Mitenkäs on kylän ravintolaelämän laita, kun Gasthaus kuulemma lopettaa toimintansa? Näin oli omistaja facebookissa ilmotellu. Samanlaisia huhuja kuuluu myös Karvion suunnalta leirintäalueen jatkumisesta.
Taitaa kesällä olla majoitus ja kaljanjuontipaikat vähissä jos näin käy....
Gasthaus lopettaa?
22
2040
Vastaukset
- keputtarkkailuun
Eipä ole ihme kepulaisten pikkukylässä , jos vaikka kaikkki yritystoiminta loppuu.
Iso/korkea verkkoaita vain kylien ympärille, ettei sisäsiittoisus leviä. - Vakioasiakas
Ei lopu, vaihtaa paikkaa... Ähäkutti irvailijat....
- Lopunaikoja
no voin kuvitella kuinka tuollekkin käy. Niinhän se kukkopillikin aikoinaan muutti japian meni kiinni ei ole kylällä kohta enää mitään, lähtekää kun vielä voitte! Metallilaitekin tekee jo kuolinkouristuksia. Kylällä ole kuin peräkammarinpojat saatana!
- Gikolo
Ei pidä paikkaansa. Tietääkseni Gasthausin tiloissa vuokralla ollut "ravintolayrittäjä" vaihtaa paikkaa, ei Gasthaus. Ja tällä kaljakuppilalla ei ole mitään tekemistä Gasthausin kanssa. Eli ei hotelli mihinkään siirry. Ähäkutti vaan itelles.
- intoatäynnä
Heikki on monitaituri, tsemppiä hänen perheelleen ja vanhemille.
- sackil
Tsemppiä tarvitseekin! Tuskin tämä uusi paikka tulee menestymään. Taloudellisesti tuhoon tuomittu homma.
- Parkintaus
Peräkammarinpojat kittaavat kaljansa pirtissä.
- Virkakyösti
Ei pidä levittää vääriä tietoja.
- SenkinTollo
Tämä paikka on nimenomaan väärien tietojen levittämistä varten. Totuuden levittämiseen on olemassa muut kanavat.
- Vakioasiakas
Tuossa faktat......
http://www.savonsanomat.fi/savo/Musiikkimies-perustaa-ravintolan-Heinävedelle/749369 - saunditvainsoi
On siinä hyväpointti mies joka on nähnyt maailmaa,
- moniosaaja,
-ei ole kepulikonstilainen!- mattijormaEsko
Uuden ravintolan nimi kertookin jo olennaisen. Rafla LÄTTI... hahhahhaas!!!
- iiistänenäsi
Sinunlaisesi etunimihirviö et osaisi edes ravintolasa käyttäytyäkään.
- ihansamaJorma
Ennen kuin arvostelee toisten ihmisten käyttäytymistä, kannattais käydä peruskoulu loppuun ja opetella kirjoittamaan.
Ja ihan tiedoksi, en kyseiseen "ravintolaan" astuisi, vaikka maksettaisiin. - Lätinvaimo
Hotelli Gasthausin (Askeltie 2) alakerrassa toiminut ravintola Kyläpääsky siirtyi uutèen osoitteeseen (Virastokuja 1) kunnantalon ja vanhan virastotalon väliin uudella nimellä (Rafla Lätti) 1.4 2016 koska Hotelli Gasthaus/omistaja RG meni konkurssiin. Hotellin ovet sulkeutuivat 6.4. 2016.
Ravintola, jonka omistaa Heikki Lätti ja Hotelli Gasthaus olivat kaksi eri yritystä joilla ei ollut muuta yhteistä kuin osoite.
Pe 27.5 2016 Rafla Lätissä esiintyy duo Kummistusjuna eli Kotiteollisuuden Hynynen soittaa kaverinsa Aaltosen kanssa Kotiteollisuutta akustisena. Myöhemmin kesällä estradilla mm. Esa Eloranta, päivämäärää en muista. Voi etsiä täältä https://www.facebook.com/kylapaasky/
Lounaat seisovasta pöydästä arkisin ma-pe 10.30 - 14.30, hinta edelleen 11 euroa. - Asioistaperillä
Jokos työ kohta mänettä konkurssiin?
Eikös se alkoholitarkastaja kohta käy luvat hakemassa parempaan talteen, kun tuntuu tuo anniskelulainsäädäntö olevan vähän hakusessa sekä Lätillä että Lätin vaimolla...
Ja olisi vaimonkin aika ottaa puhtaat sormikkaat käytöön.
- öklöttää
Tyypilllinen kesuvetinen, hyh inhottavaa.
Mene sitten lippahattubuariin likasine hiuksisesi ja paskasine farkkuinesi, et erotu massasta.- ihansamaJorma
Taisit juuri kuvailla rafla Lätin asiakaskuntaa, et minua :D
En käytä lippalakkia ja farkutkin ovat puhtaat. Mielummin vien rahani johonkin, jossa ei tarvitse törmätä sinunlaisiisi juntteihin.
- HeikkiLätti
Hauska keskustelu ja viihdyttävä.
- Jovainon
Zemppiä Heikki sinulle! Kuten huomaat, ei ole helppoa. Minusta on hienoa, että joku viitsii yrittää ja altistua kaikelle yllä olevalle paskalle.
- älävälitä
Toiseltakin zemppiä Heikille. Ravintolan tasokin on kivasti noussut. Uusi paikkanakin parempi. Muutama rakkikoira ei näitä tosiasioita muuta.
- kysynvaanhä
Miks lounas on edelleen samanhintainen kuin aikaisemmin, vaikka yksi ruokalaji on vähemmän? Ja missä a la carte lista? Vai onks tarjolla edelleen mikrossa lämmitettyjä valmishamppareita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569