LV-ruuna

outi

Lahjoitetaan hyvään ja pysyvään kotiin tai annetaan ylläpitoon pidemmäksi aikaa 17-vuotias lv-ratsuruuna. Polle on todella kiltti hoitaa ja kengittää. Ratsastaessa se on luotettava mutta reipas ja liikenne-ja maastovarma. Hevosen mukaan annan varusteet. Joudun luopumaan pitkäaikaisesta heppaystävästäni opiskelujen takia. Vain hyvään ja vastuuntuntoiseen kotiin. ei lasten leluksi eikä hetken mielijohteesta!Mieluiten Varsinais-Suomen alueelle.

6

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla

      liian vanha ajatellen kunnon ratsukäyttöä. Tai no itsellä oli viime hevonen vielä 19-vuotiaanakin niin hyvässä kunnossa että uskalsi ratsastaa kunnolla, esteitä ym. Olen jo pitemmän aikaa kyllä etsinyt hevosta itselleni.

      • outi

        Heppa on kyllä hyvässä kunnossa, ratsastettu n.5kertaa viikossa pitkiä ja reippaita lenkkejä. Heppa pitkästyy jos sitä ei liikuteta, juoksee muuten itsensä hikeen tarhassa:)Mutta toki olisi kiva jos se pääsisi viettämään leppoisia eläkepäiviä ilman kovia vaatimuksia ja hälinää...


      • ajattelinkin
        outi kirjoitti:

        Heppa on kyllä hyvässä kunnossa, ratsastettu n.5kertaa viikossa pitkiä ja reippaita lenkkejä. Heppa pitkästyy jos sitä ei liikuteta, juoksee muuten itsensä hikeen tarhassa:)Mutta toki olisi kiva jos se pääsisi viettämään leppoisia eläkepäiviä ilman kovia vaatimuksia ja hälinää...

        että parempi että pääsee jo vähän löysäileen.


    • anna

      moi!!

      mä sain just 9.v. lämppäri ruunan se on ex-ravuri.. must toi sun heppas kuulostaa tosi ihkult.:)

    • silkkitassu

      Etsin noin puoleksi vuodeksi (tai lyhemmäksi aikaa) vuokralle ylläpitoon Lahteen lämppäriä. Hevonen tulisi lähinnä maastoiluun, mutta myös kentälle hepan kunnon ja osaamisen mukaan. Voisitko ajatella näinkin lyhytaikaista vuokrausta? Ostomahdollisuutta minulla ei ole ensi syksynä alkavien opiskelujen vuoksi...

      Olen itse 19-vuotias työssäkäyvä tyttö, jolla ratsastus- ja hevoskokemusta noin 11 vuoden ajalta. Hevonen tulisi hyvälle tallille täysihoitoon, ja tarkoitus olisi että itseni lisäksi sillä olisi hoitaja, jotta hoivaa ja huomiota tulisi tarpeeksi =)

      Vastailla voi myös mailiin, [email protected]

      • Guru22

        Onko Kajaani liian kaukainen sijoituspaikka rakkaallesi?Kyselee 22-vuotias lapsesta asti hevosten kanssa hommaillut mitä nyt äitiysloman takia taukoa oli vuosi pari??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe