Karhu tänään

totuusesiin2

Karhu on tänään Kuopiossa tuomiokapitulin kuultavana piispan kutsusta. Avustajina SK :lla tuom.J.S. ja saarn.P. N. Terveiset sieltä ovat varmaan entisenlaiset: " Hyvässä hengessä keskusteltiin" Se "riittää" tiedotukseksi. Toivottavasti lehdistö oli paikalla.

33

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaifaanEdessä

      Ylimmäisen papin kartanolla kuulusteltavana kuten Jeesus.

      • HuuHuuHuu

        Rautoihin pitäisi rietas karhu panna.


      • totuuseipalatulessakaan

        Olihan taas vertaus. Jeesus oli meidän syntien takia. Karhu omien möhlinkien takia. SIINÄ ON TODELLA SUURI ERO.


      • teeuskossatoivossa

        Oliko Jeesuksella puolustajana tuomari ja senajan saarnaaja mukana ylipapin kartanolla, ei ollut. Eipäs vertailla tällaisilla asioilla, !!!????
        Hyvä kommentti totuuseipalatulessakaan!!!


      • Suanna

      • matkamieamaa
        teeuskossatoivossa kirjoitti:

        Oliko Jeesuksella puolustajana tuomari ja senajan saarnaaja mukana ylipapin kartanolla, ei ollut. Eipäs vertailla tällaisilla asioilla, !!!????
        Hyvä kommentti totuuseipalatulessakaan!!!

        Ei ollut puolustajia,nikodemuskin oli josdain hiljaa jonka sana olis voinut jotakin vaikuttaa,mutta sellainen on luonnollinen siveys ja kuollut usko..


      • teuta01
        matkamieamaa kirjoitti:

        Ei ollut puolustajia,nikodemuskin oli josdain hiljaa jonka sana olis voinut jotakin vaikuttaa,mutta sellainen on luonnollinen siveys ja kuollut usko..

        EÄLÄ valehtele , Nikodeemus oli Suuren Neuvoston jäsen kute Arimatialainen .
        mutta Suuri Neuvisto oli 70 jäsentä .Paljonko 2 /70 oli no 1/35 , = 50% vastaan .
        .
        Yhtään sanaa ei ole kuulunut vastineksi , joka tietenkin tarkoittaa pahaa heille .
        Mutta ehkä hyvää meille. .
        .
        Nikodeemus oli yksi meistä. Sanoi kristityt ,,samaoin Arimatialainen . .


    • hyviäuutisiatulee

      Taivaan Isä on seurassa mukana ei ole hätää

      • luottojenlappi

        Toisil on kaamee hätä,JUMALA on antanut veljelle voimaa ja hän kaikessa rauhallisuudessaan kertoo ja opettaa papistonn miehii mikä on oikein ja miten asiat etenöö,kyl meil on nii ihan ristillisyys,pois hätä murhe.


    • äänitakapenkistä

      Taivaanisä voi vaikuttaa piispojen kautta herätysliikkeeseemme palauttaen raittiin opin. Kunpa neuvottelijat osoittaisivat tässä hallinnollisessa asiassa nöyryyttä ja lain kunnioittamista. Taivaanisän niin toivoisi piispojen kautta korjaavan sen, minkä GP ja OM ovat hajotustyöllään vieraasta maasta käsin saaneet aikaiseksi.

      • sivupenkinääni

        Taivaanisä voi vaikuttaa Karhun &kumppanien kautta kirkkoomme palauttaen raittiin opin. Kunpa neuvottelijat osoittaisivat tässä hallinnollisessa asiassa nöyryyttä ja lain kunnioittamista, oikeaa tulkintaa ja tarvittaessa muuttamista. Taivaanisän niin toivoisi kristittyjen kautta korjaavan sen, minkä Paavi on hajotustyöllään vieraasta maasta käsin saanut aikaiseksi.


      • oikiamieli

        Rukoillaan että TAIVAAN ISÄ antaisi veljille oikeat sanat joilla avata hattupäitten silmät ennenkuin ne lopullisesti muurautuvat umpeen,ihanat veljemme GP JA OM ovat siunattuja kristilyytemme työntekijöitä,voimia työhönne tänä erimielisten aikakautena.


      • JepJepJepJeps
        oikiamieli kirjoitti:

        Rukoillaan että TAIVAAN ISÄ antaisi veljille oikeat sanat joilla avata hattupäitten silmät ennenkuin ne lopullisesti muurautuvat umpeen,ihanat veljemme GP JA OM ovat siunattuja kristilyytemme työntekijöitä,voimia työhönne tänä erimielisten aikakautena.

        Omanvanhurskauden riettaita ovat.


      • oikiamieli
        JepJepJepJeps kirjoitti:

        Omanvanhurskauden riettaita ovat.

        Sust vaan nyt tuntuu siltä,kyl se helpottaa pian.


      • KiitosJeesuksen
        oikiamieli kirjoitti:

        Sust vaan nyt tuntuu siltä,kyl se helpottaa pian.

        Vaino Kristuksen puhdasta evankeliumia vastaan on jatkunut Jellivaarasta käsin jo 20 vuotta. Siitä asti kun nämä iisaksonilaiset siellä vallan saivat.

        Jumala rakkaudessaan järjesti tilaisuuden meille Jeesusta seuraaville hyvästellä nämä vääryydentekijät. Hyvä että lakihenkisten oikea karva paljastui aika monille Joensuussa.


      • teuta01
        oikiamieli kirjoitti:

        Rukoillaan että TAIVAAN ISÄ antaisi veljille oikeat sanat joilla avata hattupäitten silmät ennenkuin ne lopullisesti muurautuvat umpeen,ihanat veljemme GP JA OM ovat siunattuja kristilyytemme työntekijöitä,voimia työhönne tänä erimielisten aikakautena.

        "oikia mieli " kun kirjoiti viestis ,palaveri oli jo pidetty .
        no parempi myöhään kun ei milloinkaan .


      • teuta01
        JepJepJepJeps kirjoitti:

        Omanvanhurskauden riettaita ovat.

        Niin minäkin olen sitä mieltä .Että Separaattorit ovat OV. Riettaita.
        ja meille muille asia kyllä helppaa. Sitä mukan kuin HERRA antaa
        Luvan. Tähän ,Sanoo Kristus Ilm. 3:18 oman sanansa.


    • tiedotetta

      Saadaanko tästä tapaamisesta tiedote? Yhdistykseltä? Kirkolta?

      • unholaan

        Ei tähän mitään yiedotetta tarvita,täähän on selvää pässinlihaa jo ollu kauan sitten,kirkko menee menojaan kohti lopullista tuhoa.ja heiitää ei oo uhoa!


    • follower

      Toivotaan että Jumala muokkaa ylipapiston sydämen, sielun ja mielen.
      Oli niin tai näin, me kuljetaan ynnä saarnaajien ja wanhinten kanssa ja johdolla Jeesuksen viitoittamaa tietä Jeesus vie meitä nyt.

      • Aputulee

        Näin on. Olemme hyvässä turvassa. Tähän paattiin mahtuu hei vielä te vanhat aatamit ja vastaansanojat! Tämä vie perille:)


      • teuta01
        Aputulee kirjoitti:

        Näin on. Olemme hyvässä turvassa. Tähän paattiin mahtuu hei vielä te vanhat aatamit ja vastaansanojat! Tämä vie perille:)

        Luulet vaan . ei Jumala olekieltänyt suuri luulemasta ,mutta
        sanonut että nöyrä menestyy jos tiedät mitä se tarkoittaa .


    • kaukko

      Onko tietoo miten palaveri sujui?

      • teuta01

        "Kauko"
        .
        Ei sanallakaan ole mitään selvitetty.


      • puupääpuu

        Piispat sai lopputilit!


      • teuta01
        puupääpuu kirjoitti:

        Piispat sai lopputilit!

        "AIkun minä olisin mielissäni " mutta todella niin kai ei voitapahtua,


    • irjaulos

      Kaikki hyvin

      • teuta01

        "irja ulos "
        .
        Toive ajatus , ei kuulu varmankaan KERHUN kehotukseen .
        Tai jos niin Karhun toive . Olisi minun kin toive ,sillä erolla .
        että sinä kirjoitit nuo sanat , eikä' karhu..


    • ajatmuuttuvat

      heh, minä en olisi mennyt.
      Ehkä heitä kiinnostaa se, että saavatko rahaa yhä meiltä vai eivätkö.
      Kova juttuhan se olisi, jos ihmiset alkaisivatkin maksamaan kirkollisveronsa omaan seurakuntaan.

    • Karjala_II

      Vääntö jatkuu, karhu on sitkeä otus näin keväällä, kun ruokahalu on unen jälkeen kova. Yrittävät pojat kääntää jutun itselleen voitoksi puhumalla tuomiokapitulin joukon ympäri.
      Virallista tiedotettahan ei tässä liikkeessä ole ennenkään asioista saatu, tuskin nytkään.
      Ensin tehdään asiat kuten halutaan ja sitten yritetään saada siihen hyväksyntä.

      • teuta01

        Ja tämä kaikki pimenosta ,en paremmin sano


    • Kertokaapalisäävaan

      Mikä tämä juttu on? Mikä karhu ???

      • luelisääkuuklesta

        Karhu on sellainen, joka tiettävästi uinuu talvella ja heräilee keväällä. Karhuja on erilaisia. On jääkarhua, harmaakarhua ja mustakarhuakin. Ovat melko vaarallisia, etenkin jos on pennut vieressä. Karhu syö marjoja ja kaikkea muutakin. Karhu on Jumalan luoma.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe