Ainakin minun koulu aikoinani opettajat suurin osa söi ihan samat pöperöt kuin mekin oppilaat. Tuskin se kouluruoka miksikään on muuttunut 25-35 vuodessa? Puuro oli puuroa, perunat perunoita vaikka huonojakin voi olla joukossa niin voihan ne vaihtaa, kyllä maistui yleensä aina ja niin monille muillekkin.
Oli sitä kouluruuasta valittamista silloinkin, en tiedä mitä he muulloin sitten söivät mutta osa valittajista oli niitä keillä oli muutenkin vaikeata kaikki.
Valittaako opettajat kouluruuasta?
kouluruokaasyönyt
1
145
Vastaukset 1
- fasdfasdtwq413
Opiskelijat valittaa ruuasta, kun eivät ole koskaan asunneet omillaan. Siinä vaiheessa, kun muuttaa omaan asuntoon ja joutuu itse kokkaamaan ne makaronit niin kyllä se koulun ruokailu kelpaisi. Opettajathan tämän tietävät ja syövät mukisematta.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392381
- 49847
- 59814
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää224661Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81587T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7569- 47558
- 64550
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t44544- 44537