Olin meksikossa tammikuussa ja yritin etsiä pesulaa. Yhtään pesulaa en löytänyt. Hotellin pesupalvelu oli niin kallis että halvemmaksi tuli ostaa uudet vaatteet.

      • Toluca

        Et sitten kysynyt sellaista firmaa - muuten kuin nyssäkkä kädessä ovelta-ovelle?
        Täytyy olla melko heikoissa kantimissa matkaeväät, jos tarvitsee pesulaa, eikä Cancunin kokoisesta paikasta löydä!


      • mehhiiiko
        Toluca kirjoitti:

        Et sitten kysynyt sellaista firmaa - muuten kuin nyssäkkä kädessä ovelta-ovelle?
        Täytyy olla melko heikoissa kantimissa matkaeväät, jos tarvitsee pesulaa, eikä Cancunin kokoisesta paikasta löydä!

        Ei löytynyt ei. Kolmen viikon matkasta käytin pesulan etsimiseen 20 täyttä päivää aamuauringosta auringonlaskuun. Taksilla, polkupyörällä, mopolla ja kävellen kilometrejä Canunin kaduilla tuli noin 3000 täyteen. Palkkasin yhden paikallisen turistioppaan tuhannella eurolla avuksi. Hän soitteli puhelimellaan yötä päivää ja viimeisenä lomapäivänä hän sanoi kuulleensa huhun, että yksi pesula olisi laitakaupungilla ollut ainakin pari vuotta sitten. Ei ehditty tarkistaa asiaa kun kotimatka painoi päälle.

        ps. heikko kantaisia matkaeväitä sain kulutettua useamman tuhannen kilokalorin verran. oli se etsiminen lämpimässä ilmanalassa niin kovaa puuhaa. Ensi vuonna palaan paikalle ja otan pitemmän loman. Kyllä perrrrrr...le suomalainen yhden pesulan löytää. Minähän en käytä hotellin kallista palvelua!


      • Toluca
        mehhiiiko kirjoitti:

        Ei löytynyt ei. Kolmen viikon matkasta käytin pesulan etsimiseen 20 täyttä päivää aamuauringosta auringonlaskuun. Taksilla, polkupyörällä, mopolla ja kävellen kilometrejä Canunin kaduilla tuli noin 3000 täyteen. Palkkasin yhden paikallisen turistioppaan tuhannella eurolla avuksi. Hän soitteli puhelimellaan yötä päivää ja viimeisenä lomapäivänä hän sanoi kuulleensa huhun, että yksi pesula olisi laitakaupungilla ollut ainakin pari vuotta sitten. Ei ehditty tarkistaa asiaa kun kotimatka painoi päälle.

        ps. heikko kantaisia matkaeväitä sain kulutettua useamman tuhannen kilokalorin verran. oli se etsiminen lämpimässä ilmanalassa niin kovaa puuhaa. Ensi vuonna palaan paikalle ja otan pitemmän loman. Kyllä perrrrrr...le suomalainen yhden pesulan löytää. Minähän en käytä hotellin kallista palvelua!

        Olikohan lomasi liian lyhyt?


    • Äitihyvä

      Hei Mehhiiiko. Älä naurata sinähän asut pesulassa. Oli vähällä ettet vauvana mennyt pesuveden mukana viemäriin. (tai olisko se ollutkaan mikään menetys).
      Terveisin Äitisi Madylin (olit siis löytölapsi, perkele!)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      664
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe