Mulla on lihava tyttö. Tyttö on 12-vuotias, pituutta on n.160cm ja painoa 84kg. Se on vähän läski, mutta itsehän minä sitä olen lihottanut. Terveystarkastuksessa terkkari kirjoitti lappuun lievä ylipaino ja että terveellisistä ruokailutottumuksista keskusteltu. Ja ryhdin kohdalla luki tyydyttävä. Tyttöni on lihava siis sen takia että minä äitinä lihotan häntä. Joka päivä jotain rasvasta pitsaa tai hampparia ja lihotan ihan vaan sen takia että lihavat lapset etenkin tytöt ovat suloisia. Tytöllä on vain harvoja kavereita. Yleensä tyttö rasvaisen ruoan jälkeen pyytää minua hieromaan,taputelemaan ja puristelemaan hänen mahaa. Ja yleensä saan kyllä puristella ihan joka paikasta missä läskiä vain on. Tytöllä on iso kaksoisleuka ja makkara masu, jalat ja kädetkin aika paksut ovat.
tosi lihavat lapset
lihottaja
3
89
Vastaukset
- hulluhullumpihulluin
MENE HOITOON!
- bua-ha-haa
Ai että "lievä ylipaino"?
»Lapsen painoindeksi on 33.5 eli lapsi on LIHAVA. Painonhallinta on välttämätöntä tulevien terveysongelmien välttämiseksi.»
Lapsen ihannepaino on 37.8 - 56.8 kg.
Sellanen 30 kg pitäis tiputtaa, eli melkein kolmannes pois.
Paljonkos aloittajan oma paino on?
* * * R U O K I T R O L L I P Ä I V Ä S S Ä * * *
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk305770Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183194Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171311Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511303Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231164PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1521085Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43979- 126964
- 37854
- 142793