Onko muut huomanneet cutriinan ilmassa homeenhajua?
Cutriina kiuruvesi
13
1254
Vastaukset
- Dismi
Bismi Dismi :DD
- Kiuruvesip
Kyllä olen samaa mieltä kanssasi.
- liimatukka
Mitäs parturia muuten suosittelisitte miehen hiustenleikkuuseen ja missä hintaluokassa kyseinen toimitus tällä paikkakunnalla liikkuu?
- lomalaiset
anneli hakala on aika hyvä ja edullinen se on mun suosikki parturi
- gluehair
Onko muuten parturien hintatasoissa isojakin eroja Kiuruvedellä? Miehen tukanleikkuuhan ei paljoa aikaa vie joten taksojen luulisi olevan samaa tasoa (alle 20€)?
- happiloppuu
Osta oma kone missä saa säädettyä kuinka pitkäksi hiukset jättää
Ohennussakset ostin apteekista
Hiuksia ny ei värjää enää kukaan kun allergiat lisääntyneet - rykäenska
Parturoiko täällä kukeen ilman kuittia,olisi halvempi käydä ja varmasti asiakkaita riittäisi
- suklaakuningatar
Varmaan tuotakin esiintyy vaikka esim. miesten tukanleikkuun alvi tuskin montakaan vie konkurssiin.
- kivipaperisaksettt
Eihän nekään kaikkee parturoi kuitille
- 006600440
Lissee kampaamokeskustelua kun näkkyy ärsyttävän. Kuka lie aukassu tämännii.
Ja kyllä niitä " seksistisiä" ketjuja on riittävästi. Elekee heittäytykö hienommiks. - Kuukas
Kyllä huomasin. olen käynyt ripsiä ottamassa, homeen?-haju voimistui mentäessä kampaamon "takatiloihin".
- palvelupelaa
Miten haju liittyy palveluun,ei mitenkään! Kiinteistön omistajat korjuuseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362749Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122537100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372258Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351518Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa501518- 381453
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251353- 241138
- 181073