nyt ne voisi ostaa takaisin jos haluaa? no onhan se tuokin tapa tienata..
https://huutokaupat.com/fi/v/266229
mutakuonoille kerätyt vaatteet
9
188
Vastaukset
- Ählämittottuneetlaatuun
Ei kelvannut kun ei ollut kalliita ja uusia merkkivaatteita,vaan jotain halpahallin kiinanlaatua.
- juuliako
Hah haa suomalaiset jässikkä miehet. Teidän ämmät tyhjää jässikkä äijän vaatekaapit ja lahjoittaa maahanmuuttajille. Työtakit saa jässikkä-äijä pitää itse.
- viiksekäs_traktorikuski
Juuri näin.
Ylipainoisille, punakoille, hieltä ja kakalta haiseville hassuviiksisille rasistisioille on ihan sama missä verkkareissa kulkevat.
Komeille ja solakoille maahanmuuttaja-adoniksille käyvät hyvin ne paremmat vaatteet.
Olisihan se hassun näköistä jos suomalaisjässikkä tulisi merkkivaatteissa Siwaan ostamaan 40 %:n alennuslenkkimakkaraa. - TurhaaKeskustelua
Ei Sivassa koskaan semmoisia aleprosentteja ole. Ja lukaseppas tarkemmin mitä vaatteita on myynnissä, ne ovat naisten vaatteita,ei ylilihavien miesten puhkipiertyjä kalsareita pahvi.
- oletkomystinentoukohousu
Sorry kun en lukenut tarkemmin.
Minä kun en vietä aikaani etsien netistä käytettyjä naisten vaatteita kuten sinä, hehheh.
Tykkäätkö haistella käytettyjä isojen tyttöjen pikkuhousuja kun tuollaista touhuat vai pukeudutko itse niihin? - Oletkosairasmieleltäsi
Heitä sinä taakile hintti voltti ja nuuski itse ne perseenhaisut kitusiis.
Haisteletko mieluummin ruskeaa vai keltaista tahraa vai etsitkö sellaisia pöksyjä joissa olisi hyvällä tuurilla punainen läikkä?
Kumpiin mieluummin itse pukeudut idiootti nettikalsareiden metsästäjä?
Oletko ajatellut laittaa "ostetaan"-ilmoituksen, jotta säästyt itse etsimiseltä?
Tai tee vaikkapa hakuagentti ja saat heti ilmoituksen kun tahraisia naisten vaatteita tulee myyntiin.
On sulla kyllä huvit :D)
- Kaivannonkanavan
Laita taakile naru kaulaas ja hyppää kanavansillalta.
Onko sopivia saastaisia pikkuhousuja löytynyt, pervo?
Ootko jo haistellut äitisi kalsarit, runkkari?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1672602Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait209714Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668