Lentoaseman tuntumassa on uusi pysäköintimahdollisuus. Katso airparkki.fi.
Olen kokeillut. Halvat hinnat, erinomainen palvelu. Käytän toisenkin kerran. Voin suositella!
Pysäköinti Helsinki-Vantaalla
22
2733
Vastaukset
- Ensuosittele
Hmm, oli vähän haasteellista kun kuljetus hoidettiin pikku vitolla. Meillä oli ongelmia löytää paikka, varaston takapihalle laitettu pieni parakki ja parkkikin vähän mietitytti?
Ongelma kuljetuksissa mm. tavaroiden kanssa, ei toiminut. Halpa hinnalla ei voi kilpailla kun muu infra ei toimi. Viimeinen kerta ja käytämme muita vaihtoehtoja jatkossa. Yksinkertaisesti en suosittele, sorry! - bng
Matka peruuntui - odotamme rahoja takaisin vieläkin.... pitänee ottaa yhteyttä kuluttajansuoja-asiamieheen !!
- Jamppa7
Matka peruuntui pöty puhetta, olisit ajanut toiseen parkkiin.... tai sitten älä jätä asioita viime tinkaan.
Minulla airparkki toimi hyvin, n. klo 04:00 parkissa la-aamuna, soitin kun kuskia ei näkynyt ja sieltä se 10min soiton jälkeen hurautti Mb Vitolla paikalle. Kuski tais olla virolainen, mutta ymmärsi mihin mennään:)
Paluulennon jälkeen odotimme n. 15min ja kuski oli eri virolainen, mutta ymmärsi hyvin suomea. Kaikin puolin hyvää toimintaa 9/10.
Nää dissaajat täällä taitaa olla ekaa kertaa matkalla ja täten valinnu halvimman ja joidenkin mielestä haastavamman parkin. Bull shit sanon mä, hyvin toimi eikä mitään valittamista. Käytän jatkossakin, jos hinta pysyy samana.
- EIUUDESTAAN
Toukokuussa matkalle lähtiessämme oli tarkoitus auto jättää. Kuljetukset eivät yöllä ilmeisesti toimineet,kun puhelimeen ei vastattu. Alue oli teollisuusalueen sisäpihalla työmaa-aidosta rajattu alue ja työmaaparakki pihassa.
- EIENÄÄIKINÄ
Joo, kokeilkaa vain ;) Halvalla ei saa hyvää vaikka kuinka yrittäis !!!! Ei enäää ikinä hallin taakse??? En tiedä kuka yrittää mutta ei halua einakaan asiakasta toista kertaa tontille. Unohtakaa koko airparkki ja yrittäjä myös, keksi fiksumpaa tekemistä kuin kiusata väsyneitä matkalaisia!!!
- Erkki204
Parempaa palvelua emme ole koskaan saaneet lentoaseman parkkipaikoilta. Toimistokoppi ei ratkaise mitään vaan ne ihmiset jotka palveluja tuottavat. Ystävällisempiä palvelun tuottajia on vaikea löytää. Niin meno kuin paluumatkallakin kaikki toimi erinomaisesti. Palatessamme automme oli jopa lumesta puhdistettu ja Webaston lämmittäessä autoamme meille tarjottiin Wiinerikahvit toimistokopissa. Ilmoisin mielin tulimme 30 asteen lämmöstä -6 asteiseen ja lumiseen Suomeen. Laajentakaa palvelujanne autojen huoltoon niin vieläkin parempi kokonaisuus.
- Halpuus
Oli tarkoitus pysäköidä airparkkiin hinnan houkuttelemana. Paikka oli vaikea löytää ,kun lopulta löytyi paikka muistutti lähinnä lastausalueen romupihaa hallien sisäpihalla.
- Hansuhile
Onko kukaan käyttänyt Airparkkia tämän kevään aikana? Millaisia kokemuksia?
- TimoJkylä
Pikku mersu pakettiauto liian pieni jos muitakin asiakkaita tavaroiden kanssa. Erittäin vaikea löytää hallin taakse. Ei toiminut :(
- Airparkkieivastaa
Yritin varata airparkkia heidän nettisivuilla ennen matkaani. Ohjeissa luki,että tulee maksutosite millä parkki maksetaan etukäteen. Mitään ei tullut eikä mitään vastausta mihinkään odottelin turhaan!
- HALVALLA
Halvalla ei saa hyvää ... valitse se mitä ihmiset suosittelevat!
- Mertzi55
Aivan loistavaa palvelua viime viikolla: verkossa kaikki toimi sujuvasti, parkkiin päästyäni oli noutaja jo autoni takana ennen kuin olin ehtinyt matkalaukkuani autosta nostaa. Tullessa soitin heti koneen laskeuduttua ja kävelin suoraan laiturille, jolle autokin juuri kaarsi. Ehdottomasti käytän toistekin!
- AirEI
Airparkkieivastaa kirjoitti:
Yritin varata airparkkia heidän nettisivuilla ennen matkaani. Ohjeissa luki,että tulee maksutosite millä parkki maksetaan etukäteen. Mitään ei tullut eikä mitään vastausta mihinkään odottelin turhaan!
Sama oli meillä heinäkuussa netistä yritin. Ei kuulunut mitään ja odotin.
- Matkamaija
Usein käytetty ja hyväksi havaittu.Talvella lumet putsattu ja ikkunat raapattu valmiiksi.Ei pitkiä matkoja kävellä,auto noutaa vierestä ja matkaan pääsee heti.Lentoasemallakaan ei pitkiä odotteluja.Ei ne puitteet palvelua tee,vaan ihmiset ja asenne.Suosittelen.
- autoparkkiin
mikäköhän on kun olen kokopäivän yrittänyt airparkin nettisivuille,niin ei yhteyttä..ettei vaan ois käynyt K:lla alkavat ?
- Anonyymi
Airparkkia emme suosittele.Tulimme aamuyöllä lennolta ja soitimme laukut saatuamme,kuten sovittu.
Puhelimen päässä puhuttiin huonoa suomea,eikä osattu sanoa,missä meidän auto.
Sanoi,että menee 20 minuuttia.
Meni 30 minuuttia ja lopulta otimme taksit airparkin varikolle.
Airparkin kuskin tullessa hakemaan,hän ei kysynyt ihmisiä nimeltä,vaan kyytiin pääsi rynnimällä.
Goparkin kuski taas kysyi varauksen tekijän nimet ja otti kyytiin soittojärjestyksessä luvaten uuden auton 3min päästä.Goparkin uusi auto saapui nopeasti,mutta Airparkin meininki oli ihan älytön.
Emme suosittele airparkkia. Ei olisi voinut mennä surkeammin aamuyöntunteina - Anonyymi
Joko tämä Airparkki mahtaa toimia herran vuonna 2019, onko jollain tuoreempia kokemuksia? Pienen lapsen kanssa ei ole varaa odotella 30 minuuttia kuljetuksia.
- Anonyymi
Meilläkin Airparkissa kesälomareissulta palatessa kesti yli 30minuuttia,kun kyytiin ei mahtunut. Tänään lueskelin hesaria ja googletin myös tämän lausuntoja antaneen herran nimellä.
https://www.hs.fi/autot/art-2000006202750.html- Anonyymi
Olikohan kuinka mones kerta tuo asiakkaan autolla ajelu Airparkilla. Nyt vaan jäivät kerran kiinni. Parkeerasimme sinne viimekesänä ja ei koskaan enään tarvitse mennä. Eihän kyseessä ole millään tavalla edes oikea pysäköintialue/palvelu.
- Anonyymi
RAHOITATTE JENGILÄISIÄ PYSÄKÖIMÄLLÄ AUTONNE KYSEISEN FIRMAN PIHAAN.
MONEELAKOHAN ON KÄYNEET KUTSUMATTOMAT VIERAAT SILLÄVÄLIN KOTONA KUN AUTO ON OLLUT PARKISSA VAIKKA 2 VIIKON LOMANAJAN ????
AUTOILLA AJELLAA JA HOIDETAAN BISNEKSIÄ.
VOI TULLA IKÄVÄ SOITTO POLIISILTA- Anonyymi
Haahaa toimarikin ollu vasta vangittuna rahanpesu epäilyn takia!
- Anonyymi
Airparkki on siis näköjään pelkkää rikollisten pyörittämää toimintaa, kun hieman tutkii nimiä ja asioita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743