Ota matu hoitamaan

RällähRätti

Muslimilastenhoitaja oli leikannut hoidettavaltaan 4v tytöltä pään irti. Oli huutanut "Allahu Akbar" eli ylistänyt ja korottanut jumalaansa ja uhannut räjäyttää kaikki. Voimia tuon lapsen omaisille suuren surun keskellä.

Muutama sananen islamin uskosta ja meidän maamme hengellisestä tahtotilasta sekä kirkon kasvukivuista.

Islamin uskontoon kuuluu n. 1,6 miljardia ihmistä ja se on kaikkein nopeimmin kasvava uskonto. En ole tutkinut niin hyvin tuota uskontoa, että sillä voisin itseni tohtoriksi väitellä, mutta se vähäinen tutkimus jota olen tehnyt antaa minulle jo jonkinlaisen kuvan. Siihen lopputulokseen olen tullut, että se on äärimmäisen raaka, väkivaltainen ja moniselitteinen. Islam on tulevaisuutemme suurimpia haasteita ja ongelmia. En tahdo leimata kaikkia islamin uskoisia, heistä moni on varmasti maltillinen uskossaan, mutta äärimäiset ihmiset kykenevät äärimmäisen tekoihin. Uskon hyvin vahvasti siihen, että vastaavat ongelmat kuten tässä lehtileikkeessä kerrotaan tai vaikkapa itsemurhaiskut, suhtautuminen naisiin, yms. ovat ennenkaikkea uskonnollinen ja kulttuurillinen piirre, eikä näitä kahta asiaa tulisi erottaa toisistaan kun puhutaan islaminuskosta. Toinen seikka mihin haluaisin tarttua on, että mihin suuntaan maamme Luterilainen kirkko ja osa vapaistasuunnista on menossa. Kirkoista poistetaan ristejä, koska ei haluta loukata turvapaikanhakijoita jotka muuten suurimmaksi osaksi ovat muslimeja. Lisäksi luin lehdestä, että Israelin lippuja oli myös poistettu kirkoista ja rukoushuoneista. Herää kysymys haluavatko tällaiset ihmiset olla edistämässä antisemitismiä? Jos meiltä poistetaan risti niin mitä jää jäljelle? En ymmärrä tätä luterilaisen kirkon toimintaa yhtään. Raamatun sana on tehty palvelemaan vain omia tarkoitusperiä ja mikä ei sitten
Raamatussa ole niin In, niin poistetaan se sitten kokonaan. Jeesus antoi meille lähetyskäskyn: " Minulle on annettu kaikki valta taivaan ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni" Mikä tämän Raamatun lauseen ymmärtämisessä on niin vaikeaa? Kun turvapaikanhakijat tulevat Suomeen, he tulevat vieraaksemme. Osa tulee kauheuksia pakoon ja osa ei. Osa heistä jää tänne osa ei. Jos he tulevat kirkkoon niin teidän tärkein tehtävänne on saarnata heille evankeliumia, moskeijat ovat erikseen, te siellä kirkoissa toimitte Jumalan sanan lähettiläinä, ei teidän tarvitse riisua kirkkoa Risteistä, Israelin lipuista tai muista meille pyhistä symboleista. Suomi on kristitty maa. Jos ei heitä kristinusko kiinnosta niin harrastakoot omaansa sekin on ihan ok ja heillä on siihen oikeus, mutta ei meidän tarvitse käydä ylisuvaitsevaksi ja riisua omaa kirkkoamme. Eräs ihminen sanoi minulle "sinä olet rasisti ja vielä tuollainen uskovainenkin ihminen niin kerro mikä oli Jeesuksen suurin käsky meille?" Vastasin tietysti lähimmäisen rakastaminen. " Joo minäkin rakastan lähimmäistäni, mutta sinusta se ei välity." Vastasin tälle ihmiselle, että ehkä se ilmentyy meissä eri tavoin, mutta minä ajattelen ja toivon sinunkin kristittynä ajattelevan, että ei voi olla suurempaa lähimmäisen rakkautta kun se että saa olla myötävaikuttamassa ihmisen evankeliumin vaikutuksen piiriin. Tietyissä kirkollisissa piireissä jopa Raamatun sana itsessään on demonisoitu. Pyydän kaikkiin kirkkokuntiin kuuluvia ihmisiä muistamaan sen oikean ja alkuperäisen tarkoituksen kaiken tämän tuulen keskellä.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      187
      2738
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2539
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2247
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2084
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1739
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1454
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1450
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      227
      1193
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1158
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1083
    Aihe