Täysin saavuttamaton heppu, johon ei millään muotoa olisi ollut soveliasta ihastua, ja jonka kanssa mulla ei luultavasti olisi edes paljoa yhteistä. Paljon vanhempikin. Silti oon vaan niin ihastunut, että sydän meinaa haljeta. Mikä helewata mua oikein vaivaa, ja miten tästä selviän?!
Mitä ihmettä mä siinä miehessä oikein näen...
11
241
Vastaukset
- laulalaulujaminusta
Naiset on kauniita kun ne tunteilee. Ujo mies saattaa punastua.
- tiedänkokemuksesta
Mä oon vähän kun se toinen osapuoli. Menin ja rakastuin sydänjuuriani myöten paljon nuorempaan. Voin kertoa, että olo on paha ja vie aikaa! Mutta selviät siitä kyllä, vaikka mitään ei kehkeytyisikään.
Vastaus on vanhan sanonnan mukainen: "rakkaus on sokea". Kun kolahtaa niin silloin tärisee, etkä voi sille mitään. Siinä ei paljon elämäntilanteet ja ikä ym. tekijät silloin paina.- sydänrinnassakuitenkin
Komppaan tätä. Sokea on. About 5 vuotta meni, hukkaanko? Kenties, kokemusta rikkaampana eteenpäin elämässä.
- normalna
Eipä ole mullistanut mitään.
- sänäetrakkauden
Sä näet elämäsi rakkauden. Meinaatko taistella itseäsi vastaan?
- höhhh
Joo mulla meni about " satoja vuosia " nyt vasta maata jalkojen alla.
- into.himo
Mitä.? Ungefär satoja vuosiako, ei olla nähtykään satoihin vuosiin, silti jalat tukevasti ilmassa!
- unohdasellasetheput
Sano se, sitä heppua täällä tuskin on.
- hyvääyötätäältä
Heppu hei!
- tuleshieromaanniskojahei
=D Heppu hei
https://www.youtube.com/watch?v=QYxbUYqAhTY - Asiassatämäkinpuoli
Yhteistähän tulee, jos ollaan yhdessä. Eikä kukaan niin saavuttamaton ole, ettei kiinni saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1862690Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 84954
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239819Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka285775Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies89774Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708