Paras baari Hua Hinissä

PekkaNöpöhäntä

Hua Hinin matka lähenee. Kertokaa nyt Hua Hinin asiantuntijat mistä baarista ne parhaimmat kehräävät misut löytyy? Onko samoissa hinnoissa kuin Phuketissa, eli 1000-1500. Entä mistä baarista löytyy freelancerit?

39

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 57765544

      Suosittelen hakeutumaan pattaylle jossa tarjonta on moninkertaista, ja nuorempia.

      • 6446773

        Tämä on Huan palsta. Joten kun kysytään Hua Hinistä niin vastataan myös Hua Hinistä.


      • 65465465465

        Hua hinissä on huomattavasti vähemmän maksullista seuraa jos kuin pattayalla, jos tulet tänne tulet vaan pettymään, kaltaisesi on viisasta unohtaa Hua HIn ja mennä Pattayalle, jossa tarjonta on kaikissa seksuaalisuuden muodoissa monin kertaisesti


      • helppostilöytyyseuraa

        Hua Hinissä riittävästi ilotyttöjä. Halunsa saa paremmin tyydytettyä kuin vaikka Krabilla tai Rayongissa. Ei pidä vähätellä Hua Hinin tyttöpalveluja ollenkaan, nopeasti kasvanut business.


      • 579976523

        Täällä on kolme katua, sexi seuraa etsivän kannattaa mennä pattayalla, Hua hin tarjonta on hyvin vähäistä.


      • Hellowhereyougo
        65465465465 kirjoitti:

        Hua hinissä on huomattavasti vähemmän maksullista seuraa jos kuin pattayalla, jos tulet tänne tulet vaan pettymään, kaltaisesi on viisasta unohtaa Hua HIn ja mennä Pattayalle, jossa tarjonta on kaikissa seksuaalisuuden muodoissa monin kertaisesti

        Krabin vakio kävijänä petyin Hua Hinin julkeaan tyttökauppaan ja surkeaan rantaan. Paljon Hua Hinissä niitä tyttöjä oli, hyvin paljon enemmän kuin Krabilla.


      • Montakoristeystä
        579976523 kirjoitti:

        Täällä on kolme katua, sexi seuraa etsivän kannattaa mennä pattayalla, Hua hin tarjonta on hyvin vähäistä.

        Vain kolme katua. Hah hah kylläpä Hua Hin on pieni kylä. Ei mikään ihme kun siskoni ja hänen miehensä palatessaan sieltä tammikuun alussa sanoivat Hua Hinin olevan tylsä kohde.


    • talontavat

      Hua Hinissä käytännössä kaikista baareista löydät misuja, yksi ikävä puoli kuitenkin on, että misuilta lötyykin pikku mela jalkojen välistä, mutta se on normaalia siellä.
      Äkkiä totut paikan tavoille.
      Hyvää ja antoisaa matkaa sinulle, ekakertalaisena opit paljon uutta siellä, luultavasti.
      Muista paikassa paikan tavalla ja Huassa tavat hieman poikkeavat muuhun Thaimaahan verrattuna.

      • HappyHunting

        Toivottavasti hotellisi on lähellä pelipaikkoja eli Hilton hotellia. Hua Hinissä kun taksien saanti on iltaisisin vaikeaa. Baarit kun menevät klo 01 jo kiinni niin tytöt siirtyvät kadulle ja hinnat putoavat jopa alle tonnin. Varovainen vain niiden leidareiden kanssa niitä Hua Hinissä on suuhteessa enemmän muuhun Thaimaahan verrattuna.
        Misuja löytyy baareista, karaoke paikoista ja massage paikoista, myös saippuahieronta paikka löytyy.


      • 6654756757

        punaisten lyhtyenalue on pääosin kahdella kadulla hiltonin vieressä, ja jonkin verran soi 80., muualla ei juurikaan.


      • 696966666

        Koko Soi 80 on tyttökatu myös markkinoiden lähellä hyvät apajat.


      • 68686678666

        Täällä on kolme lyhtyjen katua, jos väität muuta et ole käynyt täällä.


    • Blowandotherjobeasy

      Niinkuin jo selvisi aloittajalle Hiltonin lähellä Bintabat ja Selekam kadut ja muutama muu soi. Eli 3 korttelia tyttöbaareja ja Soi 80. Thanon Phetkasemin varrella löytyy esimerkiksi Beer House josta freelancereita löytyy ja saippuhieronta paikka Lee Lao Dee, siellä hyvän näköisiä misuja. Saman kadun varrella karaoke paikkoja mistä myös typyjä löytyy. Hieronta paikkoja takahuoneella useita.

      • 5897654578

        Kolme katua, nekin lyhyitä. Jos väität muuta et ole käynyt täällä, kannattaa mennä pattayalle.


      • PekkaNöpöhäntä

        Satun nyt menemään Hua Hiniin piste. Matka on jo maksettu ja lähtö parin viikon päästä. Kiitos vastaajille jotka osasivat muuta kuin jankuttaa Pattayasta. City Beach taitaa olla lähellä pelipaikkoja?


      • TammikkuussaLaskettu
        5897654578 kirjoitti:

        Kolme katua, nekin lyhyitä. Jos väität muuta et ole käynyt täällä, kannattaa mennä pattayalle.

        Soi 80 varrella 53 tyttöbaaria. Ei pituudella väliä vaan määrällä


      • 76767567567567

        höpö höpö alle 20, soi 80 on noin 400 metriä ja toisella puolella on paljon yksityisasuntoja, toisella puolella muutama ruokapaikka ja muutamia baareja, eikä kaikki ole edes tyttöbaareja, kävisit niin tietäisit.


      • kukakohaneiolekäynyt

        7676757567567 Älä valehtele taas Panomiesten katu Soi 80 ja lähes koko Hua Hin.


      • 3RumaaTeroaOttaahanuriin
        76767567567567 kirjoitti:

        höpö höpö alle 20, soi 80 on noin 400 metriä ja toisella puolella on paljon yksityisasuntoja, toisella puolella muutama ruokapaikka ja muutamia baareja, eikä kaikki ole edes tyttöbaareja, kävisit niin tietäisit.

        Google on hyvä olemassa. Soi 80 tyttöbaareja kuin sieniä sateella. En jaksanut laskea mutta huomttavasti enemmän kuin 20


      • 4343554545454

        Se on 400 metriä pitkä tie, josta noin 1/4 osa on baarialuetta eli 100m jos yhden baarin leveys on 12 metriä niin en niitä siellä 50 ole se on varmaa


      • 3RumaaTeroaOttaaHanuriin

        Tässä Soi 80 kartta tyttöbaarit punaisella. Reilusti yli 20 baaria löytyy. Soi 80 on panomiehen paratiisi
        http://www.huahinforum.com/viewtopic.php?t=25781
        Taas nämä Hua Hin lahkolaiset vhättelee Hua Hinin hurien määrää. Kulkevat näköjään mittanauha taskussa.


      • PekkaNöpöhäntä

        Kaverini kehui myös tuota Soi 80. Hän sanoi ympäri Hua Hiniä olevan baareja mistä tyttöjä saa, pitää kuulemma odottaa auringon laskua. Pika hoitoja saa jo päivisinkin sieltä Hiltonin läheltä. Joitakin baarien nimiä sain hotellini läheltä. Tyttöbaareja kuulemma todella paljon myös muualla kuin Hiltonin lähellä. Uskon häntä kun kehoitti googlettamaan Hua Hin nightlife.


      • 66546456456456456
        kukakohaneiolekäynyt kirjoitti:

        7676757567567 Älä valehtele taas Panomiesten katu Soi 80 ja lähes koko Hua Hin.

        Kyllä olen käynyt, tuolla kadulla jopa bissellä pari kertaa, pääosa on ihan tavallisia baareja, muutama tyttöbaarikin siellä on, tietäisit jos olisit joskus käynyt minä nimittäin olen käynyt siellä.


      • Thaimaankävijä

        buhahaha buhahaha, hua hinissä ei ole ensimmäistäkään todellista tyttöbaaria, jossa yhdessä voi olla 60 tyttöä, sellaisessa hevosenkengän muotoisen baaritiskin takana, näitä on pattayalla kymmeniä vaikkapa best friend alueella muistaaksi 18 baaria kaikissa turistikaudella yli 30 tyttöä, pelkästään tällä alueella on enemmän maksullisia kun koko hua hinissä yhteensä,


    • MonetMisutSieltäHain

      Pattaya Pattaya Pattaya levy vain sulla pyörii. Nyt on kyse Hua Hinistä! Et ole soi 80 käynyt iltaisin selvästi. Huorakatu se on.

      • 79787908997

        minulle on aivan sama mistä seurasi haet, mutta pattaya on henkilölle joka haluaa maksullista seuraa huomattavasti parempi valinta, olen käynyt soi 80 muutaman kerran kaljalla, eikä minua maksulliset kiinnosta, joten se ei ole minulle mikään valita kriteeri kuten sinulle näyttää olevan, enkä ole havainnut siellä maksullisia mitenkään häiritsevästi, joita taas pattayalla on pilvin pimein.


      • eräsperhe
        79787908997 kirjoitti:

        minulle on aivan sama mistä seurasi haet, mutta pattaya on henkilölle joka haluaa maksullista seuraa huomattavasti parempi valinta, olen käynyt soi 80 muutaman kerran kaljalla, eikä minua maksulliset kiinnosta, joten se ei ole minulle mikään valita kriteeri kuten sinulle näyttää olevan, enkä ole havainnut siellä maksullisia mitenkään häiritsevästi, joita taas pattayalla on pilvin pimein.

        Älä jauha paskaa taas. Kyllä Pattayalla paljon meitä lapsiperheitä käy. Ihmeellistä Pattayan dissaamista harrastat joka päivä. Ne tyttöbaari alueet Pattayalla aloittavat iltaisin toimintansa ja ne on helppo välttää.
        Olimme Hua Hinissä 4 vuotta sitten ja asuimme Hotelli Hiltonissa ja kyllä Hua Hinissä niitä maksullisia oli myös useilla kaduilla, jos muuta väität niin valehtelet. O
        Olemme myös käyneet Krabilla jossa on huomattavasti vähemmän ilotyttäjä kuin Hua Hinissä vaikka on suunnilleen saman kokoinen kohde kuin Hua Hin. Pattayalla vai huomattavasti enemmän tekemistä ja ruokaravintoloita kuin Hua Hinissä ja Krabilla.


      • 756754674575675

        Niin käy 11% tutkimusten mukaan, lapsiperheitä... 77 % maksullisten takia. Sinä voit viedä perheesi sinne minne ikänä haluat, ja rahasi riittävät se on aivan sama minulle, minä en veisi sinne alaikäisiä lapsia, kuten ei kymmenennet tuhannet muutkaan perhee etsivät lomakohteensa muualta, etelä-pattayalla on hieman vaikea välttää prostituutiota kun sitä on lähes joka kulmalla ja kadulla, minä en harrasta mitään dissaamista mihinkään, kerron vai totuuden, sen nieleminen näyttä olevan joillekin hyvin vaikeaa jopa mahdotonta.


      • 3RumaaTeroaOttaaHanuriin
        756754674575675 kirjoitti:

        Niin käy 11% tutkimusten mukaan, lapsiperheitä... 77 % maksullisten takia. Sinä voit viedä perheesi sinne minne ikänä haluat, ja rahasi riittävät se on aivan sama minulle, minä en veisi sinne alaikäisiä lapsia, kuten ei kymmenennet tuhannet muutkaan perhee etsivät lomakohteensa muualta, etelä-pattayalla on hieman vaikea välttää prostituutiota kun sitä on lähes joka kulmalla ja kadulla, minä en harrasta mitään dissaamista mihinkään, kerron vai totuuden, sen nieleminen näyttä olevan joillekin hyvin vaikeaa jopa mahdotonta.

        Minkä tutkimksen laita linkki.Pelle.


      • OletPihallaIdiootti
        756754674575675 kirjoitti:

        Niin käy 11% tutkimusten mukaan, lapsiperheitä... 77 % maksullisten takia. Sinä voit viedä perheesi sinne minne ikänä haluat, ja rahasi riittävät se on aivan sama minulle, minä en veisi sinne alaikäisiä lapsia, kuten ei kymmenennet tuhannet muutkaan perhee etsivät lomakohteensa muualta, etelä-pattayalla on hieman vaikea välttää prostituutiota kun sitä on lähes joka kulmalla ja kadulla, minä en harrasta mitään dissaamista mihinkään, kerron vai totuuden, sen nieleminen näyttä olevan joillekin hyvin vaikeaa jopa mahdotonta.

        Olet sairas. Nyt väität lapsiperheiden käyvän Pattayalla maksullisten naisten takia. Ihan tosi, kaikki ei ole päässäsi kohdallaan. Hulluhan sä olet.


      • 758576768686868686

        Ja sinä lukutaidoton...


    • toivotoiveikas

      Uskomatonta paskaa täällä jauhetaan, olen käynyt muutaman kerran Hua Hinissä, pieni kaupunki jossa paljon yli 50v. ja lapsi perheitä, erityisesti Hua Hin alueineen on paikallisten lomanviettopaikkana, kun thaikku lapsilla on koulusta lomaa he matkustavat Hua Hiniin, varsinkin bangkokista.

      • ChanRakthailand

        Highway 7 on perjantaisin hyvin ruuhkainen kun Bangkokilaiset matkustavat viikonlopun viettoon Pattayalle. Kyllä Thaimaalaiset Pattayallekin viikonloppuja menevät viettämään. Myös Koh Chang on Thaimaalaisten kovassa suosiossa.


      • toivotoiveikas

        Olin myös sillä, hyvin harvoin tuli vastaan lapsiperheitä... Muuten tuota seiskatietä harvemmin edes käyttävät kun vieressä menee muistaakseni kaksi ilmaista tietä, en ole ikinä nähnyt pattayalla yhtäkään lapsiperhettä, jomtienillä olen muutaman, mutta sehän ei edes ole pattayaa, ja ikävää että sielläkin tämä sexi kauppa kukoistaa, joskin vähemmän kuin pattayalla mutta enemmän kuin hua hinissä.


      • Perhematkaaja
        toivotoiveikas kirjoitti:

        Olin myös sillä, hyvin harvoin tuli vastaan lapsiperheitä... Muuten tuota seiskatietä harvemmin edes käyttävät kun vieressä menee muistaakseni kaksi ilmaista tietä, en ole ikinä nähnyt pattayalla yhtäkään lapsiperhettä, jomtienillä olen muutaman, mutta sehän ei edes ole pattayaa, ja ikävää että sielläkin tämä sexi kauppa kukoistaa, joskin vähemmän kuin pattayalla mutta enemmän kuin hua hinissä.

        Olet sitten kävellyt silmät kiinni, tai vain ilotyttöjä ihmettelemässä.
        http://www.wheressharon.com/travel-with-kids-se-asia/things-to-do-in-pattaya-kids/
        http://www.pattayaunlimited.com/pattaya-is-suitable-for-children/
        Paljon me olemme nähneet kaltaisiamme tyytyväisiä lapsiperheitä siellä. Enemmän kuin Hua Hinissä.


      • eräsperhe
        toivotoiveikas kirjoitti:

        Olin myös sillä, hyvin harvoin tuli vastaan lapsiperheitä... Muuten tuota seiskatietä harvemmin edes käyttävät kun vieressä menee muistaakseni kaksi ilmaista tietä, en ole ikinä nähnyt pattayalla yhtäkään lapsiperhettä, jomtienillä olen muutaman, mutta sehän ei edes ole pattayaa, ja ikävää että sielläkin tämä sexi kauppa kukoistaa, joskin vähemmän kuin pattayalla mutta enemmän kuin hua hinissä.

        Lue toivoton tämä ihan Suomenkielellä ehkä jopa ymmärrät.
        http://www.minnethaimaassa.com/blogikirja/lasten-unelmakohde-pattaya/


    • japidähauskaa

      Mikä ihmeen Pattayan solvaus eräillä taas päällä. Aloittaja kysyi "Paras baari Hua Hinissä" ja heti ensimmäinen nostaa Pattayan esille ja toiset, tai sama henkilö komppaa itseään????
      Hua Hinissä on paljoan hyviä baareja tyttö-baareja ja ei tyttöbaareja. Jokaisen makuun löytyy, makuasioita. Aivan sama kuin kysyisi missä on hyvää ruokaa sekin on makuasia. Ihmettelen myös sitä mitä toisten tekemiset lomillaan eräitä kiinnostaa.
      Aloittajalle missä paljon asiakkaita on hyvä meininki. Kierrä ne muutama Suomibaari vain kaukaa.

      • 3RumaaTeroaOttaaHanuriin

        Tilastojen mukaan Hua Hinissä on yli 10000 ilotyttöä ja viikonloppuna lähes 20000 kun Bangokin lutkat saapuvat paikalle. 29% noista maksullisista ovat ladyboykia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe