Maailman rohkein tyttö, islamistien päähän ampuma Malala Yousafzaia sai ansaitusti Nobelin rauhanpalkinnon tässä taannoin. Hän on kaikkein aikojen nuorin palkinon saaja, koska sai palkinnon 17 - vuotiaana. Hän on rohkeasti vaatinut kehitysmaiden tytöille koulutusta ja sai maksaa siitä melkein hengellään.
Mutta pääseekö hän kristittyjen taivaaseen? Hän on harras muslimi ja esiintyy myös koko ajan perinteisessä muslimiasussa. Malala kertoo islamin oleva rauhan uskonto eikä toivo edes ampujilleen pahaa vaan on antanut heille anteeksi. Malala Yousafzania pidetään tällä hetkellä yhtenä maailman sadasta vaikutusvaltaisimmista ihmisistä.
Malala opiskelee tällä hetkellä Birginhamissa Englanissa. Hän tiedot Nobel-voitostaan kesken kemian tunnin. Malala Yousafzaia on ilmoittanut tavoitteekseen Pakistanin presidentin viran vaalien kautta. Itse kuitenkin epäilen että häntä kutsuvat merkittävät tehtävät ihmisoikeuksien parissa YK:ssa.
Mutta kysymys tälle palstalle kuuluu, että pääseekö Malala Yousafzaia taivaaseen???
Pääseekö muhamettilainen Malala taivaaseen?
90
249
Vastaukset
- Umpiheterox
Tämä jäi pois:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000000819232.html - aamennnnn
Vain Jeesus pelastaa. Pelastusta ei ole muissa uskonnoissa.
- Umpiheterox
Mutta kolmosmurhaaha pääsee vain siksi että on tullut uskoon?
- Jeesus_on_tie
Umpiheterox kirjoitti:
Ei kukaan pelastu tekojensa kautta. Ainoastaan 100 %:sta armosta ihminen pelastuu. Jeesus maksoi kolmoismurhaajankin velan Jumalan edessä. Siksi hänkin voi pelastua uskomalla Jeesukseen. Raamattu sanoo: "Missä synti on suureksi tullut, sielä armo on ylenpalttinen". Tässä Jeesuksen kertoma vertauskuva henkilöstä, joka luuli kelpaavan Jumalalle omien tekojensa ansiosta:
9. Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
10. "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
11. Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani (tai kolmoismurhaaja).
12. Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
13. Mutta publikaani (tai kolmoismurhaaja) seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
14. Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään." - Umpiheterox
Jeesus_on_tie kirjoitti:
Ei kukaan pelastu tekojensa kautta. Ainoastaan 100 %:sta armosta ihminen pelastuu. Jeesus maksoi kolmoismurhaajankin velan Jumalan edessä. Siksi hänkin voi pelastua uskomalla Jeesukseen. Raamattu sanoo: "Missä synti on suureksi tullut, sielä armo on ylenpalttinen". Tässä Jeesuksen kertoma vertauskuva henkilöstä, joka luuli kelpaavan Jumalalle omien tekojensa ansiosta:
9. Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
10. "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
11. Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani (tai kolmoismurhaaja).
12. Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
13. Mutta publikaani (tai kolmoismurhaaja) seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
14. Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."Siis Malala ei pääse koska hän ei usko sinun jumalaasi? Onko tämä jumala tämä "valinnan" mukaan sinun mieltäsi siis oikeudenmukainen ja rakastava? Mitä jos maallinen laki olisi samanlainen?
Vain tietyn puolueen edustajat saisivat kaikkea hyvää. Jos taas olisi hyvä ihminen ja tekisi muille hyvää, mutta ei tunnustaisi kyseisen puolueen ylivaltaa, niin joutuisi keskitysleiriin "oppimaan tavoille". Olisiko tämä hyvä yhteiskunta? - Jeesus_on_tie
Umpiheterox kirjoitti:
Siis Malala ei pääse koska hän ei usko sinun jumalaasi? Onko tämä jumala tämä "valinnan" mukaan sinun mieltäsi siis oikeudenmukainen ja rakastava? Mitä jos maallinen laki olisi samanlainen?
Vain tietyn puolueen edustajat saisivat kaikkea hyvää. Jos taas olisi hyvä ihminen ja tekisi muille hyvää, mutta ei tunnustaisi kyseisen puolueen ylivaltaa, niin joutuisi keskitysleiriin "oppimaan tavoille". Olisiko tämä hyvä yhteiskunta?Sillä mitä minä itse ajattelen ei ole mitään merkitystä. Raamattu on se, joka ratkaisee. Sen Kirjan mukaan on olemassa vain kaksi puoluetta ja kaksi valtakuntaa: Jumalan valtakunta ja saatanan valtakunta. Kyse on vain siitä, kumpaan valtakuntaan ihminen kuuluu. Jokainen meistä kuulumme luonnostamme tuohon pimeyden valtakuntaan - siis paraskin meistä. Mutta jos kuka tahansa - vaikka Malala - haluaa siirtyä Jumalan valtakunnan kansalaiseksi, hänen tulee ottaa Jeesus vastaan Herranaan ja Kuninkaanaan. Islam on pelkkä on harhaoppi, joka harhauttaa seuraajansa. Jeesuksesta sen sijaan sanotaan Raamatussa:
12. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
Siis ainoastaan Jeesuksen nimessä ihminen pelastuu. - Dawk
Meillä perusteella juuri Kristinusko pelastaa? Jos olisit syntynyt Egyptissä, puolustaisit nyt samalla tavoin islamia.
Nykyajan sekulaarisessa yhteiskunnassa moinen toisten ihmisten dogmaattinen määräily puhtaan fiktion perusteella on lähinnä säälittävää, jollei jopa oksettavaa.
Herää.
Älä tee mitä teet Tai ajattele mitä ajattelet vain siksi, että tuhansia vuosia vanha kirja, joka on käännetty edestaas lukemattomat kerrat, käskee sinua. Mieti itse, mikä on oikein, mikä on moraalista, mikä on totta tai kaunista Tai mielenkiintoista. Keksi itse elämällesi tarkoitus. - TämäOnFaktaa
Dawk kirjoitti:
Meillä perusteella juuri Kristinusko pelastaa? Jos olisit syntynyt Egyptissä, puolustaisit nyt samalla tavoin islamia.
Nykyajan sekulaarisessa yhteiskunnassa moinen toisten ihmisten dogmaattinen määräily puhtaan fiktion perusteella on lähinnä säälittävää, jollei jopa oksettavaa.
Herää.
Älä tee mitä teet Tai ajattele mitä ajattelet vain siksi, että tuhansia vuosia vanha kirja, joka on käännetty edestaas lukemattomat kerrat, käskee sinua. Mieti itse, mikä on oikein, mikä on moraalista, mikä on totta tai kaunista Tai mielenkiintoista. Keksi itse elämällesi tarkoitus.Silloin kuin islaminuskoinen saa tietää kaiken sen, mihin hänen uskontonsa perustuu, hän suuttuu, kauhistuu ja ottaa senjälkeen ilomielin kristinuskon Jeesuksen vastaan elämänsä Herraksi.
Näin on käynyt aivan lukemattomia kertoja - Lähi-Idässä vaikuttava Jeesuksen oma isä Zakarias tietää KAIKEN islamista ja kun hän on paljastanut nämä tietonsa yhä uudelleen ja uudelleen tuosta ns.uskonnosta islaminuskoisille, on jokaisen muslimin ensireaktio ensin suuttumus, mutta kun totuus on selvinnyt todisteiden kera, he ovat suuttuneet siitä, miten islam onkaan huiputtanut heitä ja miten kammottava väkivaltakoneisto se onkaan. Silloin vasta he ovat valmiita kristinuskon totuudelle ja antamaan elämänsä Herralle Jeesukselle. - ylhäälläkin_konnia
Jeesus_on_tie kirjoitti:
Sillä mitä minä itse ajattelen ei ole mitään merkitystä. Raamattu on se, joka ratkaisee. Sen Kirjan mukaan on olemassa vain kaksi puoluetta ja kaksi valtakuntaa: Jumalan valtakunta ja saatanan valtakunta. Kyse on vain siitä, kumpaan valtakuntaan ihminen kuuluu. Jokainen meistä kuulumme luonnostamme tuohon pimeyden valtakuntaan - siis paraskin meistä. Mutta jos kuka tahansa - vaikka Malala - haluaa siirtyä Jumalan valtakunnan kansalaiseksi, hänen tulee ottaa Jeesus vastaan Herranaan ja Kuninkaanaan. Islam on pelkkä on harhaoppi, joka harhauttaa seuraajansa. Jeesuksesta sen sijaan sanotaan Raamatussa:
12. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
Siis ainoastaan Jeesuksen nimessä ihminen pelastuu.Eiks tuo ole aika sakeaa filosofiaa? Hitlerkin kuulemma oli hurskas kristitty ja eikös tuo Stalinikin ollut näitä jeesus-faneja loppupeleissään? Olihan tuo alunperin pappisseminaarin noviisikin ennen maantierosvouraa (Koba) vai oliko se päinvastoin?
Joka tapauksessa taivas vilisee sellaisia lurjuksia, ettei sinne kukaan täysillä ajatteleva hingu vapaaehtoisesti. - JuutalaisiaPitääSiunata
ylhäälläkin_konnia kirjoitti:
Eiks tuo ole aika sakeaa filosofiaa? Hitlerkin kuulemma oli hurskas kristitty ja eikös tuo Stalinikin ollut näitä jeesus-faneja loppupeleissään? Olihan tuo alunperin pappisseminaarin noviisikin ennen maantierosvouraa (Koba) vai oliko se päinvastoin?
Joka tapauksessa taivas vilisee sellaisia lurjuksia, ettei sinne kukaan täysillä ajatteleva hingu vapaaehtoisesti.Hitler EI todellakaan ollut mitenkään kristitty, hän kuului kyllä room.kat. kirkkoon, mutta se on etupäässä Mariaa palvova antikristuksen kirkko, eikä Hitler ollut siitäkään kiinnostunut.
Hitler ei ollut kiinnostunut lainkaan kristinuskosta, hän oli hurmaantunut okkultismista, kuten kaikki muutkin natsit ja tämä on FAKTAA, jonka voi tarkistaa ihan mistä vaan - aiheesta on paljon materiaalia netissä. - AivanHulluaJuttua
ylhäälläkin_konnia kirjoitti:
Eiks tuo ole aika sakeaa filosofiaa? Hitlerkin kuulemma oli hurskas kristitty ja eikös tuo Stalinikin ollut näitä jeesus-faneja loppupeleissään? Olihan tuo alunperin pappisseminaarin noviisikin ennen maantierosvouraa (Koba) vai oliko se päinvastoin?
Joka tapauksessa taivas vilisee sellaisia lurjuksia, ettei sinne kukaan täysillä ajatteleva hingu vapaaehtoisesti.Hullua väittää Stalinia kristityksi - hänhän vihasi ja murhautti nimenomaan miljoonia kristittyjä!!!!
- tuomari.on.Jeesus
Umpiheterox kirjoitti:
" Mutta kolmosmurhaaha pääsee vain siksi että on tullut uskoon? "
- jokaikinen, joka syntyy uudesti ylhäältä Jumalan Sanan ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta uskoen Jeesukseen, saa KAIKKI synnit anteeksi, paitsi Pyhän Hengen pilkkaa ei.
Iankaikkisuus on Jeesukseen uskovan perintöosa. Eikä häntä tuomita enää toisessa maailmassa.
Toki maallisen tuomioistuimen tuomiot koskee tätä aikaa ja ne tulee kärsiä oikeusistuimen tuomion mukaan. - Umpiheterox
TämäOnFaktaa kirjoitti:
Silloin kuin islaminuskoinen saa tietää kaiken sen, mihin hänen uskontonsa perustuu, hän suuttuu, kauhistuu ja ottaa senjälkeen ilomielin kristinuskon Jeesuksen vastaan elämänsä Herraksi.
Näin on käynyt aivan lukemattomia kertoja - Lähi-Idässä vaikuttava Jeesuksen oma isä Zakarias tietää KAIKEN islamista ja kun hän on paljastanut nämä tietonsa yhä uudelleen ja uudelleen tuosta ns.uskonnosta islaminuskoisille, on jokaisen muslimin ensireaktio ensin suuttumus, mutta kun totuus on selvinnyt todisteiden kera, he ovat suuttuneet siitä, miten islam onkaan huiputtanut heitä ja miten kammottava väkivaltakoneisto se onkaan. Silloin vasta he ovat valmiita kristinuskon totuudelle ja antamaan elämänsä Herralle Jeesukselle.Hei pönttö. Muista sinäkin katsoa sunnuntaina klo 20.00 FOXilta dokumentti Malalasta ja mieti sen jälkeen kuinka vaarallinen "islamisti" hän oikein on ja pääseekö hän taivaaseen.....
- jari-pekka--65
Tottakai hän pääsee taivaaseen. Aivan samalla tavalla kuin muutkin. Ottamalla Jeesuksen vastaan. Kaikki ovat Jumalan edessä samalla viivalla. Kaikille on vain yksi ovi, joka on Jeesus Kristus. Mitään allahia ei ole olemassa ja hyvät teotkaan ei taivaspaikkaa avaa, vaan ahtaasta portista pitää kaikkien kulkeman. Jeesus on se ahdas portti.
- Umpiheterox
Siis jos et osannut lukea, niin hän on harras muhammettilainen. Eli sinun mukaasi hän ei pääse taivaaseen mutta kolmoismurhaaja pääsee koska on tullut uskoon. Sen sijaan Malala joutuu helvettiin kidutettavaksi sen vain sen vuoksi että ei kumarra oikeaan suuntaan. Oletteko te ihan pimeitä te hellarit?
- jari-pekka--65
Umpiheterox kirjoitti:
Siis jos et osannut lukea, niin hän on harras muhammettilainen. Eli sinun mukaasi hän ei pääse taivaaseen mutta kolmoismurhaaja pääsee koska on tullut uskoon. Sen sijaan Malala joutuu helvettiin kidutettavaksi sen vain sen vuoksi että ei kumarra oikeaan suuntaan. Oletteko te ihan pimeitä te hellarit?
Ei minun mukaani, vaan Raamatun mukaan. Ei muuta.
- helvettiintoivottajalle
jari-pekka--65 kirjoitti:
Sinä voit tunkea sen raamatusi perseeseesi jaripekka. Olet moraaliton ja paha.
Sori vaan, rahanvaihtajana sinun pitäisi ymmärtää, että sinun jeesuksesi on täydellinen huijaus.
Tämä ensimmäinen on oikeasti todella lyhyt 01:07 ja tappavan hauska
https://m.youtube.com/watch?v=ww77PAk7Tow
Loput ovat ihan vakavia, pyytämällä saat lisää
http://listverse.com/2013/03/30/10-resurrected-religious-figures/
https://m.youtube.com/playlist?list=PL1D58C69D194384D2- Umpiheterox
Heh heh heee. Mitä mieltä sinä olet siitä että raamattu tuomitsee ihmisen ikuiseen kadotukseen vaikka tämä olisi elämänsä aikana tehnyt paljon hyvää miljoonille ihmisille? Ja samalla päästää taivaaseen kolmoismurhaajan? Onko tämä sinusta oikeudenmukaista ja todistaako tämä jumala "hyvyydestä" ynnä raamatun eetiisyydestä?
- Jeesus_on_tie
Umpiheterox kirjoitti:
Heh heh heee. Mitä mieltä sinä olet siitä että raamattu tuomitsee ihmisen ikuiseen kadotukseen vaikka tämä olisi elämänsä aikana tehnyt paljon hyvää miljoonille ihmisille? Ja samalla päästää taivaaseen kolmoismurhaajan? Onko tämä sinusta oikeudenmukaista ja todistaako tämä jumala "hyvyydestä" ynnä raamatun eetiisyydestä?
Luonnollinen ihminen ajattelee sinun tavallasi. Siksi kaikissa uskonnoissa pyritään tuomaan jotain Jumalalle ja kelpaamaan hänelle. Raamattu kuitenkin eroaa muista uskonnoista. Siellä sanotaan, että ihminen pelastuu uskon kautta Jeesukseen eikä tekojen kautta. Ei Jumala meiltä mitään tarvitse. Mutta me tarvitsemme häneltä armoa. Siksi hän lähetti Poikansa ristille sovittamaan kaikkien ihmisten synnit. Olipa siis suuri tai pieni syntinen, niin hän tarvitsee Jumalan armon. Sen hän saa uskomalla Jeesukseen syntiensä sovittajana.
- Umpiheterox
Jeesus_on_tie kirjoitti:
Luonnollinen ihminen ajattelee sinun tavallasi. Siksi kaikissa uskonnoissa pyritään tuomaan jotain Jumalalle ja kelpaamaan hänelle. Raamattu kuitenkin eroaa muista uskonnoista. Siellä sanotaan, että ihminen pelastuu uskon kautta Jeesukseen eikä tekojen kautta. Ei Jumala meiltä mitään tarvitse. Mutta me tarvitsemme häneltä armoa. Siksi hän lähetti Poikansa ristille sovittamaan kaikkien ihmisten synnit. Olipa siis suuri tai pieni syntinen, niin hän tarvitsee Jumalan armon. Sen hän saa uskomalla Jeesukseen syntiensä sovittajana.
Vai niin. Siis Malala ei pääse koska hän ei usko sinun jumalaasi? Onko tämä jumala tämä "valinnan" mukaan sinun mieltäsi siis oikeudenmukainen ja rakastava? Mitä jos maallinen laki olisi samanlainen?
Vain tietyn puolueen edustajat saisivat kaikkea hyvää. Jos taas olisi hyvä ihminen ja tekisi muille hyvää, mutta ei tunnustaisi kyseisen puolueen ylivaltaa, niin joutuisi keskitysleiriin "oppimaan tavoille". Olisiko tämä hyvä yhteiskunta? - Umpiheterox
Jeesus_on_tie kirjoitti:
Ynnä vielä että miksi Malala ja muita ei sinun jumalaasi uskovia, pitää sitten vielä kiduttaa raamatun mukaan helvetissä ikuisuuden? Onko tämä sinun mielestäri reilua?
- jaikaliii91
Umpiheterox kirjoitti:
Kukaan kolmoismurhaaja ei koskaan pääse eikä ole päässyt taivaaseen. Raamattu on tässä hyvin selvä. Raamattu sanoo ettei kenessäkään murhaajassa ole ikuista elämää joka hänessä pysyisi. Murhaajalla ei siis ole toivoa päästä taivaaseen.
Mutta jos se murhaaja syntyy uudesti ylhäältä Jumalasta; Sanasta ja Hengestä, välittömästi TAIVAAN HELMIPORTIT AUKI HELÄHTÄVÄT sille uudelle luomukselle, uudestisyntyneelle uudelle ihmiselle Jumalan lapselle. Mutta se murhaaja ei pääse taivaaseen.
Koska se murhaaja ei pääse taivaaseen, vaikka tahtoisikin, vaan uusi luomus pääsee taivaaseen, sen murhaajan täytyy kuolla pois uuden luomuksen tieltä joka pääsee taivaaseen. Hänen täytyy syntyä uudesti hengellisessä uudestisyntymisessä.
Jotta murhaaja voisi syntyä uudesti ylhäältä Jumalasta, hänen täytyy uskoa Jeesukseen Kristukseen syntiensä sovittajana ja Herranaan ja Vapahtajanaa. Hänen täytyy ottaa Jeesus vastaan Herrakseen. Silloin se murhaaja kuolee.
Nyt kun murhaaja on kuollut, Jumala luo uuden ihmisen, kokonaan uuden luomuksen. Se ei ole parannettu murhaaja, parannettu ihminen. Se on kokonaan uusi ihminen. Se uusi ihminen on Jumalan lapsi koska se on syntynyt Jumalan siemenestä ja Jumalasta. Jumala on synnyttänyt hänet uudesti uudeksi ihmiseeksi. Se uusi ihminen pääsee taivaaseen.
Tästä syystä Jeesus sanoi Nikodeemuksellekin, joka oli juutalaisten hengellinen opettaja, että teidän täytyy syntyä uudesti ylhäältä. Muuten ette näe ettekä pääse sisälle Jumalan valtakuntaan ettekä taivaaseen. Uudestisyntyminen on siis pääsyvaatimus taivaaseen koska kenenkään vanha aatu/eeva ei pääse taivaaseen eikä peri ikuista elämää.
Vanhan aatun/eevan täytyy kuolla Jeesuksen kanssa Jeesuksen ristillä uskomalla Jeesukseen ja samaistumalla Jeesuksen kuolemaan. Tämä tapahtuu syntisen atun ja eevan uskoon tulossa. Siinä silmänräpäyksessä Jumala luo hänestä uuden ihmisen joka pääsee taivaaseen.
Tie taivaaseen on Jeesus Kristus, Jumalan Poika, ja vanhan aatun ja eevan kuolema ja uudestisyntyminen. - Umpiheterox
Jopa oli taas sepustus. Että murhaaja ei pääse mutta sitten kun murhaaja ottaa jeesuksen sydämeensä, niin sitten hän ei enää ole murhaaja ja pääsee näin taivaaseen.
Sen sijaan ihminen joka on koko elämänsä tehnyt hyvää mutta joka ei ole uskova, joutuu helvettiin jossa häntä kiusataan iäisyys. Tämä vain sen vuoksi että ei ole suostunut uskomaan sinun jumalaasi. Salli mun nauraa. - jaikalii91
Umpiheterox kirjoitti:
Jopa oli taas sepustus. Että murhaaja ei pääse mutta sitten kun murhaaja ottaa jeesuksen sydämeensä, niin sitten hän ei enää ole murhaaja ja pääsee näin taivaaseen.
Sen sijaan ihminen joka on koko elämänsä tehnyt hyvää mutta joka ei ole uskova, joutuu helvettiin jossa häntä kiusataan iäisyys. Tämä vain sen vuoksi että ei ole suostunut uskomaan sinun jumalaasi. Salli mun nauraa.Murhaajalle, Paavalille, Malalalle, jaikalille ja sinulle on sama tie taivaaseen. Se on ilmoitettu tässäkin ketjussa niin sinä sen tiedät. Tiedät myös että mikäli et ole Tampereella mutta tahdot päästä Tampereelle, sinun on lähdettävä sille tielle joka vie Tampereelle. Sinun on myös kuljettava tällä tiellä eteen päin kunnes tulet perille Tampereelle. Jos valitset väärän tien, et tule Tampereelle.
Et voi syyttää tamperelaisia tai Tampereen kaupunginjohtajaa tai kartantekijää siitä että päädyit toiselle paikkakunnalle etkä Tampereelle. Sinä et tullut Tampereelle koska valitsit toisen tien joka ei johtanut sinua Tampereelle vaan vei poispäin sieltä.
Jos sinä et kerran löydä itseäsi taivaasta, se johtuu vain siitä että sinä et tullut tielle etkä kulkenut tällä taivastiellä kohti taivasta. Et voi syyttää Jumalaa että et päätynyt taivaaseen.Et myöskään voi syyttää uskovia. Sinulle on kerrottu tiestä.
