oltais lähdössä vaimon kanssa tallinnan risteilylle perjantaina vaihtomielessä toiveena josko löytyis saman kaltaista seuraa itse ollaan 50 normaali vartaloinen pari
Vastaukset 11
- Kyllä-seuraa-on
Täytyy olla melkoisen nössöjä peräkamarilaisia, jos täytyy hakea sokkoseuraa laivalle. Laivalla kun yksin oleminen tuottaa suoranaisia vaikeuksia. Etenkin iltayöstä seura suorastaan tuppautuu väkisin mukaan.
- vaihtopari
Joo seuraa kyllä mutta vaihtokauppa onkin eri asia
- Nuitahan-on
No ei oo tarttenuku muijan kanssa istuu jorapaikan pöytään siemimään driksua yhentoista aikaan ni kyllä kyselijöitä riittää.
- vaihtopari
jep jep!
- vaihtopari
olisihan se pitänyt arvata ettei täällä ole muuta kun paskan jauhajia
- Sitä-sait-mitä-tilasit
Olisihan sinun pitänyt tietää, että ilmoitus olisi voinut tuottaakin jotain, jos se olisi sijoitettu oikealle paikalle. Nyt foorumi oli täysin väärä. Kaiken lisäksi kaikki yhteydenottotiedot puuttuivat.
- Kimppakivaako
Pareista en tiedä. mut 51v mies on lähdössä...
- Se-on-ylyköille
Minkähän takia foorumeilta löytyy myös erikseen "matkaseuraa"-foorumi.
Ai niin, sehän on niille, joilla on ajattelukykyä yläpäässä. - Kimppakivaako
Olen aikas kova supliikkimies, eli enköhän keksi naisenkin mukaani reissuun...
t. 51m Ehkäpä tämä saitti ei todellakaan ole paras vaihtoehto seuran hakuun !
Kannattaa mieluummin liittyä johnkin maksulliseen seuranhakupalveluun, niin pääsee paremmin eroon näistä "parien", ( lue yksinäisten miesten) kommenteista :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851724
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391273Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i1261025Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku29923S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant32835Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41798KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi15733Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁68700Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul33692Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R44652