minulta löytyy 10 sentin raha jossa on outo kuva, nainen tähtien ympäröimänä ja sitten siinä lukee RF....valmistusvuotena 2001. luulin että suomessa on vain kotimaisia 10 senttisiä?
outo 10 senttinen
7
1427
Vastaukset
- nimimerkkini
Olisiko tämä? Kyllä niitä ulkolaisia rahoja kiertää ihan kaikenmoisia.
Kaikissa Alankomaiden kolikoissa on kuningatar Beatrixin tyylitelty profiili.
Kahden euron kolikon reunaa kiertää hollanninkielinen teksti "God zij met ons" eli Jumala olkoon kanssamme. - nimimerkkini
- suomalaisia?
Suomessa on kaikenlaisia euroja. Siis muista euro maista tulleita aikä vain yksin suomalaista alkuperää olevia.
- kaameeta
ooo. kyl on kaameeta. meinaisdko ne sua kusettaa. kuopiosa kun ei oo tääläsii.
oisko se nainen semele, tähdet eun ja rf tarkottaisi republique francaise.
vähän savoo keskemmältä siis.
huijareita kaikki tyynni kun asuu siellä - sdfsdf
"luulin että suomessa on vain kotimaisia 10 senttisiä?"
Viillän varmasti ranteeni auki, jos jatkan tämän foorumin lukemista. Voiko suomalaisten pohjattomalla tyhmyydellä olla mitään rajaa? - Jorma Ojakkalasta
Käteeni sattui ihan samalla tavalla outo 20-senttinen. Aikani sitä vatkattuani en enää saanut mitään tolkkua sen koosta enkä siitä mistä se tulee. Selittäkää onko minua kustu silmään ja miten? Käykö se 20-senttinen mihinkään normaaliin automaattiin vai pitääkö etsiä jotain muuta koloa?
- Nimetön2
Minulta löytyy täsmälleen samankaltainen mutta vuodelta 2005
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait803422Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41384Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani41181- 261106
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68820Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es45798Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60754Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45749Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t29713Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4697