Niin tahdotko päätyä Tampereelle, Turkuun, Jyväskylään tai Ouluun? Et voi kulkea mitä tietä tahansa jos sinulla on päämäärä. Kaikki tiet eivät vie Roomaan vaikka niin väitetäänkin. Kaikki tiet eivät myöskään vie taivaaseen vaikka niin väitetäänkin. - EIkiinnosta2
jaikalii91 kirjoitti:
Murhaajalle, Paavalille, Malalalle, jaikalille ja sinulle on sama tie taivaaseen. Se on ilmoitettu tässäkin ketjussa niin sinä sen tiedät. Tiedät myös että mikäli et ole Tampereella mutta tahdot päästä Tampereelle, sinun on lähdettävä sille tielle joka vie Tampereelle. Sinun on myös kuljettava tällä tiellä eteen päin kunnes tulet perille Tampereelle. Jos valitset väärän tien, et tule Tampereelle.
Et voi syyttää tamperelaisia tai Tampereen kaupunginjohtajaa tai kartantekijää siitä että päädyit toiselle paikkakunnalle etkä Tampereelle. Sinä et tullut Tampereelle koska valitsit toisen tien joka ei johtanut sinua Tampereelle vaan vei poispäin sieltä.
Jos sinä et kerran löydä itseäsi taivaasta, se johtuu vain siitä että sinä et tullut tielle etkä kulkenut tällä taivastiellä kohti taivasta. Et voi syyttää Jumalaa että et päätynyt taivaaseen.Et myöskään voi syyttää uskovia. Sinulle on kerrottu tiestä.
Niin tahdotko päätyä Tampereelle, Turkuun, Jyväskylään tai Ouluun? Et voi kulkea mitä tietä tahansa jos sinulla on päämäärä. Kaikki tiet eivät vie Roomaan vaikka niin väitetäänkin. Kaikki tiet eivät myöskään vie taivaaseen vaikka niin väitetäänkin.Älä jaikal lässytä. Kukaan ei sen sadistin taivaaseen halua, palvomaan aamusta iltaan jotain narskua.
- Ei.Ole.Häävaatteita
Jeesus_on_tie kirjoitti:
jk. vaikka Malala 'ei olisi syntiä tehnyt', on hän silti Jeesuksen kirkkautta vailla. Eli pimeydessä, Jeesus ei ole saanut kirkastaa häntä sovitusuhriverellään Taivaskelpoiseksi.
- Hihhuuli
Umpiheterox kirjoitti:
Päästää taivaaseen kolmoismurhaajan, mutta tuomitsee hyväntekijän helvettiin? Mitä sää äijä vitsailet, vakavilla asioilla?
- NäinAsiaTodellaOn
Umpiheterox kirjoitti:
Kyse ei olekaa ihmisen teoista, vaan Jumalan teosta ihmistä kohtaan - Jeesus on ristinkuolemallaan ja kalliin sovintoverensä kautta tuonut potentiaalisen pelastuksen koko maailmalle - kaikille niille, jotka ottavat Hänet vastaan Herranaan ja Vapahtajanaan.
Varaskin (ristillä roikkuva ryöväri) pääsi taivaaseen, Jeesuksen ristin vierellä tunnustamalla viime hetkellä uskonsa Jeesukseen ja halunsa päästä Jeesuksen kanssa Taivasten valtakuntaan.
Raamattukin sanoo, että ihmisen teot ilman Jeesusta ovat kuin saastainen vaate Hänen edessään, aivan tyhjän veroisia. - jaikaliii91
EIkiinnosta2 kirjoitti:
Älä jaikal lässytä. Kukaan ei sen sadistin taivaaseen halua, palvomaan aamusta iltaan jotain narskua.
Mitä sinä tahtoisit tehdä jos saisit valita tekemisesi ja saisit kaiken aikaa koko ajan tehdä valitsemaasi asiaa? Saisit myös, jos kyllästyisit, vaihdella tekemistäsi täysin oman mielesi ja tahtosi mukaan. Mitä siis sinä tässä elämässäsi tahtoisit kaikkein mielelläsi tehdä?
Kun lödät vastauksen tähän kysymykseen, minä kerron sinulle että taivaassa uskovien suurin nautinto on palvoa Jumalaa. Kukaan ei tahtoisi tehdä mitään muuta.
Mutta tätä on vaikea ihmisen ymmärtää tässä ajassa. Se johtuu siitä että Jumalan Pyhän Hengen läsnäolo ja Voima on täällä maan päällä hyvin rajoitettua. Uskovat kokevat Hänen läsnäoloaan rukouksessa ja seurakunnan kokoontumisten yhteydessä. Silloin kun Pyhä Henki on voimakkaasti läsnä uskovat palvovat Jeesusta Kristusta. Se on heille suurin nautinto mitä tässä elämässä on koskaan koettu ja voidaan kokea; palvoa Herraa Hänen läsnäolossaan. Olen itse ollut mukana tällaisissa tilanteissa. Silloin on vain yksi pelko; tämä ylistystilanne loppuu kohta. Se, että Herran läsnäolo vetäytyy pois eikä saa ylistää Häntä kovinkaan kauan, ei tunnu hyvältä silloin kun Pyhä Henki on läsnä ja ylistetään Häntä.
Taivaassa Pyhän Hengen läsnäolo on aina ja ikuisesti valtava. Siellä ei ole mitään häiriötekijöitä jotka tekevät Jumalan palvonnasta hetkellistä. Tällaisia häiriötekijöitä on täällä maan päällä. Siksi täällä on vaikea ymmärtää taivaan olosuhteita ja Jumalan palvontaa. Uskovat, jotka ovat kokeneet täällä ajassa Jumalan läsnäoloa ja palvontaa, ymmärtävät vähän. - AntakaaPelastaaItsenne
Umpiheterox kirjoitti:
Sen sijaan ihminen joka on koko elämänsä tehnyt hyvää mutta joka ei ole uskova, joutuu helvettiin jossa häntä kiusataan iäisyys. Tämä vain sen vuoksi että ei ole suostunut uskomaan sinun jumalaasi. Salli mun nauraa.Murhat ja epäjumalan palvominen ovat aivan yhtä suuria syntejä Jumalan edessä, sillä ne erottavat ihmisen Jumalasta - mutta kun ihminen tekee näistä parannuksen ja antaa elämänsä Jeesukselle, hän pelastuu.
Raamattu puhuukin siitä ainoasta synnistä, jota kukaan ihminen ei saa koskaan anteeksi - ja se on Pyhän Hengen pilkka, eli se ettei koskaan anna Jeesuksen pelastaa itseään. - Herra.tuntee.sydämet
Umpiheterox kirjoitti:
Tässä sulle "umpiheterox" lohdutusta ja muillekkin.
Ja vielä Raamatusta.
Room 2:
11. Sillä Jumala ei katso henkilöön.
12. Sillä kaikki, jotka ilman lakia ovat syntiä tehneet, ne myös ilman lakia hukkuvat, ja kaikki, jotka lain alaisina ovat syntiä tehneet, ne lain mukaan tuomitaan;
13. sillä eivät lain kuulijat ole vanhurskaita Jumalan edessä, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan.
ja sitten HUOMIO:
14. Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki
15. ja osoittavat, että lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä -
16. sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, minun evankeliumini mukaan.
- jos ei ole kuullut Jeesuksesta ja evankeliumista, ei sellaista suoraan hel.vettiin heitetä, kuten voi tuosta Raamatunpaikastakin päätellä. Se olisi totaalisen väärin. Ja Jumala tuomitsee ehdottoman oikein.
Usko Jeesukseen tuo ihmiselle autuuden, siis ylionnellisuuden, ja vapauden, puhtauden ja siihen Herra tahtoo rakkaudessaan meidät kaikki johdattaa. Pelastus tarkoittaa paljolti sitä.
Puhdassydämiset saavat nähdä Jumalan. Jumala tuntee Malalan sydämen, onko se puhdas, täynnä Jumalan rakkautta?
Herra Jeesus varjelkoon meidät uskovat ja kaikki muutkin liian mustavalkoiselta ajattelulta.
En sitten tiedä, onko Malalalla tietoa asioista? Jospa Herra Jeesus onkin puhunut hänelle? - Umpiheterox
Jeesus_on_tie kirjoitti:
Hei pönttö. Muista sinäkin katsoa sunnuntaina klo 20.00 FOXilta dokumentti Malalasta ja mieti sen jälkeen kuinka vaarallinen "islamisti" hän oikein on ja pääseekö hän taivaaseen.
- TäysinNaurettavaa
No sitten Raamattu on täysin pöljä kirja.
- kippis
Ei pääse, eikä kukaan muukaan!
- tervetuloa.Malala
"Ei pääse, eikä kukaan muukaan!"
Helluntailiikkeessä on menossa paradigman muutos. Enää ei taideta uskoa taivaaseen, vaan "Uuteen maahan".
Taivas onkin kreikkalaisten keksintö, Homeroksen tarinoita.
Uusi maa , Olam Haba, on enemmänkin se, mihin juutalaiset uskovat. Tosin tämäkin uskomus taitaa olla lainaa vieläkin vanhemmasta persialaisesta uskomuksesta , he kun odottivat uudistettua maata- Frasno Keret, jossa kaikilla olisi lystiä.
Keep on dreaming, folks.
Ja tottakai minun puolestani Malala Yousafzaialla on pääsy näihin kaikkiin!
- Umpiheterox
Jäipä kovin vähäiseksi nämä vastaukset tähän kysymykseen. Toisaalta sen kyllä hyvin ymmärtää sillä paljastaahan kysymys yhden oleellisen "puutteen" sokeassa uskossa, jonka jopa tämän palstan puupäähihhulit ymmärtävät.
Eli miten ihmeessä kolmosmurhaaja pääsee taivaaseen mutta miljoonia ihmisiä auttanut Malala ei. Kaiken lisäksi Malala joutuu jopa ikuiseen kadotukseen kiusattavaksi. Jokainen tajuaa että tämä ei voi olla oikein.
Eli osui ja upposi teidän puupäähihhuleiden uskomukset... - markku.lievonen
>>Maailman rohkein tyttö, islamistien päähän ampuma Malala Yousafzaia sai ansaitusti Nobelin rauhanpalkinnon tässä taannoin. Hän on kaikkein aikojen nuorin palkinon saaja, koska sai palkinnon 17 - vuotiaana. Hän on rohkeasti vaatinut kehitysmaiden tytöille koulutusta ja sai maksaa siitä melkein hengellään.
Mutta pääseekö hän kristittyjen taivaaseen? Hän on harras muslimi <<
Tämä rohkea sivistynyt tyttö ei pääse taivaaseen Islamin uskollaan. Mutta,- hänkin on eräänä päivänä / hetkenä taivaassa kun on notkistanut /tulee notkistamaan polvensa Jeesuksen Kristuksen edessä ja tulee suullaan tunnustamaan Jeesus Kristus on Herra.
9. Sentähden onkin Jumala hänet (Jeesuksen) korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
10. niin että KAIKKIEN / kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
11. ja JOKAISEN / jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.- Umpiheterox
Otan osaa jos sinä todella uskot noin. Että kolmoismurhaajan pääsee heittämällä taivaaseen mutta miljoonia ihmisiä auttanut Malala ei pääse.
Päinvastoin hän joutuu ikuisuudeksi kidutettavaksi helvettiin, ja tämä vain sen vuoksi että hän ei usko sinun Jumalaasi eikä koukistele polviaan tämän edessä? Oletko tosiaan tätä mieltä? Siis ihan oikeesti? - markku.lievonen
Umpiheterox kirjoitti:
Otan osaa jos sinä todella uskot noin. Että kolmoismurhaajan pääsee heittämällä taivaaseen mutta miljoonia ihmisiä auttanut Malala ei pääse.
Päinvastoin hän joutuu ikuisuudeksi kidutettavaksi helvettiin, ja tämä vain sen vuoksi että hän ei usko sinun Jumalaasi eikä koukistele polviaan tämän edessä? Oletko tosiaan tätä mieltä? Siis ihan oikeesti?Painotinhan juuri, miten Matalakin kokee pelastuksen / pääsee taivaaseen.
Koko taivaaseen pääseminen / pelastuminen ei ole ihmisen itsensä vaikutuspiirissä,- vaan JUMALAN.
Samoin JUMALA ei kiduta ketään ihmistä,- koska uhrasi juuri Poikansa pelastaessaan ihmisen. Matalankin. Pelastumiseen liittyy juuri Jeesuksen tunnustaminen Herraksi ja tämän tulee jokainen ihminen todeksi elämään.
Mitä tulee näihin "kolmosmurhaajiin", niin uskon, miten jokainen ihminen tulee näkemään mistä on pelastunut. Siis kokemaan tekonsa /tekemisensä ja mikä tuomio olisi ilman Jeesuksen sovitusta. Tässä tilanteessa jokainen ihminen tulee tunnustamaan Jeesuksen Herraksi / ottamaan Hänet vastaan sovittajanaan. Niin, aina Aadolf Hitleriä myöten. - Umpiheterox
markku.lievonen kirjoitti:
Painotinhan juuri, miten Matalakin kokee pelastuksen / pääsee taivaaseen.
Koko taivaaseen pääseminen / pelastuminen ei ole ihmisen itsensä vaikutuspiirissä,- vaan JUMALAN.
Samoin JUMALA ei kiduta ketään ihmistä,- koska uhrasi juuri Poikansa pelastaessaan ihmisen. Matalankin. Pelastumiseen liittyy juuri Jeesuksen tunnustaminen Herraksi ja tämän tulee jokainen ihminen todeksi elämään.
Mitä tulee näihin "kolmosmurhaajiin", niin uskon, miten jokainen ihminen tulee näkemään mistä on pelastunut. Siis kokemaan tekonsa /tekemisensä ja mikä tuomio olisi ilman Jeesuksen sovitusta. Tässä tilanteessa jokainen ihminen tulee tunnustamaan Jeesuksen Herraksi / ottamaan Hänet vastaan sovittajanaan. Niin, aina Aadolf Hitleriä myöten.Höpö höpö. Vain jumala voi antaa pelastuksen, näin sitä kirjoitetaanj. Kuitenkin tällä palstalla te puupäähihhulit olette jatkuvasti tuomitsemassa ihmisiä helvettiin milloin mistäkin syystä. Kuten tässä nyt näkyy:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14138390/oletko-matkalla-helvettiin-
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14151334/aivan-oven-edessa-
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14151841/paavali-varoitti-myos
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14137002/te-kuolette-synteihinne-ellette-
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14149669/synti-on-hulluuden-tyo-
Niin jotta älä paskaa siitä että te puupääuskovaiset muka ette tuomitsisi ketään helvettiin. Mitään muutahan te ette oikeastaan edes tee tällä palstalla kuten nuo linkin hyvin todistavat. Mutta sitten kun joku esittää "liian vaikean kysymyksen" te vetäydytte jumalanne selän taakse sanomalla että "Jumala pelastaa, emme me".
Te puupääuskovaiset olette todella niin kaksinaamaista porukkaa että suoraan sanoen oksettaa. Ja sitten jumala ei yhäkkiä enää kidutakkaan ketään, vaan hän vain tuomitsee jonkun kadotukseen eli kidutukseen vain sen vuoksi että joku ei usko häneen.
Tällä pelottelulla te sitten uskotte saavanne ihmiset "uskomaan" jumalaan. Tätä on tehty halki vuosisatojen ja sama homma jatkuu edelleen,. Siitäkin nuo linkit selvästi kertovat. Tässä suoraa esimerkkiä. Vain täydellinen idiootti väittää että tässä ei muka pelotella ihmisiä:
totuudenpuhun
21.2.2016 0:01
Sinä voit tietysti sivuttaa tämän linkki ja olla piittamatta siitä mutta Jumala et voi sivuttaa. Siis Muista sinä että lyhtaikainen nautinto synnissä ja himoissa saa aikaan iankaikkinen piina. Lue miten Kristityt päättyvät helvetissä.
http://ilmestysblogi.blogspot.fi/2015/04/pelastettu-helvetista-kristityt-jotka.html
Siis eikö tässä muka sinun mielestäsi pelotella ihmisiä? Tälläisiä tekstejä te puupäähihhulit levitätte täällä. Toivon todella että teillä ei ole omia lapsia ja että teille kaikille julistetaan lähestymiskielto kaikkia lapsia kohtaan. - Jeesus_on_tie
Umpiheterox kirjoitti:
Höpö höpö. Vain jumala voi antaa pelastuksen, näin sitä kirjoitetaanj. Kuitenkin tällä palstalla te puupäähihhulit olette jatkuvasti tuomitsemassa ihmisiä helvettiin milloin mistäkin syystä. Kuten tässä nyt näkyy:
Niin jotta älä paskaa siitä että te puupääuskovaiset muka ette tuomitsisi ketään helvettiin. Mitään muutahan te ette oikeastaan edes tee tällä palstalla kuten nuo linkin hyvin todistavat. Mutta sitten kun joku esittää "liian vaikean kysymyksen" te vetäydytte jumalanne selän taakse sanomalla että "Jumala pelastaa, emme me".
Te puupääuskovaiset olette todella niin kaksinaamaista porukkaa että suoraan sanoen oksettaa. Ja sitten jumala ei yhäkkiä enää kidutakkaan ketään, vaan hän vain tuomitsee jonkun kadotukseen eli kidutukseen vain sen vuoksi että joku ei usko häneen.
Tällä pelottelulla te sitten uskotte saavanne ihmiset "uskomaan" jumalaan. Tätä on tehty halki vuosisatojen ja sama homma jatkuu edelleen,. Siitäkin nuo linkit selvästi kertovat. Tässä suoraa esimerkkiä. Vain täydellinen idiootti väittää että tässä ei muka pelotella ihmisiä:
totuudenpuhun
Sinä voit tietysti sivuttaa tämän linkki ja olla piittamatta siitä mutta Jumala et voi sivuttaa. Siis Muista sinä että lyhtaikainen nautinto synnissä ja himoissa saa aikaan iankaikkinen piina. Lue miten Kristityt päättyvät helvetissä.
http://ilmestysblogi.blogspot.fi/2015/04/pelastettu-helvetista-kristityt-jotka.html
Siis eikö tässä muka sinun mielestäsi pelotella ihmisiä? Tälläisiä tekstejä te puupäähihhulit levitätte täällä. Toivon todella että teillä ei ole omia lapsia ja että teille kaikille julistetaan lähestymiskielto kaikkia lapsia kohtaan.Raamattu on totuuden kirja. Siellä puhutaan taivaasta ja helvetistä, halusimme sitä tai emme. Tässä hyvä video entisestä jumalankieltäjästä. Muista että emme voi mitään totuutta vastaan, vaan ainoastaan sen puolesta.
https://www.youtube.com/watch?v=lDFCeRzl0FM - markku.lievonen
Umpiheterox kirjoitti:
Höpö höpö. Vain jumala voi antaa pelastuksen, näin sitä kirjoitetaanj. Kuitenkin tällä palstalla te puupäähihhulit olette jatkuvasti tuomitsemassa ihmisiä helvettiin milloin mistäkin syystä. Kuten tässä nyt näkyy:
totuudenpuhun
Siis eikö tässä muka sinun mielestäsi pelotella ihmisiä? Tälläisiä tekstejä te puupäähihhulit levitätte täällä. Toivon todella että teillä ei ole omia lapsia ja että teille kaikille julistetaan lähestymiskielto kaikkia lapsia kohtaan.Saat repullisen euroja, jos löydät netistä viestini / kirjoituksen,- jossa tuomitse toisen ihmisen helvettiin kidutettavaksi.
Jos kerta JUMALA aivoitti pelastaa / armahtaa ihmisen, niin tämä lupaus on varmoissa käsissä.
32. Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi.
33. Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä! - Jeesus_on_tie
Saat repullisen euroja, jos löydät netistä viestini / kirjoituksen,- jossa tuomitse toisen ihmisen helvettiin kidutettavaksi.
Jos kerta JUMALA aivoitti pelastaa / armahtaa ihmisen, niin tämä lupaus on varmoissa käsissä.
32. Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi.
33. Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä!Väännät kieroon kirjoituksia. Ei yhdestä paikasta voi tehdä oppia. Mainitsemissasi jakeissa Paavali puhuu juutalaisten ja pakanoiden välisestä suhteesta. Sillä, oletko sinä tuominut jonkun helvettiin tai et, ei ole mitään merkitystä. Raamatun ilmoituksella on ainoastaan merkitystä. Sieltä löytyy roppakaupalla kiistattomia paikkoja, jotka puhuvat helvetistä. Vain yksi lukuisista on nämä Jeesuksen sanat:
15. Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
16. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Ja tässä vielä toinen:
11. Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
12. Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
13. Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
14. Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
15. Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.
On oleva hirveä hetki jokaisella, huomata liian myöhään, että Raamattu olikin totta. Toivottavasti me kolme: Umpiheterox, sinä ja minä kerran saisimme kohdata toisemme paikassa, josta sanotaan:
1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet". - jaikaliii91
Umpiheterox kirjoitti:
Päinvastoin hän joutuu ikuisuudeksi kidutettavaksi helvettiin, ja tämä vain sen vuoksi että hän ei usko sinun Jumalaasi eikä koukistele polviaan tämän edessä? Oletko tosiaan tätä mieltä? Siis ihan oikeesti?Sinun ei tarvitse pelätä että kolmoismurhaaja pääsee taivaaseen ja Malala joutuu helvettiin. Kukaan kolmoismurhaaja ei pääse taivaaseen. Lue viestini tässä ketjussa jossa perustelen miksi ei pääse taivaaseen ja kuka sitten pääsee.
- DarwininkinPikkuveli
Jeesus_on_tie kirjoitti:
Väännät kieroon kirjoituksia. Ei yhdestä paikasta voi tehdä oppia. Mainitsemissasi jakeissa Paavali puhuu juutalaisten ja pakanoiden välisestä suhteesta. Sillä, oletko sinä tuominut jonkun helvettiin tai et, ei ole mitään merkitystä. Raamatun ilmoituksella on ainoastaan merkitystä. Sieltä löytyy roppakaupalla kiistattomia paikkoja, jotka puhuvat helvetistä. Vain yksi lukuisista on nämä Jeesuksen sanat:
15. Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
16. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Ja tässä vielä toinen:
11. Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
12. Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
13. Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
14. Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
15. Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.
On oleva hirveä hetki jokaisella, huomata liian myöhään, että Raamattu olikin totta. Toivottavasti me kolme: Umpiheterox, sinä ja minä kerran saisimme kohdata toisemme paikassa, josta sanotaan:
1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".Saarnatkaa evankeliumia? Antteex, mutta ette te vielä kestä kuunnella niin iloista asiaa, vielä, koska se kuulostaisi liikaa evoluutiolta. Evoluution mukaan emme näet rappeudu. Siteeratakaa nyt toki Raamattua urakalla, mutta toivokaa, ettei kirkon keskusrahasto ala peria teiltä useita kymmeniä eroja teostomaksuja... Koska Raamatun sana on kallis, ja kaoottiset, ja tekstiään lisäilevät kommentit, ainakin Johanneksen Ilmestys loppukaneetissan tulkitsi vitsauksien arvoiseksi Jehovalaisuudeksi... Toki, jos Raamatun sanassakin on silti satanististen inkvisiittiopastorien tekemiä käännösvirheitä, niin silloin ottakaa se riski, että sepitätte uuden Raamatunne, kuin paraskin Jehviläinen. Miksi ette kestä ilosanomaa ehkä vielä? Koska Paholainen on vääristänyt persoonallisuuttamme, ruveta leikkimään vanhusta, jo vauvasta saakka, vaikka ensimmäistäkään NUOREN SIELUN VOITTOA edes ole monellakaan vielä plakkarissa, että tietäistte, edes minkä ikäisiä olisitte, näissä sielun ikiemme ja fyysistenkin mittojemme taistoissa...
- Höhhihhuli
Mitä tulee näihin "kolmosmurhaajiin", niin uskon, miten jokainen ihminen tulee näkemään mistä on pelastunut. Siis kokemaan tekonsa /tekemisensä ja mikä tuomio olisi ilman Jeesuksen sovitusta. Tässä tilanteessa jokainen ihminen tulee tunnustamaan Jeesuksen Herraksi / ottamaan Hänet vastaan sovittajanaan. Niin, aina Aadolf Hitleriä myöten.Höh, ei kenellekään tavallisellekaan ihmiselle ole pienintäkään ongelmaa tunnistaa Jeesusta Herraksi? Jopa Roomalainen Tuomari Pilatus pystyi siihen, kun pisti sen INRI tekstin, ristiinsä, joka siis tarkoitti "Juutalaisten Kuningasta". Vaikka Pilatuksen oikeudentaju olikin tuomionsa takia pian vääristynyt, hän luuli, että kansanäänestys voisi löytää oikeuden, paremmin mitä itsekään asiantuntijana tiesi oikeasti, ja vaikka itsekin huomasi, että kansa oli väärässä, kun ne oli pihalla humalatilojensa jälkitoreissaan örveltämässä, jokavuotista rikollistaan ristille, ja sitä humalatilaa hallitsi, kuin paraskin Salomo, Israelin tuolloinen satanistinen "ylivanhurskas" papisto. Oli Pilatus valitettavasti silti väärässä, ei Jeesus ainakaan olisi pistänyt pahakseen, jos Pilatus olisi kyennyt olemaan oikein tuomitseva tuomari, mutta en tiedä, miksi tuolloinen Rooma lankesi ja mentti suurvalta-asemansakin, kohta tuon oikeudettoman tuomion jälkeen, koska Roomahan luuli olevansa täydellinen Jumala keisariensa kera kaikille, maailman kansoille tuolloin. Samanlaista luuloa, on edelleenkin monella suurvallalla, etenkin Sakasalla se oli suurikin yritys, kun Hitlerin opit tulivat julki, ja varmaan osalla Suomestakin. Mutta mitä minä tässä itse ketään tuomitsemaan, Pilatuksena olisi ollut Pilatus, koska olisin ollut silloin vain se sama Pilatus. Omat pienet tai suuret vääryyteni olen minäkin eläessäni tehnyt, vaikka aina yritänkin löytää oikean tien, sille, mitä Raamatustakin esimerkiksi noudatan. Ne asiat, mitkä sydän ja järkikin heti huomaa Raamatussa väärin tehneiden ihmisten synniksi, niin nehän täytyy yksinkertaisesti yrittää edes tehdä päinvastoin, vaikka ei Jumala siitä ketään sen kummemmin tuhoa, jos haluaakin vääryyden sijasta oikeuden, sen tehneet vain todelaa haluavat silloin mieluummin Hellvetin nähdä ja kokea kuolemansa jälkeen.
- markku.lievonen
Jeesus_on_tie kirjoitti:
Väännät kieroon kirjoituksia. Ei yhdestä paikasta voi tehdä oppia. Mainitsemissasi jakeissa Paavali puhuu juutalaisten ja pakanoiden välisestä suhteesta. Sillä, oletko sinä tuominut jonkun helvettiin tai et, ei ole mitään merkitystä. Raamatun ilmoituksella on ainoastaan merkitystä. Sieltä löytyy roppakaupalla kiistattomia paikkoja, jotka puhuvat helvetistä. Vain yksi lukuisista on nämä Jeesuksen sanat:
Ja tässä vielä toinen:
5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".Todellisuus vain on,- minkä Raamatun lehdiltä voidaan lukea, niin KAIKKI mikä liittyy ihmisen syntien sovitukseen = Jeesuksen ristiin naulitsemiseen on JUMALA ennalta suunnitellut ja KUKAAN ei voinut ja voi muuttaa tätä suunnitelmaa ihmisen pelastamisessa.
Jeesus tiesi tarkoin kuka hänet kavaltaa ja missä tilanteessa ja miten JUMALAN kansa ei tule ottamaan häntä vastaan jne....
Ajattelehan nyt hitusen verran,- mitä olisi tapahtunut jos Juudas ei olisi kavaltanut tai kansa ei olisi halunnut ristiin naulita koko Jeesusta,- vaan olisivat uskoneet Jeesukseen. Koko Jeesusta ei olisi ristiin naulittu jos ihminen pystuyisi vastustamaan JUMALAN aivoituksia. JUMALA olisi jäänyt suu auki ihmettelemään miten tässä nyt näin pääsikin käymään.
Niin, mitä olisi tapahtunut meille pakanoille ja yleensä ihmisen syntien sovitukselle.
Todella näe kokonaisuutta,- ei yksittäisiä tapahtumia / ilmoituksia. - eipelotaluuletvain
jaikaliii91 kirjoitti:
Sinun ei tarvitse pelätä että kolmoismurhaaja pääsee taivaaseen ja Malala joutuu helvettiin. Kukaan kolmoismurhaaja ei pääse taivaaseen. Lue viestini tässä ketjussa jossa perustelen miksi ei pääse taivaaseen ja kuka sitten pääsee.
Johan se on luettu.
Samaa paskaa eri paketeissa. Malala ei pelastu jos pysyy uskossaan, ja late-kolmoissurmaaja pääsee kunhan vain pysyy väitteessään että hän on uusi luomus. - Umpiheterox
Todellisuus vain on,- minkä Raamatun lehdiltä voidaan lukea, niin KAIKKI mikä liittyy ihmisen syntien sovitukseen = Jeesuksen ristiin naulitsemiseen on JUMALA ennalta suunnitellut ja KUKAAN ei voinut ja voi muuttaa tätä suunnitelmaa ihmisen pelastamisessa.
Jeesus tiesi tarkoin kuka hänet kavaltaa ja missä tilanteessa ja miten JUMALAN kansa ei tule ottamaan häntä vastaan jne....
Ajattelehan nyt hitusen verran,- mitä olisi tapahtunut jos Juudas ei olisi kavaltanut tai kansa ei olisi halunnut ristiin naulita koko Jeesusta,- vaan olisivat uskoneet Jeesukseen. Koko Jeesusta ei olisi ristiin naulittu jos ihminen pystuyisi vastustamaan JUMALAN aivoituksia. JUMALA olisi jäänyt suu auki ihmettelemään miten tässä nyt näin pääsikin käymään.
Niin, mitä olisi tapahtunut meille pakanoille ja yleensä ihmisen syntien sovitukselle.
Todella näe kokonaisuutta,- ei yksittäisiä tapahtumia / ilmoituksia.Koska kaikki on ennalta suunniteltu niin tästä seuraa että ihmisellä ei ole vapaata tahtoa. Murhamies tekee murha koska se kuuluu jumalan suunnitelmaan. Sitten pedofiilista tulee pedotiili koska jumala on päättänyt tämänkin.
Tämä sama jumala on päättänyt myös senkin että minä kirjoitan tätä nyt tässä ja määrää myös mitä minä kirjoitan. Minullakaan ei ole siis vapaata tahtoa koska jumala on suunnitellut kaiken.
Höpö höpö sanon minä. Minulla on vapaa tahto ei minua etukäteen määrää mikään jumalallinen suunnitelma. Joten pitäkää te hihhulipellet vaan jumalanne. Minä kun en häneen usko. Sorry vaan... - Hihhhuuli
jaikaliii91 kirjoitti:
Sinun ei tarvitse pelätä että kolmoismurhaaja pääsee taivaaseen ja Malala joutuu helvettiin. Kukaan kolmoismurhaaja ei pääse taivaaseen. Lue viestini tässä ketjussa jossa perustelen miksi ei pääse taivaaseen ja kuka sitten pääsee.
Valitettavasti kuten aiemmin totesin, Saatana oli ja ehkä on joiltakin osiltaan vieläkin, Taivaassa. Lukekaa Ilmestyskirja 12, ja miettikää miksi emme ole päässeet vielä seuraamaan kovinkaan monesti(Saatanan) ja Mika(elin) taisteluja, että näkisimme ne pikku perkeleemme KAIKKI täällä ihmisinä jopa. Toki Suomessa on aina ollut heitä, shamistisen uskontomme jäänteitä, ilkeitä juoppoja paholaispoikia ja -tyttöjä, mutta osa heistä on vain kiusaajan takia, peloissaan vielä Saatanansa siteissä, he kärsivät kauheasti siitä, etteivät hihhulin mainetta kestäisi, ja ei tavalliselta pulliaiselta saakaa vaatia mitään sairaan suuria hihhulisuorituksia jatkuavasti, ei kaikki Jumalankaan Omat pysty etsimään Jumalan Hulluuden avulla viisauttansa, vaan jäävät sitä nuoremmiksi. He ovat uskossaan heikkoja, ja Raamattu sanoo, että heitä pitää hoivata todella kauan, kunnes uskostaan tulee terve ja rohkea.
- markku.lievonen
Umpiheterox kirjoitti:
Koska kaikki on ennalta suunniteltu niin tästä seuraa että ihmisellä ei ole vapaata tahtoa. Murhamies tekee murha koska se kuuluu jumalan suunnitelmaan. Sitten pedofiilista tulee pedotiili koska jumala on päättänyt tämänkin.
Tämä sama jumala on päättänyt myös senkin että minä kirjoitan tätä nyt tässä ja määrää myös mitä minä kirjoitan. Minullakaan ei ole siis vapaata tahtoa koska jumala on suunnitellut kaiken.
Höpö höpö sanon minä. Minulla on vapaa tahto ei minua etukäteen määrää mikään jumalallinen suunnitelma. Joten pitäkää te hihhulipellet vaan jumalanne. Minä kun en häneen usko. Sorry vaan...Tutustuppa alkohollismista kärsivän ihmisen mielenmaailmaan ja käyttäytymiseen,- onko hänellä käytettävissä vapaa tahtotila,- vai onko hän orjuudessa.
Sama pätee väkivaltaisesti käyttäytyvään ihmiseen. Ihminen on synnin orja ja piste.
Niinkin pieni asia kuin tupakointi,- niin monelle ihmiselle se on sellainen orjuuden aste,- ettei hän pääse orjuudesta eroon. Häntä viedään kuin litran mittaa tahtoipa tai ei. Umpiheterox kirjoitti:
Koska kaikki on ennalta suunniteltu niin tästä seuraa että ihmisellä ei ole vapaata tahtoa. Murhamies tekee murha koska se kuuluu jumalan suunnitelmaan. Sitten pedofiilista tulee pedotiili koska jumala on päättänyt tämänkin.
Höpö höpö sanon minä. Minulla on vapaa tahto ei minua etukäteen määrää mikään jumalallinen suunnitelma. Joten pitäkää te hihhulipellet vaan jumalanne. Minä kun en häneen usko. Sorry vaan...JUMALA on kyllä suunnitellut merkittävät asiat ihmisen / ihmiskunnan asioissa, mutta ei tietenkään kaikkea, mikä synnin orjuudesta ohjaantuu ihmisen elämässä. Mutta, se on totta, miten JUMALA on saattanut ihmiset synnin orjuuteen / tottelemattomuuteen. Tämä ihmisen mielikuvarakentuminen ,- joka ohjaa käyttäytymistä,- tulee geneettisyyden kautta. Ei ole orjuudesta / synnistä vapaata ihmistä koko ihmiskunnassa,- viettipä missä tahansa kasvuympäristössä ihminen lapsuutensa.
