joskus muuttavasi täältä pikku kaupungista (synnyin kaupungistasi pois) vai haluatko asustella täällä koko elämäsi????
Oletkos ajatellut mies
11
78
Vastaukset
- oletkoajatellut
että kaikilla ei mene yhtä huonosti kuin sinulla?
- tämänenempääää
sulle en edes alennu vastaamaaan
- nomitähän
just teit pönttö?
- millasetpopot
niin sinähän se tiedät mikä se on, kuka oletkaan.
Taisit erehtyä vai minäkö erehdyksen saappaat jalkaani heittänyt - historial
Kotkaan mietin että jos muuttaisi.
- latuavaan
En ajattele nykyään mitään turhaa. En laisinkaan
- jossiltätuntuu
Ehkä, kun aika on sopiva.
- KylläOlen
Olen ajatellut, että jonain päivänä lähtisin täältä. Suunta on ajatuksissani ollut sama, kuin mihin tiedän hänenkin haluavan.
- eisemulle
Olen miettinyt, että voisin muuttaa pois....
- latuavaan
Minä asun henkisesti jo muualla, nauran vain joidenkin pikkumaisuutta ja sitä miten jotkut olettaa jonkun reagoivan rakkauttani saturnuksen renkaisiin
Jotenkin olen iloa tulvillaan kun saan tietää, olen sitä jo valmiina - Selvennä_hieman
Mikä on aloittajan pikku kaupunki? Onko siellä kaupungissa asukkaita:
A) 10 000- 30 000
B) 30 000 - 50 000
C) 50 000 - 100 000
D) 100 000 - 200 000
E) 200 000 - 500 000
F) yli 500 000
Pikkukaupunki voi olla noista mikä vaan jos on elänyt suurkaupungissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."382091Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701858- 1151289
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711130- 91885
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli71845Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43826Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77805Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681