Jokerit kesälomalle

Onni.vaihtelee

Edellinen peli Helsingissä päättyi Jokereille. Siinä vierasjoukkueen Nizhni Novogorogin valmentajaa pistettiin halvalla pelin aikana ja sen jälkeen. Nyt olsii kohtuullista, että Erkka Westerlund ja muu Jokerijoukkue saisi tuta saman ilonpidon. Täytyy aina muistaa, että vuoroin vieraissa! Nyt jäi viimeinen sana Nizhni Novogorille! Onnittelut heille! Ehkä tämä vapauttaa nyt Jokereita kevään osalta ja voivat taas keskittyä ensi kauteen.

8

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkaa.loma.aika

      Jokerit on tehnyt hyvää duunia, joten kesäloma on ansaittu!

    • tapparat

      Kyllä oikein sydäntä lämmittää kun jokerit tippui heti jatkosta,Harkimo ja kumppanit joskus paasasi että jokerit on koko suomen joukkue ei todellakaan ole ,maajoukkue on.Toivottavasti päälle tulee vielä oikein kunnon taloudelliset tappiot.

      • 12aapeli12

        ei se kummonen peli tartte olla kun LUUSERIT löytyy, helsingin LUUSERI luistin seura. jossakin sitä pitää koettaa räpeltää kun kotimaan sarjan on liian kovia ,ryssän puulaaki sarjakin liian kova ,olisko jossain päin maailmaa sokeain sarjaa, voisivat vetää harjotus pelin jotain pitkäaikais kooma sairaalan potilaita vastaa.


    • öhököhö

      joka kevät sama vuoden turhake, jokereiden play off kausikortti. paljonkohan jäi kolmen kotipelin keskimääräiseksi hinnaksi kortin ostaneille?

      • MR.ManKING

        Tämä kausi jokereille venäjän mestaruus sarjassa oli floppi. Se meni suomeksi sanootuna pipariksi. Ennakkoon heikompi venäjän perähikiältä tullut jääkiekkokummajainen tuli ja pisti jokerit enneaikaiselle kesälomalle.
        Sarja oli myös ruma, niin kuin torpedo valmentaja sanoi.
        Mies itse joutui jokereiden ala arvoisen käytöksen kohteeksi, jokerit hakkasi mailoillaan ja teloi torpedo pelaajia läpi sarjan ja jokeri valmennus yritti tuomaripeliä itkemällä saada manipuloitua tuomariston puolelleen, osin siinä myös onnistuen.
        Ei ihme että turhautunut peter Skudras haukkui pudotuspeli sarjan jokereita vastaan ottelun jälkeen.
        MINÄ, ME, TORPEDO! Onnea Torpedo Nizhi Novgorod. Suomalaiset joukkueen kannattajat kiittävät!!


    • Sosiaalityö_arvoonsa

      Viime kädessä tämä palsta tiivistyy taas kerran kolmeen k:hon: kateelliset, katkerat ja kaunaiset. Toivottavasti Suomessa riittää tarpeeksi psykologeja ja psykiatreja teitä hoitamaan. Tosin onnettomimmille sosiaalispurguille taitaa riittää vain kerran puolessa vuodessa sairaanhoitaja-psykiatrin aikoja, joissa saavat ehkä 15 minuutin ajan nillittää jollekin tädille näitä kaunojaan ulos. Voi raasuja

      • 12aapeli12

        kerro lisää ,onko suvussasi paljonkin mielen vikaisuutta. otan osaa jos tumputat helsingin luuseri luistin seuran paidan sisällä. säälittävä rääpäle.


      • Trinculo

        kysymys ei ole kateudesta kaunasta eikä katkeruudesta. Uskallan väittää että kukaan ei tunne nuita asioita venäjän mestaruus sarjassa pelaavaa joukkuetta kohtaan.
        En myöskään ymmärrä miten miksi vouhotat sosiaalipurguista,sairaanhoidosta ja psykiatrin ajoista asiallisessa ja asiantuntevassa jääkiekkokeskustelussa.
        Hae hitto vie itsellesi apua, koska sinulla vippaa päänupissa!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10536
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2829
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1418
    Aihe