Nautin kun annan naiselle suuseksiä

kielitoimii

On vain vaikea löytää sellaisia naisia Savon alueelta joilla olisi kaunis ja siisti pillu.Niin mielelläni sitä tekisin tunti toisen jälkeen.Sitä on upea tehdä ja nainen voi olla niin monissa asennoissa.Kyllähän siinä tulee käytyä kaikki paikat läpi.Mistä löytyisi halukkaita?

10

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä päin olet täällä Etelä-Savossa nainen kaipailee pillun nuolijaa?

• tässä olis mies Kuopiosta ensi yöksi käyttöösi

• LIPOJA

Etelä-savossa minäkin ja valmiina avuksesi VesimiesN1...

• kovakulli1

VesimiesN1 täällä savonlinnassa olisi tällainen nuolemisesta erittäin paljon nauttiva 27-vuotias mies.Tykkään nuolla kunnolla kiimaista pillua ja pyllyreikää! Ota yhteyttä jos kiinnostaa [email protected]

• Naatiskelija1

Minä olen taas mikkelistä parikymppinen mies. Valmis nuolemaan vaikka heti.

• Naatiskelija1 kirjoitti:

Minä olen taas mikkelistä parikymppinen mies. Valmis nuolemaan vaikka heti.

minä tulen Mikkeliin perjantaina 18.11.2016. Ollaanko aiemmin tavattu?

• kovakulli1 kirjoitti:

VesimiesN1 täällä savonlinnassa olisi tällainen nuolemisesta erittäin paljon nauttiva 27-vuotias mies.Tykkään nuolla kunnolla kiimaista pillua ja pyllyreikää! Ota yhteyttä jos kiinnostaa [email protected]

ollaanko aiemmin tavattu? menen perjantaina Mikkeliin 18.11.2016. Haluaisin pillun ja pepun nuolentaa itselleni siis. Ja spermaa en suuhuni ota.

• emkis

Ei nyt pillu kiinnosta ketään, kun kaikki odottavat Saksa-Italia peliä.

• M50HML

Mikäs sen ihanampaa kun tuottaa naiselle nautintoa kielellä... Saada nainen nauttimaan oikein kunnolla

• KEKKEFL

Jos varsinais-suomesta löytyy suuseksin antamisesta nauttivia miehiä/naisia 24v naiselle niin saa laittaa meiliä [email protected] :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      113
      1818
    2. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      33
      1188
    3. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      220
      1172
    4. Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?

Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1118
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      885
    6. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      831
    7. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      43
      822
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      794
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      772
    10. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      235
      746
    Aihe