Vaikka, taas lapsuudella/kin on merkittävä osuus ihmisen aikuisuuteen.Höhhihhuli kirjoitti:
Höh, ei kenellekään tavallisellekaan ihmiselle ole pienintäkään ongelmaa tunnistaa Jeesusta Herraksi? Jopa Roomalainen Tuomari Pilatus pystyi siihen, kun pisti sen INRI tekstin, ristiinsä, joka siis tarkoitti "Juutalaisten Kuningasta". Vaikka Pilatuksen oikeudentaju olikin tuomionsa takia pian vääristynyt, hän luuli, että kansanäänestys voisi löytää oikeuden, paremmin mitä itsekään asiantuntijana tiesi oikeasti, ja vaikka itsekin huomasi, että kansa oli väärässä, kun ne oli pihalla humalatilojensa jälkitoreissaan örveltämässä, jokavuotista rikollistaan ristille, ja sitä humalatilaa hallitsi, kuin paraskin Salomo, Israelin tuolloinen satanistinen "ylivanhurskas" papisto. Oli Pilatus valitettavasti silti väärässä, ei Jeesus ainakaan olisi pistänyt pahakseen, jos Pilatus olisi kyennyt olemaan oikein tuomitseva tuomari, mutta en tiedä, miksi tuolloinen Rooma lankesi ja mentti suurvalta-asemansakin, kohta tuon oikeudettoman tuomion jälkeen, koska Roomahan luuli olevansa täydellinen Jumala keisariensa kera kaikille, maailman kansoille tuolloin. Samanlaista luuloa, on edelleenkin monella suurvallalla, etenkin Sakasalla se oli suurikin yritys, kun Hitlerin opit tulivat julki, ja varmaan osalla Suomestakin. Mutta mitä minä tässä itse ketään tuomitsemaan, Pilatuksena olisi ollut Pilatus, koska olisin ollut silloin vain se sama Pilatus. Omat pienet tai suuret vääryyteni olen minäkin eläessäni tehnyt, vaikka aina yritänkin löytää oikean tien, sille, mitä Raamatustakin esimerkiksi noudatan. Ne asiat, mitkä sydän ja järkikin heti huomaa Raamatussa väärin tehneiden ihmisten synniksi, niin nehän täytyy yksinkertaisesti yrittää edes tehdä päinvastoin, vaikka ei Jumala siitä ketään sen kummemmin tuhoa, jos haluaakin vääryyden sijasta oikeuden, sen tehneet vain todelaa haluavat silloin mieluummin Hellvetin nähdä ja kokea kuolemansa jälkeen.
>Höh, ei kenellekään tavallisellekaan ihmiselle ole pienintäkään ongelmaa tunnistaa Jeesusta Herraksi?<
Niinkö? Tavallinen ihminen ja toisaalta uskonnollinenkaan,- ei näe ja ymmärrä mitä todellisuudessa tarkoittaa; Jeesus on Herra. Väitämpä, miten ihmisen tulee olla jo JUMALASTA syntynyt, ennekuin ymmärtää ja näkee Jeesuksen Herrana. Tämäkin on jo JUMALAN teko.
Mutta, jos ymmärrät tarkoin ihmisen olemusta ja sen kehitystä, niin kokisit tilanteen, jossa toteaisit. KUKA pelastaa ihmisen?
Aivan sama tilanne, jos näkisit täysin uimataidottoman ihmisen saaressa, niin toteaisit; KUKA sinut on tänne tuonut? Viisautesi ohjaisi ymmärrystäsi,- ettei uimataidoton ihminen ainakaan itse ole tänne päässyt.
Niin, turmaltuneessa tilassa oleva ihmisen on täysin mahdoton pelastua. Ei pienintäkään mahdollisuutta vaikuttaa pelastukseensa,- KOSKA ON VIHOLLISUUDESSA JUMALAA KOHTAAN.
7. sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
Niin, tuossa tilassa on turmeltuneen ihmisen tila ja pysyy. Jos huomaat itsessäsi tai muissa ihmisen JUMALAN tahdon toteutukista,- niin sen vaikuttaja / tekijä on JUMALA. JUMALA vaikuttaa ihmiseen tahtomisen ja tekemisen,- mikä hänen tahtonsa toteuttamiseen liittyy.>Niin, tuossa tilassa on turmeltuneen ihmisen tila ja pysyy. Jos huomaat itsessäsi tai muissa ihmisen JUMALAN tahdon toteutukista,- niin sen vaikuttaja / tekijä on JUMALA. JUMALA vaikuttaa ihmiseen tahtomisen ja tekemisen,- mikä hänen tahtonsa toteuttamiseen liittyy.<
Siis huomaat itsessäsi tai muissa ihmisissä JUMALAN tahdon toteutumista jne....- Hihhuuli
eipelotaluuletvain kirjoitti:
Johan se on luettu.
Samaa paskaa eri paketeissa. Malala ei pelastu jos pysyy uskossaan, ja late-kolmoissurmaaja pääsee kunhan vain pysyy väitteessään että hän on uusi luomus.Olisit sinäkin etupäässä huolissasi vain omasta pelastuksestasi. Miten arvelet itsesi käyvän, "Viimeisellä Tuomiolla"?. Ei se näet auta, ettei siihen usko, koska jokainen muita tuominnut, joutuu silti; "Viimeiselle Tuomiolle?". Ei epäusko voi torjua sitä, että joku toinen vain tekee sen mihin uskoo, ei siinä auta pokkuroida epäiljänkään sen kummemmin, jos joku tekeekin sen mihin sanoo uskovansa.
- Hihhuuli
Tutustuppa alkohollismista kärsivän ihmisen mielenmaailmaan ja käyttäytymiseen,- onko hänellä käytettävissä vapaa tahtotila,- vai onko hän orjuudessa.
Sama pätee väkivaltaisesti käyttäytyvään ihmiseen. Ihminen on synnin orja ja piste.
Niinkin pieni asia kuin tupakointi,- niin monelle ihmiselle se on sellainen orjuuden aste,- ettei hän pääse orjuudesta eroon. Häntä viedään kuin litran mittaa tahtoipa tai ei.Höh, turha teidän on tehdä mitään orjuussepustuksia, ihmisen käyttämistä ravintoaineista, "Nehän ovat vain tuotteita, jotka käytön jälkeen häviää, eikä ihmistä saastuta se, mikä tulee suusta sisään, vaan mikä tulee ulos"(Jeesus Paavali). Se on kummallista, että juuri tupakki on se tuote, jota kauheasti eräät epäilee, siihen menee paljon rahaa, mutta älkää helkutti aloittako edes kahvin juontia, jos ette halua siihenkin jäädä koukkuun, loppuelämänne ajaksi." Eliniän pituuteen se osalla vaikuttaa myönteisesti(tupakki), osalla kielteisesti, eli koko teverysvaikutus on melko -0: Maailman vanhimpiin eläneisiin ihmisiin, on kuulunut monia piipunpolttajia, ja toisaalta toki, jokunen on kuollut keuhkosyöpäänkin, eli siksi sen teveys- ja sairausvaikutus on jäänyt aika neutraaliksi. Jos ihminen kiitollsuudessaan nauttii kaikkea mitä saa, rahallaan ostaa, niin ei siitä ainakin henki mitään syöpää ja syytöstä saa... Ja lihan syöntiäkin monet demonisoi, mutta ainakaan Juudas Taddeus ennen ilmestyskirjaa ei niin tehnyt, kirjeessään.
- KaitaTieTaivasTie
Mitä tulee näihin "kolmosmurhaajiin", niin uskon, miten jokainen ihminen tulee näkemään mistä on pelastunut. Siis kokemaan tekonsa /tekemisensä ja mikä tuomio olisi ilman Jeesuksen sovitusta. Tässä tilanteessa jokainen ihminen tulee tunnustamaan Jeesuksen Herraksi / ottamaan Hänet vastaan sovittajanaan. Niin, aina Aadolf Hitleriä myöten.Ei onnistu enää kuoleman(fyysisen) jälkeen, markkulievonen. Oppisi oli harhalaukaus..tämän ainoan elämän aikana on jokaisen Pelastukseen pyrkivän tunnustettava suullaan Jeesus Herrakseen, kiellettävä Itsensä ja seurattava Herraansa JEESUSTA Hänen Raamatussa viitoittamaansa Tietä.
Aina kuuliaisuuden askelissa, upotuskastetta myöten!
Tämä johtaa ns. maaliin asti. - SuunTunnustukselPelastuu
Johan se on luettu.
Samaa paskaa eri paketeissa. Malala ei pelastu jos pysyy uskossaan, ja late-kolmoissurmaaja pääsee kunhan vain pysyy väitteessään että hän on uusi luomus...väitteessään, että JEESUS ON MINUN HERRANI.
- Hihhuuli
jaikaliii91 kirjoitti:
Päästä Taivaaseen? ÖÖh, ei siitä ole mitään hyötyä, edes ihmiselle, koska Paavalikin sanoi, ettei LIHA JA VERI VOI PERIÄ TAIVASTEN VALTAKUNTAA, mutta Jumalan Valtakunta on täällä Suomessakin siltä osin, mitä osaamme Jumalan tahtoa noudattaa... Saahan Taivaassa olla ne perkeleetkin vaikka ikuisesti, mitä väliä sillä on, turvassahan silloin oomme heiltä, olemmehan itse onneksemme edes hetken vielä maan päällä? Maan alla, Haadeksessa on tosin lämpimämpää kuin Taivaassa, jossa varmasti on kylmä talvisin Suomessa, vaikka ehkä se on vain henkinen olotila, vaikka fysikaalisen maailman koordinaatteja.
- jaikaliii91
Hihhuuli kirjoitti:
Päästä Taivaaseen? ÖÖh, ei siitä ole mitään hyötyä, edes ihmiselle, koska Paavalikin sanoi, ettei LIHA JA VERI VOI PERIÄ TAIVASTEN VALTAKUNTAA, mutta Jumalan Valtakunta on täällä Suomessakin siltä osin, mitä osaamme Jumalan tahtoa noudattaa... Saahan Taivaassa olla ne perkeleetkin vaikka ikuisesti, mitä väliä sillä on, turvassahan silloin oomme heiltä, olemmehan itse onneksemme edes hetken vielä maan päällä? Maan alla, Haadeksessa on tosin lämpimämpää kuin Taivaassa, jossa varmasti on kylmä talvisin Suomessa, vaikka ehkä se on vain henkinen olotila, vaikka fysikaalisen maailman koordinaatteja.
Liha ja veri ei tietenkään peri taivasten valtakuntaa eikä koskaa ole siellä. Ruumis lahoo haudassa tai poltetaan ihmisen kuoleman jälkeen. Mutta ihminen on enemmän kuin ruumis. Olet varmasti havainnut eron kuollen ja elävän ihmisen välillä jos olet vainajia nähnyt. Jotakin siitä vainajasta puuttuu, Se on se ihminen joka siinä ruumiissa asui joka puuttuu. Se on mennyt ikuisuuteen josta ei ole enää paluuta elämään.
Tästä ihmisen osasta Raamattu puhuu sielun pelastuksena. Raamattu toteaa ykstotisen selvästi uskon päämäärästä että se on sielun pelastus ja että uskova saavuttaa sen. Uskova pääsee siis Jumalan luokse ruumiin kuolemassa. Silloin hän on saavuttanut sielunsa pelastuksen.
Jokainen meistä on syntinen ilman Jeesusta Kristusta sydämessämme. Jeesus sydämissämme on ikuinen elämä. Hän antaa Hänen valtaansa itsensä antaneelle ja Hänet vastaan ottaneelle ihmiselle taivaspaikan ja ikuisen ihanan elämän Jumalan luona.
Puhun uskoon tulosta. Usko Jeesukseen synnyttää uudesti syntisen ihmisen. Syntinen kuolee ja uusi ihminen tulee tilalle. Tästä uudesta ihmisestä Raamattu puhuu uutena luomuksena koska se on Jumalan luoma uusi ihminen. Raamattu kutsuu uskovaa myös Jumalasta syntyneeksi Jumalan lapseksi. Tämä Jumalan lapsi, uusi luomus perii ikuisen elämän Jumalan luona.
Mutta jos kykenet ottamaan vastaan kerron lisää. Uskovan ruumis muuttuu Jeesuksen toisessa tulemuksessa ylösnousemusruumiiksi. Se on kirkastettu ylösnousemusruumis, sellainen kuin Jeesuksella Kristuksella oli kun Hän nousi kuolleista. Uskovista tulee siis Jeesuksen kaltaisia.
Niin kuin Jeesuksen kuollut ihmisruumis nousi kuolleista, niin nousee kerran myös uskovien ruumiit kuolleista. Se tapahtuu Jumalan ylösnousemusvoimasta. Se Voima on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemusvoima, Pyhän Hengen Voima. Jeesus nousi kuolleista omalla Voimallaan, omilla kyvyillään. Uskovat nousevat kuolleista Jeesuksen Voimasta Hänen herättäminään. - jaikaliii91
Johan se on luettu.
Samaa paskaa eri paketeissa. Malala ei pelastu jos pysyy uskossaan, ja late-kolmoissurmaaja pääsee kunhan vain pysyy väitteessään että hän on uusi luomus.>>>Malala ei pelastu jos pysyy uskossaan, ja late-kolmoissurmaaja pääsee kunhan vain pysyy väitteessään että hän on uusi luomus.<<<
Aivan, olet oikeassa!!! Malalalle ja Latelle on ihan sama Tie taivaaseen. Se on Jumalan rakentama Tie. Se, joka on tullut tälle Tielle ja pysyy Tiellä, pelastuu. Se, joka ei ole tullut Tielle tai ei pysy Tiellä, ei pelastu.
Jos Malala pysyy muslimien uskossa, hän ei pelastu. Muhammed ei pelasta. Ei myöskään Allah pelasta. Vain Jeesus Kristus, Jumalan Poika, pelastaa. Pelastus on vain Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on ainoa Tie taivaaseen. Muuta tietä ei kenelläkään ole. Jokaikinen ihminen on riippuvainen Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta jos tahtoo pelastua. Älä loukkaannut Jeesukseen! Hän voi tulla sinulle suurekis siunaukseksi jos sitä pyydät Häneltä vilpittömästi. Hän on elämä ja Pelastus. - TämäTaivahanTosi
jaikaliii91 kirjoitti:
Johan on paksua, sinä et ole mikään Taivaanvaltakunnan avaimia kilisyttävä Pietari, vaan tavallinen harhaoppinen ihminen.
Kyllä vaan taivaaseen pääsee kolmoismurhaaja, koskapa on katunut tekojaan, tehnyt parannuksen elämässään ja ottanut vastaan Jeesuksen antaman iankaikkisen anteeksiannon veren kautta.
Sensijaan sellainen, kuten tämä Malala joka EI usko Jeesukseen ja vieläpä kaiken kärsimänsä jälkeenkin väittää islamia rauhanuskonnoksi on TODELLA SOKEA, jolla ei ole pääsyä taivaaseen niinkauan kun ei ole Jeesuksen Kristuksen seuraaja. - jaikaliii91
TämäTaivahanTosi kirjoitti:
Johan on paksua, sinä et ole mikään Taivaanvaltakunnan avaimia kilisyttävä Pietari, vaan tavallinen harhaoppinen ihminen.
Kyllä vaan taivaaseen pääsee kolmoismurhaaja, koskapa on katunut tekojaan, tehnyt parannuksen elämässään ja ottanut vastaan Jeesuksen antaman iankaikkisen anteeksiannon veren kautta.
Sensijaan sellainen, kuten tämä Malala joka EI usko Jeesukseen ja vieläpä kaiken kärsimänsä jälkeenkin väittää islamia rauhanuskonnoksi on TODELLA SOKEA, jolla ei ole pääsyä taivaaseen niinkauan kun ei ole Jeesuksen Kristuksen seuraaja.Kolmoismurhaaja ei pääse taivaaseen mutta uusi luomus, uusi Jumalasta syntynyt Jumalan lapsi, pääsee taivaaseen. Jos sinulla on eriävä mielipide perustele Raamatulla.
- Yksin.Sulasta.Armosta
TämäTaivahanTosi kirjoitti:
Sensijaan sellainen, kuten tämä Malala joka EI usko Jeesukseen ja vieläpä kaiken kärsimänsä jälkeenkin väittää islamia rauhanuskonnoksi on TODELLA SOKEA, jolla ei ole pääsyä taivaaseen niinkauan kun ei ole Jeesuksen Kristuksen seuraaja.Eikä hän voi koskaan ollakkaan, ellei JEESUS häntä kutsu! Kutsuun tarvii sitten vastata, ja tunnustaa uskonsa Jeesukseen Herrana ja Jumalanaan, ihmisten edessä (kuten epäilevä opetuslapsi Tuomaskin teki).
Taivastie on koko Tie, tai ei mitään. - KuollutEiPääse
jaikaliii91 kirjoitti:
Kolmoismurhaaja ei pääse taivaaseen mutta uusi luomus, uusi Jumalasta syntynyt Jumalan lapsi, pääsee taivaaseen. Jos sinulla on eriävä mielipide perustele Raamatulla.
Minä perustelen Raamatulla miksi kolmoismurhaaja ei pääse taivaaseen. Siksi koska se kuolee uskoon tulossa. Kuollut ei pääse taivaaseen. 2 Kor 5:14.
- Umpiheterox
KuollutEiPääse kirjoitti:
Minä perustelen Raamatulla miksi kolmoismurhaaja ei pääse taivaaseen. Siksi koska se kuolee uskoon tulossa. Kuollut ei pääse taivaaseen. 2 Kor 5:14.
Hei pönttö. Muista sinäkin katsoa sunnuntaina klo 20.00 FOXilta dokumentti Malalasta ja mieti sen jälkeen kuinka vaarallinen "islamisti" hän oikein on ja pääseekö hän taivaaseen...
- Umpiheterox
Mitä tulee näihin "kolmosmurhaajiin", niin uskon, miten jokainen ihminen tulee näkemään mistä on pelastunut. Siis kokemaan tekonsa /tekemisensä ja mikä tuomio olisi ilman Jeesuksen sovitusta. Tässä tilanteessa jokainen ihminen tulee tunnustamaan Jeesuksen Herraksi / ottamaan Hänet vastaan sovittajanaan. Niin, aina Aadolf Hitleriä myöten.Hei pönttö. Muista sinäkin katsoa sunnuntaina klo 20.00 FOXilta dokumentti Malalasta ja mieti sen jälkeen kuinka vaarallinen "islamisti" hän oikein on ja pääseekö hän taivaaseesi....
- Umpiheterox
Jeesus_on_tie kirjoitti:
Raamattu on totuuden kirja. Siellä puhutaan taivaasta ja helvetistä, halusimme sitä tai emme. Tässä hyvä video entisestä jumalankieltäjästä. Muista että emme voi mitään totuutta vastaan, vaan ainoastaan sen puolesta.
https://www.youtube.com/watch?v=lDFCeRzl0FMHei pönttö. Muista sinäkin katsoa sunnuntaina klo 20.00 FOXilta dokumentti Malalasta ja mieti sen jälkeen kuinka vaarallinen "islamisti" hän oikein on ja pääseekö hän taivaaseen..........
- bfdbdfb
ap, Malala on vielä nuori tyttö, et sinä eikkä kukaan muukan tällä palstalla oleva voi mitenkään tietää hänen tulevaisuuden hyviä tekoja, uskoontulemista kristityksi, tai kenties pahoja tekoja, (mikäli niitä tulisi). Joten miksi ktysyt meiltä? Ihmisen sydämen tuntee vain Herra. Olen ymmärtänyt niin etä jos henkilö ei ole kuullut Jseesuksesta, hänet tuomitaan sen mukaan miten on seurannut omantunnon ääntä. nÄin pakanat tuomitaan, nekin jotka eli ennen muinoin, ennen Jeesuksen tuloa. jokaiselle on annettu omatunto, joten oma ajkatukset joko tuomitsevat hänet, tai puolustavat. Paitsi ne jotka ovat antaneet elämänsä Jeesukselle seuraavat Jeesusta.
- Umpiheterox
Hei pönttö. Muista sinäkin katsoa sunnuntaina klo 20.00 FOXilta dokumentti Malalasta ja mieti sen jälkeen kuinka vaarallinen "islamisti" hän oikein on ja pääseekö hän taivaaseen..
- Näin-se-menee
Kristittyjen taivaaseen pääsee vain ne, jotka ovat antaneet sovittaa itsensä Jumalan kanssa.
Joh 3:Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän, että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen. - FuxinIdeooma
Hupsista! Krisittyjen taivas? Anteex, mutta ei taivaaseen pääse kristityt, edes sekularisoitumattat, tai nimittömättät kristityt, vain Pyhät Ja Vanhurskaat, Raamatun mukaan sinne väliaikaisesti sijoitetaan, joskin Pyhät ei siellä kauaa viihdy, koska haluavat aina hetikohta tänne takaisin...Valistettavasti Ilmestyskirja 12 väittää, että MYÖS SAATANA OLI Taivaassa, kunnes Mikael soti sen sieltä alas, kuten Pyhätkin aina tulivat tänne takas. Kas kun Jumala ei ainakaan minun uskonnossani, katso mihinkään lahkolaisiin nimitelmiin, oli ne sitten mitä hyvänsä, eikä edes siihen kastautuiko vauvana tai aikuisena jonkun pastorinsa kanssa, kunhan vain kastautui Jeesuksen tai yhtä hyvien veljiensä nimissä, edes kala- tai uimareissullaan. Teekkarikasteella luultavasti tosin sai vain flunssan. Jos pystyt Taivaassa ektoplasmahaamuna, kuolemasi jälkeen. älä mene pilveen, ellet halua muotosi paljastuvan....
- Simelius
Islam valloittaa vielä Euroopan. Tästä puhuu Ahvio:
https://www.youtube.com/watch?v=RxVNRt2hzp8- Umpiheterox
Ja sinäkö tosiaan uskot moista sontaa? Että tiedettä pitäisi tehdä raamatun perusteella? Voi v.ittu mikä kaheli. Ei voi muuta sanoa...
- Simelius
Umpiheterox kirjoitti:
Ja sinäkö tosiaan uskot moista sontaa? Että tiedettä pitäisi tehdä raamatun perusteella? Voi v.ittu mikä kaheli. Ei voi muuta sanoa...
Puhun nyt islamin valloituksesta enkä tieteestä. Sinäkin attena tulet tietämään mitä on islam.
- Umpiheterox
Simelius kirjoitti:
Puhun nyt islamin valloituksesta enkä tieteestä. Sinäkin attena tulet tietämään mitä on islam.
Kuule kun tuo sama urpo jo sinä kehotit kuuntelemaan puhuu tieteestä juuri noin kun kerroin. Kuuntele vaikka miten hän puhuu "vääränlaisesta metodista". Siis tämän kahelin mukaan aurinko kiertää edelleen maapalloa koska raamatusta löytyy lause "seiso alallasi" kun jumala käske aurinkon pyähtyä jotta tappelu saadaan vietyä loppuun saakka.
https://www.youtube.com/watch?v=IH6IwvdCJZY
Ja mitä tulee tuohon että islam valtaa koko Euroopan, niin siihen voi vain sanoa että kuse kuule huiluun. Kuinka kukaan voi tosissaan uskoa moista sontaa? Edelleen ihmettelen myös sitä että miksi ihmeessä te puupäähihhulit vastustatte sitä että islam muka "nousee" ja uhkaa kristinuskoa? Eikö näin juuri raamatussa ennusteta?
Pahuuden voimat vahvistuvat ja viimeinen tappelu käydään Hermagedonissa jossa jesu palaa maan päälle takaisin pilvellä purjehtien? Sitten taivasten valtakunta tulee maan päälle ja kaikki on uskovaisilla ihanaa? Miksi te uskovaiset vastustatte tätä islamin "nousua" eli raamatun ennustusta? Eikö se pitäisi olla "hyvä" merkki teille? - Simelius
Umpiheterox kirjoitti:
Kuule kun tuo sama urpo jo sinä kehotit kuuntelemaan puhuu tieteestä juuri noin kun kerroin. Kuuntele vaikka miten hän puhuu "vääränlaisesta metodista". Siis tämän kahelin mukaan aurinko kiertää edelleen maapalloa koska raamatusta löytyy lause "seiso alallasi" kun jumala käske aurinkon pyähtyä jotta tappelu saadaan vietyä loppuun saakka.
https://www.youtube.com/watch?v=IH6IwvdCJZY
Ja mitä tulee tuohon että islam valtaa koko Euroopan, niin siihen voi vain sanoa että kuse kuule huiluun. Kuinka kukaan voi tosissaan uskoa moista sontaa? Edelleen ihmettelen myös sitä että miksi ihmeessä te puupäähihhulit vastustatte sitä että islam muka "nousee" ja uhkaa kristinuskoa? Eikö näin juuri raamatussa ennusteta?
Pahuuden voimat vahvistuvat ja viimeinen tappelu käydään Hermagedonissa jossa jesu palaa maan päälle takaisin pilvellä purjehtien? Sitten taivasten valtakunta tulee maan päälle ja kaikki on uskovaisilla ihanaa? Miksi te uskovaiset vastustatte tätä islamin "nousua" eli raamatun ennustusta? Eikö se pitäisi olla "hyvä" merkki teille?En minä kaikesta ole samaa mieltä kuin Ahvio, mutta tästä olen. Olin tätä mieltä islamista jo ennen kuin kuulin Ahvion näkemyksen. En ole hänen kanssaan esimerkiksi samaa mieltä että Venäjä nielisi kaiken täällä pohjolassa. Sellaista hän on antanut ymmärtää jossain määrin. Kolminaisuusoppi on yksi asia josta en ole hänen kanssaan yksimielinen.
Uskovien tulee kuitenkin toimia siten (rauhanomaisesti tietysti) että vastustettaisiin kaikenlaista pahuutta kuten tätäkin islamisaatiota vaikka se voi näyttää ristiriitaiselta. Asiat tapahtuvat kuten Raamattu puhuu mutta uskovien kuuluu rukoilla että hyvyys tapahtuisi.
Samaan tapaan uskovien kuuluu rukoilla siunausta juutalaiselle kansalle vaikka sen silmät ei vielä ole auennut valtaosaltaan että kuka on Jeesus. Jumalaton ihminen ei voi tätä ymmärtää ja hän vaan rienaa uskovia. Mutta ei haittaa. - Hihhuuli
Häh, vaikea uskoa, ettei nykyään kaikki jo tietäisi oikein avaruutemme rakennetta. Aurinko, jos se on metrin halkaisijainen rantapallo, on maapallo siitä sadan metrin päässä, noin pienen senttimetrin halkaisijaisen kuulan kokoinen, ja siitä muutamankymmentäsentin päässä on nuppineulanpään kokoinen kuu...Auringon kiertoliike taivaalla aivan varmasti johtuu, maapallon kierrosta oman akselinsa ympäri, mahdotonta, ettei tätä tiedä, jo kaikki Suomen koululaistet jo ala-asteella.. Jos joku tuollaisen kohdan Raamatusta vetää, niinhän hänhän itsekin vain nauraa vanhan testamentin ajan profeettojen tietämättömyydelle.
- Hihhuuli
Simelius kirjoitti:
En minä kaikesta ole samaa mieltä kuin Ahvio, mutta tästä olen. Olin tätä mieltä islamista jo ennen kuin kuulin Ahvion näkemyksen. En ole hänen kanssaan esimerkiksi samaa mieltä että Venäjä nielisi kaiken täällä pohjolassa. Sellaista hän on antanut ymmärtää jossain määrin. Kolminaisuusoppi on yksi asia josta en ole hänen kanssaan yksimielinen.
Uskovien tulee kuitenkin toimia siten (rauhanomaisesti tietysti) että vastustettaisiin kaikenlaista pahuutta kuten tätäkin islamisaatiota vaikka se voi näyttää ristiriitaiselta. Asiat tapahtuvat kuten Raamattu puhuu mutta uskovien kuuluu rukoilla että hyvyys tapahtuisi.
Samaan tapaan uskovien kuuluu rukoilla siunausta juutalaiselle kansalle vaikka sen silmät ei vielä ole auennut valtaosaltaan että kuka on Jeesus. Jumalaton ihminen ei voi tätä ymmärtää ja hän vaan rienaa uskovia. Mutta ei haittaa.Kääntykää, sillä Taivasten Valtakunta on tullut lähelle. Jos käännytte välttäkää näitä laveita portteja, "Kristinusko ja Islam", moni niistä menee kadotukseensa.
Kristinuskolla on historiassaan myös Terroristiaatetta, Inkvisiittorit tappoivat noitina ja jumalattomina keitä lystäsivät, aivan kuin nykyään Islamkin mieluiten juutalaisia possauttaa....Toki kristinusko voi olla myös kaita portti, mutta silloin täytyy kaikilta kohdiltaan kyetä noudattamaan Jeesuksen opetusta, välittämättä kauheasti ihmisten kategorioista ja lahkolaisaatteista. Koska edelleen on voimassa se syytös, että vaikka luulisi noudattaneensa YHTÄ Jeesuksen opetuksista, mutta rikkoo muilta kohdin, on hän vikapää muissakin kohden, koska ei tietokonekaan toimi kauaa, jos silti yksikin konkka posahtaa... - Seköseon
Umpiheterox kirjoitti:
Jep, ei Raamattu ole matikankirja, tai fysiikankaan, vaikka muutamia laskutoimutuksia ja mittayksiköitä siellä on, ja juutalaisten ja simeonilaisten lukumääriä. MUtta henkinen opas, moraalinen ja eettinen kirja, historiikki ja ennustusopus se on. Ja myös muutaman ihmisen elämänkerta. "Jumala ei anna henkeään kuitenkaan määrämitalla"(Johannes), vaan saat KOKONAAN olla yksi seitsemästä hengestään." Itse on tiedä, en ole varma, olenko se seitsemäs vai viides. Vaikka binäärisesti ajateltuna olisin se kolmas tai toinen.... Isä Poika ja Pyhähenkiveljeys muodostaa kolmena bittinä kaikki Jumalan seitsemän henkeä. Ei ole olemassa "Ihmisen henkeä"; ihminen on vain ruumis periaatteessa, ja voi saada ajattelukseen hengekseen vain paholaisen pahoja henkiä tai Jumalan hyviä... Saastaisuuden tilassa, ihmisessä on sotatila, jossa hän skitsoilee molempia vuorotellen. Niitä hulluja on Suomessa joka lähtöön.
- Hihhuuli
Islamin nousu oli jo Danielin kirjassa." Katso, Persialle on nouseva neljä kuningasta, ja neljäs heistä on rikkain, ja suuntaa voimansa KREIKAN enkeliruhtinasta vastaan."
Ei Daniel paholaistuttanut mitenkään tuota Islamia, ei Islam kykene silti kovin hyvin Jeesustaan valitsemaan, koska Jeesus oli juutalainen, ja Islamhan oli Ismaelin jälkeläisistä peräisin ja Eesaun, jotka olivat jatkuvasti sodassa tuota juutalaista veljeään vastaan. Tosin, on tapahtunut ihmeitä, että onkin syntynyt veljesrakkautta, Ismaelilaistaen ja Iisakilaisten välillä, mutta se on Jumalan eikä pahan ihmisen tahto.- LakiV
Ja Persia jo todella nousi hieman, urheilijavaltojakin vastaan, jollainen Suomi vieläkin on, jopa Kreikkalaisten olympialajeissa, Iran näet taisi viime olympiadialla saada HETI neljä kultamitalia painonnostostosta, mikäli muistan oikein sen tilaston.
- Umpiheterox
Hei pönttö. Muista sinäkin katsoa sunnuntaina klo 20.00 FOXilta dokumentti Malalasta ja mieti sen jälkeen kuinka vaarallinen "islamisti" hän oikein on ja pääseekö hän taivaaseen,,,
- tekojensamukaan
12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
Siis: KUOLLEET TUOMITTIIN SEN PERUSTEELLA, MITÄ KIRJOIHIN OLI KIRJOITETTU, TEKOJENSA MUKAAN. tekojensamukaan kirjoitti:
12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
Siis: KUOLLEET TUOMITTIIN SEN PERUSTEELLA, MITÄ KIRJOIHIN OLI KIRJOITETTU, TEKOJENSA MUKAAN.Niimpä. KAIKKI ihmiset tuomitaan tekojensa mukaan,- myös ihmiset, jotka eivät ole uskossa / kuulleet Jeesuksen sovitustyöstä.
14. Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki
15. ja osoittavat, että lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä -
16. sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet KRISTUKSEN JEESUKSEN KAUTTA/ Kristuksen Jeesuksen kautta, minun evankeliumini mukaan.
Niin, mikä on tuomion lopputulos, jos sinut/kin tuomitaan Jeesuksen Kristuksen KAUTTA.
Tämä on se punainen lanka.Siis JUMALA on näyttävä jokaiselle ihmiselle LAIN ja sen rikkomuksen ja mikä olisi tuomio tästä,- mutta JUMALA antaa tuomion Jeesuksen Kristuksen KAUTTA / sovituksen.
Juuri tuohon liittyy, miten jokainen ihminen tulee notkistamaan polvensa Jeesuksen edessä,- koska HÄN on todellinen syntiemme sovittaja. Kumman valitsisit: Jeesuksen sovitustyön; Jeesus on Herra,- vaiko JUMALAN tuomion lain rikkomisesta.- tekojensamukaan
markkulievonen kirjoitti:
Siis JUMALA on näyttävä jokaiselle ihmiselle LAIN ja sen rikkomuksen ja mikä olisi tuomio tästä,- mutta JUMALA antaa tuomion Jeesuksen Kristuksen KAUTTA / sovituksen.
Juuri tuohon liittyy, miten jokainen ihminen tulee notkistamaan polvensa Jeesuksen edessä,- koska HÄN on todellinen syntiemme sovittaja. Kumman valitsisit: Jeesuksen sovitustyön; Jeesus on Herra,- vaiko JUMALAN tuomion lain rikkomisesta.Näin on.
Pitää muistaa että moni on kristityistä jäävä ulkopuolelle ja moni on ulkoa on tuleva sisälle.
37 Älkääkä tuomiko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.
43 Sillä ei ole hyvää puuta, joka tekee huonon hedelmän, eikä taas huonoa puuta, joka tekee hyvän hedelmän;
44 sillä jokainen puu tunnetaan hedelmästään. Eihän viikunoita koota orjantappuroista, eikä viinirypäleitä korjata orjanruusupensaasta.
45 Hyvä ihminen tuo sydämensä hyvän runsaudesta esiin hyvää, ja paha tuo pahastansa esiin pahaa; sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
46 Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?
"Mutta kysymys tälle palstalle kuuluu, että pääseekö Malala Yousafzaia taivaaseen???"
- Raamattu ei opeta "taivaaseen pääsyä", se tulee kreikkalaisesta filosofiasta, joten vastaus on ei - kukaan ei pääse - tai mene taivaaseen - eivät edes kristityt.- TaivaaseenMars
Malala pääsee oman uskonsa mukaan taivaaseen. Se riittänee hänelle. Tämän palstan kristityt taas eivät muslimien mielestä sinne pääse, koska he eivät ole palanneet islamiin.
Kaikki uskovat voittavat, sillä he kaikki pääsevät omasta mielestään taivaaseen. Mitä väliä sillä on, mitä jonkun muun uskonnon edustaja ajattelee - hän on väärässä. Kukin on itse omasta mielestään oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184001Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261464- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3131241Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi611184Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721130- 451104
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86895
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48838