olipa surkea esitys ku kerrankin kävin omankylän hallis kattomas pyhänä kiekkoo
Hokkarit ed
5
162
Vastaukset
- toinen.mitätön
Että .ituttaa sitte noin palijo, että täytyy unettoman yän päätteeks tänne porata aamusella anivarahin klo 4.52.
Ihimisillä on keskimäärin mitätön arvomailma!- arvomailma
niin taitaa olla sullakin
- kellonaika
Mitä väliä kellon ajalla on taitaa suakin vituttaa paska peli
- Puhtaat.haalarit
kellonaika kirjoitti:
Mitä väliä kellon ajalla on taitaa suakin vituttaa paska peli
Ole sinä hilijaa senki juapporetku. Tairat olla just heränny että kerkiät hakeen tyäkkärikorvauksillas tarjouskeskaria Valintatalosta, minkä luulet olevan erelleen kommunistikauppa. Ekkös sää olekkin se paskahaissi joka et pääse Sarven karvalakkipualellekkaan ku sulla on kuukauren kuset housuis mikkä on entise tyäpaikkas tyähousut. On meinaan suaraan 80-luvulta.
- fanirysty
olen täysin samaa mieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013