Laki sanoo näin.Normaali luottamusmies tajuaa lähteä ennen pakkoa.
Normaali ei kyllä edes syyllisty rikoksiin.
41 §
Rikollinen menettely luottamustoimen ulkopuolella
Jos luottamushenkilö on asetettu syytteeseen rikoksesta, jonka laatu tai tekotapa osoittaa, ettei hän voi toimia luottamustehtävässään sen edellyttämällä tavalla, valtuusto voi oikeudenkäynnin ajaksi pidättää hänet toimestaan. Pidättämispäätös voidaan panna täytäntöön heti. (1.2.2002/81)
ARTO HIRVONEN epäiltynä vakaviin rikoksiin
5
145
Vastaukset
- Jarssutrolleri
Näyttää Jari Taipaleen mustamaalaamiselta. Itse hänet on potkittu menemään trollauksien ja huonon käytöksen ja muista syistä kaivamalla persuissa toisista selän takana juttuja trollaten. Koko aja trollaa vieläkin tarkoituksena tehdä miinusta toisille. Hivosta ei ole asetettu syytteeseen mistään, ei pidä paikkaansa nuo jutut. Jos sanaa kuitenkin on käytetty nyt tässä, mutta silti törkeetä solvausta. Yritetään tehdä vahinkoa. Jarssua ei kannata ottaa todesta millään lailla kun ei ole perustaa siihen, veivari on.
- niisemennöö
Et atro osannut edes omaa nimeäsi kirjoittaa oikein. Totuus on että poliisilta ei ole tullut ilmoitusta etteikö rikoksia olisi tapahtunut. Siispä odotellaan vaan rauhassa, kyllä Suomessa raiskari tuomionsa saa ja syytön vapautetaan.
- Tuomio.lain.mukaan
" Jos sanaa kuitenkin on käytetty nyt tässä, mutta silti törkeetä solvausta."
Tuo teksti jota kritisoit,on suoraan Suomen Laista.
Oletko kuullut sellaisesta ? Se on kuin Veikko Vennamon ohjeet tyhmille mutta painavampaa lakitekstiä.
Ymmärrätkö nyt,edes vähän?
Tyhmä ymmärtää hävetä,syyllinen erota.
- tässä.faktaa
"Perussuomalaisia edeltäneen SMP:n kenttäpäällikkönä toiminut Hirvonen vangittiin lauantaina Päijät-Hämeen käräjäoikeudessa kahdesta rikoksesta epäiltynä.
68-vuotiasta Hirvosta epäillään raiskauksesta ja seksuaalipalvelujen ostamisesta nuorelta. Rikoslain mukaan jälkimmäinen tarkoittaa alle 18-vuotiasta henkilöä.
Päijät-Hämeen käräjäoikeuden mukaan Hirvosta epäillään rikoksista, jotka ovat tapahtuneet 18. kesäkuuta ja 25. syyskuuta välisenä aikana Lahdessa.
Tutkinnanjohtaja Jari Kiiskinen Hämeen poliisilaitokselta ei kommentoi asiaa tässä vaiheessa millään tavalla. Kiiskinen ei ota kantaa myöskään uhrin ikään.
Käräjäoikeus määräsi Hirvosen vangitsemispäätöksen salaiseksi."
Lähde IL 16.12.2015 - Anonyymi
Laamanni, nimies, presidentti, kaikki, ON TAPAHTUNUT RIKOS!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569