Hinnoissa eroa.

dfghertyu

17

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retoriikkaa

      Pitäiskö ottaa kantaa? Mitä itse ajattelit?

      • dftgery457

        Etköhän sinä aikuisena ihmisenä osaa ihan itse päättää?


    • SvenÅke

      Onpas sillä hintaa Ruåtsissa :-)

      • sgrdhjtgh

        Tyyris båtski, ei kandee .... .


    • Eihän hintaero ole kuin melkein kolminkertainen ;)

      (40.000 Sek. = 4 272.72 €)

    • Jeppesen34

      Käykää hakemassa Ruotsista. Tuollaisella veneellä on leppoisaa purjehtia Itämeren aalloilla Suomeen. Halvalla yleensä saa Ruotsista ihan kelpo purren.

    • ekonomisailori

      Eikö hinnoissa ole aina eroja?
      Samat hinnat tarkoittaa kartellia!

      • dsgrfyer45678

        Ja suuret erot tarkoittaa että jollain on hintakäsitykset pahasti persiillään.
        Toisaalta jos yks huoltsikka myy 95.sta 1,5€ ja toinen 4,5€ litralta ni ei ole vaikea arvata kumpi myy :)


      • kaupatainasyntyneet
        dsgrfyer45678 kirjoitti:

        Ja suuret erot tarkoittaa että jollain on hintakäsitykset pahasti persiillään.
        Toisaalta jos yks huoltsikka myy 95.sta 1,5€ ja toinen 4,5€ litralta ni ei ole vaikea arvata kumpi myy :)

        Onpa terävä havainto!

        Miksi muuten olet myyjistä huolissasi, kun voit ostaa sen minkä haluat!


    • Nöffe

      Millä logiigalla joku kuvittelee Shipmanin olevan 12 000 euron arvoinen?
      Rajan toisella puolen hinta on noin 4000e, siis kolmasosa ja vielä kohtalaisin varustein.

      Saa sitä pyytää, mutta suhteellisuudentaju taitaa olla hakoteillä.
      Pää pois per.... ahterista.

      • hehke

        Logiikalla kirjoitetaan k:lla. Hinnan saa ajatella ihan vapaasti, ei sitä kukaan määrää. Ei hinnasta pitäisi olla mitään syytä valittaa.


      • Nöffe
        hehke kirjoitti:

        Logiikalla kirjoitetaan k:lla. Hinnan saa ajatella ihan vapaasti, ei sitä kukaan määrää. Ei hinnasta pitäisi olla mitään syytä valittaa.

        K niin kuin kogiikka?

        Saa, mutta myydä ei tarvitse.
        Valittaja luultavasti löytyy myyjän puolelta, kun kauppoja ei synny.


      • markkinamies

        Näin on. Stadissa pyydetään jostain hikisestä kaksiosta tuplahintaa jos ei enemmän kuin vaikka Mansessa.
        Ja kaikki nyökyttelee....


      • hehke
        markkinamies kirjoitti:

        Näin on. Stadissa pyydetään jostain hikisestä kaksiosta tuplahintaa jos ei enemmän kuin vaikka Mansessa.
        Ja kaikki nyökyttelee....

        Ei ole pakko ostaa. Mitä täällä valitat. Osta halpoja.


    • Munvene

      Suomiveneen pohjassa ei ole ruttoa!

    • Kuntotarkastus

      Täysin turhaa vertailua. Järkevin tapa on vertailla hintoja, kun veneet on varusteltu ja kunnostettu täysin vastaaviksi. Ilman kunnollista veneiden tutkimista ei kannata liikaa intoilla. Eivät kaikki ruotsalaisten veneet ole hyvin pidettyjä. Veneen korjaamiseen ja varusteluun menee äkkiä pitkä penni.

      • Nöffe

        Ruotsissa myytävät veneet ovat lähes aina paremmin varusteltuja, uudemmilla purjeilla ja moottorilla.

        En tiedä mistä tämä johtuu, eikä tarkoitukseni ole mollata suomalaista venekansaa, kuulunhan itsekin tähän Suomesta ostetulla Ruotsalaisella veneellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe