Kertokaa te ihanat kanssa-asujat, mitä HYVÄÄ ja POSITIIVISTA teille on sattunut viimeksi? Olisi tosi mukavaa vierailla tällä palstalla jos täällä ruodittaisiin pakolaiskysymyksien ohella edes välillä arkisia ongelmia, kuten hiusharjan juuttumista hiuksiin tai vaikka että kuinka paljon suolaa laittaisitte pannukakkuun.
Itse söin tänään mustikkapiirakkaa (oli muuten sairaan hyvää!) ja tapasin ihanan hymyileväisen mummelin kotimatkalla. Hymyilkää tekin, en tahtois asua paikkakunnalla jossa nyrpistellään nokkaansa asialle kuin asialle :-)
Jotain positiivista...
12
148
Vastaukset
- NRBK
Toissapäivänä olin kaupassa ostamassa kissan ruokaa. Menin kassoille ja edessäni oli pieni tyttö ostamassa itselleen karkkia. Selvästi pikku tytöllä ei ollut hajuakaan miten raha toimii, joten siinä oli hankaluuksia. Kävi kuitenkin ilmi että tytöllä ei ollut tarpeeksi rahaa karkki pussiin jonka halusi, maksoin tytön karkki pussin ja hän juoksi oikein ujona pakoon.
Eilen menin uudestaan kauppaan hakemaan tupakkia, olin juuri päässyt parkki paikoille ja iso miehen köllykkä nousi autosta ja käveli minun luokse. Hetken juttu tuokion jälkeen sain selville että kyseessä oli eilisen pikku tytön isä. Halusi vain kiittää siitä että autoin hänen tyärtä ja että tyttö oli kertonu kaiken mitä oli tapahtunu. Oli myös valmis maksamaan takaisin sen karkkipussin, mutta enhän minä voi 3 euron takia. Mutta hyvä fiilis tuli.
"Et voi pelastaa koko maailmaa, mutta voit pelastaa jonkun toisen maailman." - 2753
Mukava tuntematon vanha rouva jutteli mukavia kaupan pihassa. Piristi päivää!
- ässsäfani
Ässät voitti
- jotainpositiivista
Luin eilen, että pakolaiskeskuksia aletaan sulkea, eikä Venäjältä tullut juurikaan lisää. Ihania uutisia. Piristivät päivää kummasti
- duunariakusetetaan
siitä on jo jonkinaikaa kun kuulin että SIPILÄN poika kuoli.
- sannii98
Heihh! Sain satalinnasta kivan kaverin :)
- Jormajumppanen
Tippuri ei ole kaveri..
- merstolanuusiomies
tooivotaan että aids tappaa sut
- Täyttä_unelmaa
Tällä viikolla en nähnyt kuin kolme kertaa kolmen poliisipartion menevän Satalinnaan.
- simppeliä
Positiivista kun on viikonloppu! Saa viettää aikaa perheen kesken, eikä tarvitse miettiä työasioita. Keli vaikuttaa sopivalta vaikka pulkkamäkeen! Illalla lämmitetään sauna ja mennään puolison kanssa sinne kaksistaan ja pestään toistemme selät. Katsellaan sen jälkeen lähekkäin joku elokuva ja sen jälkeen petiin lempimään.
Kyllä elämä on kaikessa yksinkertaisuudessan valtavan mukavaa! - Positiiivari
Olipa kivoja sattumuksia, varsinkin tuo karkkipussijuttu! Iloa elämäänne kamuset!
- Hauhauhauhau
Hiittenharjun takana metsässä lenkillä koiran kanssa. Kiva ilma eikä yhtään mamua tullut vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101661- 1711598
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1681516Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231308Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901184Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146963Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 93861
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr185805Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud207769