Minulla olisi läppäleikkaus tiedossa viikolla 9.

Kuolen

Mutta olen päättänyt tappaa itseni ennen sitä. Minä en ole saanut levättyä tai koe olevan rauhoittuneessa tilassa. Minä pelkään minä en nuku, en saa mitään tukea mistään.
Sain minä lääkäriltä oxamin lääkettä, joka vain turruttaa ei vain vie pahaa ahdistusta pois.
Minulla on läheinen hän on minun eksä... Hän on sanonut minulle " Hei haloo sulla vaan on sydänleikkaus eessä! Mulla on jatkuva paniikkikohtaus! "
Kyllä hän kertoi eilen miten keskellä kauppamatkaa hän pelkäsi kun kakkahätä tuli puhkeaako hänen suolensa siihen ja hän saa sepsiksen. Kauhea hätä ihmisellä ja minä en auttanut häntä yhtään! No en ollut läsnä mutta jälkeenpäin olisin voinut auttaa. No hän pääsi kotia ja elää vieläkin. Muistuttaa minua viesteillä miten paska ihminen minä olen kun auta häntä. Minä pelaan vaan sydänleikkaus korttia.
En jaksa vain.
Kiitos yhteistyöstä ja avusta mitä en saanut Kuopion terveyskeskus ja Kys leikatkaa joku joka jaksaa.

Minä en vaan jaksa!

5

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuolepois

Kuole pois. Kuole kun ei kukaan sinua kaipaa, ei kukaan halua sinua.
      Olet ihmishylkiö ja me kaikki olemme aina hävenneet sinua. Siksi äitisi kuoli äkillisesti kun puhuit hänelle, siksi kihlattusi erosi sinusta kun et jaksanut palvella häntä ja kuunnella hänen tarinoita siitä miten vieraat laittavat laksatiiviä hänen ruokiin. Siksi isäsi sairastui haimasyöpään ja veljeltäsi sydän petti.
      Ole hyvä ja kuole pois sinusta ei ole mitään ja mitään sinusta ei tule.

• pelkuriko

Nyt lopetat tuon höpinän!Kyllä sinä siitä leikkauksesta selviät,aikuinen ihminen1Sen jälkeen vointisi kohentuu,kevätkin on tulossa ja kaikkea!

• Peruitkojoleikkauksen

No niin,nyt on viikko9. Odotamme jännityksellä viimehetken tunnelmia.

• Vetoketjuihminen

Olen ollut läppäleikkauksessa tasan 4 viikkoa sitten Kysissä. Kaikki mennyt hyvin. Älä panikoi turhaan. Jännittäähän se tietysti jonkun verran. Tsemppiä.

• läpänheittoa

Totta kai avoleikkaus on tuhti operaatio, mutta ei niissä yleensä probleemia tule. Toipuminen toki riippuu paljon potilaasta, nykyisestä kunnosta, onko muita sairauksia jne jne. Ei pidä panikoida.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe