NETPRIS.dk

uusiasiakas

onko kukaan tilannut netpris.dk sivulta? ja onko miten nopeasti juomat tulleet?

258

87829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en-taida-ostaa

      En ole tilannut, mutta uteliaisuuteni heräsi. Harmillista sekakieltä sivusto tarjoilee, suomen ja tanskan sekamelskaa. Ei selkeää listaa, josta poimia kiinnostava tuote. Hinnat "suomeen" eivät taida sisältää Suomen valmiste- ja juomapakkausveroa. Kuljetuksen hinta on kummallinen, tai ainakaan kuljetusjärjestelyistä ei saa tolkkua. Lähettävätkö vai eivät, en osaa ensikatsomalta sanoa. Mutta sitten tein erään kikan selaimella ja sain näkyviin tanskankieliset sivut! Ja ne ovat... yhtä sekavat.

      • Anonyymi

        Erehdyin tilaamaan kyseisestä verkkokaupasta. Vain kaksi väkevää puuloa tuli perille, kaikki viinit puuttuivat. Yritin pariin otteeseen selvitellä tilannetta? Yhden kerran sain vastauksen, jossa todettiin että ko. viinejä ei ollut ja sain vuutaman euronain alennuskoodin seuraavaan tilaukseen. Lasku kuitenkin tuli koko tilauksen mukaan? Lisäksi laskussa oli useita muutaman euron lisiä? Suosittelen välttämään kyseistä firmaa! Toimiviakin on!


      • Anonyymi

        Hinnat "suomeen" eivät taida sisältää Suomen valmiste- ja juomapakkausveroa. kun tilaat virosta ei tule noita koska yritys on ne kertaalleen maksanut jo viroon eu maa jos suomi perii kyseiset verot se on väärin tubla verotus ei ku valittamaan eu tuomioistuimeen taas saa suomi nootin vapaa liikkuvuus eu alueella asia on juuri noin vaikka suomen verottaja ohjeisti ei siis käskenyt muutenkin pallo hukassa aivan epäselvä koska paskat on housussa tilausta kehiin vaan alcocentrum erikseen katsotte netistä kuljetusliikkeen erliner.eu on ammattitaitoinen firma kuski oli huippu samoin hyvät hinnat homma pelaa alcocentrum.eu 2-5pv on tilaus 100% ovellasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyin tilaamaan kyseisestä verkkokaupasta. Vain kaksi väkevää puuloa tuli perille, kaikki viinit puuttuivat. Yritin pariin otteeseen selvitellä tilannetta? Yhden kerran sain vastauksen, jossa todettiin että ko. viinejä ei ollut ja sain vuutaman euronain alennuskoodin seuraavaan tilaukseen. Lasku kuitenkin tuli koko tilauksen mukaan? Lisäksi laskussa oli useita muutaman euron lisiä? Suosittelen välttämään kyseistä firmaa! Toimiviakin on!

        Tilasin ja maksoin .Mutta ei voida lähettää.Kuljetusfirma shipping ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin.Jäi varmaan rahat sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin ja maksoin .Mutta ei voida lähettää.Kuljetusfirma shipping ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin.Jäi varmaan rahat sinne.

        Tilaukseni sisälsi neljä laatikkoa. Perille tuli kolme. Otin heti yhteyttä sähköpostitse ja vastasivat välittömästi. Kyselin vielä uudelleen missä mennään ja sain taaskin heti vastauksen. Neljäskin paketti tuli perille.
        Voin suositella!


      • Anonyymi

        Kolme viikkoa sitten tein tilauksen kun yksi kaveri oli kuullut järjestelystä.Olen kesäjuomat hakenut yleensä joko Tallinnasta tai Latviasta ja kaikki toiminut hyvin.Tilaus ja kuljetun niin epåselvä kuin voi olla.Mihinkään info numeroon ei saksassa tai tanskassa tai suomessa ei vastaa on automaatti.Taisi mennä 550 € harakoille mitään ei ole kuulunut eikä sähköpostiinkaan vastata ei eng eikä suomeksi.nm kuiva kesä. Kertokaa muillekin,,,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyin tilaamaan kyseisestä verkkokaupasta. Vain kaksi väkevää puuloa tuli perille, kaikki viinit puuttuivat. Yritin pariin otteeseen selvitellä tilannetta? Yhden kerran sain vastauksen, jossa todettiin että ko. viinejä ei ollut ja sain vuutaman euronain alennuskoodin seuraavaan tilaukseen. Lasku kuitenkin tuli koko tilauksen mukaan? Lisäksi laskussa oli useita muutaman euron lisiä? Suosittelen välttämään kyseistä firmaa! Toimiviakin on!

        Kaksi viikkoa meni, osa tuli perille (
        Heidän sähköposti ei ole
        Tullut kertaakaan, Selvitän asiaa..

        Katsellaan miten käy ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin ja maksoin .Mutta ei voida lähettää.Kuljetusfirma shipping ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin.Jäi varmaan rahat sinne.

        Näyttää että mullekin on jäänyt rahat sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme viikkoa sitten tein tilauksen kun yksi kaveri oli kuullut järjestelystä.Olen kesäjuomat hakenut yleensä joko Tallinnasta tai Latviasta ja kaikki toiminut hyvin.Tilaus ja kuljetun niin epåselvä kuin voi olla.Mihinkään info numeroon ei saksassa tai tanskassa tai suomessa ei vastaa on automaatti.Taisi mennä 550 € harakoille mitään ei ole kuulunut eikä sähköpostiinkaan vastata ei eng eikä suomeksi.nm kuiva kesä. Kertokaa muillekin,,,,,,

        Olen tilannut nyt kaksi kertaa (toukokuussa) Netprisiltä ja käyttänyt Shippiitä kuljetusfirmana. Ensimmäinen oli pieni testitilaus ja saapui 1.5 viikossa. Paketista löytyivät kaikki tilaamani tuotteet. Tein uuden tilauksen, tällä kertaa isomman. Tilaus saapui jälleen 1.5 viikossa. Yksi tilatuista viinitonkista puuttui, mutta sen tilalle oli laitettu kaksi muuta 3l laatikkoa. Toistaiseksi omalla kohdalla toiminut paremmin kuin hyvin. Ainoa miinus on, ettei tule mitään viestiä koska tavara on lähtenyt varastolta. Enaimmäisellä tilauskerralla mietin, saankohan tuotteita koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaukseni sisälsi neljä laatikkoa. Perille tuli kolme. Otin heti yhteyttä sähköpostitse ja vastasivat välittömästi. Kyselin vielä uudelleen missä mennään ja sain taaskin heti vastauksen. Neljäskin paketti tuli perille.
        Voin suositella!

        Hyvin toimii. Olen tilannut 5 kertaa huhtikuun ja heinäkuun välillä 2020. Kaikki tulleet perille 8-15 vuorokaudessa. Sähköpostiin on aina tullut tilausvahvistukset tilauksesta , kuljetuksesta ja lopuksi viesti tilauksen lähettämisestä paketin seurantalinkkeineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin ja maksoin .Mutta ei voida lähettää.Kuljetusfirma shipping ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin.Jäi varmaan rahat sinne.

        Shipping toiminut hyvin, helppo seurata kuljetusta. Esim tilaukseni oli tullut Turkuun
        to iltana, Vantaan jakelukeskukseen pe aamuna 7,55 ja tänään sähköpostina ilmoitus,
        että tilaus tuo0daan osoitteeseemme 8.9 klo 08,00 - 16,00


      • Anonyymi

        Kummallisia kirjoituksia.
        Viimeksi viime viikolla posti toi kotiovelle kaikki mitä tilattu, eikä ollut ensimmäinen kerta.
        Mitä höpötät Tanskasta, on saksalainen rajakauppa, verot maksettu, kuljetusfirman voit itse valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin toimii. Olen tilannut 5 kertaa huhtikuun ja heinäkuun välillä 2020. Kaikki tulleet perille 8-15 vuorokaudessa. Sähköpostiin on aina tullut tilausvahvistukset tilauksesta , kuljetuksesta ja lopuksi viesti tilauksen lähettämisestä paketin seurantalinkkeineen.

        Näin toiminut minullekin. Mistä noita epäileviä/pettyneitä riittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyin tilaamaan kyseisestä verkkokaupasta. Vain kaksi väkevää puuloa tuli perille, kaikki viinit puuttuivat. Yritin pariin otteeseen selvitellä tilannetta? Yhden kerran sain vastauksen, jossa todettiin että ko. viinejä ei ollut ja sain vuutaman euronain alennuskoodin seuraavaan tilaukseen. Lasku kuitenkin tuli koko tilauksen mukaan? Lisäksi laskussa oli useita muutaman euron lisiä? Suosittelen välttämään kyseistä firmaa! Toimiviakin on!

        Olen tilannut 4 kertaa ja homma pelannut hyvin. Tavarat pakattu todella hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyin tilaamaan kyseisestä verkkokaupasta. Vain kaksi väkevää puuloa tuli perille, kaikki viinit puuttuivat. Yritin pariin otteeseen selvitellä tilannetta? Yhden kerran sain vastauksen, jossa todettiin että ko. viinejä ei ollut ja sain vuutaman euronain alennuskoodin seuraavaan tilaukseen. Lasku kuitenkin tuli koko tilauksen mukaan? Lisäksi laskussa oli useita muutaman euron lisiä? Suosittelen välttämään kyseistä firmaa! Toimiviakin on!

        Olisiko sulla ehdottaa mitään toimivia firmoja? En itse ole löytänyt vaikka olenkin yrittänyt etsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin ja maksoin .Mutta ei voida lähettää.Kuljetusfirma shipping ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin.Jäi varmaan rahat sinne.

        Samoin, meni 156 eur niin kutsuttuun kankkulan kaivoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, meni 156 eur niin kutsuttuun kankkulan kaivoon.

        Tilasin keväällä ekan kerran ja silloin toimi hyvin. Nyt tein uuden tilauksen 28.11. Tuli tilausvahvistus ja ilmoitus kuljetusyhtiöltä, missä seuranta koodi. Sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. Ei näy seurannassa ja rahat oli yhtäkkiä palautunut luottotilille. Laitoin heille viestiä että mikä homma mutta en ole saanut vastausta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin toimii. Olen tilannut 5 kertaa huhtikuun ja heinäkuun välillä 2020. Kaikki tulleet perille 8-15 vuorokaudessa. Sähköpostiin on aina tullut tilausvahvistukset tilauksesta , kuljetuksesta ja lopuksi viesti tilauksen lähettämisestä paketin seurantalinkkeineen.

        Joo, tosi hyvä toimii sekä Netpris että Shippii. Olen tilannut monta kertaa, eikä ole ollut mitään ongelmia. Siellä toimii myös muitakin samanlaisia rajakauppoja joilta olen myös tilaillut eikä ole ollut minkäänlaisia ongelmia yhdenkään kanssa.
        Laskuissa on aina eriteltynä Saksaan maksetut verot, niin kuin pitääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyin tilaamaan kyseisestä verkkokaupasta. Vain kaksi väkevää puuloa tuli perille, kaikki viinit puuttuivat. Yritin pariin otteeseen selvitellä tilannetta? Yhden kerran sain vastauksen, jossa todettiin että ko. viinejä ei ollut ja sain vuutaman euronain alennuskoodin seuraavaan tilaukseen. Lasku kuitenkin tuli koko tilauksen mukaan? Lisäksi laskussa oli useita muutaman euron lisiä? Suosittelen välttämään kyseistä firmaa! Toimiviakin on!

        Ei ole meille tuollaista sattunut. Emme tilaa harvinaisia hienostoviinejä tms. vaan ihan tavallista viinaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hinnat "suomeen" eivät taida sisältää Suomen valmiste- ja juomapakkausveroa. kun tilaat virosta ei tule noita koska yritys on ne kertaalleen maksanut jo viroon eu maa jos suomi perii kyseiset verot se on väärin tubla verotus ei ku valittamaan eu tuomioistuimeen taas saa suomi nootin vapaa liikkuvuus eu alueella asia on juuri noin vaikka suomen verottaja ohjeisti ei siis käskenyt muutenkin pallo hukassa aivan epäselvä koska paskat on housussa tilausta kehiin vaan alcocentrum erikseen katsotte netistä kuljetusliikkeen erliner.eu on ammattitaitoinen firma kuski oli huippu samoin hyvät hinnat homma pelaa alcocentrum.eu 2-5pv on tilaus 100% ovellasi.

        Voi olla niinkin, jos lähetään muutamia euroja ja senttejä metsästämään. Kokemukseni on se, että olen säästänyt vähintään 30% ja se riittää minulle, enkä urputa turhista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin ja maksoin .Mutta ei voida lähettää.Kuljetusfirma shipping ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin.Jäi varmaan rahat sinne.

        Ohhoh. enpä ole aikaisemmin kuullutkaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi viikkoa meni, osa tuli perille (
        Heidän sähköposti ei ole
        Tullut kertaakaan, Selvitän asiaa..

        Katsellaan miten käy ;)

        Meille on aina tullut tarkat etukäteistiedot.. Missä tilaus on menossa ja koska tulossa.
        Tosin olemme käyttäneet kotiinkuljetusta, eli sehän voi nostaa toimituslaatua, koska siitähän maksamme..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin toiminut minullekin. Mistä noita epäileviä/pettyneitä riittää?

        Niin. En ymmärrä. Missä meni vikaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tosi hyvä toimii sekä Netpris että Shippii. Olen tilannut monta kertaa, eikä ole ollut mitään ongelmia. Siellä toimii myös muitakin samanlaisia rajakauppoja joilta olen myös tilaillut eikä ole ollut minkäänlaisia ongelmia yhdenkään kanssa.
        Laskuissa on aina eriteltynä Saksaan maksetut verot, niin kuin pitääkin.

        Olen samaa mieltä,kaikki toimi moitteettomasti ja nopeasti,ongelmatilanteessa sähköpostiin vastataan nopeasti,ei ole jäänyt mitään saamatta,kaikki on tullut ehjänä perille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin toimii. Olen tilannut 5 kertaa huhtikuun ja heinäkuun välillä 2020. Kaikki tulleet perille 8-15 vuorokaudessa. Sähköpostiin on aina tullut tilausvahvistukset tilauksesta , kuljetuksesta ja lopuksi viesti tilauksen lähettämisestä paketin seurantalinkkeineen.

        on tosi hyvää paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hinnat "suomeen" eivät taida sisältää Suomen valmiste- ja juomapakkausveroa. kun tilaat virosta ei tule noita koska yritys on ne kertaalleen maksanut jo viroon eu maa jos suomi perii kyseiset verot se on väärin tubla verotus ei ku valittamaan eu tuomioistuimeen taas saa suomi nootin vapaa liikkuvuus eu alueella asia on juuri noin vaikka suomen verottaja ohjeisti ei siis käskenyt muutenkin pallo hukassa aivan epäselvä koska paskat on housussa tilausta kehiin vaan alcocentrum erikseen katsotte netistä kuljetusliikkeen erliner.eu on ammattitaitoinen firma kuski oli huippu samoin hyvät hinnat homma pelaa alcocentrum.eu 2-5pv on tilaus 100% ovellasi.

        Välimerkit, huhhuh mitä tekstiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallisia kirjoituksia.
        Viimeksi viime viikolla posti toi kotiovelle kaikki mitä tilattu, eikä ollut ensimmäinen kerta.
        Mitä höpötät Tanskasta, on saksalainen rajakauppa, verot maksettu, kuljetusfirman voit itse valita.

        Kummallisia?? Nämähän ovat ihmisten kokemuksia. Eikö tässä ole tarkoitus niistä keskustella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin toiminut minullekin. Mistä noita epäileviä/pettyneitä riittää?

        Hyvin toimi nyt. 21.2 sunnuntaina tilasin ja juomat tuli tänään 26.2 kotiovelle postin kuljettamana! Shippii oli kuljetuksen järjestäjänä. DHL :n sivuilta sain seurattua missä paketti liikkui kun se oli tulossa. Sitten kun oli Suomessa niin OmaPostista pystyi seuraamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää että mullekin on jäänyt rahat sinne.

        Toimii loistavasti.Määrät kohdillaan ,kujetuksen seuranta helppoa ja nettisivuissa ei mitään vikaa. On tainnut käyttäjässä olla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hinnat "suomeen" eivät taida sisältää Suomen valmiste- ja juomapakkausveroa. kun tilaat virosta ei tule noita koska yritys on ne kertaalleen maksanut jo viroon eu maa jos suomi perii kyseiset verot se on väärin tubla verotus ei ku valittamaan eu tuomioistuimeen taas saa suomi nootin vapaa liikkuvuus eu alueella asia on juuri noin vaikka suomen verottaja ohjeisti ei siis käskenyt muutenkin pallo hukassa aivan epäselvä koska paskat on housussa tilausta kehiin vaan alcocentrum erikseen katsotte netistä kuljetusliikkeen erliner.eu on ammattitaitoinen firma kuski oli huippu samoin hyvät hinnat homma pelaa alcocentrum.eu 2-5pv on tilaus 100% ovellasi.

        Höpö höpö juttuja. Verot maksettu samallalailla. Virosta vähän kalliimpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö juttuja. Verot maksettu samallalailla. Virosta vähän kalliimpaa.

        Todella hyvin toimii. Iso tilaus, kaikki tuotteet tulivat sovitusti. Tilaus kahdeksassa päivässä kotiovella. Rahti on hieman arvokas, mutta toimitus yllättävän nopeaa. 😊😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin toimi nyt. 21.2 sunnuntaina tilasin ja juomat tuli tänään 26.2 kotiovelle postin kuljettamana! Shippii oli kuljetuksen järjestäjänä. DHL :n sivuilta sain seurattua missä paketti liikkui kun se oli tulossa. Sitten kun oli Suomessa niin OmaPostista pystyi seuraamaan.

        Itse olen myös tehnyt tilauksen ja on mennyt hyvin tähän asti, mutta shipping sivulla en onnistu tekemään kuljetusta..Menee hyvin siihen asti kun pitäisi maksaa niin aina herjaa että jotain on väärin..Olisiko vinkkejä mikä voisi mättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, meni 156 eur niin kutsuttuun kankkulan kaivoon.

        Maksakaa hyvät ihmiset luottokortilla, silloin pankkinne palauttaa rahat, jos tavara ei tule.
        Netpris on ihan kelpofirma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin toimi nyt. 21.2 sunnuntaina tilasin ja juomat tuli tänään 26.2 kotiovelle postin kuljettamana! Shippii oli kuljetuksen järjestäjänä. DHL :n sivuilta sain seurattua missä paketti liikkui kun se oli tulossa. Sitten kun oli Suomessa niin OmaPostista pystyi seuraamaan.

        Paljonko tilasit ja paljonko maksoi postitus jos saan kysyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin toimii. Olen tilannut 5 kertaa huhtikuun ja heinäkuun välillä 2020. Kaikki tulleet perille 8-15 vuorokaudessa. Sähköpostiin on aina tullut tilausvahvistukset tilauksesta , kuljetuksesta ja lopuksi viesti tilauksen lähettämisestä paketin seurantalinkkeineen.

        Olen kokenut aivan samalla tavalla,ja kyllä minulla ainakin on aivan selvät suomenkieliset tilaussivut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin ja maksoin .Mutta ei voida lähettää.Kuljetusfirma shipping ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin.Jäi varmaan rahat sinne.

        sama ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, meni 156 eur niin kutsuttuun kankkulan kaivoon.

        Sama juttu meillä. Maksoin kuljetuksen PayPalilla. Saa nähdä, saanko rahat takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu meillä. Maksoin kuljetuksen PayPalilla. Saa nähdä, saanko rahat takaisin.

        Ensin toimi pitkään hyvin, mutta vuosi sitten osa viinikannuista oli hajonnut matkalla. Vialliset haettiin heti pois, mutta korvausta en ole saanut, shippiiltä, muuta kuin rahdin osalta, enää ei vastaa edes sähköposteihin.


    • selaavanhaa

      Ite en ole tilannut, mutta muistelisin, että täällä joku joskus aikaisemmin kertoi tilaanneensa onnestuneesti tuolta.

    • TESTITILAUS

      itse tein tilauksen 21.02.2016 saa nähdä tuleeko oluet perille

      • jjg

        mitä arvelette kerkeääköhän perjantaiksi?


      • Anonyymi
        jjg kirjoitti:

        mitä arvelette kerkeääköhän perjantaiksi?

        No kerkiskö


    • juhshshs

      ONKO JO TILAUS TULLU PERILLE

      • toimiiii

        Tilaus tuli perille parissaviikossa :)


      • Anonyymi
        toimiiii kirjoitti:

        Tilaus tuli perille parissaviikossa :)

        Ok.kiitos vastauksesta..odottelin jo viisi vuotta sitä👍


    • JDUUUDSJ

      Tilasin itsekin tuolta 18.3

      • toimiiii

        Kerrohan sitten kun tilaus saapuu :)


      • Jdjhf

        Tilaus saapui 29.3 postiin ja sieltä kävin oluet hakemassa eli hyvin toimii


      • tilaaaja

        tuliko kaikki mitä tilasit?


      • Jdjhf

        Kaikki tuli mitä tilasin


    • Kokeilin

      Sunnuntaina tilasin, hain viikon päästä maanantaina smartpost pakettiautomaatista, oli kolmessa lokerikossa. Neljä laatikkoa siideriä ja neljä litraa väkevää.

    • softail68

      Hyvin on toiminut.Olen tilannut pari kertaa, ja tuollaiset kahdeksan päivää on kestänyt toimituksessa. Muista tilata kuljetus! Kun tuotteet on maksettu, pitäisi tulla automaattisesti linkki kuljetuksen tilaamiseen.

      • Anonyymi

        Ei tullut kuljetusta eikä klikkaukset toimi .......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut kuljetusta eikä klikkaukset toimi .......

        Kuljetus onnistuu myöhemmin tilata,
        Jos ei toiminut linkki kaupan kautta.
        Saat varmaan tuotteet tulemaan!


    • Koppo

      Discandoo tuli testattuaja hyvin toimi!

    • Boogaboo

      Kerran tilattu.noin puolitoista viikkoa meni ja tavarat postissa.ei ongelmia.myös discandoo toimii, tuli aina viikossa perille.nyt ilmeisesti vaihtanut rahdintarjoajaa kun kestää kauemmin.

    • Discandoo

      Tilasin tuolta ja ei antanut valita halvempaa kuljetusta.Piti ottaa Nordpost mikä on kallis. Oishan kuljetuksen voinu tilata DHL kauttakin ois tullu halvemmaksi. Discandoo toimii hyvin. Kalliimmat hinnat mutta kuljetus halvampi.

    • Uikjhy

      Tilasin, juomat tulivat viikossa. Vehnäoluita mm. Paulaner weiss 24x500ml 19 e, franziskaner 5l tynnyri 11e, 5l punaviini 12e. Muutakin tilasin, toimituskulut 36e. Siististi tuli pakettiautomaattiin, tilaan vastakin.

    • EttäNäinTälläKertaa

      Maanantaina tehty tilaus, jonka jälkeen alkoivat keskiviikkona kysellä kuvaa luottokortista.... kuulosti hieman oudolta! Torstaina sitten ilmoittivat, etteivät toimita tuotteita.....

    • TilaaJaNauti

      Olen kerran joutunut samaan tilanteeseen, tilasin silloin aivan muuta tavaraa USAsta. Halusivat kuvan luottokortista sekä henkilökortista. Hieman epäilytti koko juttu, mutta lähtetin kuvat - mitään ongelmia ei tullut eikä ole tullut senkään jälkeen. Tämä tapahtui jo 90-luvulla.

      Alkoholin etämyynti - etäosto asia on edelleen ratkaisematta, jonkun sortin valiokunta miettii miten alkoholin ostaminen netistä saadaan kiellettyä niin, että EUkin hyväksyy asian. Alkon myynti laskee jatkuvasti, jo 10 vuotta peräkkäin - eikä ihme.

      Suosittelen tilaamaan - sitten kun Alkon myynti on riittävän pientä monopoli voidaan purkaa.

      • EttäNäinTälläKertaa

        Suomen hintataso samaksi Viron kanssa, niin vähenee kummasti hakijat! Samoin kaikki viinat eurooppalaiseen tyyliin ruokakauppoihin ja myyntiaika samaksi kuten kaupan aukiolo!
        Alkaisi jäämään verot kotimaahaan sen jälkeen suurimmalta osalta! Tekisi samalla nettitilaukset kannattamattomaksi kun päälle tulee rahti, niin ei pieneriä kannata tilata!
        tosin nyt oli tilauksessa sellaista jota ALKOsta ei edes saa rahalla!


      • oikeutensatunteva

        EU:ssa on tuotteilla ja palveluilla vapaa liikkuvuus ja tuotteisiin kuuluvat myös valmisteverotettavat tuotteet. Alkoholin etäoston kieltäminen ei tule olemaan mahdollista. Ostajalla on oikeus halutessaan maksaa mainitut valmisteverot ja saada ostamansa tuotteet järjestämällään kuljetuksella.

        Kysymykseen vastaten: En laittaisi kuvia luottokortista tai henktodistuksesta millekään nettikauppiaalle millään menetelmällä. En ostaisi millään maksutavalla sellaisesta kaupasta.


      • TiedänKunKysyn

        Et sitten kuitenkaan tunne, alkoholit, tupakka ja polttoaineet eivät kuulu vapaanliikkuvuuden piiriin vaan niiden verotuksesta on säädetty erikseen - kaikissa EU maissa.
        Alkonholin ostamista on paha kieltää, mutta verotonosto on mahdollista kieltää nykyisenkin valmisteverolain perusteella.

        Tämä asia on edelleenkin valiokunnan harkinnassa, laki tulee muuttumaan ja tarkentumaan se on selvä - mutta miten se muuttuu on kokonaan toinen asia.
        https://yle.fi/uutiset/3-9978680

        Itse alkoholilaki on hyväksytty - mutta etämyynnit/oston kohtalo on edelleen avoin.


      • veroalamemmaseiylemmäs

        Kyllä ainakin EU periatteissiin kuuluu, että toisesta EU maasta saa hakea omaan käyttöön juomaa niin paljon kun pystyy perusteleen oman käytön. Ralli jatkuu tänäkin vuonna, koska keskioluen hinta nousi ja 5,5% lonkeroita kaupatkin myy suunnlleen samaan hintaan kuin alkokin. Vain nelosolutta saa kaupoista hieman alkoa halvemmalla. Jos rallista eroon halutaan verotusta tulee laskea etenkin mirdoissa juomissa. On suorastaan järjetöntä verottaa EU:ssa esim lonkeroa niin, että 12 tölkkiä lonkeroa on suomessa kalliimpi kuin virossa 24 Älkää poratko jos alkoholiveroa karkaa viroon ja latviaan yhä enempi. Niin vaan tulee käymään. tämä on minun veikkaus.


      • OstanJatkossakin

        Hakea saat aivan vapasti omaan käyttöösi - mutta et tilata, ei ole vaikea asia erottaa näitä kahta asiaa toisistaan.

        Älä sekoita matkustajatuontia ja tilaamista ulkomailta toisiinsa - kun ne ovat aivan juttuja.
        Suosittelen hakemaan Virosta, Latviasta, Saksata tai mistä tahansa EU maasta - ei ole mitään syytä maksaa itseään kipeäksi jos viinan jostain saa halvemmalla. Nettitilaaminen on tällä hetkellä hieman niin ja näin - ei oikein kukaan tunnu varmasti tietävän mikä on tulevaisuus.

        Huhu, joka tulee eräältä lähellä Alkoa olevalta ihmiseltä - Alkolle tulee tilauspalvelu jonka kautta esim kaikki tukkurit voivat tarjota juomia Alkon valikoimiin ja kaikki alkoholin tilaaminen ulkomailta kiellettäisiin kokonaan. Tämä ei auta millään tavalla henkilöltä jotka hankkivat erikoispullotteita suoraan valmistajilta sekä huutokaupoista. Omalta osalta tämän uhkakuvan toteuteuessa ulkomaanmatkat lisääntyisivät selvästi ja Alko jäisi kokonaan pois käytöstä.


      • PohdittavaaKaikille

        Kyllä - alkoholin veroton osto on kiellettyä, mutta mites sitten kun siitä on jo maksettu ostaessa vero yhteen EU-maahan? Kaksoisverotushan on kielletty EUn alueella! Ja myös EUn alueella on tuotteiden ja tavaroiden vapaa liikkuvuus. Joten ei suomella ole oikeutta kieltää myös tilaamista netin kautta vai onko ja millä perusteilla?
        Kaikista parasta olisi, jos koko Eun alueella olisi sama alkoholivero, esim nyt vallitsevista otetaan keskiarvo ja se tulee voimaan koko EUn aluella ja samoin myynti vapautetaan kaikkiin myyntipisteisiin niin loppuisi tuo turha matkustajatuonti ja verotulot jäisi suurimmalta osalta sen jälkeen omaan maahan! Ainut olisi mahdollisesti sellaiset viinit ja oluet joita ei kotimaasta saa, mutta lienee sitten enemmänkin marginaalinen asia!


      • KuluttajaMaksaaAina

        Valmisteverolaki määrittelee asian ja sillä selvä. Se, kuka milloinkin on verovelvollinen on kokonaan toinen juttu. Sama juttu tavaroiden liikkumisessa, valmisteverolaki koskee myös tätä asiaa. Ota selvää ennen kuin lisää innostut.

        Mitä kaksoisverotusta se on jos voit hakea ostomaasta sinne maksetut verot palautettavaksi jos tuote myydään ja kulutettaan toisessa massa. Esim Saksasta tilaamisen jälkeen voit hakea paikalliselta verottajalta palautuksen alkoholiverosta, kun olet maksanut verot kotimaahan.

        Ei ole kaikista paras, että kaikilla olisi sama alkoholinverotus. Alkoholin verotuoton oli alunperin tarkoitus kanttaa alkoholin haittavaikutuset ja pieni siivu valtion pohjattomaan kassaan. Tällä hetkellä alkoholiveron tuotto ei kata edes alkoholinhaittavaikutusia vaan osa on katettava valtion kassasta. On maita joissa alkoholin haittavaikutukset ovat pienemmät kuin meillä ja on maita joissa haittavaikutukset ovat samaa luokkaa kuin meillä - jokaisen maan tulisi asettaa vero sille tasolle, että se kattaa haittavaikutukset. Oli vero sitten nykyistä matalampi tai korkeampi.

        Samaa rajakauppaa käydään ympäri EUta. Ruotsalaiset hakevat Tanskasta. Virolaiset Latviasta. Britit Ranskasta ja Hollannista - ainakin toistaiseksi. Samaa kauppa käydään monen maan välillä. Osa kaupasta on siirtynyt nettiin ja aiheutta vastaavia ongelmia kuin meillä - kukaan ei haluaisi maksaa veroja.

        Onneksi tähän asiaan ei ole tulossa selkeitä ohjeita tai toimintatapoja - ja puheenaiheet eivät tule loppumaan. Ennen uuden kuin uudet ohjeet alkoholin tilaamisesta tulevat - tilaan riittävästi varastoon.


      • joopajoo12312
        KuluttajaMaksaaAina kirjoitti:

        Valmisteverolaki määrittelee asian ja sillä selvä. Se, kuka milloinkin on verovelvollinen on kokonaan toinen juttu. Sama juttu tavaroiden liikkumisessa, valmisteverolaki koskee myös tätä asiaa. Ota selvää ennen kuin lisää innostut.

        Mitä kaksoisverotusta se on jos voit hakea ostomaasta sinne maksetut verot palautettavaksi jos tuote myydään ja kulutettaan toisessa massa. Esim Saksasta tilaamisen jälkeen voit hakea paikalliselta verottajalta palautuksen alkoholiverosta, kun olet maksanut verot kotimaahan.

        Ei ole kaikista paras, että kaikilla olisi sama alkoholinverotus. Alkoholin verotuoton oli alunperin tarkoitus kanttaa alkoholin haittavaikutuset ja pieni siivu valtion pohjattomaan kassaan. Tällä hetkellä alkoholiveron tuotto ei kata edes alkoholinhaittavaikutusia vaan osa on katettava valtion kassasta. On maita joissa alkoholin haittavaikutukset ovat pienemmät kuin meillä ja on maita joissa haittavaikutukset ovat samaa luokkaa kuin meillä - jokaisen maan tulisi asettaa vero sille tasolle, että se kattaa haittavaikutukset. Oli vero sitten nykyistä matalampi tai korkeampi.

        Samaa rajakauppaa käydään ympäri EUta. Ruotsalaiset hakevat Tanskasta. Virolaiset Latviasta. Britit Ranskasta ja Hollannista - ainakin toistaiseksi. Samaa kauppa käydään monen maan välillä. Osa kaupasta on siirtynyt nettiin ja aiheutta vastaavia ongelmia kuin meillä - kukaan ei haluaisi maksaa veroja.

        Onneksi tähän asiaan ei ole tulossa selkeitä ohjeita tai toimintatapoja - ja puheenaiheet eivät tule loppumaan. Ennen uuden kuin uudet ohjeet alkoholin tilaamisesta tulevat - tilaan riittävästi varastoon.

        Ei ole kaikista paras, että kaikilla olisi sama alkoholinverotus. Alkoholin verotuoton oli alunperin tarkoitus kanttaa alkoholin haittavaikutuset ja pieni siivu valtion pohjattomaan kassaan. Tällä hetkellä alkoholiveron tuotto ei kata edes alkoholinhaittavaikutusia vaan osa on katettava valtion kassasta.

        Niin kyllähän näin varmaan enempi veroja saa kuin viron verolla, mutta rajan yli alkoholiverossa on jo menty eli en usko verotulojen hirvästi kasvan tän vuoden nostolla jos ollenkaan viimevuoden tuotosta.

        Tätä en ole oikein ikinä ymäärtänyt, että miten ihmeessä näitä haittavaikutuksia syntyy alkoholista muka niin paljon ja keille? Pakko olla jotain sumutusta tässä takana, koska kaupassakin moni ostaa yhä keksiolutta vaikka nelostakin olisi nyt tarjolla ja miten esim. saksa kustantaa noin kevyellä alkoholiverolla ko. haittavaikutukset? Itse olen juonut alkoholia kohtuudella viikonloppuisin jo 10v ja mitään haittavaikutuksia ja kustannuksia verovarosita en ole huomannut minulle tulevan. Näkyy myös yhä olevan tuo naapurinkin juoppo heningissä vaikka ikää jo 65v, mutta lähes joka aamu seisoo alkon takana klo 9.00 ilman mitään haittavaikutuksia mihinkään.


      • LiioiteltuLiikaa

        Ne valtion kärsimät "haittavaikutukset" on vaan laskennallinen asia, jolla ihmisille uskotellaan verotuksen korkea taso!
        Jos kaikki terveyteen oikeasti vaikuttavat haittavaikutukset (alkoholi, tupakka, epäterveellinen ruoka, liikenteen aiheuttamat sairaudet jne.....) ja niiden kustannukset laskettaisiin yhteen kerralla voisi tulos olla ihan toisenlainen, sillä vuositasolla niiden yhteenlaskettu vaikutus olisi paljon suurempi mitä on todelliset menot!!!
        Ensiksi tulee tilasto, sitten valhe ja lopuksi emävalhe!


      • Eiolevaletta

        Usko ketä haluat, mutta pelkästään terveydenhuollon kustannukset alkoholin takia ovat suuremmat kuin alkoholiveron tuotto. Tähän kun listätään vankeinhoidon, sosiaalihuollon jne kulut niin päästään lukuihin jota kukaan ei halua kuulla - varsinkaan alkoholisti.


      • ValehteleekoTHL
        Eiolevaletta kirjoitti:

        Usko ketä haluat, mutta pelkästään terveydenhuollon kustannukset alkoholin takia ovat suuremmat kuin alkoholiveron tuotto. Tähän kun listätään vankeinhoidon, sosiaalihuollon jne kulut niin päästään lukuihin jota kukaan ei halua kuulla - varsinkaan alkoholisti.

        No tilastotko ja THL sitten ileisesti valehtelee valehtelee????

        Vuonna 2013 alkoholiveron tuotto oli 1 336 M€ siis 1,3 Miljardia!!!!

        Pelkästään mainitsemasi terveyden huollon kustannukset ovat tästä on 79–140 miljoonaa euroa ja sosiaalipalvelujen (esim. lastensuojelun) 223–270 miljoonaa. Yhteensä sosiaali- ja terveydenhuollon kustannukset alkoholista olivat 300–400 miljoonaa vuodessa vuonna 2013.
        No miksi vankeinhoidon kustannukset pitää lisätä? Eikö samalla vaikka merenkulun kustannutse?


      • jokuvääristelee

        Aika paljon saa juoda, että tulee jotain sairauksia tms.. Ehkä jotkut sitten juo itsensä sairaalaan. En minä ole tavannut tälläisiä. Naapuri juo, mutta ei se missään sairaalassa makaa vaan kotonaan. Olisi jokatapauksessa jo elkääkeellä vaikka alkoholia ei olisi olemassakaan. THL kyllä lioittelee tai vääristelee totuuksia. Miten sitten on mahdollista muissa maissa (semi. Saksa,espanja,Italia) on pärjätty paljon löysemillä lailla ja verotuksella?


      • NiinSeVaanMenee
        jokuvääristelee kirjoitti:

        Aika paljon saa juoda, että tulee jotain sairauksia tms.. Ehkä jotkut sitten juo itsensä sairaalaan. En minä ole tavannut tälläisiä. Naapuri juo, mutta ei se missään sairaalassa makaa vaan kotonaan. Olisi jokatapauksessa jo elkääkeellä vaikka alkoholia ei olisi olemassakaan. THL kyllä lioittelee tai vääristelee totuuksia. Miten sitten on mahdollista muissa maissa (semi. Saksa,espanja,Italia) on pärjätty paljon löysemillä lailla ja verotuksella?

        Sairadet koskee lähinnä alkoholisteja ja osa niistä saattaa juoda jopa korvikkeita halvan hinnan vuoksi, josta sitten johtuu osa sairauksista! On niitäkin jotka vetää sen parin viikon rännin, jonka jälkeen ovat niin huonossa kunnossa, että joutuvat sairaalaan tiputukseen, kun eivät tuona aikana syö ollenkaa, vaan pelkästään juovat.... saattavat sitten olla taas vaikka vuoden juomatta, mutta kun putki jää päälle, niin sama kierros sairaalan kautta! Mutta noihin tapauksiin ei ole viinan hinnalla mitään vaikutusta,
        Mutta kanssasi muuten samaa mieltä että joku vääristelee tai tekee muuten vain tarkoitushakuisesti noita tilastoja..... eiköhän sen jokainen arvaa miksi!


      • liiankovavero

        Meissä nuorissa ei ole ainkaan tuollsiia putkien vetejiä. Pakko olla kyse vanhemmasta kansasta. Me juomme pääasiassa olutta,lonkeroa ja siideriä. Ai niin meille vaarallisia limuviinoja. Joo eipä ne breezerit näytä ainakaan tän kaupungin K- supermarketin hyllyltä liikuvan hinta kun on yli 3€ 0,275 cl pullo. Ihmettyttää, että miks pitää verottaa noin palljon noita. ei tolla hinnalla kauppa käy ja GIn lonkutkin 30€ 12kpl laatikko. Tulee paljon halvemmaks virosta hakea nuo. Liian kova vero jonka en usko lisäävän verotuloja. .


      • VeronPitääKattaaKulut
        ValehteleekoTHL kirjoitti:

        No tilastotko ja THL sitten ileisesti valehtelee valehtelee????

        Vuonna 2013 alkoholiveron tuotto oli 1 336 M€ siis 1,3 Miljardia!!!!

        Pelkästään mainitsemasi terveyden huollon kustannukset ovat tästä on 79–140 miljoonaa euroa ja sosiaalipalvelujen (esim. lastensuojelun) 223–270 miljoonaa. Yhteensä sosiaali- ja terveydenhuollon kustannukset alkoholista olivat 300–400 miljoonaa vuodessa vuonna 2013.
        No miksi vankeinhoidon kustannukset pitää lisätä? Eikö samalla vaikka merenkulun kustannutse?

        Olet ihan sekaisin mies. Tässä faktaa "Alkoholin aiheuttamien välittömien kustannusten suuruudeksi on arvioitu1,2–1,4 miljardia. Välittömät kustannukset sisältävät muun muassa terveydenhuollon, sosiaalihuollon ja järjestyksenpidon kustannuksia. Alkoholin
        välillisten eli epäsuorien kustannusten suuruudeksi on arvioitu vähintään noin 1 miljardi. Välilliset kustannukset kattavat kuolemista ja työkyvyttömyydestä syntyviä tuotantopanosmenetyksiä sekä sairauspoissaolojen aiheuttamia menetyksiä. "

        Eli todelliset alkoholin haittavaikutukset taloudellisesti arvioituna ovat noin 2.2-2.4 miljardia. Alkoholivero ei kata kuin noin 2/3 kustannuksita. Ja tässä on vain taloudelliset kustannukset.

        Vankeinhoito pitää laskea mukaan sen takia, että suurin osa väkivaltarikoksista on tehty alkoholin vaikutuksen alaisena. Rattijuopoista suurin osa on ollut tekohetkellä humalassa, vain pieni osa muiden päihteiden vaikutuksessa.


      • VeronPitääKattaaKulut
        ValehteleekoTHL kirjoitti:

        No tilastotko ja THL sitten ileisesti valehtelee valehtelee????

        Vuonna 2013 alkoholiveron tuotto oli 1 336 M€ siis 1,3 Miljardia!!!!

        Pelkästään mainitsemasi terveyden huollon kustannukset ovat tästä on 79–140 miljoonaa euroa ja sosiaalipalvelujen (esim. lastensuojelun) 223–270 miljoonaa. Yhteensä sosiaali- ja terveydenhuollon kustannukset alkoholista olivat 300–400 miljoonaa vuodessa vuonna 2013.
        No miksi vankeinhoidon kustannukset pitää lisätä? Eikö samalla vaikka merenkulun kustannutse?

        Olet ihan sekaisin mies. Tässä faktaa "Alkoholin aiheuttamien välittömien kustannusten suuruudeksi on arvioitu1,2–1,4 miljardia. Välittömät kustannukset sisältävät muun muassa terveydenhuollon, sosiaalihuollon ja järjestyksenpidon kustannuksia. Alkoholin
        välillisten eli epäsuorien kustannusten suuruudeksi on arvioitu vähintään noin 1 miljardi. Välilliset kustannukset kattavat kuolemista ja työkyvyttömyydestä syntyviä tuotantopanosmenetyksiä sekä sairauspoissaolojen aiheuttamia menetyksiä. "

        Eli todelliset alkoholin haittavaikutukset taloudellisesti arvioituna ovat noin 2.2-2.4 miljardia. Alkoholivero ei kata kuin noin 2/3 kustannuksita. Ja tässä on vain taloudelliset kustannukset.

        Vankeinhoito pitää laskea mukaan sen takia, että suurin osa väkivaltarikoksista on tehty alkoholin vaikutuksen alaisena. Rattijuopoista suurin osa on ollut tekohetkellä humalassa, vain pieni osa muiden päihteiden vaikutuksessa.


      • HerääPahvipää
        VeronPitääKattaaKulut kirjoitti:

        Olet ihan sekaisin mies. Tässä faktaa "Alkoholin aiheuttamien välittömien kustannusten suuruudeksi on arvioitu1,2–1,4 miljardia. Välittömät kustannukset sisältävät muun muassa terveydenhuollon, sosiaalihuollon ja järjestyksenpidon kustannuksia. Alkoholin
        välillisten eli epäsuorien kustannusten suuruudeksi on arvioitu vähintään noin 1 miljardi. Välilliset kustannukset kattavat kuolemista ja työkyvyttömyydestä syntyviä tuotantopanosmenetyksiä sekä sairauspoissaolojen aiheuttamia menetyksiä. "

        Eli todelliset alkoholin haittavaikutukset taloudellisesti arvioituna ovat noin 2.2-2.4 miljardia. Alkoholivero ei kata kuin noin 2/3 kustannuksita. Ja tässä on vain taloudelliset kustannukset.

        Vankeinhoito pitää laskea mukaan sen takia, että suurin osa väkivaltarikoksista on tehty alkoholin vaikutuksen alaisena. Rattijuopoista suurin osa on ollut tekohetkellä humalassa, vain pieni osa muiden päihteiden vaikutuksessa.

        Pitäiskö samalla laskea osa lastenhoidon kuluista ja koulutuksesta kanssa mukaan tuolla samalla perusteella kun otat vankeinhoidon kulutkin? Osa lapsistahan on saanut alkunsa alkoholin vaikutuksen alaisena..........


      • Anonyymi
        EttäNäinTälläKertaa kirjoitti:

        Suomen hintataso samaksi Viron kanssa, niin vähenee kummasti hakijat! Samoin kaikki viinat eurooppalaiseen tyyliin ruokakauppoihin ja myyntiaika samaksi kuten kaupan aukiolo!
        Alkaisi jäämään verot kotimaahaan sen jälkeen suurimmalta osalta! Tekisi samalla nettitilaukset kannattamattomaksi kun päälle tulee rahti, niin ei pieneriä kannata tilata!
        tosin nyt oli tilauksessa sellaista jota ALKOsta ei edes saa rahalla!

        Kun ei saa viinaa ruokakauppaan niin laitetaan Alkoon ruokakauppa.


      • Anonyymi
        OstanJatkossakin kirjoitti:

        Hakea saat aivan vapasti omaan käyttöösi - mutta et tilata, ei ole vaikea asia erottaa näitä kahta asiaa toisistaan.

        Älä sekoita matkustajatuontia ja tilaamista ulkomailta toisiinsa - kun ne ovat aivan juttuja.
        Suosittelen hakemaan Virosta, Latviasta, Saksata tai mistä tahansa EU maasta - ei ole mitään syytä maksaa itseään kipeäksi jos viinan jostain saa halvemmalla. Nettitilaaminen on tällä hetkellä hieman niin ja näin - ei oikein kukaan tunnu varmasti tietävän mikä on tulevaisuus.

        Huhu, joka tulee eräältä lähellä Alkoa olevalta ihmiseltä - Alkolle tulee tilauspalvelu jonka kautta esim kaikki tukkurit voivat tarjota juomia Alkon valikoimiin ja kaikki alkoholin tilaaminen ulkomailta kiellettäisiin kokonaan. Tämä ei auta millään tavalla henkilöltä jotka hankkivat erikoispullotteita suoraan valmistajilta sekä huutokaupoista. Omalta osalta tämän uhkakuvan toteuteuessa ulkomaanmatkat lisääntyisivät selvästi ja Alko jäisi kokonaan pois käytöstä.

        Kyllä täällä näitä viisauksia näkyy olevan laidasta laitaan.
        Ainakin tilaukseni 28.8 on netissä ilmoitettu toimitettavan 8,9, klo 8,00 - 16,00 ilmoittamaani osoitteeseen. On tullut kuitti tilauksesta ja kuljetuksesta, josta näkyy
        mm. alv! Hyvin toimii.


    • mikkoantero80

      Me ostettiin viinaksia 350 eurolla... niin sekavat sydeemit oli tuolla että veloittivat jostain vielä 380 euroa, tässä sitä ihmetellään pienessä kiukussa

      • mikkoantero80

        Ei tullu automaattisesti mitään kuljetus ehdotusta, nouto ja joku Shippii homma.. tällästä tää kun ei oo yhtään kartalla ja kaikki on niin sekavaa tuolla sivulla


      • mikkoantero80

        Paljonkohan muut ovat maksaneet noista tilauksissta?


      • Sepisusi
        mikkoantero80 kirjoitti:

        Ei tullu automaattisesti mitään kuljetus ehdotusta, nouto ja joku Shippii homma.. tällästä tää kun ei oo yhtään kartalla ja kaikki on niin sekavaa tuolla sivulla

        Muutamia olutpäkkejä olen tilannut ja kuljetus shippii touhut tulee sähköpostiin ja sitä kautta tilataan kuljetus. Ainakin omalla kohdalla on toiminut helvetin hyvin. Sama tyyli, kuin alkostore24.


      • tomppatomppa

        Mites tässä kävi loppujenlopuksi? maksoitteko 380e?


      • Anonyymi
        mikkoantero80 kirjoitti:

        Ei tullu automaattisesti mitään kuljetus ehdotusta, nouto ja joku Shippii homma.. tällästä tää kun ei oo yhtään kartalla ja kaikki on niin sekavaa tuolla sivulla

        Shippii toimii, kunhan toimit ohjeiden mukaan! Kokemusta on!


      • Anonyymi
        mikkoantero80 kirjoitti:

        Paljonkohan muut ovat maksaneet noista tilauksissta?

        3 lavaa olutta (24pak) 3L viinitonkka ja 3L vodkatonkka 39,99 tai kotiovelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3 lavaa olutta (24pak) 3L viinitonkka ja 3L vodkatonkka 39,99 tai kotiovelle.

        Siis kotiovelle oli toi 39.99


    • JimLahey

      Netpris:
      - Hyvä sivusto, kun tilaa "kevyttä" eli viinoja
      - Kalliimmat postimaksut
      - Paljon edullisempi kuin discandooo viinojen yms. osalta

      Discandooo:
      - Hyvä sivusto, kun tilaa "painavaa" eli olutta, lonkeroa yms.
      - Halvemmat postimaksut, mutta se on piilotettu tuotteisiin selvästi.
      - Osassa tuotteita on huolella "ilmaa"

      Molemmat toimittavat nopeasti ja ovat hyviä sivuja.

      • Masakolle

      • uusiasiakas

        Pitäsikö näitä riemurunkkareita uskoa Suom2i4:ssä ?


    • MattiAh

      Maanantai-iltana tilasin satsin alle 20 kg jolloin pk.t 21,50€ Eilen paketti Suomessa ja arvioitu toimitus pakettiautomaattiin maanantaina.Todella nopea ja vaivaton.

    • Joojoo87

      Joo.. tuota itekkin jaluisin tilata nelisteen 50 laatikkoa olutta. Mites semmonen onnistuu tuolta? Tää disvandooo ei enää näytä alkomahoolia myyvän!! Ja tuo calle-sivusto on kallis kun mikä kun slots-lodja maksaa kaks kertaa enemmän ku netprisissä!!!!!!!!

    • Katselenhintoja

      Netpris ainakin huijaa hinnoillaan.

      Otetaan vaikkapa Harboe Pilsner 4,6% 24x33 cl jota mainostaa hintaan 5,90 EUR

      Vaan laitapa tuote ostoskoriin niin yhtäkkiä hintaan lisätään arvonlisävero ja pakkauskuluja nin, että laatikkohinta onkin 7,25 EUR eli 23 % korkeampi kuin ilmoitettu hinta.

      Useimmat kaupat näyttävät rehellisesti kokonaishinnan kuten vaikka Viinikauppa.com

      • Sepisusi

        Netpris lisää ainoastaan pakkauskuluja. Viinikauppa.com on yksikalleimmista, ehkä kallein nettiviinakauppa. Sitten vielä järkyttävät toimituskulut päälle. Ei kiitos viinikauppa.com


      • Katselenhintoja

        Luepa tarkemmin mikä on loppusumma ostoskorissa.

        Otetaan vaikka Jelzinin 3 litranen BIB.

        Viinikauppa.com myy (kokonaishintaan) 35,95 EUR

        Netpris hinta (kokonaishinta ostoskorissa) 38,87 EUR.

        Eli kumpi on kalliimpi ?


      • Sepisusi
        Katselenhintoja kirjoitti:

        Luepa tarkemmin mikä on loppusumma ostoskorissa.

        Otetaan vaikka Jelzinin 3 litranen BIB.

        Viinikauppa.com myy (kokonaishintaan) 35,95 EUR

        Netpris hinta (kokonaishinta ostoskorissa) 38,87 EUR.

        Eli kumpi on kalliimpi ?

        Netpris on halvenpi. Laita toinen lekkeri ostoskoriin, niin hinta tippuu vielä. Yhden Jeltsin lekkerin hinta on 37 euroa, mutta kun ostat kaksi lekkeriä, niin kappalehinta 32 euroa. Ja sitä vajaan 2 euron pakkausmateriaalia ei lisätä jokaisen lekkerin hintaan. Captain Morgan rommi on myös noin 6 euroa litralta halvenpaa kuin viinikaupassa. Hansa-olut on myös 3,5 euroa päkki halvenpaa, kuin viinikaupassa. Tutkihan vielä hintoja, ennenkuin kirjoittelet mitä sattuu. Tunnen myötähäpeää puolestasi.


    • Löytyyhännoitahintoja

      Otetaan vaikka 3 litraa Havana Club rommia.
      Viinikauppa.com myy hintaan 78,27
      Netpris hinta 62,97
      Eli kumpi on kalliimpi?

      • VaikkaBacardia

        Megastarilla nyt 4 lit Bacardia 80€, mutta joutuu hakemaan itse.
        Euroopan lentokentillä tuo on ollut yleensä 15-18€/lit.


      • Katselenhintoja

        Mihin viittaat koska jos panen 3 litraa Havanna clubia Netprisillä ostokoriin näyttää hinnaksi 90,29 EUR ?

        Aika kallista ?


    • Einostapahaa

      Ostakaa mistä lystää, mutta älkää jauhako saibaa. Bacardi ja Captain Morgan eivät ole laaturommia nähneetkään. Pelkää juopumiseen colan kera. Hyvää rommia voi ja juodaan ilman colaa.

      • Sepisusi

        Olipa se sitten mitä hyvänsä, niin näkee sillä hintatason.


      • Cubalibre

        Makunsa kullakin, väkevistä juon "raakana" vain konjakkia ja brandyä.


    • jääkärimestari

      Saako netprisiltä tilauksen jälkeen valittua toimituksen joko kotiovelle tai postin pakettiautomaattiin/postnordille? Noilla 21 euron toimituskuluilla olisin tilaamassa ja noutaisin siis mielummin tilauksen

      • softi11

        Toimitus on Postiin tai Postin muuhun toimispisteeseen. Joku tuolla aiemmin mainitsi 380 euron toimitusmaksuista. Tuo hinta on Postnordin hinta. Bringin hinta on 21,45 €.


    • Tattis

      Paljonko niinku on toimitusmaksu jos tilais vaikka 10lavaa olutta

    • Tyytyväinen_asiakas

      Toimitus oli ainakin kovin nopea (Netpris) - mielestäni. Reilu viikko tilauksesta ja pääsiäispyhät siinä välissä ja tavara oli perillä. Helppoa oli, vaikka varsinaissuomalaiseen tapaan epäilin!

    • Boris

      Puuttui toinen jelzin vodka. Yrittäny ottaa spostilla yhteyttä ei ole kukaan vastannut. En suosittele!!

    • Jeesse

      Itselläni vain hyviä kokemuksia.. Tilattu www.netpris.dk/finland sivulta jelzin vodkaa, viiniä ja aina noin viikossa tullut tilaus pakettiautomaattiin hyvin pakattuna

    • Ei-jatkoon

      Tuli tutkittua firman taustoja vähän ja siellähän on varsinaisia veijareita tekemässä bisnestä!

      http://nyheder.tv2.dk/2018-01-31-broedre-fra-hellerup-tog-ulovlige-laan-og-saa-forsvandt-dokumenterne

      https://www.business.dk/detailhandel/netsupermarked-med-serieivaerksaetter-i-spidsen-er-gaaet-fallit

      http://www.konkurser.dk/konkurs/?id=88048

      Samat veijarithan omistaa myös Discandoon ja näytti olevan rahtifirmatkin joilla ajavat heidän omistuksessaan... enpä rupea itse leikkimään, että Tanskan verottaja penää rahoja asiakkailta, jos ja kun taas konkurssin tekeevät..

    • Jukkispaksuniemi

      En saanut mitään n. Yli 100e tilaamistani tuotteista , vaikka niitä piti olla varastossa. Sain osan takas kun aikani vonkasin. Kuljetus rahoja en saanut n.40e en suosittele.

    • JotainRajaaKiitos

      Jos eivät ole maksaneet alkoholiveroja voivat Tanskan asiakkaat saada "mätkyjä", laki on niin erikoinen. Tuskin pystyvät karhuamaan Suomesta yhtään mitään.

    • jorgosjorgos

      Mitäs nyt!?! tein 300e:n tilauksen kun postikulut näytti noin 60e....

      Nyt koitan spostin kautta valita kuljetusta niin (FI)Bring-vaihtoehto tyrkyttää vaan "No avaible drob points"

      ja tuon Alpi - Finpallets hinta näyttää 268e!?!

      Onkos ketään törmännyt samaan?
      ei tekisi mieli maksaa tuota 268euroa....
      koska aluksi luulin että toimitus oli about 60e.. mutta tämä tuli vastaan vasta kun olin jo kortin numerot syöttänyt?...

      Velottaako ne rahat jos ei tilaa kuljetusta? jos antais vaan olla...

    • NiinTaiNäin

      Vaadi rahat takaisin ja tilaa joltain fiksummalta kaupalta .. halvin ei yleensä paras...

    • Anonyymi

      Ompas kallis putiikki. Saksan puolelta paaljon halvemmalla, esim, alkostore24.

    • Anonyymi

      Ostin alkostore24 :sta 3 pakettia 50kg oli 78e. ⅓limsa, ⅓rahti, ⅓alennus. Varmasti sama systeemi muualle. Lava on 320e.

    • Anonyymi

      Alkostoressa kaikkein kalleimmat rahdit pikkutilauksille noista netin juomakaupoista. Siis jos vertaillaan noita kuljetusfirmoja mitä kaupat suosittelevat ja linkittävät ostotapahtuman jälkeen.

    • Anonyymi

      Siis Suomen korkea veroaste, kaikissa verolajeissa on se syy miksi ihmiset juovat ja masentuvat.

      Jos veroastetta laskettaisiin, niin juominen vähenisi.

      Samoin korkea veroaste aiheuttaa syntyvyyden laskun ja eriarvoistaa.

      Hallintovirkamiehet saavat ylisuurta palkkaa. Ylisuuri verotus on johtanut teollisuudessa investointikatoon ja ylisuuriin virkapalkkoihin ja julkisen sektorin tuhlailuun.

    • Anonyymi

      En osta enää
      Tilasin 2 lt juomia postiin, josta perivät rahtia lavahinnan 268,00 €, eivätkä suostu palauttamaan liikaa maksettua rahtia, väittävät , että se oikea hinta, vaikka rahdin hinta pitäisi olla alle € 50,00 euroa.'

      • Anonyymi

        Oot melkonen pässi jos tilailet kahta laatikkoa tuolta. Mene citymarkettiin ja kanna sieltä pirkkaolutta. Tuolta ei kannata tilata mitään muutamia laatikoita vaan yli 20 jne. Tuo toimitusmaksu on kiinteä ja tuolla samalla rahdilla saat 90laatikkoa joka on maksimimäärä per tilaus.


    • Anonyymi

      Varoitus, viinit täällä on piraattia, tilasin useamman laatikon ja pullon satsin, väri maku ja tavara ihan samaa eri pakkauksissa. Eli pakkaavat itse halpaviiniä johon lisätty alkoholia maun peittämiseksi. Tilaus kesti kuukauden ennenkuin saapui.

    • Anonyymi

      Ei kannata ostaa tuolta. Toimitus kesti 7viikkoa ja osa tavaroista tulematta.

    • Anonyymi

      Tilasin 120kg edestä juotavaa. Tilattu 3.2.2020
      Odottelua

      • Anonyymi

        Oletpa huomattavan ylipainoinen. Oletko ajatellut dieettiä ? Lienet ns. Siiderivalas, turkkilaisten patja ?


    • Anonyymi

      Mikä kuljetus yhtiö?

      • Anonyymi

        Nyt ei kyllä toimi tämä kuljetuksen tilaus.Juomat makseettu ,mutta tämäei palaudu millekkään sivulle ,mistä voisi yrittää ostaa kuljetuksen.Tilausvahvistus tuli sähköpostiin,ja siinä sanottiin,että klikkaa" shippii" linnkkiä,niin siirryt automaattisesti kuljetusyrityksen sivulle.No ei varmaan siirry minnekkään.Netpriksin sivulta ei anna mitään logoa,mistä voisi kuljetusta etsiä,onko neuvoja?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei kyllä toimi tämä kuljetuksen tilaus.Juomat makseettu ,mutta tämäei palaudu millekkään sivulle ,mistä voisi yrittää ostaa kuljetuksen.Tilausvahvistus tuli sähköpostiin,ja siinä sanottiin,että klikkaa" shippii" linnkkiä,niin siirryt automaattisesti kuljetusyrityksen sivulle.No ei varmaan siirry minnekkään.Netpriksin sivulta ei anna mitään logoa,mistä voisi kuljetusta etsiä,onko neuvoja?.

        Minäkin klikkasin pitkän aikaa seuraavana päivänä ennen kuin sivut aukes meinasin jo luovuttaa


    • Anonyymi

      Tämä Putin-vodka voisi olla hauska artikkeli kokeilla jos yhdenkin pullon tilaa.
      Jos englantilaisilta niin jotain viskiä... Highland Bird on ihan hyvää sekä Talisker.

      Venäjän presidentin oma vodka voisi olla mielenkiintoinen.

    • Anonyymi

      Tilasin ekaa kertaa "kokeilutilauksen". Juomat 100e ja kuljetus 20e. Tilattu 6.2 hain tilauksen 13.2 Juomat tuli tasan viikossa R-kioski /postiin.
      4Ltr eri viinoja ja 1ltk vahvaa olutta. Alkosta samat tuotteet olisi maksaneet n.230 eur.
      Homma toimi vaikka vähän epäilin.

    • Anonyymi

      Tilasin kokeeksi satsin. Hyvin toimi kuljetuspuoli oli vähän ihmeellinen. Piti tulla nordpostin pakettipaksiin mutta nouto olikin postin palvelupisteestä. Kaikki tilattu tuli ja oli todella hyvin pakattu pahvilaatikkoon. Lähetyksen seurantaa en saanut toimimaan.

    • Anonyymi

      Tilasin Discandooolta ja tuli kolmessa päivässä perille (keski-suomi) bringin toimittamana. Nyt odoteltu Netprisiltä samankokoista laatikkoa yli viisi päivää postnordilta.

    • Anonyymi

      Tilasin 6 lavaa ja tuli n. viikossa. Homma toimii.

      • Anonyymi

        6 lavaa eli 300-1500kg tavaraa, aikamoinen tilaus.


      • Anonyymi

        Joutuuko nuo eurolavat maksamaan erikseen? Kantavuuttahan noilla on 1800kg per kpl.


    • Anonyymi

      tilasin 10 pulloa rommia ja maksoinkin. sitten meni jonkinaikaan ilmoitus kuljetus maksamatta. olipa hommaa kun yritin maksaa jälestäpäin.ei onnistunut.sinne jäi 10 pulloa rommia.

    • Anonyymi

      en tilaa tästä virmasta yhtään mitään tuotteita. vituttaa ne 10 pulloa rommia jotka jäi.sekava homma kun on tilattava kuljetus erikseen.

      • Anonyymi

        Katsojan uudestaan tilausvahvistus. Sieltä löytyy Shippii logo klikkaa sitä niin pääset tilaamaan kuljetuksen.minul kesti kauan ennen ku sivut avautuivat


    • Anonyymi

      Viime syystalvesta laatikollinen viskiä. Ei ongelmia. Toimitus 9 vrk.

    • Anonyymi

      Tilasin viime kuussa 10ltk ja kolmessa päivässä olivat perillä.

    • kaverille tuli viikossa juuri

    • Anonyymi

      Tilattiin satsi juomia ja tilaus tuli vajaassa parissa viikossa, Pääsiäinen hidasti vähän. Kaikki oli oikein ja hyvin pakattu. Tilataan varmaan uudestaankin!

    • Anonyymi

      Hyvin toimi tänäpäivänä. Ennen pääsiäistä tilasin tavarat tuli nyt. Oli tosi hyvin pakattu ja tuli mitä olin tilannut.

    • Anonyymi

      To 16.4.20 tilasin ja ti 21.4.20 juomat kotiovella. Kaikki ehjänä. Hyvin toimi omalla kohdallani ainakin.

    • Anonyymi

      Hyvin toimi kaikki ja tilatut tuotteet tuli perille todella hyvin pakattuna.

    • Anonyymi

      Mennyt yleensä 1,5 viikkoa tilauksella tulla

    • Anonyymi

      Olen lavallista tilaamassa kolmen kaverin kanssa. He suosittelevat kuljetusyritystä, eli olen itse kuljetuksen järjestäjä. Onko tämä enää laillista, vai täytyisikö heidän järjestää kuljetus????

    • Anonyymi

      Viikossa tuli viinit ja olut ja oli siinä yksi väkeväkin. Kaikki pelasi hyvin.

    • Anonyymi

      Yksi viski uupui tilauksesta. Reklamaatio tehty.

      • Anonyymi

        Eipä paljon auta reklamaatiot,pallottelevat vain netpris/ shippii ?????


    • Anonyymi

      Tilasin eilen 260e edestä juomia, maksoin ne. Sitte aloin tilaamaan kuljetusta mikä olis maksanut 330e lisää. En maksanut kuljetusta, koska kuulosti todella isolta summalta. Laitoin s-postia netpris asiakaspalveluun että haluan perua tilauksen ja rahat takaisin maksetuista juomista. Saa nähdä saanko rahoja ikinä takasin. Odottelen vastausta sieltä.

    • Anonyymi

      Tilasin netprissiltä, ei ohjautunut shippiin sivuille tilatakseni kuljetuksen.
      Tilausvahvistuksessa ei linkkiä lainkaan. Shippiin logo kyllä ilman linkkiä....
      Eli ei onnistu kuljetuksen tilaaminen, sama ongelma kuin helmikuussa jollain anonyymillä tällä palstalla, miten tuo asia ratkesi???

      Mikä neuvoksi.

    • Anonyymi

      Älä tilaa ei toimi jäi 550 € sinne.Kukaan ei vastaa ei edes sähköpostiin......

    • Anonyymi

      Onko yhtään firmaa mihin voi todella luottaa?
      Discacadooon toimitusta odotan jo toista viikkoa ja nyt näyttää olevan jo matkalla ja sijainti on nyt Koge Pakkecenter TKJ

    • Anonyymi

      6.5.2020 tilattu 500€ Netprisiltä eikä vielä ole tulleet. Onko muilla samoja kokemuksia?

    • Anonyymi

      Minäkin kysyn ..onko tietoo mistä sais edullisesti captain morganin spice goldii 3 litran pullon tilattuu?

      • Anonyymi

        Ei varmaan mistään.

        Viinikauppa.comista löytyy tosin 1,5 litran pullo aika huokeaan hintaan.


      • Anonyymi

        bevbox.de 47,90 €.
        urban-drinks.de 57.50 €.
        beowein.de 63.26 €.
        viinikauppa.com 100.37 €.


    • Anonyymi

      Itse, tilasin heti suuremman satsin. Juomat tuli viikossa. Eka laatikko, päivää ennen toista. Loistava palvelu, kaikki tuli mitä piti ja kotiovelle asti viikossa. Älkää, uskoko, kaikkia mollaajia. Itse suosittelen, kyseistä firmaa lämpimästi !!! 😀

    • Anonyymi

      Netpris kokemus. Tilasin viikko sitten la-su yönä ja nyt tuli perille maanantaina. Kaikki oli kunnossa, kolme lasipullot ja oluttynnyri. Seuranta sivuilla ei toiminut, mutta osasi tuohon lähipostiin mallikkaasti.

    • Anonyymi

      Tilaus NetPrisiin 11.9.2020 aamusta. Olutta 14ltk ja 6L tiukkaa, viiniä 3L BIB 10 tonkkaa, kuohuviiniä ja muita viinejä 12 plo ja 2 plo portviiniä. Hintaa tuli 365 euroa ja hämmästys oli tilauksen jälkeen ilmeinen kun rahti oli 330 euroa :D
      Nooohhh... siitä sitten linkistä vaan Shippiille maksamaan vaikka tatti otsassa olikin. Tänään 17.9 ilmoitus meiliin että Postnordin kautta lava tulossa kok.paino 170kg, toimitusaika oletettavasti 18.9 klo. 8-16. Se mitä huomenna lava sisältää ja että tuleeko kaikki oikein on vielä arvoitus :D
      Summa Summarum... kaljaa ei ehkä kannata tilata vaan kevyempää tavaraa kun ei tuo bisse nyt niin hirveän kallista täällä meilläkään ole. Rahdin osuus hiukan keljuttaa kun Englannista tulee samanlainen koko/paino lava hiukan yli 100 euroa. Mutta kyllä viina on aina hintansa väärti kunhan ei ehdi kuolla ennen kuin ne on juotu. Perikunnalle ei jätetä PRKL edes hajua korkkeihin <3

    • Anonyymi

      Aivan paska, ei pysty edes rakisteröitymään, ei hyväksy puhelinnumeroa eikä Hotmail tiliä

    • Anonyymi

      Liian kalliit kuljetuskustannukset netprissillä.Lopetin sieltä tilaamisen kun nostivat rahti hintoja.

    • Anonyymi

      Tilattiin pienellä porukalla 15.11.20 olutta 90 laatikkoa ja tänään 25.11.20 ne saapuivat tilaajan koti ovelle. Kaikki tuotteet tuli kuten oltiin tilattu ja ehjänä. Hyvin toimi ja muutenkin yllättävän positiivinen kokemus. Tämän tilauksen perusteella suosittelen.

    • Anonyymi

      Hyvin on toiminut eikä mitään ongelmia. Saksalaisella tarkkuudella hyvin pakatut paketit. Neljä kertaa olen tilannut. Halvempaa kuin Virosta tilaamalla.

    • Anonyymi

      Tilasin 23.11. Tänään tuli toimitus. Mutta miksi jokainen lonkero tölkki oli jostain kohtaa hieman lommolla ? Ihan kuin olisi jollain tylpällä taltalla lyöty. Lonkerot oli kuitenkin hartwallin lootassa. Jotain keräily tölkkejä mitkä ei muuten ole mennyt myydyksi ?

    • Anonyymi

      Neljä kertaa peräkkäin olen tilannut lyhyellä aikavälillä. Joka kerta toimitus on vastannut tilausta ja lähetys tullut noin viikon kuluttua kotiovelle asti. Tilauksissa ollut sekä viiniä, olutta että lonkeroa. Shippii toiminut kuten pitääkin. Itse voin suositella kyllä.

    • Anonyymi

      29.11 tilaus 10.12 kovti ovella . 9 työ päivää..lupasivat 4-9 työ päivää..muutama lonkku tölkki vähän rutussa ja irrallaan pakista..hyvää palvelua viel!!

    • Anonyymi

      199 rahti .tilasin 15 tuotetta. 13.26 rahti per tuote . ei musta paha..kalja 5,9% ja vahvempaa kuin iv, ,lonkku 5,5% tulee rahteineen puolet halvemmaks kun suomesta..laproaigh 48% whiski ei tullu kun muutamaneken halvemmaks saksasta Netpris..

    • Anonyymi

      Mut onhan Laproigh 48% sotti whiskinkyl hintansa väärtti. kohta kait uus tilaus . kuka suomesta haluu enää ostaa ! on rahteineen kuitenkin halpaa...suosottelen. ja tulee koti ovelle ..näin !! hyvää tätä vuotta..

    • Anonyymi

      Noin viikossa, tai 8 päivää. Saa tilattua kotiovelle. Ei mitään ongelmia ole ollut. Tietsti on hieman työlästä päivystää kotona, kun vasta tuontipäivänä voi ehkä kuulla, mihin aikaan tilaus tulee.

      • Anonyymi

        En ymmärrä ollenkaan noita valituksia. Meillä ei ole ollut koskaan mitään ongelmia. Paitsi odotellessa tahtoo tulla jano...


    • Anonyymi

      Nyt jo arvaankin, mistä voi olla kysymys. Itse olemme aina tilanneet suoraan osoitteesta https://www.netpris.net/ ja nyt täällä on näköjään muitakin turhanpäiväisiä kanavia, kuten netpris.dk. Siinäpä se selitys taitaa ollakin

    • Anonyymi

      Sen nyt tietää, mitä Tanskanmaalla tapahtuu. Nössöporukkaa koko sakki

    • Anonyymi

      Kyllä on ja hyvin on toiminut kohdallani!

    • Anonyymi

      Tein tilauksen 04.01 joka maksettu . Missä viipyy tilaus
      Hidasta on.!

    • Anonyymi

      Muuten ihan hyvä mutta puolet tuotteista jäi toimittamatta, eivätkä vastaa mihinkään kyselyihin. Trustpilotin kautta annettuun palautteeseen tuli heti vastaus että ovat pahoillaan ja ottakaa yhteyttä emaililla, sama osoite johon eivät vastaa mitään... great!

    • Anonyymi

      Olen tilannut ennen joulua. Juomat tuli kaikki kahdessa erässä. Kuljetusta (budbee tms.)sai seurata kännykästä karttapohjalta hetkihetkeltä joten ei tarvinnut kytätä portilla. Pisteet 10

    • Anonyymi

      Tilasin lavan perjantaina ja tuli perille seuraavana torstaina pääsiäiseksi. Kaikki tuotteet oli mitä tilasin.

    • Anonyymi

      Tein n. 1000 euron tilauksen mutta se jäi jumiin kassaan. Laitoin kyselyä että miten saan tehtyä sen loppuun etten joudu kaikki tekemään alusta niin ei tule millään vastausta. En sitten enää uskaltanutkaan tilata enää jos jo heti alussa on tämmöstä.

      • Anonyymi

        Muutama tilaus meni ihan hyvin. Mutta tämä viimeisin on ollut yhtä showta. Nyt ilmeni että tilatut tuotteet menikin Norjaan. Shippii ei tiedä mitä tehdä. Vituttas vaan kun maksettu jo.


    • Anonyymi

      Suomeksi on sivut ja hyvin toimii. Olueiden rahti kalliimpaa kuin kirkkaat.

      • Anonyymi

        Eikös rahti mene painon mukaan.?Ei laadun mukaan


    • Anonyymi

      Olen itse harkinnut kyseiseltä sivulta tilaamista. Paljonko teillä on maksanut tuotteiden toimitus kotiovelle? Shippiin mukaan 126-144kg tilaukset maksavat 86,99€ toimitus, mikä ei olisi paha hinta. Sivu myös puhuu jonkinlaisesta postin pallets palvelusta, jossa hinta olisi 149€. Itselleni on siis jäänyt epäselväksi lopulliset toimituskulut.

      Kysymykseni siis on, että mitkäköhän olisi lopulliset arvioidut toimituskulut jos tilaisin tuon 130kg edestä tavaraa kotiovelleni? Asun pääkaupunkiseudulla.

    • Anonyymi

      On tilattu, (viimeisen kerran) kaikki tuotteet ei ole tullut perille. Tarkistaminen hankalaa kun ei tule lähetyslistaa mistä tarkistaa tilatut tuotteet. Sähköposteihin ei vastata, Puheluihin ei vastata, odotus musiikki on kallis puhelu maksaa 0.25€/min

    • Anonyymi

      Yleensä ei tule itse näihin kirjoiteltua, vaikka haenkin täältä moneen asiaan selvitystä tarvittaessa.
      Asiaan. Tilasin itse reilu 400kg:n satsin ja kaikki tuli perille. Yksi tölkki oli rikki, koska oli laatikko laitettu lavalle, josta naula ylhäällä.
      Ei puuttunut mitään, mutta toimitus kesti päivää vaille 3 viikkoa. Ei siis ihan ilmoitetusta pysynyt, mutta väliäkös sillä kun kaikki täsmää muuten.
      Helppo homma kun otti lavallisen ja koko kuorman sai omaan pihaan toimitettuna.

      • Anonyymi

        Muutama tilaus meni hyvin, nyt alle 20kg tilaus, shippii laskutti tavanomaisen 20e sijaan 46e ja netpris ilmoittaa että kuljetusta ei ole tilattu, vaikka on jo maksettu.
        Taitaa jäädä mulle kans viimeiseksi.


    • Anonyymi

      2vko kesti ja kaikki meni niin kuin pitikin,eka tilaus oli tuolta ja olen tyytyväinen

    • Anonyymi

      Kuinkahan paljon toimitus maksaa muualle ku eteläsuomeen? Nuo viitehinnat ovat ilmeisesti tietyille postinumeroille. Asustelen landella.

    • Anonyymi

      Toimii. 7 päivää ja tavarat ovella. Ei mitään valittamista.

    • Anonyymi

      Toimii. Viikossa kaikki kotiovella.

    • Anonyymi

      Tuolt shipee otin kotiinkuljetuksen, mutta nordpost näyttää olevan toimittaja sitte kuitenkin. Saas nähä mihin toimittavat...

    • Anonyymi

      Nii 1.7 tuli jotain muutoksia tullimääräyksiin. Vaikuttaako viinatilauksiin miten

    • Anonyymi

      Netpris toiminut itselläni hyvin,kaikki tuotteet tulleet perille 1-2vk.Kesän ryysis vie sen parisen viikkoa.Shippii laskuri,eli kuljetuksen painon mukaan,pitää maksaa erikseen.Kuljetuksen seuranta(Postnord)tulee puhelimeen,siitä voi seurata toimituksen etenemistä.Toimituspaikkan voi valita itse,tietenkin lähin esim.itselläni lähin K-kauppa.

    • Anonyymi

      On tilattu ja kaikki on aina tullut hyvin pakattuna. Toimitus aika n. 1.5-2viikkoa

    • Anonyymi

      Nyt 2 viikkoo menny tilauksesta eikä ole mitään näkyny eikä kuulunu sen päivän jälkeen. Kuljetus shippiiltä postnord tuo ja postnordin seurannassa vain lukee että ennakkoilmoitus saatu shippiiltä muttei tavaraa. Melko hidasta toimintaa, luulis tossa ajas jo olevan täällä.

      • Anonyymi

        Oliki seuraavana päivänä postiautomaatis. Yes yes. Näin se pitää toimua


      • Anonyymi

        Melko hidasta.. mene itse kuljetusyhtiöön töihin ja toimi nopeammin


    • Anonyymi

      Kaksi viikkoa meni. Noin 400kg tilaus, kaikki ehjänä perillä.

    • Anonyymi

      Tänää tilasin ja pitää ny toivoa et saapuis perille. Terveisin Maukka

    • Anonyymi

      Miten tällä hetkellä toimii kuljetuksen tilaus, kun EU-määräykset muuttuivat 1.7.21 lukien. Pitääkö kuljetus tilata erikseen, kun NETPRIS.n ohjelma ei enää suoraan ohjaa shipping’n sivuille. Miten kuljetuksen tilaus tapahtuu ja mistä?

      • Anonyymi

        Tämän haluaisin minäkin tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän haluaisin minäkin tietää.

        Kun tilaa netpris tuotteet,saa tilaus numeron. Sitten menet ITSE shippii sivustolle,syötät omat tietosi,tilausnumeron,ja maksat kuljetuksen. Näin.


    • Anonyymi

      Tein tilauksen, rahtilaskuri näytti 86e. Kun menin tilaamaan kuljetusta, hinta pompsahti 149e! Whaaat?

    • Anonyymi

      Yhden kerran tilannut ja homma kyllä toimi. Tuolloin oli joku viinipönttö -50 % tarjouksessa (oikea hinta 16 €) ja etsimääni Franziskaner vehnistä oli heillä melko edullisesti saatavilla. Tilaus maksoi noin 20 € postista noudettuna (en asu Budbeen alueella) ja siihen ei noiden ostosten lisäksi olisi mahtunut kuin yksi pullo. Oli siis 24x0,5 l olutta ja 3 L pönttö viiniä. Kesti joku 2 vk niin tilaus oli noudettavissa.

      Kokemuksena ihan jees, mutta postikulut niin isot ettei tarvii toiste tilata ellei Budbee laajene kaupunkiini, jossa asun. Lisäksi tuo vehnäolut on tullut erään toisen kaupan valikoimiin huomattavasti edullisemmin. Välillä olis viiniäkin saatavilla -50 % tuolla mut ei noilla posteilla tee mieli tilata.

      • Anonyymi

        Siis korjattava, että kuljetus maksoi 20 € eikä siis itse tilaus.


    • Anonyymi

      Minä tilannut useasti aina saanut tilaamani, usein joutunut kyselleen lähettäjältä ja kuljetuksesta aina vastanneet

    • Anonyymi

      Vajaa kuusi viikkoa kesti toimitus Postnordin kautta ilman kotiinkuljetusta. Luulin jo että sinne meni rahat. Olisikohan nopeampi sillä neljä euroa kalliimmalla kotiinkuljetuksella? Kokemuksia tästä kenelläkään?

    • Anonyymi

      7 vuorokautta tilauksesta juomat kotiovella, ei voi valittaa.

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta. Ilmeisesti kotiinkuljetus on ainoa järkevä tapa tilata tuolta jos ei halua odotella viikkokausia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. Ilmeisesti kotiinkuljetus on ainoa järkevä tapa tilata tuolta jos ei halua odotella viikkokausia.

        Näin minulla, asun varsinais-suomessa.


    • Anonyymi

      Halusin urjalanmakeistukun sivulle netprissiin meni.
      Ihmettelin miten makeistukku netprisiin meni neverheard koko roskaa!
      Ehdin lisätä sähkisossun ja osallistua arvontaan äkkii meiliin tuli maksa tilaus.
      Siis mikä tilaus menin oikeaan makeistukkuun ja tein mässyostokseni.

      • Anonyymi

        Onko käyttäjässä vikaa


    • Anonyymi

      Discandoo ei enää tarjoa toimittajaa. Ja Netpris luultavasti menee samaan kuvioon lain takia. Asun budbee toimittaja alueella(se on halvin toimittaja) Miten tilaan toimituksen jatkossa ja just tämän budbeen.Jos jollakin on kokemusta ja vinkkiä ja jopa linkkiä sivulle?
      Olen tilannut vuosia ja tuo toimittaja kuvion muuttuminen sekoittaa nyt pakkaa-

      • Anonyymi

        Netprisiltä tuli tiedote, jossa kertoivat, että verotuksellisistasyistä heidän kotisivuillaan ei voi olla enää tavaran toimittajan linkkiä.
        Olen kerran tilannut Netprisiltä ja toimituksen Shippiiltä. Netpris lähetti laskun ja toimituksen tiedot. Lähetystä pystyi seuraamaan Tanskan PostNordin terminaaliin saakka ja sen jälkeen lähetys katosi totaalisesti. Netpris selvitti katoamista myös, PostNord ei juuri ottanut kantaa. Suomen PostNord ilmoitti yksinkertaisesti, ettei kuulu heille.
        Rahallisia menetyksiä ei kuitenkaan tullut.


    • Anonyymi

      Kuitenkin sivuillaan vielä kertovat että tilaus ohjautuu shippiin sivuille automaattisesti jos ei valitse muuta kuljetusyhtiötä. No mites se kuljetuksen tilaaminen nyt sitten onnistuu jos ei kerran enää mene homma automaattisesti kuten ennen?

      • Anonyymi

        Tilaat normaalisti,saat tilausnumeron , sitten menet shippii sivustollle,syötät netpris iltä saamasi tilausnumeron,omat osoitetietosi ja maksat. Ei oo vaikeeta


    • Anonyymi

      Mitähän maksaa 74kg olut kuljetus ku missään ei oikee oo hintoja

      • Anonyymi

        Käsittääkseni yhdestä olutkorista joudut nyt maksamaan veroa 20€ suomen valtiolle, Netpris kun ei enää tarjoa kuljetusta.
        Mutta jos haluat siitä huolimatta tilata 74kg olutta, maksaa kuljetus 60-70€(Helsinkiin ja pääkaupunkiseudulle).
        Tulli seuraa ja merkkaa alkoholikuljetuset, jos et maksa ennakkoveroa saattaapi vuoden lopulla tulla mielenkiintoinen yllätys verottajalta.
        Nämä reilun viikon vanhat uudet ohjeet lukevat Netprisin sivuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni yhdestä olutkorista joudut nyt maksamaan veroa 20€ suomen valtiolle, Netpris kun ei enää tarjoa kuljetusta.
        Mutta jos haluat siitä huolimatta tilata 74kg olutta, maksaa kuljetus 60-70€(Helsinkiin ja pääkaupunkiseudulle).
        Tulli seuraa ja merkkaa alkoholikuljetuset, jos et maksa ennakkoveroa saattaapi vuoden lopulla tulla mielenkiintoinen yllätys verottajalta.
        Nämä reilun viikon vanhat uudet ohjeet lukevat Netprisin sivuilla.

        Höpö höpö, Tullilla ei ole aikaa eikä resursseja seurata alkoholikuljetuksia, kaikenlaista tuubaa täällä kirjoitetaan. Eli tilaa vaan, et tule saamaan minkäänlaista yllätystä verottajalta.


    • Anonyymi

      Itse olen tilannut net pris useasti. Kaikki 10 ,viikko pari,niin on tullut kotiin. Pitää sen verran olla tarkkana etä tilaus netpris.net osoitteesta ,EI netpris.dk. Netpris,net tarjoaa eri kuljetus vaihtoehtoja , Paras ja halvin on budbee iltatoimitus. Tulee kotiin ilmoitettuna päivänä,klo 17-22. Ikinä ei mitään ongelmia ja suomalainen firma tuo kotiovelle

    • Anonyymi

      Täyttä skeidaa.jos rahalle haluatte vastinetta niin älkää vaan tilatko kyseisestä paikasta.kukaan ei kanna vastuuta mistään,melkein kaksi kuukautta yrittänyt saada jotain tietoa .eli kandee harkita toisenkin kerran.toimivia putiikkejakin on vielä mitkä toimii.

    • Anonyymi

      Ihan kiva, että Netpris ei millään tavoin tiedota tästä uudesta toimitustavasta. Pitää itse tulla tänne keskustelupalstoille ottamaan selvää.

    • Anonyymi

      Netpris.net tilannu useamman kerran. Ei kerrassaan mitään valittamista. Kerrankin pulju jossa tuotteet asiallisesti pakattu niinku kuuluu. Nyt viimeks viikon kesti toimitus. Minä ainakin tilaan tuolta ja suosittelen puljua muillekkin.

      • Anonyymi

        Mites tuolta netprisilta toi tilauksen kuljetus nykyään tilataan? Ennen ohjas aina sivustolle mistä tilattiin nykyään pitää vissiin tilata kuljetus erikseen?!.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites tuolta netprisilta toi tilauksen kuljetus nykyään tilataan? Ennen ohjas aina sivustolle mistä tilattiin nykyään pitää vissiin tilata kuljetus erikseen?!.

        Sieltä tulee ohjeet kun tilaat juomat ensin


    • Anonyymi

      Olen tilannut ja en tilaa uudestaan. Tuotteet oli pakattu kahteen laatikkoon, toinen tuli mutta toinen on hävinnyt. UPS väittää että heille on tullut kuljetukseen vain yksi laatikko. Odottelen netprisin vastausta. Tein tilauksen kaksi kuukautta sitten...

    • Anonyymi

      Suunnilleen näin:
      Valitset ne pullosi 0.7-1.0l sieltä kaupasta, suunnilleen 1kg/pullo 2kg paketti, taitaa olla 18kg asti 14e kotiintoimitus Budbeella, ei kannata ostaa kaljaa, ne painaa ihan liikaa. Se firma yliarvioi tuotteiden painon.

      Vaikka 6 viinapulloa ja 6 kermalikööriä. Pari paffilootaa ja 14e Budbee kotiintoimitus. Maksat sen tilauksen ilman mitään toimitusta haluamallasi tavalla, piipalli, viisa, mustardkard..., sitten saat sähköpostiin tilauksen tilausnumeron ja painon, jotka näpytät Shippii -sivulle, josta ostat minkä ikinä kotiinkuljetuksen.

      Se sivusto tekee yhteistyötä tuon viinakaupan kanssa, ja ei tarvitse olla yhteyksissä erikseen viinakauppaan. Shippiiltä valitset minkä haluat kuljetuksen, laitat tilausnumeron, sillä tulee perille. Ne kuljetusyritykset omaa sitten omat tapansa seurata ja muokata kuljetusta, lataat niiden Äpp puhelimeen ja rekisteröit tilauksesi sähköpostissa olevilla tiedoilla. Sitten odotat että tulee viinaa himaan. Ihan sama kuin ostaisi ebaysta jotain, mut vähän hankalampaa. Ei tule mitään tulleja.

    • Anonyymi

      Miten UPS :lla toimitus käytännössä toimii? Miten nopeasti tulee perille ja mikä firma tuo sen Suomessa perille? Tuovatko kotiovelle asti vai jättävätkö postiin tai matkahuoltoon?

    • Anonyymi

      Hei kertokaa tyhmälle miten toimia kun tilaa juomia netprisiltä ? Aikaisemmin näin valikon kuljetusliikkeistä mitä he tarjoaa . Nyt niitä en nähnyt . Onko nyt niin että heiltä vain tilataan juomat ja sitten täytyy itse ottaa erikseen yhteyttä johonkin kuljetusliikeeseen ja tilata sieltä kuljetus ? Täytyykö sitten maksaa jotain tullaus tai veroja vielä sen päälle ym.???

    • Anonyymi

      Hyvä ketju Netpris.net ym. nettikauppojen kokemuksista.

      Tein itse ensimmäisen tilauksen toissa päivänä (vajaa 150kg nesteitä, rahtikulua 131eur - huom. järkyttävän kallis diesel...)

      Miten tämän laillisuuden kanssa nyt sitten on tuon 1.7.2021 lakimuutoksen jälkeen, koska Netprise kyllä tarjosi linkin Shippiihin ja sieltä sai sitten valita eri rahtareiden (DHL, Postnord, UPS, jne..) välillä. Otin tietenkin halvimman mitä oli eli UPS.

      Nyt jos lukee näitä verottajan ja tullin pelotteluita niin pitäisikö tehdä jotain panttauksia että tavara lähtee ylipäätään matkaan? Ja valmisteverohan on ihan järkyttävä 20 eur per olutlaatikko -> tältä hommalta menee täysin pohja? Lisäksi siihen tuli jotain 0,51 eur per litraa ja pakkausveroja sun muuta, mitä helee?

      Mokasinko siis jossain, vesi ja leipä odottavat...?
      Taitaa jäädä ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi tämä yritys "säästää" edes jossain elinkustannuksissa, kun dieselissä (2.25 eur /l) ja muussa se on vaikeaa!

    • Anonyymi

      Kun shippiin linkistä painoit, tuliko sinne automaattisesti tilaustiedot? Esim tilaaja, osoitteet tai tilausmäärät? Jos tuli jotain noista, eli linkki oli ns. henkilökohtainen, niin ei missään tapauksessa ole mielestäni pelkoa. Siinä kauppa auttoi kuljetuksen kanssa ja se on sitten kaupan vastuulla, sanoivat itse mitä tahansa. Ja on se kyllä auttamista pelkän linkinkin anto.

      • Anonyymi

        Eli Shippii linkistä (koko sivun levyinen painike "SHIPPII - Tllaa Kujjetus" Netprisin sivulla...)
        Kun painaa niin pääsee Shippiin sivulle jossa pyydetään:

        "Täytä alla olevat kentät ja paina JATKA tilataksesi netpris tilaukseesi toimituksen (paino ja tilausnumero löytyvät netprisin tilausvahvistuksestasi).
        - sähköposti
        - paino
        - tilausnumero
        JATKA -->
        "
        Eli kyllähän tuo nyt on aika "vahvaa johdattelua" tuon kuljetuksen kanssa yhä...?

        Mutta jonkinverran harmaalla alueella liikutaan... kait näistä kohta joku menee rosikseen että saadaan ennakkotapaus meille tavan talliaisillekin sitten?

        Edelleen, miksi kukaan tilaisi sitten enää mitään oluita ulkomailta, jos siitä on yli 200-250% veroseuraamukset edessä? Ennemmin sitä sitten matkustaa sinne Latviaa ja tuo sen 110 litraa yms. Tässä tilaamisessahan ei ole edes litrarajoja, kaiketi kummassakaan tapauksessa (etämyynti vs. -osto)? Tulli luultavasti syynää isommat tilaukset tarkemmin, koska niissä tulee helpommin epäilys ammattitoiminnasta, jälleenmyynnistä tai muusta vilungista?

        PS. Itse juomatilauksen verotiedoissa näkyy ALV 19%, ei mainintaa muista veroista.


    • Anonyymi

      Lisäys edelliseen, huomasin tälläisenkin sivuston olevan olemassa, jossa lisää arvosteluita myös Netprisistä:
      https://alkoholia-netista.info/kaupat/netpris

      Siellä on myös tuon EU direktiivin tulkinnasta mielenkiintoinen kirjoitus:
      https://alkoholia-netista.info/uutiset/viimeaikaiset-muutokset-alkoholin-nettitilaamisessa

      Todellakin ollaan lakiteknisesti hyyyyvin harmaalla alueella, tulkinnanvaraisuutta mikä on mitä... Olisiko sitten jatkossa joku kauppa joka SELVÄSTI tekee etämyyntiä? Missä olisi siis pienet valmisteverot, onko EU:ssa sitten edes tuollaista tahoa?

    • Anonyymi

      Googlen tekoäly huomasi että aihe kiinnosti, joten tarjosi sitten Iltalehden artikkelia joka seikkaperäisesti kertoo mikä on homman nimi ns. isommassakin kuvassa!

      https://www.iltalehti.fi/talous/a/eb0a1e30-465f-4517-abb4-ec9049950768

      Kökkö direktiivi, hatarat lait, vaihtelevat laintulkinnat ovatkin sitten johtaneet tilanteeseen jossa:

      "Osa suosituista verkkokaupoista siirtyi ensin suosittelemaan verkkosivuillaan useampaa kuljetusliikettä, sitten kuljetuksen tilausohjeet siirrettiin verkkosivuilta sähköpostilla lähetettävään tilausvahvistukseen.
      Nämä keinot eivät Suomen verottajan mukaan kuitenkaan vapauta myyjää verovastuusta – eikä edes se, että vastuun siirtymisestä ostajalle olisi maininta verkkokaupan tilaus- tai toimitusehdoissa.

      Moni kuluttaja on havainnut, että verottajan ohjeiden perusteella ainakaan heidän ei tarvitse veroja maksaa. On ollut taloudellisesti kannattavaa tilata etenkin viinaa ja viinejä ja jopa mietoja alkoholijuomia yksittäisinä lähetyksinä. Rahtikulut ovat jääneet pienemmäksi kuin maksamatta jääneistä veroista saatu hyöty.

      Niinpä lähetys toisensa jälkeen on saapunut verkkokaupasta tilaajalle ilman, että viranomaiset olisivat perään kyselleet. Sana on levinnyt ja suosio kasvanut."

      Ikuisesti tuo ei välttämättä täälläkään jatku näin, Ruotsissa tilanne on jo toinen:

      "Ruotsi kuitenkin kerää Suomea paremmin nettikaupasta verot talteen.

      Toisin kuin Suomessa, Ruotsissa ostajalle tulee seuraamuksia, jos hän tilaa alkoholia etämyyjältä, joka ei hoida verovelvollisuuksiaan.

      Ruotsi otti vuonna 2010 käyttöön EU:n valmisteverotusdirektiivin 36. artiklaan sisältyvän säännöksen, jonka mukaan alkoholia netistä ostanut joutuu maksamaan alkoholiverot, jos myyjä ei ole rekisteröitynyt ennen tuotteiden lähettämistä ja asettanut vakuutta."

    • Anonyymi

      Ite tilasin 31.5 ei vieläkään tullut

      • Anonyymi

        Toivottavasti ootte saanu tilaukset.

        Itse tilasin 30.5.2022 ja tilaus tuli sopivasti ennen juhannusta 21.6.2022. Netprissin osalta homma toimi hyvin. Tuotteet oli hyvin pakattu ja valmiit toimitettavaksi noin viikossa. Sen jälkeen alkoi odottelu eli UPSilla status oli “label created” eikä mitään tuntunut tapahtuvan. Yllättäen tiistaina Postin paku tuli pihaan (ilmeisesti aliurakoitsijana tai jotain) ja paketit perillä, ilman mitään ennakko varoitusta ja UPS:n seurantakoodi edelleen sama. Vähän postin tyyppiä piti vielä patistaa tarkistamaan että olisiko siellä toinenkin laatikko ja löytyihän sekin sitten.
        UPS:n ja Postin toimintaan on ennenkin hihat palanut joten suhteen ei mitään uutta. Shippii.com palvelustakaan ei nyt jäänyt positiivisa kuvaa, kun eivät vastanneet tiedusteluun, siinä vaiheessakun “tarra tehty” status oli jo parisen viikkoa ollut.


    • Anonyymi

      5.6 tilasin juomingit ja 17.6 olivat helsingissä. 18.6 vapautunut tullista. sitten vaan odotellut. UPS lähettänyt monta viestiä ja ne jaksaa urputtaa että eivät ole saaneet tietoa että voi noutaa. pitää kysellä shippiin kautta. no ne sanovat että tuotteet on luovutettu. Vittu mää sanon tota ups toimintaa. tuli oikeen sähköposti että viimeistään 20.6 päivän päätteeksi tavara on ovella. no ei vittu vieläkään ole :D Kai ne sitten saatana jouluksi ehtii... Todella paskaa palvelua upsilta!

    • Anonyymi

      Ei ole tulleet ollenkaan. Kukaan ei ota vastuuta asiasta. Netpris ja UPS kertoo ettei asia kuulu heille vaikka seuranta on nimenomaan UPS:n sivuilta. Toi Sippii ei vastaa puheluihin eikä viesteihin. Taitavat nämä firmat vain kerätä rahat ja unohtaa...

      • Anonyymi

        ... Ja muiston myös pissineeni tietokoneeni pääle kostoksi... ei toimi enää..


      • Anonyymi

        Tilasin Discandoosta 05.06.2022 kuorman. Kuljetusyhtiönä Shippii. Viimeiselle mailille UPS.
        11.06.2022 Shippiiltä tuli mailina ilmoitus, että kuorma on koottu ja valmiina toimitettavaksi minulle UPSilla.
        Sitten ei tapahtunut enää mitään kymmeneen päivään. Kuormat nökötti seurannan mukaan jossain.
        21.06.2022 lähetin Shippiin asiakaspalveluun tiedustelua kuorman kohtalosta. Ei mitään vastausta. Aikaisemmin ovat vastanneet tunneissa ja illalla lähetettyyn tiedusteluun seuraavan päivän aikana toimistotunteina.
        Discandoolle lähetin kanssa viestiä ja sieltä tuli parin päivän päästä vastaus, että heillä ei ole mitään tekemistä kuljetuksen kanssa. Asioi Shippiin suuntaan.
        28.06.2022 Lähetin uudestaan sähköpostia ja sanoin, että vastatkaa nyt edes jotain, missä mennään. Täydellinen "radiohiljaisuus" edelleen.
        05.07.2022 Shippiiltä tuli seuraava viesti:
        Hello xxxxxxxxxx,
        There has been delay with 247 Kiosk and deliveries with UPS due to the huge amount of orders.
        Meanwhile we have escalated your case to the financial team to review the refund, so once approved we will make sure to refund you for the non delivered products and freight cost for your order.
        We are doing our best in order to find a way to speed up the process.
        Apologies for any inconvenience caused.
        Please do not hesitate to contact us if you need any additional information or assistance.
        Best Regards, Lazar | Customer care
        06.07.2022 Vastasin sinne tyyliin, että luuleeko hän mun uskovan satuja, että yksi maailman suurimmista kuljetusfirmoista ei saa neljää pahvilaatikkoa kuljetettua?
        Totesin myös, että se on heillä jossain terminaalissa hukassa se kuorma, koska muutenhan sitä yritettäisiin toimittaa.
        Mainitsin myös, että anteeksiantamatonta asiakaspalvelulta, ettei reagoi viesteihini viikkoihin.
        Sanoin myös, että ei todellakaan ole ok, että kuukauden odotettuani saisin vain rahat takaisin. Että haluan myös 100€ voucherin tuleviin tilauksiin hyvityksenä asiaan käyttämästäni ajasta ja vaivasta sekä korvaaviin tuotteisiin menetetystä rahasta tai asiakassuhde päättyy tähän. Teistä kiinni, mitä teette.
        06.07.2022 tein Shippiin sivujen kautta myös Claimin kadonneesta kuormasta (Kuorman viipyminen kestänyt yli 30 päivää.) Nämä siis samana päivänä.
        07.07.2022 About kello 12 minun ovikello soi ja siellä takana oli UPSin kuski mun lastin kanssa.
        Se kuorma oli sitten löytynyt liikuteltavaksi aika ripeästi. Kun aloin vaatimaan hyvityksiä. Liekö joku isompi dirika puuttunut poikien touhuihin siellä terminaalissa ja laittanut asioihin vipinää.
        Niitä duunareitahan ei voi vähemää kiinnostaa, saako asiakas sen tavaransa.
        Jos ne on hukanneet kuorman jonnekin terminaalin nurkkaan, niin se duunari pääsee paljon vähemmällä palauttamalla rahat, kuin etsimällä sen lastin. :D
        Seuraavaa lastia ei myöskään kuljeta UPS. Sen tästä keikasta päätin. Maksan mieluusti sen parikymppiä enemmän rahdista, kun se tulee ajoissa perille.
        Veikkaan, että suomen kesä on yllättänyt rahtarin, eikä Shippii ole pärjännyt rahdin määrän kanssa, koska henkilökuntamäärän kanssa ei ole reagoitu siihen, kuinka paljon märkää menee suomessa, kun kesä täällä alkaa.


    • Anonyymi

      PÄIVITYSTÄ EDELLISEEN! "5.6 tilasin juomingit ja 17.6 olivat helsingissä. 18.6 vapautunut tullista. sitten vaan odotellut. UPS lähettänyt monta viestiä ja ne jaksaa urputtaa että eivät ole saaneet tietoa että voi noutaa. pitää kysellä shippiin kautta. no ne sanovat että tuotteet on luovutettu. Vittu mää sanon tota ups toimintaa. tuli oikeen sähköposti että viimeistään 20.6 päivän päätteeksi tavara on ovella. no ei vittu vieläkään ole :D Kai ne sitten saatana jouluksi ehtii... Todella paskaa palvelua upsilta!"

      tänään 4.7 trackin päivittynyt että paketti helsingissä on kuljetuksessa, kuljetuksen aikataulu päivittyy vuorokauden aikana ja tilaus siirretään ups kuljetettavaksi. Odottavan aika on pitkä.

    • Anonyymi

      Päivitys. Tuotteet tulivat lopulta. tracking edelleen helsingissä vaikka tavara on jo kotona. tuotteet saapui 7.7. ilmeiseti korkean polttoaineen takia kärräävät mahdollsiimman paljon tavaraa samalle alueelle sillä töissä juttelin erään naapuri kylän jampan kanssa joka sanoi että tilaus tuli vihdoin ja viimein, eli oltiin tilattu samoihin aikoihin.

      "PÄIVITYSTÄ EDELLISEEN! "5.6 tilasin juomingit ja 17.6 olivat helsingissä. 18.6 vapautunut tullista. sitten vaan odotellut. UPS lähettänyt monta viestiä ja ne jaksaa urputtaa että eivät ole saaneet tietoa että voi noutaa. pitää kysellä shippiin kautta. no ne sanovat että tuotteet on luovutettu. Vittu mää sanon tota ups toimintaa. tuli oikeen sähköposti että viimeistään 20.6 päivän päätteeksi tavara on ovella. no ei vittu vieläkään ole :D Kai ne sitten saatana jouluksi ehtii... Todella paskaa palvelua upsilta!"

      tänään 4.7 trackin päivittynyt että paketti helsingissä on kuljetuksessa, kuljetuksen aikataulu päivittyy vuorokauden aikana ja tilaus siirretään ups kuljetettavaksi. Odottavan aika on pitkä."

    • Anonyymi

      Olen tilannut juomia Netpprisiltä monta kertaa jo usean vuoden ajan. Kokemukseni ovat hyvät. Kerran viinipakkaus oli hajonnut matkalla ja pilasi muutaman pakkauksen ja kerran yksi pullo jäi pois. Sain kuitenkin täyden korvauksen vahingoista. Yleensä kaikki on toiminut moitteettomasti. Suosittelen UPS-kuljetuksen käyttöä Shippiin kautta sekä englanninkielen käyttöä kaikissa yhteydenotoissa. Eetu

      • Anonyymi

        Varokaa, NetPris on erittäin epäluotettava toimija silloin kun jotain menee pieleen. Eli, jos kuljetuksen aikana osa tuotteista menee vaikka rikki, on korvauksia turha odottaa. Antavat ympäripyöreitä vastauksia ja katteettomia lupauksia.

        Tuttu tilasi ison määrän heiltä tuotteita. Kolme kuljetuspakkausta tuli perille, mutta neljäs oli kuljetusyrityksen mukaan mennyt kuljetuksen aikana rikki. Kuljetusyritys palautti sen huolitsijan kautta NetPrisiin. Eli kaveri ei ikinä saanut arvokasta neljättä pakkausta (arvo yli 300€).

        NetPris lupasi maksaa rahat takaisin. Antoi jopa lupauksen, että "rahat on nyt maksettu ja näkyvät tililläsi 1-2 arkipäivän aikana". Rahoja ei ikinä näkynyt, eikä asiakaspalvelu enää vastannut mihinkään tiedusteluihin...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siis todella toimii! Tilasin viikko sitten ja tänään hain tuotteet UPS:in toimipisteestä Jyväskylässä.
      Kaikki ehjiä ja juuri mitä tilasin. Uskomattoman hyvä ja nopea! Ei Alkoon pitkään aikaan.

    • Anonyymi

      Jatkossa tuleekin sit valmisteverot päälle.Kiitos Suomi.

      • Anonyymi

        En ole maksamassa


    • Anonyymi

      No mitäs nyt sitten..??

      • Anonyymi

        Suomen verottaja ja tulli pelaa vastapalloon eu vapaan liikkuvuuden kustannuksella.Ja se jos mikä on laitonta.


    • Anonyymi

      Aina toiminut kaikki hyvin ja kaikki tullut perille.

    • Anonyymi

      Hyvin toiminut ainakin kohdallani,sekä netpris että shippii,kaikki tilaamani on tulleet kohtuullisessa ajassa,en on moittia.

    • Anonyymi

      älkää missään nimessä tilatko, olen odottanut nyt 60 päivää, shippiillä lähetys,kukan ei ota vastuuta, oln maksanut, eikä paketti liiku

      • Anonyymi

        Pakettisi on jäänyt tullin haltuun?


      • Anonyymi

        60 päivää?
        Itse olen odottanut kohta 8 kuukautta....


    • Anonyymi

      Älkää vaan tilatko mitään ja kuljetusliike shippii yhtä paska ja shippii on vaihtanut vissiin nimensäkin.

      • Anonyymi

        Ihan sama , ei vaan toimii-shippii!!


    • Anonyymi

      Aikaisemman tilauksen valmistelu kesti heiltä yli kuukauden ja tällä kertaa
      tilaus ei ollut edes koskaan valmis haettavaksi. Kuljetus firmakin laittoi heille monta viestiä, mutta eivät vaan vastaa mihinkään mitään.
      En käytä kyseistä puotia enää koskaan!

    • Anonyymi

      Ollaan, huonoja kokemuksia.. kyselyihin ei vastata. Kuljetusfirma shippii ilmeisesti
      Samaa firmaa, jäljitin romaniaan. Ei yhteystietoja, ei mitään.
      Älä vaan tilaa Netprisistä mitään äläkä käytä Shippiitä.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe