torilla sellaiseen, että kauppa on sovittu, minkä jälkeen myyjä vaikenee. Kun kyselee tavaran perään, niin myyjä alkaa kiristämään lisää rahaa, koska joku toinen onkin luvannut enemmän.
Sanoin ettei tämä ole mikään huutonetti ja ostan sillä hinnalla minkä myyjä itse alunperin halusi.
Ilmeisesti oli keksinyt toisen ostajan, koska myy tavaraa edelleen torilla.
Komeasti on koko nimi ja puhelinnumero esillä, mutta moraalista viis. Uusi (helmikuu 2016) käyttäjä kyseessä.
Oletteko törmänneet
3
125
Vastaukset
- kaikenlaisiaon
kuulostaa ihan tyypilliseltä ahneelta jopparilta, kaikkia riitää joukkoon, onneksi on niitäkin jotka ovat rehellisiä ja myyvät ilmoittamallaan hinnalla.
- Moneenjunaan
Onhan niitä monenlaisia. Itse yllätyin totaalisesti kun myin tavaraa ja oli jo sovittu hinta minkä ostaja maksaisi parin päivän kuluttua. Sitten kun tulikin maksun aika niin alkoikin tinkiminen, pistin tavaran muualle myyntiin ja se menikin melkein samantien pyyntihinnalla. Aiemmalle "ostajalle" sitten vain ilmoitin että myin jo toiselle sillä pyyntihinnalla jolla hänenkin kanssaa jo kaupat alunperin sovin. Sitten tulikin vain haistattelua jonka jälkeen vielä viesti että olisi tarjonnut enemmän jos olisi tiennyt että oli toinenkin kiinnostunut.
Oli jotenkin hauskaa et joku viitsii haistatella tällaisessakin tilanteessa kun itse ei pitänyt sopmuksesta kiinni :D eli löytyy niitä monenlaisia ihmisiä, sekä myyjistä että ostajista.
Mielestäni jos raha ei ole liikkunut eikä ole turhaan ajeltu minnekään niin aivan turhaan noista tekee isompaa numeroa, ei muutakuin jatkaa etsintää.- eiIen
lps-leluista oli kyse ja kovasti vaadittiin leluille ¨hyvää kotia¨.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1932430- 581325
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871078Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059- 971049
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221038Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982