En tiedä onko tämä oikea ryhmä mutta en löytänyt muutakaan. Facebookissa tuli vastaan mainos sivustosta www.laskuni.fi. Ilmeisesti uusi tapa saada bonusta. Kokemuksia miten käytännössä toimii?
Laskuista bonusta
10
2081
Vastaukset
- Jussi138
Täysi kusetus koko palvelu. Ei toimi ollenkaan niin kuin lupaavat. Eivät ilmoita tulevista laskuista ja maksavat bonusta yhden hikisen sentin laskua kohden...lähetin vanhoja maksettuja laskujani ja sain niistäkin bonusta... yrittävät luultavasti varastäa ihmisten henkilöllisyystietoja tai jotain muuta hämärää.
- Jj2323
Hyvin on ainakin mulla toiminut.. appi on kätevä..
- Teppo12345
En suosittele myymään omaa identiteettiä muutaman sentin tähden.
- Epäilevä1
Ilmainen? 8€/kk
http://blog.ajas.fi/wp-content/uploads/2016/06/Laskuni.fi-hinnasto.pdf- Hyväpalvelu
Kyllä minulla tuo palvelu toimii juuri niin kuin lupaa. Tuo linkkaamasi hinnastohan näyttäisi olevan yritysten palveluhinnasto. Ei tuo kuluttajalle mitään maksa.
- Jakke722
Tuo ajas on ihan eri yritys? Enpä minä ole mitään palvelusta joutunut maksamaan. Ihan näppäriä ominaisuuksia.. katsotaan miten kehittyy.
- Tyytyväinenkäyttäjä
Minulla tuo kyseinen appi puhelimessa ja hyvin on toiminut. Viesti tulee aina kun uusi lasku saapunut ja muistutus kun eräpäivä lähenee. Ei valittamista ✌️️
- Makselija
Huono idea. Yrityksille tuo palvelu on kulu ja yritykset kyllä tuon rahansa laskuttaa asiakkailtaan. Mitä järkeä säästää senttejä?
- sbnfgusrtuy
"Yrityksille tuo palvelu on kulu ja yritykset kyllä tuon rahansa laskuttaa asiakkailtaan."
Ei ne paperilaskutkaan ilmaiseksi mihinkään liiku. Yritys voi tuolla säästää aika paljon. - tarkkamarkka
voihan sitä saada e-mailiinkin laskun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379