tosi lihavat lapset

lihottaja

Mulla on lihava tyttö. Tyttö on 12-vuotias, pituutta on n.160cm ja painoa 84kg. Se on vähän läski, mutta itsehän minä sitä olen lihottanut. Terveystarkastuksessa terkkari kirjoitti lappuun lievä ylipaino ja että terveellisistä ruokailutottumuksista keskusteltu. Ja ryhdin kohdalla luki tyydyttävä. Tyttöni on lihava siis sen takia että minä äitinä lihotan häntä. Joka päivä jotain rasvasta pitsaa tai hampparia ja lihotan ihan vaan sen takia että lihavat lapset etenkin tytöt ovat suloisia. Tytöllä on vain harvoja kavereita. Yleensä tyttö rasvaisen ruoan jälkeen pyytää minua hieromaan,taputelemaan ja puristelemaan hänen mahaa. Ja yleensä saan kyllä puristella ihan joka paikasta missä läskiä vain on. Tytöllä on iso kaksoisleuka ja makkara masu, jalat ja kädetkin aika paksut ovat.

3

195

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluhullumpihulluin

MENE HOITOON!

• bua-ha-haa

Ai että "lievä ylipaino"?
      »Lapsen painoindeksi on 33.5 eli lapsi on LIHAVA. Painonhallinta on välttämätöntä tulevien terveysongelmien välttämiseksi.»
      Lapsen ihannepaino on 37.8 - 56.8 kg.

Sellanen 30 kg pitäis tiputtaa, eli melkein kolmannes pois.
      Paljonkos aloittajan oma paino on?

  * * *  R U O K I   T R O L L I   P Ä I V Ä S S Ä  * * *

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1480
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe