Säkkihanskojen puhdistus

Väänänen

Löytyykö keneltäkään käyttökelpoisia "pesuohjeita" säkkihanskoille? Treeniputken jälkeen alkaa hanskojen sisuksista nousta sellainen aromi että se vaikuttaa jo tajuntaan. Voiko tekonahkaiset, sisältä pehmustetut hanskat pistää pyykkikoneeseen ja saada ne sieltä vielä käyttökelpoisina ulos?

5

6456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kbt

Pistä treenejen jälkeen aina paperia hanskojen sisään ja ne imee suurimmat hajut itseensä.
      Käytä aina käsisiteitä ne myös imee hikeä itseensä ja hanskat "vettyvät" vähemmän.
      Pesu ei ole suotavaa, sillä ne onnistut pilaamaan kerralla...=o)

• K86

ite oon tekonahkaiset säkkärit pessyt käsin, jollakin pesuaineella että lähtee pahimmat aromit pois.

• voi vittu

No johan on taas tarinaa. Että väänäsen hanskat haisee oikeen hielle ei voi muuta sanoa kuin että pitäiskö näille saatanan trendi kuntonykkeilypelleväänäsille avata ihan oma palsta.En ole vittu paskempaa kysymystä nähny täälläkään.Jos hien haju ei miellytä niin vaihda lajia saatanan juntti.Ja mikä vitun "treeniputki" etsä pelle "treenaakaan" säännöllisesti ja jatkuvasti.

• Väänänen

Jep Jep,

Kuules poju, taitaa olla sulla huono vuosi menossa? Trendiä ei meikäläisestä löydy tippaakaan eikä hienhaju haittaa. Meidän saliltamme ei löydy edes suihkua. Olen treenannut jatkuvasti viimeiset kolmekymmentä vuotta. Viestistäsi päätelleen olet juuri vaippaiän ohittanut joten vaippaihottuma lienee tuttu asia? Vaikka tässä ei turhan hygienisiä olla, niin matkan varrella on nähty melko pahoin tulehtuneita rystyshaavoja ja infektioriski pitkään puhdistamattomissa hanskoissa on suuri.

Hyvää elämän jatkoa sinullekin.

• box

Pese koneessa,mut laita hanskat vaikka tyynynpäälliseen tai jos on semmonen pesupussi niin sinne sit,40astetta riittää,lähtee pahimmat aromit veke.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe