nyt ne voisi ostaa takaisin jos haluaa? no onhan se tuokin tapa tienata..
https://huutokaupat.com/fi/v/266229
mutakuonoille kerätyt vaatteet
9
107
Vastaukset
- Ählämittottuneetlaatuun
Ei kelvannut kun ei ollut kalliita ja uusia merkkivaatteita,vaan jotain halpahallin kiinanlaatua.
- juuliako
Hah haa suomalaiset jässikkä miehet. Teidän ämmät tyhjää jässikkä äijän vaatekaapit ja lahjoittaa maahanmuuttajille. Työtakit saa jässikkä-äijä pitää itse.
- viiksekäs_traktorikuski
Juuri näin.
Ylipainoisille, punakoille, hieltä ja kakalta haiseville hassuviiksisille rasistisioille on ihan sama missä verkkareissa kulkevat.
Komeille ja solakoille maahanmuuttaja-adoniksille käyvät hyvin ne paremmat vaatteet.
Olisihan se hassun näköistä jos suomalaisjässikkä tulisi merkkivaatteissa Siwaan ostamaan 40 %:n alennuslenkkimakkaraa. - TurhaaKeskustelua
Ei Sivassa koskaan semmoisia aleprosentteja ole. Ja lukaseppas tarkemmin mitä vaatteita on myynnissä, ne ovat naisten vaatteita,ei ylilihavien miesten puhkipiertyjä kalsareita pahvi.
- oletkomystinentoukohousu
Sorry kun en lukenut tarkemmin.
Minä kun en vietä aikaani etsien netistä käytettyjä naisten vaatteita kuten sinä, hehheh.
Tykkäätkö haistella käytettyjä isojen tyttöjen pikkuhousuja kun tuollaista touhuat vai pukeudutko itse niihin? - Oletkosairasmieleltäsi
Heitä sinä taakile hintti voltti ja nuuski itse ne perseenhaisut kitusiis.
Haisteletko mieluummin ruskeaa vai keltaista tahraa vai etsitkö sellaisia pöksyjä joissa olisi hyvällä tuurilla punainen läikkä?
Kumpiin mieluummin itse pukeudut idiootti nettikalsareiden metsästäjä?
Oletko ajatellut laittaa "ostetaan"-ilmoituksen, jotta säästyt itse etsimiseltä?
Tai tee vaikkapa hakuagentti ja saat heti ilmoituksen kun tahraisia naisten vaatteita tulee myyntiin.
On sulla kyllä huvit :D)
- Kaivannonkanavan
Laita taakile naru kaulaas ja hyppää kanavansillalta.
Onko sopivia saastaisia pikkuhousuja löytynyt, pervo?
Ootko jo haistellut äitisi kalsarit, runkkari?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778