liikaa, että haluat jäädä sinne maan alle etkä tule kohtaamaan tätä tilannetta muuttaaksesi elämän asioita oikeassa elämässä?
Elämän muuttaminen lähtee aina ensin itsestä, ja vasta sitten muut voi vaikuttaa siihen.
( Palasin takaisin Jamaikan lomalta - väri vaihtui niinkuin silloin aikoinaankin :-) - ja syksyllä ehkä sukellusreissu Tyynelle Valtamerelle... Life goes on... Tiedoksi vain jos en enää viitsi kirjoitella tänne.)
MiaP, lienee häpeät itseäsi
11
62
Vastaukset
- serkku-sen-tässä
MiaP on kuollut. SusanL nai sua mielellään. naiskentele takaisin sukelluslasit päässäs
- JuhaR68
Serkkuhan sit varmaan kans tietää, että se 1. kukkalähetys MiaP:lle tais palautua takaisin, vai palautuiko? :) Tarkempi kuva unohtunut jo historiassa mutta tais olla vuosi 1995 kun olin 6 viikkoa poissa Suomesta (kiertelin pitkin Eurooppaa ystävän kanssa tekun opiskelujen jälkeen) niin jotain oli kai palautettu pihalle sillä välin?
Jo edesmennyt faijani ei koskaan kertonut tapahtuiko mitään erikoista (vanhempani oli asumuserossa tuolloin).
Ja sittenhän Mia tulikin kotiovelle ja löi huuleni turvoksiin, ja yritti kertoa jotain, myös niistä kukista, mutta mitä?
Niin, ja mullahan on se Facebook-kuva Miasta parin vuoden takaa. Jäikö sitten viimeiseksi kuvaksi hänestä?
Mutta, ehkä sitten pitää iskeä eräs Jutta (lähinaapureita...), jonka kanssa pientä flirttailua ollut puolin ja toisin, jos Miakin on jo kuollut eikä Susan kykene avautumaan tunteistaan. - meehoitoon
JuhaR68 kirjoitti:
Serkkuhan sit varmaan kans tietää, että se 1. kukkalähetys MiaP:lle tais palautua takaisin, vai palautuiko? :) Tarkempi kuva unohtunut jo historiassa mutta tais olla vuosi 1995 kun olin 6 viikkoa poissa Suomesta (kiertelin pitkin Eurooppaa ystävän kanssa tekun opiskelujen jälkeen) niin jotain oli kai palautettu pihalle sillä välin?
Jo edesmennyt faijani ei koskaan kertonut tapahtuiko mitään erikoista (vanhempani oli asumuserossa tuolloin).
Ja sittenhän Mia tulikin kotiovelle ja löi huuleni turvoksiin, ja yritti kertoa jotain, myös niistä kukista, mutta mitä?
Niin, ja mullahan on se Facebook-kuva Miasta parin vuoden takaa. Jäikö sitten viimeiseksi kuvaksi hänestä?
Mutta, ehkä sitten pitää iskeä eräs Jutta (lähinaapureita...), jonka kanssa pientä flirttailua ollut puolin ja toisin, jos Miakin on jo kuollut eikä Susan kykene avautumaan tunteistaan.Tajuatko miten sairaita nää juttus on?
- JuhaR68
Todellista tapahtunutta elämää niinkuin aina mitä olen ikinä täällä kirjoittanut - vain ja ainoastaan omalla oikealla nimelläni. Mitäs sinä "Mian serkku" täällä teet paskaa jauhamassa? Tunnistettamattomuus ei kuulu mun elämääni mutta ymmärrän teitä raukkoja sen merkityksessä...
- JuhaR68
Serkkuhan varmaan sitten tietää minne Mia on haudattu, jotta voin käydä viemässä kukkia haudalle, joten serkku tai muu sukulainen sitten varmaan kertoo koordinaatit?
- OHHOHHOOH
OTM71 UNOHTI ELINAN NOIN NOPEASTI?
- eitäämulleole
Mutta olen sun kanssa samaa mieltä. Ja osaan kuvitella sun ongelman, koska mulla on ollut niitä niin paljon.
- hahhahahahh
Noloa että tämäkin kirjoittaja vonkuu täällä täysin vieraiden naisten perässä ja omii ketjuja joissa koko helvetin jakari lesta ei ole näkynyt. Ämmä viisikymppinen ja tämä ukko luulee että oooooooooh, se edelleen kuin parikymppinen pikkutyttö. Nolo ukko. kahdessakymmenessä vuodessa ne ujot pikkutytöt saa rohkeutta ja lestat synnyttää kaksikymmentä lastakin. Taitaa ukko olle sekaisin kuin seinäkello. pillut ja naamat rypistyy ja heleä kauneus uuttuu kyömyselkäiseksi läskiksi
- hihhihhiih
laitetaas tää hauska aloitus tännekin..
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14157573/helvetin-pieni-kyrpakin-sulla-on-tarja - ex-morkkis
en ole hän.
mutta missä se video on? että minäkin olisin päässyt ihaileen. - Anonyymi
Ja täällä joku jamaikan matkalainen joka sepostaa lisää yli 40 vuotiaalle
Eiks ookki hienoo et tää sama yrittää hässiä mua
T: röllitär joka 2016 31 vuotias
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658