LV-ruuna

outi

Lahjoitetaan hyvään ja pysyvään kotiin tai annetaan ylläpitoon pidemmäksi aikaa 17-vuotias lv-ratsuruuna. Polle on todella kiltti hoitaa ja kengittää. Ratsastaessa se on luotettava mutta reipas ja liikenne-ja maastovarma. Hevosen mukaan annan varusteet. Joudun luopumaan pitkäaikaisesta heppaystävästäni opiskelujen takia. Vain hyvään ja vastuuntuntoiseen kotiin. ei lasten leluksi eikä hetken mielijohteesta!Mieluiten Varsinais-Suomen alueelle.

6

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla

liian vanha ajatellen kunnon ratsukäyttöä. Tai no itsellä oli viime hevonen vielä 19-vuotiaanakin niin hyvässä kunnossa että uskalsi ratsastaa kunnolla, esteitä ym. Olen jo pitemmän aikaa kyllä etsinyt hevosta itselleni.

• outi

Heppa on kyllä hyvässä kunnossa, ratsastettu n.5kertaa viikossa pitkiä ja reippaita lenkkejä. Heppa pitkästyy jos sitä ei liikuteta, juoksee muuten itsensä hikeen tarhassa:)Mutta toki olisi kiva jos se pääsisi viettämään leppoisia eläkepäiviä ilman kovia vaatimuksia ja hälinää...

• ajattelinkin
        outi kirjoitti:

Heppa on kyllä hyvässä kunnossa, ratsastettu n.5kertaa viikossa pitkiä ja reippaita lenkkejä. Heppa pitkästyy jos sitä ei liikuteta, juoksee muuten itsensä hikeen tarhassa:)Mutta toki olisi kiva jos se pääsisi viettämään leppoisia eläkepäiviä ilman kovia vaatimuksia ja hälinää...

että parempi että pääsee jo vähän löysäileen.

• anna

moi!!

mä sain just 9.v. lämppäri ruunan se on ex-ravuri.. must toi sun heppas kuulostaa tosi ihkult.:)

• silkkitassu

Etsin noin puoleksi vuodeksi (tai lyhemmäksi aikaa) vuokralle ylläpitoon Lahteen lämppäriä. Hevonen tulisi lähinnä maastoiluun, mutta myös kentälle hepan kunnon ja osaamisen mukaan. Voisitko ajatella näinkin lyhytaikaista vuokrausta? Ostomahdollisuutta minulla ei ole ensi syksynä alkavien opiskelujen vuoksi...

Olen itse 19-vuotias työssäkäyvä tyttö, jolla ratsastus- ja hevoskokemusta noin 11 vuoden ajalta. Hevonen tulisi hyvälle tallille täysihoitoon, ja tarkoitus olisi että itseni lisäksi sillä olisi hoitaja, jotta hoivaa ja huomiota tulisi tarpeeksi =)

Vastailla voi myös mailiin, [email protected]

• Guru22

Onko Kajaani liian kaukainen sijoituspaikka rakkaallesi?Kyselee 22-vuotias lapsesta asti hevosten kanssa hommaillut mitä nyt äitiysloman takia taukoa oli vuosi pari??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4418
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27