Ollu kuuntelussa toista vuotta kolmella eri laitteella bluetoothin kautta.
Samsungin tabletilla, ifonella ja sonyn luurilla.
Ensin meni tabletilla ja sitten iphonella semmoseksi että vaikka kaikista asetuksista ois äänet täysillä ja kaiuttimesta kans niin silti kuuluu tosi hiljasella. Ihan sama kuuntelee spotifyta youtubea ym.
Toistaiseksi toimii enää vain sonyn puhelimella, eli saa äänet kunnolla kuulumaan.
Onko kellään ollu samanlaista ongelmaa tai tietääkö joku jopa ratkasun ongelmaan...
Marshall stanmore kaiutin ongelma...
Kartzani
6
5733
Vastaukset
- asdfghjklöpoi
sama ongelma mulla, mutta ongelma hävis kun kajari oli yön yli ilman verkkovirtaa. Nyt toimii taas
- majorkey
Laita bt asetuksista "unohda laite" ja alkaa toimimaan taas normisti ku yhdistät takasin.
- Anonyymi
Kiitokset. 3 kuukauden ongelma filmattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitokset. 3 kuukauden ongelma filmattu.
Sama!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama!!
Sama! Kiitos!
- Anonyymi
Sama!!! Kiitos:))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013