Kuin sä voitkin olla noin <3
Taas voisin käpsytellä sun luo ja antaa pusunkin...tai ainakin tekis mieli tehdä noin.
Mä <3 sua.
E:ltä
Oi hitsin hitsi Jari
17
91
Vastaukset
- TaidanOllaRakastunut
Ja jos saan pyytää, niin tähän ketjuun ei ole pakko kaikkien J-miesten kaipailijoiden hyökätä.
- taidat-olla
Käpsyttele vaan, sitä tässä on odotettu jo pari päivää.
J:ltä <3- TaidanOllaRakastunut
Nii-i. Mut mä en taida ihan vieläkään kehdata vaan ilmestyä sinne. Sä ehkä todellakin joudut pyytämään mut kahville :)
- taidat-olla
TaidanOllaRakastunut kirjoitti:
Nii-i. Mut mä en taida ihan vieläkään kehdata vaan ilmestyä sinne. Sä ehkä todellakin joudut pyytämään mut kahville :)
Tuu ny kahvit odottaa, ja sen päälle ne sauhut................
- TaidanOllaRakastunut
taidat-olla kirjoitti:
Tuu ny kahvit odottaa, ja sen päälle ne sauhut................
:D
Ehkä mä meen tohon omalle pihalle sauhuamaa. Tuu seuraks. Nähää 5 min päästä ;) Kyl sä siinä ajassa tänne kerkeet :) - taidat-olla
:D
Ehkä mä meen tohon omalle pihalle sauhuamaa. Tuu seuraks. Nähää 5 min päästä ;) Kyl sä siinä ajassa tänne kerkeet :)Jos tulet tämän kautta, sit tulen.
- TaidanOllaRakastunut
taidat-olla kirjoitti:
Jos tulet tämän kautta, sit tulen.
Höh... Sä oot vähä ilkee.
- taidat-olla
Höh... Sä oot vähä ilkee.
Höpsö, kiltti oon, tuu ny.
- TaidanOllaRakastunut
taidat-olla kirjoitti:
Höpsö, kiltti oon, tuu ny.
Kyl sunkin pitää rohjeta mut pyytää, vaikka facen kautta kahvittelemaa <3
- taidat-olla
Kyl sunkin pitää rohjeta mut pyytää, vaikka facen kautta kahvittelemaa <3
Veit kyl nyt sanat suusta, oon ujo, mut sää voisit tehdä sen <3
- TaidanOllaRakastunut
taidat-olla kirjoitti:
Veit kyl nyt sanat suusta, oon ujo, mut sää voisit tehdä sen <3
Niinhän mä voisin :) Ja teenkin :)
- taidat-olla
Niinhän mä voisin :) Ja teenkin :)
Sitä odotan:)<<3
- TaidanOllaRakastunut
taidat-olla kirjoitti:
Sitä odotan:)<<3
Se tulee tapahtumaan <3 Ehkä, vaikka jo huomena tai perjantaina...katsotaan mitä kaikkea pakko puuhaa on :)
- taidat-olla
Se tulee tapahtumaan <3 Ehkä, vaikka jo huomena tai perjantaina...katsotaan mitä kaikkea pakko puuhaa on :)
Ehkä <3 Hyvää yötä.
- TaidanOllaRakastunut
taidat-olla kirjoitti:
Ehkä <3 Hyvää yötä.
Hyvää yötä <3
- Ookkonääollu
Oot sä käyny ja ollu facessa? ;)
- ookkonääoulusta
Oon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3862930SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662314Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781979Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1021686- 1401562
- 691179
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li12982Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön265981- 40854