Oletteko törmänneet

eiIen

torilla sellaiseen, että kauppa on sovittu, minkä jälkeen myyjä vaikenee. Kun kyselee tavaran perään, niin myyjä alkaa kiristämään lisää rahaa, koska joku toinen onkin luvannut enemmän.
Sanoin ettei tämä ole mikään huutonetti ja ostan sillä hinnalla minkä myyjä itse alunperin halusi.

Ilmeisesti oli keksinyt toisen ostajan, koska myy tavaraa edelleen torilla.

Komeasti on koko nimi ja puhelinnumero esillä, mutta moraalista viis. Uusi (helmikuu 2016) käyttäjä kyseessä.

3

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikenlaisiaon

kuulostaa ihan tyypilliseltä ahneelta jopparilta, kaikkia riitää joukkoon, onneksi on niitäkin jotka ovat rehellisiä ja myyvät ilmoittamallaan hinnalla.

• Moneenjunaan

Onhan niitä monenlaisia. Itse yllätyin totaalisesti kun myin tavaraa ja oli jo sovittu hinta minkä ostaja maksaisi parin päivän kuluttua. Sitten kun tulikin maksun aika niin alkoikin tinkiminen, pistin tavaran muualle myyntiin ja se menikin melkein samantien pyyntihinnalla. Aiemmalle "ostajalle" sitten vain ilmoitin että myin jo toiselle sillä pyyntihinnalla jolla hänenkin kanssaa jo kaupat alunperin sovin. Sitten tulikin vain haistattelua jonka jälkeen vielä viesti että olisi tarjonnut enemmän jos olisi tiennyt että oli toinenkin kiinnostunut.

Oli jotenkin hauskaa et joku viitsii haistatella tällaisessakin tilanteessa kun itse ei pitänyt sopmuksesta kiinni :D eli löytyy niitä monenlaisia ihmisiä, sekä myyjistä että ostajista.

Mielestäni jos raha ei ole liikkunut eikä ole turhaan ajeltu minnekään niin aivan turhaan noista tekee isompaa numeroa, ei muutakuin jatkaa etsintää.

• eiIen

lps-leluista oli kyse ja kovasti vaadittiin leluille ¨hyvää kotia¨.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4542
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2563
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      175
      1735
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1602
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1470
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1277
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1252
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35