Kaksi audimiestä kävelivät käsi kädessä kadulla. He näkivät, miten kirkon ovesta tuli onnellisen näköinen aviopari, joka portailla suuteli toisiaan. Toinen audihintti sanoi:
- Mitäs tuosta tuumit?
- En tiedä. Minusta tuntuu, etteivät tuollaiset seka-avioliitot tule kestämään.
- Mihin audimiehet tarvitsevat pesäpallomailaa?
- He arpovat, kummalla on sisäpelivuoro.
- Mikä on audimiesten mielimusiikkia?
- Sulle ruskean silmäni mä annan.
Kaksi audistia käveli maantiellä. Toiselta pääsi pieru. Toinen rupesi laulamaan:
- Love is in the air...
Kaksi audimiestä olivat varanneet sviitin hotellista ja he viettivät siellä ihanaa yötä yhdessä. Yhtäkkiä toinen suuttui, pakkasi kapsäkkinsä ja aikoi poistua huoneesta. Silloin hän kuuli, kun sänkyyn jääneeltä pääsi melkoinen paukku. Ennen oven sulkemista hän huikkasi kaverilleen:
- Sen jälkeen mitä sanoit, sinun on aivan turha yrittää enää lähetellä lentosuukkoja!
Audimies oli suihkussa ja pesi persereikäänsä, kun etuveitikka alkoi ottaa eteen. Audimies läimäytti peliään hellästi ja sanoi:
- No hupsu, se olen minä itse ei rs6 pentti!
Kaksi audimiestä istui baarissa. Toinen sanoi:
- Käsittämätöntä, miten ihmiset voivat olla aggressiivisia! Eilenkin eräs tyyppi tuli täällä haukkumaan minua homoksi.
- Toivottavasti sinä hakkasit hänet!
- Niin ajattelinkin, mutta hän pakeni kuin kaniini.
- Etkö sitten juossut hänen peräänsä?
- Luuletko, että se olisi ollut helppoa kireä hame päällä?
- Millaista on todella hellä rakkaus?
- Kaksi audipoikaa, joilla on peräpukamat.
Vitsejä audimiehille
6
11562
Vastaukset
- kateusonperisynti
Vitsit on hyviä, mutta ohuen aivokuoren läpi paistaa tyhmyys ja kateus...
- Hiudiantti
Totta audiahan ei voi ostaa jo äo on yli 5
- Audiskodamyyjä
Hiudiantti kirjoitti:
Totta audiahan ei voi ostaa jo äo on yli 5
Ei pidä paikkaansa. Tämän kuun alusta on tullut uusi vaatimus audiskodan ostajalle. Äo on oltava alle 3. Ostajat ( KUSETETTAVAT ) testataan palikkatestillä joka on tarkoikoitettu normaalisti alle 2v taaperoille. Lisäksi audimyyjän kanssa on suostuttava homostelemaan kahden tunnin ajan,
- öljyvitsitmissäVW
VW saa monenlaista aikaan
- vippipistefi
vippi vippi vippi vippi vippi vippi vippi vippi vippi vippi vippi vippi
- kateusonsairaus
No niin. Arvasinhan että taas kateelliset ja vippiä tarvitsevat kateelliset ovat tämän kaiken kirjoittelun takana, Vw saa monenlaista kateutta aikaan, Ei siihen tarvita kuin se Audi.
Saati, jos mennään johonkin vielä kateellisemmalle alueelle, vaikkapa Bugatti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee823260Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372074Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1691850Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?3021396Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki361305- 1121239
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin931229En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711110Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201094- 281071