Oletko kuuro?
Etkö kuule kun sinua kutsutaan?
Mitä oikein pelkäät?
Olenko syönyt evääsi?
Tiedän kuka olet ja ikävöin sinua.
IHMISEN POIKA!!!
10
78
Vastaukset
- Aikuinenmiesmieolen
En ole kyllä enää mikään poika.
- uusMarilynn
nainen minä kyllä olen,fyysisesti isot tissit,iso perse.psyykkisesti normaalia älykömpi,
- palstanälykköjoopa
Yleensä jos ihminen pitää itseään muita älykkäämpänä, niin totuus on päinvastainen. Varsinkaan jos älykkyydelle ei ole mitään näyttöä - saavutuksia tai sen sellaista. Sellaisille ihmisille nauretaan ivallisesti selän takana ja ihan aiheesta.
- normaalia.älykömpi
palstanälykköjoopa kirjoitti:
Yleensä jos ihminen pitää itseään muita älykkäämpänä, niin totuus on päinvastainen. Varsinkaan jos älykkyydelle ei ole mitään näyttöä - saavutuksia tai sen sellaista. Sellaisille ihmisille nauretaan ivallisesti selän takana ja ihan aiheesta.
Kuka nyt sitä sanookaan ääneen.
- uusMarilynn
kiitos rakkainpani,olen tottunut elämäni aikana jos jonkinlaisiin nimityksiin,
- palstanälykköjoopa
normaalia.älykömpi kirjoitti:
Kuka nyt sitä sanookaan ääneen.
Oikeasti älykäs näyttää älykkyytensä teoilla ja asioilla, eikä suoraan sanoilla. Muut huomaavat sen vaikka, sitä ei julistaisikaan maailmalle. Älykkyyttä ei voi teeskennellä, mutta sitä on todella hankala piilotellakkin. On toki itseään täynnä olevia narsisteja, jotka ovat kyllä älykkäitä ja jaksavat kertoa muille siitä, mutta se on asia erikseen.
- uusMarilynn
Oikeasti älykäs näyttää älykkyytensä teoilla ja asioilla, eikä suoraan sanoilla. Muut huomaavat sen vaikka, sitä ei julistaisikaan maailmalle. Älykkyyttä ei voi teeskennellä, mutta sitä on todella hankala piilotellakkin. On toki itseään täynnä olevia narsisteja, jotka ovat kyllä älykkäitä ja jaksavat kertoa muille siitä, mutta se on asia erikseen.
tiiäkkö mä olen elämäni aikana joutunut puolustautuun jos monen laisiin sikamaisuuksiin,älylliisiin aliarvioiteinhin ja fyysiseen koskemattomuuteen,jotenka idiootti syö paskaa
- syöitsepaskasi
uusMarilynn kirjoitti:
tiiäkkö mä olen elämäni aikana joutunut puolustautuun jos monen laisiin sikamaisuuksiin,älylliisiin aliarvioiteinhin ja fyysiseen koskemattomuuteen,jotenka idiootti syö paskaa
Sinä olet vain ikuinen valittaja ja uhriutuja juttujesi perusteella. Juttujesi perusteella olet bimbo. Ehkä imagon muutos auttaisi, että sinua ei aliarvioitaisi, tai että et joutuisi gorillojen seuraan, jotka hakkaavat sinut kun alat vittuilemaan? Et ole ainoa ihminen maailmassa, jolla on ollut rankkoja kokemuksia.
- oonvaafiksu
Älystä tartte antaa mitää näyttöi.
- ollilindholminvelikö
Kuka muute kysyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112742SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän201734Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621734Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2731623Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281281Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271149Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411072Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?941062RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022