Roolileikit

Opepari

Kuinka moni toteuttaa roolileikkiä ja kuinka.
Eli salaa, julkisesti tai pienemmällä porukalla ja millaiset leikit saa sinut kiihottumaan.
Meillä vimme laivamatkalla oli koulutyttö asu ja ette usko kuinka kiihottunut olin kun vamo asteli loppuillasta ostamansa japanilainen koulutyttö asu päällä viereeni. Kyllä siinä katseet seurasi.
Nyt kuulemma seuraavaksi on minun vuoro toteuttaa hänen haave.

6

2491

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä_on

Juuri parhaillaan ollaan hotellissa ja puolisoni on koko viikonlopun ollut stay-up:t jalassa, lyhyt minihame päällä ilman alushousuja. Eilen illallisella hänellä oli Lelon vibra sisässään ja kaukosäädin minulla.

• Leikkikää

Ollaan vaimon kanssa tehty sama, tosin ilman vibraa. Mentiin huoneeseen viemään kamat ja otin vaimolta suihin ihan "rajalle saakka" - sitten keskeytin ja sanoin että "nyt mennään syömään"...... :).
        Vaimo lähti kesämekossaan ilman pikkareita ja selvästi nautti asfalttimiesten pitkistä katseista kesäisellä kadulla.....
        Sanoi ravintolassa syödessä, että "helvetti nyt kelpaisi kuka tahansa"..

Siitä sitten hotelliin ja ankaraa panoa. Paha vain, että moista ehtii tehdä niin harvoin...

Seuraava juttu olisi varmaan pokata ravintolasta mies, joka panisi vaimoani hotellissa ja saisin katsoa vierestä!

Pervoa, mutta vaimokin kiihottui ajatuksesta ihan sikana!
        Ei, en todellakaan ole pienikaluinen enkä laukea alle puolen tunnin, joten siitä ei ole kyse

• jompikumpi

Roolileikkejäpä hyvinkin. Yksi lukuisia kertoja toteutettu leikki on se, että vaihdetaan osia: mies pukeutuu naiseksi ja nainen pukeutuu mieheksi. Nainen käyttää lantiodildoa ja tekee sillä samaa, mitä mies tekisi omallaan. Toinen myös harrastettu leikki on hoitaja-potilas.

• Bimies2

Tää roolileikki olis makee toteuttaa:)

• opepari

Minun osani leikkiä oli sopeutua lesbo pukeutumiseen.
      Eli oltiin loppu illasta laivalla ja sain olla vaimon haluamana se toinen nainen.
      Minut puettiin niin sanotusti miesmäiseksi naiseksi ja vaimo oli tietysti se naisempi minihameella ja mulla taas oli housut ja valkoinen ohut paitapusero minkä läpi näkyi mustat rintsikat, lakatut vaaleat kynnet, punainen huulipuna ja miesmäinen poninhäntä.
      Kyllähän siinä katseet kohtasivat kun vaimo suuteli kiihkeästi baaritiskillä ja tanssiessa, toki siinä alkoi itsekin lämpenemään kun huomas miten vaimo kuumeni katseista ja halusi nauttia miesten katseista ja ajatuksesta miten tässä lepakot on rakastuneita.

• Bimies2

Ihana kiihoittava leikki, olis ollut mukava tansittaa sua....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2761
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      964
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      924
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      78
      889
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      888
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      878
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe