Mulla on lihava tyttö. Tyttö on 12-vuotias, pituutta on n.160cm ja painoa 84kg. Se on vähän läski, mutta itsehän minä sitä olen lihottanut. Terveystarkastuksessa terkkari kirjoitti lappuun lievä ylipaino ja että terveellisistä ruokailutottumuksista keskusteltu. Ja ryhdin kohdalla luki tyydyttävä. Tyttöni on lihava siis sen takia että minä äitinä lihotan häntä. Joka päivä jotain rasvasta pitsaa tai hampparia ja lihotan ihan vaan sen takia että lihavat lapset etenkin tytöt ovat suloisia. Tytöllä on vain harvoja kavereita. Yleensä tyttö rasvaisen ruoan jälkeen pyytää minua hieromaan,taputelemaan ja puristelemaan hänen mahaa. Ja yleensä saan kyllä puristella ihan joka paikasta missä läskiä vain on. Tytöllä on iso kaksoisleuka ja makkara masu, jalat ja kädetkin aika paksut ovat.
tosi lihavat lapset
lihottaja
3
122
Vastaukset
- hulluhullumpihulluin
MENE HOITOON!
- bua-ha-haa
Ai että "lievä ylipaino"?
»Lapsen painoindeksi on 33.5 eli lapsi on LIHAVA. Painonhallinta on välttämätöntä tulevien terveysongelmien välttämiseksi.»
Lapsen ihannepaino on 37.8 - 56.8 kg.
Sellanen 30 kg pitäis tiputtaa, eli melkein kolmannes pois.
Paljonkos aloittajan oma paino on?
* * * R U O K I T R O L L I P Ä I V Ä S S Ä * * *
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815