Kuinka tehdään Win 10;iin

aune-emilia

"tavallinen käyttäjä" tili?
Yritin itse, mutta sinne olisi pitänyt jokin sähköposti tili-tai jotain sellaista ensin tehdä?

34

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AsusDeluxe

      Menet sinne käyttäjätilihallintaan ja klikkaile näin (en viitsi arvailla mitä nuo on suomenkielisessä versiossa):

      - Add someone else to this PC
      - I don't have this person's sign-in information
      - Add a user without a Microsoft account

      Sitten vaan kirjoitat käyttäjänimen, salasanan ja salasanavihjeen uudelle käyttäjälle.

    • Sen Microsoft tilin voi tehdä vaikka outlook.com:ssa ja tee se vaikka muotoa [email protected]

      Sen sitten liität siihen käyttäjätiliin ja sen jälkeen pääset asentamaan ohjelmia siinä tavallisella tilillä.

      • Höpöhöpöä

        Tilillä ei tee mitään ja ihan turhaa tuollaisa edes on tehdä.


      • Höpöhöpöä kirjoitti:

        Tilillä ei tee mitään ja ihan turhaa tuollaisa edes on tehdä.

        Sitä tarvitsee mm. sellaisten sovellusten asentamiseen mitkä toimii jatkossakin. Vai pelkkäöö' nettiselaimellako pitäisi pärjätä? Eiköhän tähän olisi ChromeOS vähän fiksumpi valinta kuin Windows.


      • Höpöhöpöä
        M-Kar kirjoitti:

        Sitä tarvitsee mm. sellaisten sovellusten asentamiseen mitkä toimii jatkossakin. Vai pelkkäöö' nettiselaimellako pitäisi pärjätä? Eiköhän tähän olisi ChromeOS vähän fiksumpi valinta kuin Windows.

        Yhtään nettiselanohjrlmaa ei ole ikinä tullut vastaan enkä tule koskaan käyttämään, Windows sovelluskaupan sovellukset ei ole mitään nettiselain sovelluksia ja niitä ei tarvitse kukaan kun Windowsiin saa edelleen ohjelmat kuten aina ennenkin ja tulee saamaan jatkossakin.

        ohjelmista ei ollut kyse, tunnetusti et osaa lukea niin kerron että kyse oli käyttäjätilistä.


      • Höpöhöpöä kirjoitti:

        Yhtään nettiselanohjrlmaa ei ole ikinä tullut vastaan enkä tule koskaan käyttämään, Windows sovelluskaupan sovellukset ei ole mitään nettiselain sovelluksia ja niitä ei tarvitse kukaan kun Windowsiin saa edelleen ohjelmat kuten aina ennenkin ja tulee saamaan jatkossakin.

        ohjelmista ei ollut kyse, tunnetusti et osaa lukea niin kerron että kyse oli käyttäjätilistä.

        "kun Windowsiin saa edelleen ohjelmat kuten aina ennenkin ja tulee saamaan jatkossakin."

        Eli lataamalla sovelluskaupasta kun on Microsoft tili. Muita vaihtoehtoja on käyttää selaimella tai sitten käytetään palvelumuotoisia sovelluksia kuten Adobe Creative Cloud tai Spotify.

        Muut sovellukset ei käytännössä kelpaa useimmille kun urpot eivät tiedä mikä on "rajapinta" ja mitä rajapintaa ja rajapinnan versiota mikäkin ohjelma käyttää ja ei myöskään tiedä kuinka pitkään toimii.

        Se aiheuttaa helposti erittäin paljon vahinkoa neuvoa ihmisiä saamaan vaikeuksia suosittelemalla jotain roskaohjelmia mitkä voivat lakata pysyvästi toimimasta kun Windowsiin tulee päivitys.

        Eli, jos ei tee Microsoft tiliä niin käytännössä rajoitetutaan selaimeen ja joihikin palveluihin. Eikä nekään edes Microsoftin kun Microsoftin palvelut tarvitsee sitä Microsoft tiliä.


      • AsusDeluxe
        M-Kar kirjoitti:

        "kun Windowsiin saa edelleen ohjelmat kuten aina ennenkin ja tulee saamaan jatkossakin."

        Eli lataamalla sovelluskaupasta kun on Microsoft tili. Muita vaihtoehtoja on käyttää selaimella tai sitten käytetään palvelumuotoisia sovelluksia kuten Adobe Creative Cloud tai Spotify.

        Muut sovellukset ei käytännössä kelpaa useimmille kun urpot eivät tiedä mikä on "rajapinta" ja mitä rajapintaa ja rajapinnan versiota mikäkin ohjelma käyttää ja ei myöskään tiedä kuinka pitkään toimii.

        Se aiheuttaa helposti erittäin paljon vahinkoa neuvoa ihmisiä saamaan vaikeuksia suosittelemalla jotain roskaohjelmia mitkä voivat lakata pysyvästi toimimasta kun Windowsiin tulee päivitys.

        Eli, jos ei tee Microsoft tiliä niin käytännössä rajoitetutaan selaimeen ja joihikin palveluihin. Eikä nekään edes Microsoftin kun Microsoftin palvelut tarvitsee sitä Microsoft tiliä.

        Mitä ihmettä? En mä ainakaan ole ikinä mitään Microsoft-tiliä avannut, enkä kaivannut sovelluskaupan ohjelmia.
        On mulla tässä koneella silti vaikka mitä ohjelmia.


      • AsusDeluxe kirjoitti:

        Mitä ihmettä? En mä ainakaan ole ikinä mitään Microsoft-tiliä avannut, enkä kaivannut sovelluskaupan ohjelmia.
        On mulla tässä koneella silti vaikka mitä ohjelmia.

        Niin ja monta näistä on palveluja kuten Spotify, Adobe Creative Cloud tai vastaava?

        Ja ne mitkä ei ole niin kuinka pitkään tiedät niiden toimivan?

        Jos et tiedä niin haittaako se jos jotain lakkaa yllättäen toimimasta pysyvästi? Et silloin varmaan tee mitään millä on merkitystä eikä haittaa vaikka ohjelmat lakkaa toimimasta ja samoin voi estyä niillä tehtyjen tiedostojen avaaminen.


      • M-sekoilee
        M-Kar kirjoitti:

        "kun Windowsiin saa edelleen ohjelmat kuten aina ennenkin ja tulee saamaan jatkossakin."

        Eli lataamalla sovelluskaupasta kun on Microsoft tili. Muita vaihtoehtoja on käyttää selaimella tai sitten käytetään palvelumuotoisia sovelluksia kuten Adobe Creative Cloud tai Spotify.

        Muut sovellukset ei käytännössä kelpaa useimmille kun urpot eivät tiedä mikä on "rajapinta" ja mitä rajapintaa ja rajapinnan versiota mikäkin ohjelma käyttää ja ei myöskään tiedä kuinka pitkään toimii.

        Se aiheuttaa helposti erittäin paljon vahinkoa neuvoa ihmisiä saamaan vaikeuksia suosittelemalla jotain roskaohjelmia mitkä voivat lakata pysyvästi toimimasta kun Windowsiin tulee päivitys.

        Eli, jos ei tee Microsoft tiliä niin käytännössä rajoitetutaan selaimeen ja joihikin palveluihin. Eikä nekään edes Microsoftin kun Microsoftin palvelut tarvitsee sitä Microsoft tiliä.

        Mitä hiton selaimella?
        Mitä ohjelmia sinä selaimella oikein Windowsissa käytät?

        Ihan normaali tapaan sovellukset ladataa ulkopuolelta eikä mistään sovelluskaupasta, pitääkö huutaa, TAJUATKO!


      • Valehtelet-taas
        M-Kar kirjoitti:

        Niin ja monta näistä on palveluja kuten Spotify, Adobe Creative Cloud tai vastaava?

        Ja ne mitkä ei ole niin kuinka pitkään tiedät niiden toimivan?

        Jos et tiedä niin haittaako se jos jotain lakkaa yllättäen toimimasta pysyvästi? Et silloin varmaan tee mitään millä on merkitystä eikä haittaa vaikka ohjelmat lakkaa toimimasta ja samoin voi estyä niillä tehtyjen tiedostojen avaaminen.

        Miksi Windows 10 on muuten edelleen alaspäinyhteesopivuustilat ja milloin ne lopettaa olemasta?


      • M-sekoilee kirjoitti:

        Mitä hiton selaimella?
        Mitä ohjelmia sinä selaimella oikein Windowsissa käytät?

        Ihan normaali tapaan sovellukset ladataa ulkopuolelta eikä mistään sovelluskaupasta, pitääkö huutaa, TAJUATKO!

        "Mitä hiton selaimella?"

        Ne ohjelmat mitä Windowsissa käytetään. Facebook esimerkiksi hyvin suosittu ohjelma mitä käytetään selaimella ja ihmiset viestittävät sillä toisilleen.

        "Ihan normaali tapaan sovellukset ladataa ulkopuolelta eikä mistään sovelluskaupasta, pitääkö huutaa, TAJUATKO!"

        TAJUATKO, että niiden muualta ladattujen pitää olla PALVELUITA, mikäli käyttäjä on tyypillinen suomi24 urpo joka ei edes tiedä mitä rajapintaa ja rajapinnan versiota ohjelma käyttää.

        Edelleenkin kertalisenssiohjelmat millä ei ole mitään lupauksia monta vuotta toimii Windows 10:llä, voivat lakata toimimasta Windowsin päivittyessä riippuen rajapinnoista mitä käyttää.

        Mutta tuo rajapintajuttu ei onnistu urpoilta jotka kuvittelee WinRT:n tarkoittavan käyttöjärjestelmää.


      • Valehtelet-taas kirjoitti:

        Miksi Windows 10 on muuten edelleen alaspäinyhteesopivuustilat ja milloin ne lopettaa olemasta?

        Taaksepäinyhteensopivuuden takia. Siinähän toimii lukemattomat vanhat ohjelmat, tällä hetkellä.

        Windows 10:n tulee 2-4x vuodessa isompi päivitys mikä voi poistaa jotain vanhaa tekniikkaa pois mitä on taaksepäinyhteensopivuussyistä mukana. Eli se ohjelman toimivuus siis riippuu ohjelman käyttämästä RAJAPINNASTA. Niille kun on luvattuna tietyt vähimmäisajat jonka jälkeen niitä voidaan poistella.

        Se vaan on todettu, että urpot ei tiedä mitään niistä rajapinnoista, ei ymmärrä koko rajapinnan käsitettä ja kuvittelee WinRT:n tarkoittavan käyttöjärjestelmää, joten ei käytännössä ole vaihtoehto urpolle asentaa sovelluskaupan ulkopuolelta mitään tärkeää, jos se ei ole palvelu.

        Siitähän voi tulla valtavasti harmia jos jotain tärkeätä lakkaakin yks kaks toimimasta.


      • AsusDeluxe
        M-Kar kirjoitti:

        Niin ja monta näistä on palveluja kuten Spotify, Adobe Creative Cloud tai vastaava?

        Ja ne mitkä ei ole niin kuinka pitkään tiedät niiden toimivan?

        Jos et tiedä niin haittaako se jos jotain lakkaa yllättäen toimimasta pysyvästi? Et silloin varmaan tee mitään millä on merkitystä eikä haittaa vaikka ohjelmat lakkaa toimimasta ja samoin voi estyä niillä tehtyjen tiedostojen avaaminen.

        En mä kyllä kamalasti pelkää, että Photoshop, Avid Word, Excell jne. yhtäkkiä lakkaisivat toimimasta, puhumattakaan etten saisi niillä tehtyjä dokumentteja millään avattua.
        Näiden käyttöön en kuitenkaan ole ikinä tarvinnut mitään helkutin MS-tiliä.


      • AsusDeluxe kirjoitti:

        En mä kyllä kamalasti pelkää, että Photoshop, Avid Word, Excell jne. yhtäkkiä lakkaisivat toimimasta, puhumattakaan etten saisi niillä tehtyjä dokumentteja millään avattua.
        Näiden käyttöön en kuitenkaan ole ikinä tarvinnut mitään helkutin MS-tiliä.

        "En mä kyllä kamalasti pelkää, että Photoshop, Avid Word, Excell jne. yhtäkkiä lakkaisivat toimimasta, puhumattakaan etten saisi niillä tehtyjä dokumentteja millään avattua."

        -Photoshop on palvelu, Adobe Creative Cloud
        -Word ja Excel ovat palvelu, MS Office 365 ja tarvitsee sen Microsoft tilin

        Jos sinulla on jotain vanhaa kertalisenssiä käytössä niin ne toki voivat lakata yhtäkkiä toimimasta.

        Standardit tiedostoformaatit toki avautuu jatkossa, esim. OOXML Strict, PNG ja JPG kuvat ja jne.


      • Idiootti-Kar
        M-Kar kirjoitti:

        "Mitä hiton selaimella?"

        Ne ohjelmat mitä Windowsissa käytetään. Facebook esimerkiksi hyvin suosittu ohjelma mitä käytetään selaimella ja ihmiset viestittävät sillä toisilleen.

        "Ihan normaali tapaan sovellukset ladataa ulkopuolelta eikä mistään sovelluskaupasta, pitääkö huutaa, TAJUATKO!"

        TAJUATKO, että niiden muualta ladattujen pitää olla PALVELUITA, mikäli käyttäjä on tyypillinen suomi24 urpo joka ei edes tiedä mitä rajapintaa ja rajapinnan versiota ohjelma käyttää.

        Edelleenkin kertalisenssiohjelmat millä ei ole mitään lupauksia monta vuotta toimii Windows 10:llä, voivat lakata toimimasta Windowsin päivittyessä riippuen rajapinnoista mitä käyttää.

        Mutta tuo rajapintajuttu ei onnistu urpoilta jotka kuvittelee WinRT:n tarkoittavan käyttöjärjestelmää.

        Facebook on nettisivusto ei ohjelma.


      • sekaisinkoTaas
        M-Kar kirjoitti:

        Taaksepäinyhteensopivuuden takia. Siinähän toimii lukemattomat vanhat ohjelmat, tällä hetkellä.

        Windows 10:n tulee 2-4x vuodessa isompi päivitys mikä voi poistaa jotain vanhaa tekniikkaa pois mitä on taaksepäinyhteensopivuussyistä mukana. Eli se ohjelman toimivuus siis riippuu ohjelman käyttämästä RAJAPINNASTA. Niille kun on luvattuna tietyt vähimmäisajat jonka jälkeen niitä voidaan poistella.

        Se vaan on todettu, että urpot ei tiedä mitään niistä rajapinnoista, ei ymmärrä koko rajapinnan käsitettä ja kuvittelee WinRT:n tarkoittavan käyttöjärjestelmää, joten ei käytännössä ole vaihtoehto urpolle asentaa sovelluskaupan ulkopuolelta mitään tärkeää, jos se ei ole palvelu.

        Siitähän voi tulla valtavasti harmia jos jotain tärkeätä lakkaakin yks kaks toimimasta.

        Juurihan väitit että ne ei toimi ja niitä ei tule käyttää joten miksi se tuki on siis olemassa.


      • AsusDeluxe
        M-Kar kirjoitti:

        "En mä kyllä kamalasti pelkää, että Photoshop, Avid Word, Excell jne. yhtäkkiä lakkaisivat toimimasta, puhumattakaan etten saisi niillä tehtyjä dokumentteja millään avattua."

        -Photoshop on palvelu, Adobe Creative Cloud
        -Word ja Excel ovat palvelu, MS Office 365 ja tarvitsee sen Microsoft tilin

        Jos sinulla on jotain vanhaa kertalisenssiä käytössä niin ne toki voivat lakata yhtäkkiä toimimasta.

        Standardit tiedostoformaatit toki avautuu jatkossa, esim. OOXML Strict, PNG ja JPG kuvat ja jne.

        "-Photoshop on palvelu, Adobe Creative Cloud

        -Word ja Excel ovat palvelu, MS Office 365 ja tarvitsee sen Microsoft tilin"

        Voihan noita saada palveluina, itse en ole kaivannut. Sitäpaitsi voin käyttää noita vaikka ilman nettiä ja etenkin ilman kuukausimaksua.

        "Jos sinulla on jotain vanhaa kertalisenssiä käytössä niin ne toki voivat lakata yhtäkkiä toimimasta."
        No ei noi nyt sen vanhempia ole kuin mun konekaan, enkä tätäkään pidä mitenkään vanhanaikaisena.
        Jos noi Mikkiksen Office-ohjelmat nyt lakkaa toimimasta, niin saahan noita muidenkin tekeminä. Ne nyt ei mulle niin oleellisia ohlemia ole kuin video- ja kuvankäsittelyohjelmat.


        "Standardit tiedostoformaatit toki avautuu jatkossa, esim. OOXML Strict, PNG ja JPG kuvat ja jne."

        Noni, ei siis ole pelkoa ettenkö saisi dokumenttejani auki.


      • Idiootti-Kar kirjoitti:

        Facebook on nettisivusto ei ohjelma.

        "juurihan väitit että ne ei toimi"

        Enhän minä sellaista sanonut. Minä nimenomaan sanoin, että moni vanha ohjelma toimii.

        "joten miksi se tuki on siis olemassa."

        Taaksepäinyhteensopivuussyistä. Sanoin sen aivan selvästi.

        Kyse on siitä mitä urpo ei nyt käsitä, että se mikä toimii nyt, ei välttämättä tarvitse olla toimiva viikon kuluttua, vuoden kuluttua, 3v kuluttua... Se toimivuus riippuu siitä RAJAPINNAN VERSIOSTA.

        Katsos kun Windows 10:ä muutetaan 2-4x vuodessa rajummin ja ne muutokset voivat poistaa niitä taaksepäinyhteensopivuuksia sen jälkeen kun rajapinnan luvattu tukiaika on mennyt.

        Ne vanhat kertalisenssinä hankitut sovellukset siis voivat lakata yhtäkkiä toimimasta. Tarkoitus kun on, että ne uusitaan palveluiksi hyvissä ajoin.


      • AsusDeluxe kirjoitti:

        "-Photoshop on palvelu, Adobe Creative Cloud

        -Word ja Excel ovat palvelu, MS Office 365 ja tarvitsee sen Microsoft tilin"

        Voihan noita saada palveluina, itse en ole kaivannut. Sitäpaitsi voin käyttää noita vaikka ilman nettiä ja etenkin ilman kuukausimaksua.

        "Jos sinulla on jotain vanhaa kertalisenssiä käytössä niin ne toki voivat lakata yhtäkkiä toimimasta."
        No ei noi nyt sen vanhempia ole kuin mun konekaan, enkä tätäkään pidä mitenkään vanhanaikaisena.
        Jos noi Mikkiksen Office-ohjelmat nyt lakkaa toimimasta, niin saahan noita muidenkin tekeminä. Ne nyt ei mulle niin oleellisia ohlemia ole kuin video- ja kuvankäsittelyohjelmat.


        "Standardit tiedostoformaatit toki avautuu jatkossa, esim. OOXML Strict, PNG ja JPG kuvat ja jne."

        Noni, ei siis ole pelkoa ettenkö saisi dokumenttejani auki.

        "Voihan noita saada palveluina, itse en ole kaivannut."

        Ne vanhat voi lakata yhtäkkiä toimimasta. MS Office 2013 ja MS Office 2016 kanssa ei ole heti hätää kun niissä on mainstream tukea yllin kyllin jäljellä.

        "No ei noi nyt sen vanhempia ole kuin mun konekaan, enkä tätäkään pidä mitenkään vanhanaikaisena."

        Koneesi iällä ei ole väliä vaan sillä, mikä on luvattu aika toimivuudelle tai mille rajapinnalle on tehty ja kuinka pitkään jonkun rajapinnan on luvattu toimivan. Windows 10 Home/Pro versioissa MS Office 2013 toimii ainakin pari vuotta vielä ja MS Office 2016 ainakin 5v vielä. Windows 10 LTSB:ssä voi toimia 10v mutta MS Office 2013:n turvapäivitykset loppuvat viimeisetään 7v kuluttua.

        Vanhemmat MS Officet ja vanhat Adobe CS ohjelmat voivat lakata aikaisemmin toimimasta. Riippuu täysin rajapinnoista.


      • sekaisinkoTaas kirjoitti:

        Juurihan väitit että ne ei toimi ja niitä ei tule käyttää joten miksi se tuki on siis olemassa.

        "Juurihan väitit että ne ei toimi ja niitä ei tule käyttää joten miksi se tuki on siis olemassa."

        Minä sanoin, että niiden urpojen ei tule käyttää mitkä ei tiedä mikä on rajapinta. Esim. sinun ei tule käyttää eikä pidä neuvoa ketään muutakaan urpoa käyttämään ettei tule harmia. Sinähän taidat olla se sama urpo mikä vänkäsi WinRT:stä.

        Sellaiset jotka tietää mitä rajapintaa ja rajapintaversiota mikäkin ohjelma käyttää, voi niitä yhteensopivuustiloja käyttää koska tietää sitten kuinka pitkään vähintään toimii.


      • Noniin-tulihase
        M-Kar kirjoitti:

        "juurihan väitit että ne ei toimi"

        Enhän minä sellaista sanonut. Minä nimenomaan sanoin, että moni vanha ohjelma toimii.

        "joten miksi se tuki on siis olemassa."

        Taaksepäinyhteensopivuussyistä. Sanoin sen aivan selvästi.

        Kyse on siitä mitä urpo ei nyt käsitä, että se mikä toimii nyt, ei välttämättä tarvitse olla toimiva viikon kuluttua, vuoden kuluttua, 3v kuluttua... Se toimivuus riippuu siitä RAJAPINNAN VERSIOSTA.

        Katsos kun Windows 10:ä muutetaan 2-4x vuodessa rajummin ja ne muutokset voivat poistaa niitä taaksepäinyhteensopivuuksia sen jälkeen kun rajapinnan luvattu tukiaika on mennyt.

        Ne vanhat kertalisenssinä hankitut sovellukset siis voivat lakata yhtäkkiä toimimasta. Tarkoitus kun on, että ne uusitaan palveluiksi hyvissä ajoin.

        Eli ohjelmien ei tarvitse olla palveluita eikä Microsoftin sovelluskaupasta ladattuja.


      • Matti-eiosaa
        M-Kar kirjoitti:

        "Juurihan väitit että ne ei toimi ja niitä ei tule käyttää joten miksi se tuki on siis olemassa."

        Minä sanoin, että niiden urpojen ei tule käyttää mitkä ei tiedä mikä on rajapinta. Esim. sinun ei tule käyttää eikä pidä neuvoa ketään muutakaan urpoa käyttämään ettei tule harmia. Sinähän taidat olla se sama urpo mikä vänkäsi WinRT:stä.

        Sellaiset jotka tietää mitä rajapintaa ja rajapintaversiota mikäkin ohjelma käyttää, voi niitä yhteensopivuustiloja käyttää koska tietää sitten kuinka pitkään vähintään toimii.

        Kyllä se meistä sinä olet se jolta pitäisi kieltää kaikki neuvot kenellekään antamasta koska ne on kaikki ihan täyttä pskaa mitä puhut, minulla on sentään aina olleet neuvot paikkaansapitäiviä kuten tässäkin keskustelussa että mitään mikkiksen tilejä ei tarvita.


      • Noniin-tulihase kirjoitti:

        Eli ohjelmien ei tarvitse olla palveluita eikä Microsoftin sovelluskaupasta ladattuja.

        Tietysti tarvitsee silloin kun urpon ymmärrys ei riitä käsittämään mitä rajapintaversiota mikäkin käyttää tai puuttuu vaikka takuut ohjelman toimivuudelle esim. 5v eteenpäin.

        Ei pysty muuten tietämään milloin ohjelma lakkaa toimimasta ja siitä voi tulla paljon harmia.


      • Matti-eiosaa kirjoitti:

        Kyllä se meistä sinä olet se jolta pitäisi kieltää kaikki neuvot kenellekään antamasta koska ne on kaikki ihan täyttä pskaa mitä puhut, minulla on sentään aina olleet neuvot paikkaansapitäiviä kuten tässäkin keskustelussa että mitään mikkiksen tilejä ei tarvita.

        "koska ne on kaikki ihan täyttä pskaa mitä puhut"

        Todista.


        "minulla on sentään aina olleet neuvot paikkaansapitäiviä kuten tässäkin keskustelussa että mitään mikkiksen tilejä ei tarvita."

        No kerro sitten miten asennetaan sovelluskaupasta ohjelma ilman Microsoft tiliä?

        Muista että edelleenkään urpot ei tiedä mitään rajapinnoista ja siitä tulee harmia jos jotain tärkeätä lakkaa yhtäkkiä toimimasta ennenaikaisesti.


      • AsusDeluxe
        M-Kar kirjoitti:

        "koska ne on kaikki ihan täyttä pskaa mitä puhut"

        Todista.


        "minulla on sentään aina olleet neuvot paikkaansapitäiviä kuten tässäkin keskustelussa että mitään mikkiksen tilejä ei tarvita."

        No kerro sitten miten asennetaan sovelluskaupasta ohjelma ilman Microsoft tiliä?

        Muista että edelleenkään urpot ei tiedä mitään rajapinnoista ja siitä tulee harmia jos jotain tärkeätä lakkaa yhtäkkiä toimimasta ennenaikaisesti.

        "No kerro sitten miten asennetaan sovelluskaupasta ohjelma ilman Microsoft tiliä?"

        Aloittaja ei kysynyt miten sovelluskaupasta asennetaan ohjelmia, hän halusi tietää miten Windows kymppiin lisätään "tavallinen käyttäjä" ilman mitään sähköpostitiliä.
        Mikäli sen Microsoft-tilin haluaa, niin sen voi lisätä myöhemminkin.


      • AsusDeluxe kirjoitti:

        "No kerro sitten miten asennetaan sovelluskaupasta ohjelma ilman Microsoft tiliä?"

        Aloittaja ei kysynyt miten sovelluskaupasta asennetaan ohjelmia, hän halusi tietää miten Windows kymppiin lisätään "tavallinen käyttäjä" ilman mitään sähköpostitiliä.
        Mikäli sen Microsoft-tilin haluaa, niin sen voi lisätä myöhemminkin.

        Ilman Microsoft tiliä käyttäjä voi erehtyä helpommin asentamaan vanhaa roskaa mikä helposti aiheuttaa harmia.


      • AsusDeluxe
        M-Kar kirjoitti:

        Ilman Microsoft tiliä käyttäjä voi erehtyä helpommin asentamaan vanhaa roskaa mikä helposti aiheuttaa harmia.

        Microsoft-tilillä voi helpolla erehtyä asentamaan uutta roskaa.


      • AsusDeluxe kirjoitti:

        Microsoft-tilillä voi helpolla erehtyä asentamaan uutta roskaa.

        Ei se ole mikään erehdys että asentaa ohjelmaa mikä toimii jatkossakin.


      • AsusDeluxe
        M-Kar kirjoitti:

        Ei se ole mikään erehdys että asentaa ohjelmaa mikä toimii jatkossakin.

        Ei Windows-kauppa myöskään ole mikään laadun tae.


      • AsusDeluxe kirjoitti:

        Ei Windows-kauppa myöskään ole mikään laadun tae.

        Windows-kauppa on tähän mennessä ollut tae sille, että asennettava ohjelma on tehty tekniikalla mikä toimii pitkään. Sen lisäksi se on tae sille, että ohjelmat on paketoitu siististi niin että asentuu ja poistuu siististi ja tallentaa tiedot oikeille paikoilleen ja että Windows osaa päivittää kaikkea.

        Nyt sitten tehneet uuden paketoinnin, että saa vanhaakin tekniikka sinne, ja se on sen jälkeenkin tae sille, että koodi on ylläpidettyä. Eivät varmastikaan kelpuuta sinne sovelluksia mitä käännetty liian vanhoille rajapintaversioille.


    • eionnaaaaa

      Ei se onnistu. pitää olla ainakin yksi mstili

      • AsusDeluxe

        Höpöhöpö. Mulla ei ainakaan ole ainuttakaan ms-tiliä.
        W10Pro kuitenkin on koneessa asennettuna.


    • win10a

      Vittu ei kysymyshän on tietokoneesta eikä mistää puhelimesta että kaikki pitäisi asentaa windows storesta itselläni on jokin vajaa 1tb tavaraa koneella ja yksikään niistä ei ole windows storen sovellus

      • Ahaa, ja tiedätkö jokaisen näiden ohjelman käyttämän rajapinnan ja rajapintaversion? Tai yleensäkin kuinka pitkään toimii?

        Katsos kun vanhaa tekniikkaa voidaan poistaa Windows 10:stä päivitysten myötä kun luvatut tuet rajapinnoille loppuu. Jos et tiedä niitä rajapintoja mitä ne ohjelmat käyttää ja niiden versioita niin et myöskään tiedä milloin ne voi lakata toimimasta.

        Toivottavasti et mitään edes etäisesti tärkeää käytä tuolla tavalla ettei tule harmia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3418
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2098
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1662
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1517
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1097
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      150
      933
    Aihe